Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Advies voor de merch. Is iets op haal het show model weg in plaats van alleen het prijsje er af. Zo voorkom je teleurstelling en het steeds nee moeten verkopen.


Dit is juist de verkoop truc. Nee zeggen en mensen alsnog een ander shirt aansmeren ;)

Als er nog maar 3 shirts hangen ipv 10 loop je al snel weg

Over het feest alleen de zaterdag geweest. organisatorisch dik in orde. Deze keer vlotte doorloop bij naar binnen gaan. Geluid schommelde echt erg waardoor je toch wat minder van sets geniet. En wat een graf drukte bij the gang, populaire jongens :D
Ow en nog speciale vermelding naar Neroz, de zagen, zagen, wiede wiede wagen tool, tering wat slecht haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 16:26 
 
Hardtraxxer

Een zeer vermakelijke zaterdag gehad. Lekker makkelijk pendelen tussen de stages. Vond het vrijwel de hele dag goed te doen met de drukte en de sfeer zat er goed in.

Rejecta wat mij betreft de set van de dag :bomb:. Gewoon een uur lang rammen, zonder al te veel poespas ertussen. Ook erg uitgekeken naar Adjuzt die een heerlijke set neerzette. Summer secret, wat een plaat :drool:.

Na Adjuzt weer terug de tent ingegaan. Stond Radical Redemption. Wat een absolute treurnis is dat geworden zeg :thumbdown: Totaal geen drive, slechte irritante kicks en misplaatste fakedrops.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 20:03 
 
Hardtraxxer

Geck-O & Deetox was genieten! Lekker veel oude Delete-platen en het hoogtepunt: Phuture Noize-Hope. Niet gedacht dat ik die ooit nog s zou horen :woot: Adaro daarna was ook top, lekker veel variatie met oa Fatality, Liberate, Pattern 1, Bitch etc

Vandaag vroeg afgehaakt, nuchter is het allemaal toch een stuk zwaarder :D

Vond het weer een fijn feest met veel leuke mensen. De waterkranen waren een duidelijk minpunt, plus het geluid dat pas ‘s avonds voluit ging. Zeker de mainstage viel wat dat betreft tegen ten opzichte van vorig jaar. Gelukkig wel echt lekker hard bij The Gang, toch wel een van de hoogtepunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom een mega gezellig weekend.

Props naar de set van Jay Reeve ofc.

Ook nog een shoutout naar MC The Purge, en de stank bij de set van de poepgezichten. Mega.

RomanAnthony schreef:
Tussendoor Remi nog even op gaan halen bij The Purge.


Heeft ie z'n bakje kip nog weten te slijten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 23:56 
 
Artiest

Heel fijne sfeer bij onze set! (L) Bijzonder om na 12 jaar weer eens met Deetox te draaien, zorgde voor een leuke afwisseling en dat we er ook wat andere platen bij pakten dan anders :D

Ltmbr schreef:
Geck-O & Deetox was genieten! Lekker veel oude Delete-platen en het hoogtepunt: Phuture Noize-Hope. Niet gedacht dat ik die ooit nog s zou horen :woot:

Zoals deze idd. Na die zware emotie van Delete & Deetox - Alone vond ik Hope een hele mooie om het over te pakken. Ook al weer 8 jaar geleden dat ik die voor het laatst gedraaid had... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Heeft ie z'n bakje kip nog weten te slijten?

Bakje, zegt 'ie. Ondanks dat die pokébowl kip 3,5 munt was, nog nooit zoveel waar voor mijn geld gehad op een festival. Ik denk oprecht mijn beste festivalfood ever. (L)

Erg lang uitgekeken naar de opening van het festivalseizoen en het is me absoluut niet tegengevallen. Was heel fijn om hier de verjaardag van Ramon te vieren, het weer zat goed mee (korte broek, hoppa), leuke mensen en de sfeer bij Jay Reeve in de euforische tent was goud. Met gemak beste set (qua platen en sfeer) van de laatste maanden. Heel de zondag rondgelopen met een gevoel van blijdschap en dikke zin om de hele zomer weer te dansen op dat soort muziek dus dat was top. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 10:49 
 
Hardtraxxer

Alleen de zaterdag geweest.

++++Jay Reeve, Wasted Penguinz, D-Charged, Chapter V en Alleviate.
+Parkeren
+Doorstroom bij ingang
+Bereikