Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.

Toevallig gisteren nog over gehad. Ben benieuwd hoe de omzet/aantal verkopen is t.o.v. een 5 of 10 jaar geleden. Als je zag hoe rustig het soms bij sommige barren was en hoe druk het bij de waterpunten was bij de wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee fantastische dagen gehad! Zaterdag de dag begonnen bij Alleviate wat de perfecte start van de dag was. Daarna richting Udex wat ook genieten was. Gooide nog even Myst - Bliss erop :loving:. Daarna weer richting de Reborn Euphoric voor D-Charged en Envine. Beide sets heel fijn evenals de sfeer daar. Phuture Noize altijd top. Adrenalize en Wasted Penguinz op de Reactivate was bij vlagen ook echt kippenvel. Ging ook lekker los daar linksvoor. Vervolgens weer verkast naar de Reborn Euphoric stage voor Avi8. Wat een sfeer was dat :worship:. De sfeer daar was de hele dag al bijzonder goed, maar dit was echt grandioos. Wasted Penguinz daarna was ook weer genieten, al deed die zijn naam wel eer aan volgens mij xd. Adjuzt gewoon lekker lomp beuken en ook nog een kwartiertje Fraw meegepakt wat wel leuk was. Vervolgens richting de tent vertrokken voor The Gang maar jezus wat was dat druk. Mezelf toch nog naar binnen weten te wurmen en prima vermaakt, al was er geen ruimte om los te gaan. Nog 10 minuten van RR meegekreegen voor Neon Future Live maar dat klonk niet al te best. Nu is 10 minuten niet echt representatief, maar wat klonken die kicks slap na The Gang. Neon Future zelf was heel tof. 1 plaat specefiek, wat een kicks zaten daar in. De dag afgesloten met Rebelion Overdose en ook hier weer die extreme drukte waardoor er eigenlijk geen ruimte was om los te gaan. Desalniettemin genoten. Aantal knoeperharde kicks en al die zaagkicks zijn live toch ook best prima te pruimen. Die act zit wel echt heel goed in elkaar ook met die visuals :love:

Zondag ochtend wakker geworden en toen eigenlijk besloten om die dag niet meer te gaan ivm een liesblessure en overige lichamelijke ellende. Naarmate de dag vorderde sloeg de fomo toe en toen alsnog maar snel op de fiets gesprongen om nog op tijd te zijn voor Ecstatic. Man wat was ik toen blij met de keuze om nog te gaan. De set van het weekend voor mij. Een uur lang niks anders dan fantastische platen. Maximaal genoten (L). De Scantraxx Showcase daarna was ook top. Die gasten maken allemaal best hele fijne platen, waarvan die van Nightcraft er wel bovenuit steken. 20 minuten voor het einde van de set de wandel ingezet naar de Revalation voor Sickmode & Mish. Ook hier weer het verhaal van de drukte, maar mocht wederom de pret niet drukken. Heerlijk setje en ook een leuk stel om te zien op het podium. Hierna was mijn lichaam echt wel op dus toen weer naar huis gegaan. Zeer geslaagd weekend, zeker ook voor de euphorische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
RTM93 schreef:
Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.

Toevallig gisteren nog over gehad. Ben benieuwd hoe de omzet/aantal verkopen is t.o.v. een 5 of 10 jaar geleden. Als je zag hoe rustig het soms bij sommige barren was en hoe druk het bij de waterpunten was bij de wc's.

Ik hoop dat het een keer die kant opgaat. Dat mensen het niet meer neerleggen. Dat is de enige manier om inflatie te beteugelen en wellicht kleine deflatie te realiseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg! Absoluut boven verwachting voor ons, hopelijk hebben wij in jullie ogen een waardige afsluiting van de Road To stage kunnen geven. De sfeer was iniedergeval top! :woot:

Onze tracklist voor de geïntereseerden:

Citaat:
01. Delete - Formula VIP
02. Chapter V & Sedutchion - Insomnia
03. Infirium & Vyral - Behind The Mask
04. Chapter V & Posyden - Inner Conflict
05. D-Verze - Braindump
06. Chapter V - Clank It Up
07. Vazard & Delete - Explosions
08. Chapter V - Bombs Away!
09. Phantom - Oh Sh!t
10. Warface - Cosmic Sin (Chapter V Edit)
11. Repeller & Bwazza - Guillotine
12. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)
13. Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Identity
14. Phantom - Hit The Gas Pedal
15. Phantom & Chapter V - The Underworld
16. Delete - V2P
17. Unkind & Jason Payne - Punish
18. Chapter V & Madmize - Face Me (REBiRTH Live Edit)
19. Chapter V & Amduscias - Mutilate
20. The Smiler - I BELIEVE IN PAIN
21. Mind Dimension - Room Rocker
22. Chapter V - Questions
23. Kruelty - The Truth
24. Vazard - Zimmersion 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Wat een weekend, door alle randzaken en gebeurtenissen eentje om niet te vergeten.
In de positieve zin van het woord.
Geen zin om een lang verhaal te tikken.

Setjes van t weekend waren:
Unlocked
Gezellige Uptempo
Jay Reeve reborn
Element live

Kleine minpunten waar ik gelukkig niet veel last van gehad heb, maar de sferen in de verschillende tenten heb ik nog nooit zo erg zien schommelen. Bij de Main (tijdens raw setjes) en Rebellion veel en veel te druk, iedereen staat stil en is aan het filmen?
Gelukkig niet veel setjes op die stages bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pro's:

Warface Classics
Gezellige Uptempo
Thera Classics


Con:
Muntprijs. Echt a so fucking ciaal. Ga je schamen.

Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.


Enfin, ik vind wel dat je met een positieve noot moet eindigen dus ik wil rebirth wel meegeven dat het organisatorische op de zondag prima in elkaar stak, terrein mooi ruim opgezet, veel variatie in muziek en eigenlijk overal prima geluid.

Ik weet niet hoeveel er in om gaat maar volgens mij sponsoren de grote drankenmerken ook zulke festivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
Wat een feest was dit zeg! Absoluut boven verwachting voor ons, hopelijk hebben wij in jullie ogen een waardige afsluiting van de Road To stage kunnen geven. De sfeer was iniedergeval top! :woot:

Onze tracklist voor de geïntereseerden:

Citaat:
01. Delete - Formula VIP
02. Chapter V & Sedutchion - Insomnia
03. Infirium & Vyral - Behind The Mask
04. Chapter V & Posyden - Inner Conflict
05. D-Verze - Braindump
06. Chapter V - Clank It Up
07. Vazard & Delete - Explosions
08. Chapter V - Bombs Away!
09. Phantom - Oh Sh!t
10. Warface - Cosmic Sin (Chapter V Edit)
11. Repeller & Bwazza - Guillotine
12. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)
13. Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Identity
14. Phantom - Hit The Gas Pedal
15. Phantom & Chapter V - The Underworld
16. Delete - V2P
17. Unkind & Jason Payne - Punish
18. Chapter V & Madmize - Face Me (REBiRTH Live Edit)
19. Chapter V & Amduscias - Mutilate
20. The Smiler - I BELIEVE IN PAIN
21. Mind Dimension - Room Rocker
22. Chapter V - Questions
23. Kruelty - The Truth
24. Vazard - Zimmersion 2.0



:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een super mooi feest was dit, alleen de zaterdag geweest maar was meer dan genoeg voor mij :)
Waren buiten begonnen echt heerlijk weertje en tijdens Phuture Noize daar de tent in en eigenlijk daar verder gebleven. Werd erg goed gedraaid af en toe wel ram vol beetje weinig ruimte om te bewegen maar verder dikke prima :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godver, wat een weekend joh. Enorm blij dat ik de zaterdag er last minute toch bijgepakt heb. Echt de hele dag van hot naar her gegaan en zo'n beetje alle genres wel meegepakt, begonnen bij de one and only Wonderboy dj Unlocked die z'n debuut maakte op een goed gevulde uptempo stage. tot Promo tot D-Charged tot Aversion en the Purge, Adjuzt Element. Anderex & Mutilitor, :love: Maar absolute hoogtepunt van de dag is al vaker benoemd. Die set van Jay Reeve in die kleine euphoric.

Er hing echt een hele bijzondere sfeer in de lucht bij die set, iedereen zong uit volle borst mee en elke plaat klopte. Nou ben ik zelf niet de ALLER grootste euforische fan geweest de afgelopen jaren, maar dit was echt weer ouderwets genieten met hoe ik hardstyle ken van vroeger. Ben ook blij om te zien dat organisaties weer meer plek weten te vinden voor dit soort area's.

Zelfs nog even bij Wasted Penguinz gekeken, ondergaande zonnetje, blije mensen. Ben absoluut geen grote WP fan maar kon niet anders dan lekker blijven hangen in die tent.

Erg leuk, veelzijdig feest, invulling van de lineup was goud waard.

Wat er op zondag gebeurde op die Road to Rebirth stage tijdens ons drollen feestje was een mooie kers op de taat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
RTM93 schreef:
Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.

Toevallig gisteren nog over gehad. Ben benieuwd hoe de omzet/aantal verkopen is t.o.v. een 5 of 10 jaar geleden. Als je zag hoe rustig het soms bij sommige barren was en hoe druk het bij de waterpunten was bij de wc's.

Bij de aanvang van Thera stond ik aan die bar buiten (classics) om nog snel een pilske te vat'n. Ben na 3 platen zonder drinken vertrokken omdat het voor geen meter vooruit ging (en omdat het dikke feestplaten waren). Stonden 2-3 mensen achter de bar daar. Had het 's middags al tegen iemand gezegd dat dat veel te weinig was. Waren nog wel meer drukkere momenten. Bankrekening liegt er niet om trouwens. Wat een aanslag weeral. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
RTM93 schreef:
Pro's:

Warface Classics
Gezellige Uptempo
Thera Classics


Con:
Muntprijs. Echt a so fucking ciaal. Ga je schamen.

Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.


Enfin, ik vind wel dat je met een positieve noot moet eindigen dus ik wil rebirth wel meegeven dat het organisatorische op de zondag prima in elkaar stak, terrein mooi ruim opgezet, veel variatie in muziek en eigenlijk overal prima geluid.

Ik weet niet hoeveel er in om gaat maar volgens mij sponsoren de grote drankenmerken ook zulke festivals?


Ik denk dat je hier wel het probleem gaat tegenkomen wat betreft wat goedkopere alternatieven bieden. Net als met artiesten zie je vaak pakketdeals (afname bij 1 groot drankmerk, wat je ook in de horeca en indoorlocaties ziet) voor korting en om ontzorgd te worden in bepaalde randzaken rondom consumptie. De grote drankmerken zullen hun omzet gok ik niet snel willen zien afnemen. Ik gok dat het dus wel complexer zal zijn dan gewoon wat andere dingen inkopen en verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een lange afwezigheid ook maar weer eens een verslag vanuit mijn kant. Afgelopen zaterdag was ik jarig en hoe vier je dat? Juist, op Rebirth! Mijn grootste verjaardagsfeest to date! :beer:

Na de hele week al lichtelijk zenuwachtig te zijn geweest was het zaterdag eindelijk zover: de aftrap van het festival seizoen! Wij kwamen rond half één het festivalterrein op en volbrachten daarna de gebruikelijke dingen die bij de binnenkomst horen (kluisjes, muntjes en drinken halen). De entree verliep overigens zeer soepel, mijn complimenten daarvoor. We waren binnen no-time binnen!

Het eerste setje waar ik heen ben gegaan was Udex op de Reborn Raw, een naam die wat mij betreft beter past in een hardstyle tent op een later tijdstip (ik denk dat dat echt grandioos kan worden tbh). Maar dat terzijde. Het viel mij (en meerderen om mij heen) op dat het geluid echt belachelijk zacht stond, zo zacht dat je eigenlijk je oordoppen gewoon uit kon doen. Ik snap dat nooit zo goed, gooi die volumeknop meteen al (flink) open zodat de bezoekers meteen kunnen genieten van de muziek. Is ook gewoon lullig tegenover de artiest die daar staat te draaien. In dat uur dan ook voornamelijk geouwehoerd met iedereen en daarna op tijd naar D-Charged gegaan. Heerlijke set van hem! Ook leuk om te zien dat de euforische tent al vroeg redelijk goed gevuld was met alleen maar liefhebbers!

Vervolgens ben ik even bij Noisecult gaan kijken en dat was best gezellig. Daarna ben ik met een hele groep naar de main gegaan voor Phuture Noize. We stonden mooi vooraan en de sfeer tijdens de hele set was echt super! Zijn nieuwe platen waren live een stuk beter dan ik op voorhand had verwacht. De drummer en de zangeres voegden wat mij betreft ook wat toe aan deze set. Geluid was op de main ook een verademing ten opzichte van de euforische stage en de reborn raw.

Daarna was er voor mij niet heel veel op de line-up, dus even wat gegeten en gezeten. Heel kort even bij The Purge gaan kijken maar ik dat was één van mijn grootste fouten van de dag. Na nog geen twee nummers te hebben gehoord ben ik de tent uitgevlucht, wat een drama! Na het vertrek bij Spoontech is het echt enorm bergafwaarst gegaan, ik zal hem dan ook niet snel meer bezoeken. Daarna om half zes naar Adrenalize geweest. Deze set viel me enigszins tegen, misschien omdat ik er teveel van verwacht. Vervolgens snel naar de euforische tent gegaan voor één van de hoogtepunten van de dag: Jay Reeve Melodic Madness! Het was één en al gezelligheid (met veel Hardtraxxers aanwezig)! In tijden niet zoveel mensen met een glimlach van oor tot oor zien dansen, geweldig! :yay: Ook super dat de meeste organisaties weer inzien dat euforische hardstyle nog steeds een doelgroep heeft. Mede door dit soort stages blijf ik voorlopig nog wel even naar hardstyle feestjes gaan!

Daarna nog een kwartier Avi8 meegepakt (zijn platen steken echt goed in elkaar, krijgt helaas veel te weinig aandacht) om vervolgens naar de Reborn Raw te gaan voor Element Live. Ik had mezelf voorgenomen om de raw deze zaterdag een beetje links te laten liggen omdat het me niet meer trekt (met name door het publiek), maar voor Element maak ik graag een uitzondering! Ik stond met een vriendengroep redelijk vooraan en man man man wat een geweld! :bomb: Een halfuur lang maximaal gegaan met iedereen om mij heen! Zijn set was een mooie mix van zowel originele platen als edits. Van wat ik me kan herinneren heb ik van de volgende platen een edit gehoord: Black Ice, Deception, Poppin', Throw 'Em Up en wss mis ik er nog een paar.

Daarna was ik weer zoekende naar een leuke set. Helaas heb ik toen gemist dat Wasted Penguinz in de euforische tent stond te draaien. Heel zuur, achteraf had ik daar maar wat graag bij geweest. Na wat ronddwalen uiteindelijk samen met mijn vriendin naar de Reborn Raw gegaan voor Adjuzt NXTGEN. Het werd op dat moment donker en wat grimmiger. We merkten al snel dat het heel erg druk was, maar toch hadden we een prima plek rechts vooraan. De set begon prima met een aantal originele platen en een aantal stevige edits! Helaas kwam ik door het publiek en het geluid totaal niet in de set. Het valt op dat er op de raw stage voornamelijk mensen staan die maar wat graag gezien willen worden of met hele andere dingen bezig zijn dan met de set (constant op hun telefoon, foto's/selfies maken of de hele tijd heen en weer lopen). We hebben het daarna nog op een andere plek geprobeerd maar ook daar werden we beiden zo spichtig als wat door het publiek. We zijn dus na twintig minuten vertrokken. Dit is dan ook de voornaamste reden dat ik de raw vaker links ga laten liggen. Ik vind de muziek van sommige raw artiesten (denk aan Mutilator, Adjuzt en Element) echt heel goed maar het publiek wat er op afkomt zorgt ervoor dat ik er niet meer graag heen hoef.

Na Adjuzt liepen we langs de main en we zagen een kwartier voor aanvang van The Gang al een enorme drukte rondom de main tent. Daar hadden wij totaal geen zin in en daarom besloten we om gezellig naar The Pitcher te gaan op de Reactivate. Dit was echt een verademing ten opzichte van de Reborn Raw: heerlijke sfeer, lekker de ruimte om los te gaan, leuke platen en bovendien gezellligheid! Ook dikke plus voor het geluid op de Reactivate! Daar nog een tijdje met een leuk groepje gestaan om vervolgens naar Chapter V te gaan.

Chapter V was de perfecte afsluiter van de dag: heerlijk lompe platen, sfeer en gezelligheid! Wat mij betreft dan ook één van de setjes van de dag. Hun eigen werk past perfect in het straatje van wat ik leuk vind. Daarnaast hulde voor het draaien van The Truth, Room Rocker en Out of Control (Vaz & Delete remix)! Tijdens deze set de laatste restjes energie eruit gestampt en daarna besloten we dat het wel mooi geweest was. Even na elf uur verlieten we het terrein om daarna nog lekker twee uur in de auto naar huis te rijden.

Al met al een hele gezellige dag gehad! Rebirth staat bij mij hoog op de lijst van favoriete festivals, dit komt vooral door het brede en gevarieerde aanbod aan muziekstijlen en het gevoel dat we weer de wei in mogen na de sombere wintermaanden. Echter merk je wel degelijk een verandering van zowel het type bezoekers als de muziek. Maar gelukkig blijven er door de aanwezigheid van de euforische stage, de (raw) classics en sommige raw artiesten nog genoeg leuke setjes over om wel heen te gaan! Volgend jaar wellicht toch weer op de zondag heen (in plaats van de zaterdag) om de dagjesmensen te vermijden. Verder ben ik ook benieuwd hoe de Revelation stage het op de zondag heeft gedaan, want dat concept is super!

Hieronder nog een korte opsomming van de plussen en minnen:

+++ Jay Reeve, Chapter V, Phuture Noize, Element Live, D-Charged
++ Veel gezellige mensen gezien
++ Sfeer bij de euforische stage
++ Snelle entree
+ Nooit het gevoel gehad dat het ergens té druk was
+ Geluid op de main en Reactivate
+ Aantal WC's naast de main (nauwelijks wachttijden bij deze wc's)

--- Het hedendaagse raw publiek + bijbehorende k*t muziek
-- Claro voor 2 munten :(
-- Geluid op de Reborn Raw
- De aankleding van het terrein en sommige stages (Reborn Raw bijv.) vond ik wat kariger dan de voorgaande edities
- Geluid op de euforische stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjongejonge wat een grandioos weekend :D 2 heerlijke dagen gehad. Helemaal gesloopt nu, maar was het dubbel en dwars waard! Dit was alweer mijn 5e keer Rebirth en ik vond het altijd al één van de leukere festivals, maar na het wegvallen van Q-Base en de perikelen op Defqon vorig jaar is het zelfs uitgegroeid tot het favoriete festival van het jaar. In elk geval sowieso obv prijs/kwaliteit verhouding. 90 euro voor 2 dagen festival van dit kaliber kan je in deze tijden absoluut niet over klagen.

Organisatorisch was het ook meer dan prima op een paar puntjes na. Ten eerste hadden er wel een stuk meer WC's en vooral kraantjes moeten zijn. Groot voordeel was wel dat ze van die vierkante pisbakken hadden neergezet. Dit is oprecht ongeveer het enige festival afgelopen jaar waar ik die dingen heb zien staan, top! Daarnaast was zeker op de zaterdag het geluid niet overal even goed. Reborn Euphoric was echt ondermaats, main stond begin van de middag echt veel te zacht en later schommelde dat wat. Ook de classics was wat te zacht. Zondag was het overal wat beter, en buiten wat schommelingen in volume hadden de classics en Revelation meer dan prima geluid.
Tja muntprijs was achterlijk hoog maar zullen ze niet doen om ons te pesten. Heb iig niet het idee gehad dat ze hebben geprobeerd om op sommige plekken extra geld af te kunnen snoepen. Wat RTM93 zegt is ook niet echt te realiseren gok ik, al ben ik het ermee eens dat ze wel mogen kijken om dit soort praktijken zo goedkoop mogelijk te gaan aanbieden.

Verder organisatorisch weinig te klagen. Snel binnen en snel een kluisje. Barren gingen redelijk vlot, nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten. Drukte was op zaterdag prima te doen en zondag echt top, geen 1 moment er ook écht last van gehad. Weer zat ook goed mee, sfeer overal prima en terrein echt goed opgezet. Snel van de ene naar de andere kant van het terrein kunnen komen, waardoor het festival ondanks dat het toch aardig groot is, toch nog best knus aanvoelt :)

Afijn, heb mezelf ook aardig de puin in gezopen dus niet alle gedraaide platen kan ik mij nog herinneren, maar heb sowieso weer meer dan genoeg goud spul gehoord.

Zaterdag

Zaterdag geopend bij Zelecter op de main en in 5 minuten al Early Hardstyle, Jump en Drum & Bass gehoord, nice haha. Jay Reeve had ook een fijn setje om mee op te warmen en daarna naar de al een van de leukere sets van het weekend: D-Charged. Ik ben echt ontzettende fan van zijn stijl dus daarom ook enorm genoten tijdens deze set. Sfeer was ook dik in orde! Daarna toch besloten om even naar Promo te kijken en ook zeer goed op vermaakt, al kon het publiek er weinig mee op de laatste 10 minuten na. Phuture Noize ook meegepakt en best een aardig album maar vooralsnog weinig dat écht blijft hangen. Adrenalize op de classics was ook weer goud met leuke platenkeuze, al was dat in grote lijnen hetzelfde als op VWAB. Jay Reeve had daarna een van de betere setjes van het weekend, mooie nostalgie ook toch wel, en geweldige sfeer (L).

Jammer dat Zany was verhinderd, maar daardoor wel in de gelegenheid gekomen om Element eens mee te maken. Ik ging er met 0 verwachtingen heen maar toch wel prima op vermaakt. Paar dikke kicks gehoord. Daarna naar Wasted Penguinz in een afgeladen volle Reborn tent. Ben niet heel bekend met zijn huidige werk, maar was zeker fijne muziek en in combinatie met de sfeer maakte dit ook een set wat nog wel even blijft hangen. Solstice, tja ik blijf ook een enorme fan van zijn platen. Dus dit was ook weer genieten :loving: Uiteindelijk de dag in stijl afgesloten bij 2-Sidez (altijd goed) en Crypsis die weer een paar platen draaide die ik al even niet meer had gehoord en die daarnaast wederom weer puik mixwerk afleverde :drool:

Zondag

De zondag gestart bij de Recharge en een paar leuke hits gehoord bij Astronomics en vervolgens Degos & Re-Done die ijzersterk begonnen met o.a. Catchin' Up, Spin Me Up & Prozaxx :yay: tweede helft van de set was wat minder met ook best wat Nightbreed spul wat ik niet kende, maar al met al prima vermaakt op deze set. AVIO was zoals altijd weer goud. Na deze set verkast naar Ecstatic wat zeker een prima setje neerzette, maar wel een paar plaatjes had waarvan ik dacht, had opzich niet gehoeven. Adaro op de classics een stukje gezien en ook dat blijft op een enkel plaatje na altijd meer dan prima!

Na wat eten bij de Revelation beland voor Sickmode & Mish. Ging er ook weer met 0 verwachtingen heen. Ik snap best dat dit razend populair is op dit moment, maar het is voor mij niet weggelegd. Waar ik me het meest aan stoor zijn de fake-drops die soms wel 3 tot 4 keer in één plaat verwerkt zijn. Daarnaast ook genoeg baggerkicks weer gehoord. Toch was dit wel leuk voor een halfuurtje. Daarnaast was de leegloop in de tent na hun set ook echt bizar. Nog nooit zoiets gezien :lol:

Aangezien er verder niet veel leuks stond nog even bij ABBA Fever geweest en was ook echt lachen. Prima sfeer daar ook bij die stage, je kreeg ook echt het gevoel dat je op een totaal ander feest stond :P Stukje Chain Reaction en E-Force gezien en ook goed op vermaakt mede door het mixwerk van Chain Reaction (niet niveautje Crypsis, maar hij kan het ook zeker wel) en de sfeer bij vooral E-Force. Platenkeuze was bij beide niet bijzonder (leuk, maar beetje standaard). Weekend afgesloten op de Revelation met wederom een briljante Devin Wild - Innergame Liveset. In vele opzichten is dit ook gewoon beetje de (Raw) Hardstyle anno 2023 alleen dan een stuk beter uitgewerkt. Een van de betere sets van het weekend ook. B-Front & Rejecta prima op vermaakt, maar kan weinig met de muziek van Rejecta en deze set is, door het net gemaakte punt en mijn gesteldheid op dat moment, daarom een beetje langs mij heen gegaan. Hierna toch nog een paar hakjes gewaagd bij de Beetje Dansen stage.

Met een leuke line-up volgend jaar sowieso weer aanwezig. Ben wel benieuwd waar de muziek zich dan naartoe heeft bewogen. De richting waar het nu opgaat is totaal niet voor mij weggelegd helaas (op een handjevol artiesten na). Ik hoop dus dat de Euforische stage blijft en daarnaast artiesten als Jay Reeve, Devin Wild en B-Front er weer zullen staan. Ik merkte vooral bij Sickmode & Mish en op de mainstage ook al een generatiekloof terwijl ik zelf nog niet eens zo heel oud ben (26). Maar heb er wel vertrouwen in dat Rebirth volgend jaar weer met wat moois aankomt! :D

Oh en op de valreep nog een groot pluspunt voor de Uiltjes voor 1,5 munt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
[
Bij de aanvang van Thera stond ik aan die bar buiten (classics) om nog snel een pilske te vat'n. Ben na 3 platen zonder drinken vertrokken omdat het voor geen meter vooruit ging (en omdat het dikke feestplaten waren). Stonden 2-3 mensen achter de bar daar. Had het 's middags al tegen iemand gezegd dat dat veel te weinig was. Waren nog wel meer drukkere momenten. Bankrekening liegt er niet om trouwens. Wat een aanslag weeral. :$

Ik had precies hetzelfde bij die bar en dat tijdstip. Daardoor The Dungeon gemist en de drie platen erna.
Er stond een Fransoos die al 5 minuten voor mij stond en ik heb toen het heft in eigen hand genomen en ben letterlijk over de bar heen gaan hangen. Heb er heel onbeschoft een aan de schouder getrokken en geëist dat ik en die Fransoos nu geholpen werden. Het stond er ook niet een rij dik ofzo. Alleen het bar personeel had er of geen zin in of had totaal geen overzicht wie er in welke volgorde stond te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Albatrots schreef:

Ik denk dat je hier wel het probleem gaat tegenkomen wat betreft wat goedkopere alternatieven bieden. Net als met artiesten zie je vaak pakketdeals (afname bij 1 groot drankmerk, wat je ook in de horeca en indoorlocaties ziet) voor korting en om ontzorgd te worden in bepaalde randzaken rondom consumptie. De grote drankmerken zullen hun omzet gok ik niet snel willen zien afnemen. Ik gok dat het dus wel complexer zal zijn dan gewoon wat andere dingen inkopen en verkopen.

Dan zet je een student of stagiair aan het werk en heb je een hele mooie eind afstudeer opdracht / scriptie kandidaat. Dit moet echt anders kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Albatrots schreef:

Ik denk dat je hier wel het probleem gaat tegenkomen wat betreft wat goedkopere alternatieven bieden. Net als met artiesten zie je vaak pakketdeals (afname bij 1 groot drankmerk, wat je ook in de horeca en indoorlocaties ziet) voor korting en om ontzorgd te worden in bepaalde randzaken rondom consumptie. De grote drankmerken zullen hun omzet gok ik niet snel willen zien afnemen. Ik gok dat het dus wel complexer zal zijn dan gewoon wat andere dingen inkopen en verkopen.

Dan zet je een student of stagiair aan het werk en heb je een hele mooie eind afstudeer opdracht / scriptie kandidaat. Dit moet echt anders kunnen


Mee eens hoor dat het moet kunnen al zou het wel meer prioriteit mogen krijgen dan ff een student erop zetten (snap wel het punt wat je ermee maakt). Ik zie het zelfs als een gegeven dat het een keer zal veranderen binnen niet al te lange tijd. Prijsstijgingen (in alle sectoren) zie ik namelijk nog niet snel verandering in komen. Er zal dus ook een punt komen dat de prijsstijgingen op feesten parallel zullen gaan lopen met een afname van het bezoekersaantal, omdat het voor veel mensen uiteindelijk gewoon onbetaalbaar wordt. De organisaties hebben het geluk dat hardstyle enorm in populariteit is gegroeid over de laatste jaren en de fans enorm toegewijd zijn aan de muziek/scene, maar ook die rek zal er een keer uit zijn. Hopelijk kunnen de organisaties dat punt voor zijn; zij het goedkopere eet/drink alternatieven, minder artiesten op een line up, stages hergebruiken, het proces meer stroomlijnen om wat vrijwilligerswerk te kunnen doen in ruil voor een kaartje of feesten organiseren met meer focus op de muziek i.p.v. alle randzaken daaromheen. Als de vraag naar betaalbare feesten groeit zullen er vroeg of laat oplossingen vanuit de scene gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig weekendje gehad, zaterdag was qua weer echt perfect en over de hele dag heen eigenlijk geen slechte set gehoord. Wel op tijd afgetaaid zodat ik zondag mooi fit was voor onze set. Helaas al om half 7 wakker en eigenlijk tot het moment dat we het podium opgingen zenuwachtig geweest. Uiteindelijk wel enorm genoten, mensen bleven gelukkig lekker hangen tijdens onze set dus gingen van een lege zaal (logisch als opener) naar toch goed bevolkt. Ook dank aan de Hardtraxxers die er op tijd bij waren :P Rest van de dag redelijk veel in de artist lounge lopen klooien en babbelen waardoor we telkens maar kleine stukjes sets meepakten, wel nog een klein stukje Ecstatic meegepakt en 's avonds nog wel redelijk wat volledige sets: Warface Album, klein stukje Gezellige Uptempo, E-Force classics, Devin Wild (gruwelijke set weer) en de helft van B-Front en Rejecta om daarna richting huis te gaan.

Onze tracklist als Astronomics op de Recharge voor de geïnteresseerden:

1. Alpha Twins - Smack My Derb
2. Zany & The Beholder - Midnight
3. Noisecontrollers - Shout (Vocal Edit)
4. Jack of Sound - Kaylee's Nightmare
5. Hyperdrive - The Punishment
6. Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
7. Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
8. TnT - Countdown
9. Plasmaravers - Bust A Move (The R3bels Raw Edit)
10. Sasha F - The New System (Melody Mix)
11. Dark Oscillators - Trapped (Titan Remix)
12. Tatanka - Klassika
13. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
14. Zany - Distorted (B-Front Remix)
15. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival (Hard Driver Remix)
16. The Rebels - Pattern 2
17. Solutio & The I's - Mistress
18. Artifact - Now We're Talking
19. Titan - My Angel
20. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
21. Radical Redemption - Brutal 3.0

Nog geen idee of Rebirth de setjes heeft opgenomen, anders verzorgen we hier nog wel een re-run voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel wat pareltjes de revue gepasseerd Jeroen ^^ Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig weekend gehad, zowel op de zaterdag als zondag ontzettend genoten!

Grootste pluspunt voor mij dit jaar was de Classic stage. Deze was precies zoals ik hem gehoopt had. Waar het vorig jaar in een donkere kleine tent was had je nu genoeg ruimte, ook de mogelijkheid om buiten te staan en goed geluid! Het is echt lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten bij de classics dus zie ik het volgend jaar graag weer zo ^^.

Al was het geluid op de main dit jaar iets minder episch dan voorgaande jaren was het nog steeds erg goed!
Wel wat minder tijd hier doorgebracht vanwege de dooie sfeer daar af en toe. Bij Warface Trip Trough Memory echt moeite gehad om hier helemaal van te kunnen genieten met constant volk wat er langs wou en niemand buiten je eigen groep om die los ging. Verder eigenlijk op geen andere stage hier last van gehad en heb ik vooral veel blije gezichten gezien.

Beste sets van het weekend waren voor mij:

Element: Vond het eerst nog lastig om te kiezen tussen Vertile en Element maar achteraf heel blij dat ik voor de laatste heb gekozen. Alleen maar gezellige mensen daar gezien die kwamen om los te gaan. Stilstaan ging ook moeilijk met deze set.

Crypsis Classics: Al zovaak gezien maar deze muziek vind ik denk ik nog steeds het vetst van allemaal. Deze keer ook een aardig gevarieerd setje (Frontliner & Radical Redemption :loving:).

Phuture Noize: Voor mij is Phuture Noize de ultieme artiest om in de feeststemming te komen. Al zijn platen zijn ontzettend catchy en er is eigenlijk altijd een geweldige sfeer bij zijn sets. De live zang en drums waren deze keer ook een hele vette toevoeging en wat was het geweldig om het hele album live te horen :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 13:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
Wat een feest was dit zeg! Absoluut boven verwachting voor ons, hopelijk hebben wij in jullie ogen een waardige afsluiting van de Road To stage kunnen geven. De sfeer was iniedergeval top! :woot:

Onze tracklist voor de geïntereseerden:

Citaat:
01. Delete - Formula VIP
02. Chapter V & Sedutchion - Insomnia
03. Infirium & Vyral - Behind The Mask
04. Chapter V & Posyden - Inner Conflict
05. D-Verze - Braindump
06. Chapter V - Clank It Up
07. Vazard & Delete - Explosions
08. Chapter V - Bombs Away!
09. Phantom - Oh Sh!t
10. Warface - Cosmic Sin (Chapter V Edit)
11. Repeller & Bwazza - Guillotine
12. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)
13. Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Identity
14. Phantom - Hit The Gas Pedal
15. Phantom & Chapter V - The Underworld
16. Delete - V2P
17. Unkind & Jason Payne - Punish
18. Chapter V & Madmize - Face Me (REBiRTH Live Edit)
19. Chapter V & Amduscias - Mutilate
20. The Smiler - I BELIEVE IN PAIN
21. Mind Dimension - Room Rocker
22. Chapter V - Questions
23. Kruelty - The Truth
24. Vazard - Zimmersion 2.0

Bedankt voor de support van Guillotine bazen! Hele dikke set! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn zaterdag in plus en minpunten:

