Fixedwrote:

Crypsis moet na ons ;-) dus denk het niet hewrote:Wil je die asjeblieft asjeblieft asjeblieft draaien nog zaterdag, ik en maatje Spalken zullen je dankbaar zijn. In ruil voor een flesje Heineken.wrote:Magic, Proud To Be Loud, Catalyst, Heavy Damage, Universe... Rest allemaal van onze TC tijdperk.wrote: De zwaailichten van de classics politie loeien al in de verte....
Ik moet al alles uit de kast trekken om mensen te overtuigen dat Die Slowly, Children Remix en I Am Lost nog geen classics zijn en dat we die niet gaan draaien. En krijg je zo'n reactie. Gvd hou op veeg mij bij elkaar......
Ja sorry. Maar met "Degos & Re-Done draaide NB platen bij een classic stage comments" log ik mij graag even voor in.wrote:Jeetje kan die Degos geen eigen topic krijgen hier op HT? Wat een spam zeg..
Hier gaat m'n hart sneller van kloppen! Bedankt voor de glimlach idd.wrote: En als het je niet bevalt, log jij je maar even uit!!!!!
Dat bepalen de jongens van het dooie forum welwrote: En als het je niet bevalt, log jij je maar even uit!!!!!
Zeg op!!!11!wrote:Nou Lommen voor de draad ermee welke Nightbreed plaat uit de tweede helft van de set kende jij niet?
Sinds wanneer houden dj's hier rekening meewrote:
Crypsis moet na ons ;-) dus denk het niet he
Alleen als ze classics draaiden. Na die eerste paar Nightbreed platen was toegang ontzegd.wrote:Ah Degos! Collega. Ik heb je gemist in de lounge, mochten Classics stage artiesten daar niet in?
Ik heb van horen zeggen dat de Hardstyle Classics Politie is geïnfiltreerd in de uptempo scene. Corrupte bende.wrote:Alleen als ze classics draaiden. Na die eerste paar Nightbreed platen was toegang ontzegd.wrote:Ah Degos! Collega. Ik heb je gemist in de lounge, mochten Classics stage artiesten daar niet in?
Degos gaat geen Nightbreed meer draaien en jij gaat niet meer zuipen... What has happenedwrote:Ik ga nooit meer in een hoog tempo bier drinken op een festival. Ik zie alweer wat daarvan komt...
Heeft niets met classic artiesten te maken.wrote:Ah Degos! Collega. Ik heb je gemist in de lounge, mochten Classics stage artiesten daar niet in?
Ga het hem maar vragen! Hij draait anderhalf uur he. Wij pakken hem hier iig niet.wrote:Sinds wanneer houden dj's hier rekening meewrote:
Crypsis moet na ons ;-) dus denk het niet he
Bovendien draait crypsis universe zelf ook vrijwel niet in z'n classic sets. Geloof me ik heb er veel meegemaakt.
Maar is goed joh, dan drink maar lekker grolsch!
Man man man, de ene zielige comment naar de andere van jou. Deze comment kan ook ECHT niet.wrote:Ik ga nooit meer in een hoog tempo bier drinken op een festival. Ik zie alweer wat daarvan komt...
Dit heet framen!wrote:Alleen als ze classics draaiden. Na die eerste paar Nightbreed platen was toegang ontzegd.wrote:Ah Degos! Collega. Ik heb je gemist in de lounge, mochten Classics stage artiesten daar niet in?
Nawrote:Man man man, de ene zielige comment naar de andere van jou. Deze comment kan ook ECHT niet.wrote:Ik ga nooit meer in een hoog tempo bier drinken op een festival. Ik zie alweer wat daarvan komt...
Ook jij, log ff uit ofzo!!!!!!
![]()