++++ De set van Jay Reeve op de Reborn Euphoric. Geweldige sfeer en tracklist, deze staat zonder twijfel in mijn top 5 sets ooit. Als het geluid ook goed was geweest misschien zelfs wel top 3.
++ Udex (Geef die man een beter tijdslot met beter geluid), Phuture Noize (Leuke toevoegingen met de live zang en drums) & DBSTF (Eindelijk weer eens een gevarieerd setje, maar dat kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik ze al een tijdje niet gezien heb)
++ Vond de Lift Off show een erg leuke toevoeging!
++ Snelheid bij de entree, klusjes en munten.
+ Fijne beveiliging! Vriendelijk, grondig genoeg en geen razzia praktijken.
+ Set van Element
- Kou aan het eind van de dag, te warm in de tenten om een trui aan te hebben. Te koud buiten om in alleen een shirt te lopen.
— Watertappunten: Te weinig druk en halverwege de dag werd er ook nogeens een tappunt weggehaald. Dit kan echt niet, en weerhoudt mensen er van om voldoende water te drinken. Bij het zien van een rij van 8 man dik denken de meesten “Ik vul hem straks wel bij” in plaats van “Ik ga een nieuw flesje water kopen voor €5,60”.
— Drukte: Ik vond het voor mijn gevoel dit jaar stukken drukker dan vorig jaar. Meerdere keren gehad dat ik totaal geen ruimte had om los te gaan, op meerdere plekken in het publiek tijdens dezelfde sets. Ook de ophopingen en het nodige duw en trekwerk bij de ingangen gaven me soms een erg benauwd gevoel.
— Pendelbussen die pas vanaf 22:00 gingen rijden. Moet zeggen dat deze ook deels mijn eigen fout was, maar ik was rond 21:00 gewoon op. 8 uur lang losgaan op een indoorfeest waar je af en toe goed uit kan rusten is toch andere koek dan 12 uur lang rondstruinen op een festival waar je enige comfort een picknickbankje is - onderschat het toch elk jaar weer als het festivalseizoen begint. Enfin, de rest was met de auto en wou graag Overdose zien, dus die gingen nog niet naar huis. Ik moest alleen op huis aan dus was van plan de pendelbus terug te pakken en met de trein verder te reizen. Door het slechte bereik had ik geen internet en kon ik dus niet checken hoe laat de bussen terug zouden gaan, en op goed geluk maar de halve marathon gelopen richting de pendelbussen. Na een kleine hartverzakking gekregen te hebben van de buschauffeur die “vanaf 23:00” antwoordde op mijn vraag hoe laat de bussen gingen rijden reden we gelukkig rond 22:00 weg. Uiteindelijk bijna een uur in de kou gestaan, en wat denk je? De rest van de groep, die om 22:45 wegreden, waren nog eerder thuis dan ik. Geen hele lekkere afsluiting van de dag zo.

Volgend jaar denk ik toch echt weer de zondag meepakken in plaats van de zaterdag. Minder dagjesmensen en meer ruimte/minder bezoekers zou mijn ervaring wel ten goede komen denk ik. Dan ook weer VIP want de VIP toiletten zijn wel echt een must heb ik ondervonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
+ Fijne beveiliging! .


Ja goed punt, dat viel mij ook op! Bij Jay Reeve was er één of andere betoeterde malloot die als een kanonskogel door het publiek heen beukte en iedereen lastig viel. Beveiliging rustig er naartoe, uit publiek begeleid (hij kwam wel weer terug maar beveiliging was er weer snel bij)

Niet dat hij uit het festival geflikkerd moest worden maar hij verstoorde wel de boel met z'n gedrag. Dus goed dat ze hem even uit de menigte haalden.

Dat is nou precies waar je beveiligers voor nodig hebt. En heb dat idd op het hele feest wel positief ervaren ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
— Watertappunten: Te weinig druk en halverwege de dag werd er ook nogeens een tappunt weggehaald. Dit kan echt niet, en weerhoudt mensen er van om voldoende water te drinken. Bij het zien van een rij van 8 man dik denken de meesten “Ik vul hem straks wel bij” in plaats van “Ik ga een nieuw flesje water kopen voor €5,60”.


Winst verkiezen boven de veiligheid van je gasten... Was in 2019 ook al zo maar dan erger, hadden ze een soort sprinklersysteem waardoor je helemaal niet je flesje kon vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Winst verkiezen boven de veiligheid van je gasten...
+

xd xd xd Het was ffing 14 graden stel je niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag bezocht:
Unlocked, Jay Reeve (beide sets), Noisecult, Jones, Phuture Noize, The Purge, Element, Wasted Penguinz (Euphoric), Adjuzt, Chapter V.

Zondag bezocht:
Astronomics, Degos & Re-Done, Adrenalize, Deetox & Geck-O, Demi Kanon, Mandy, Angerfist, Chain Reaction, Gezellige Uptempo, Atmozfears, Devin Wild, Thera, Ronny Retro.

Weer genoeg schitterende maar ook vage momenten beleefd deze editie. :thumbsup:

Vond het organisatorisch zeker wel in orde m.u.v. de drukte bij de kraantjes aan de wc's (wat volgens mij bewust gedaan was om het vullen van flesjes tegen te gaan), bezetting van de bar bij de classics op zondag en kostprijs van bier/frisdrank/eten. Je kan dan een heel weekend letten op alles wat je doet en koopt, maar ik kies dan persoonlijk om me geen reet aan te trekken van die prijzen omdat ik gewoon plezier wil maken en doen waar ik zin in heb. Besef ik nu wel weer bij het checken van de bankrekening. De uiltjes waren ook zo lekker he :beer:

Groeten amigos!
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten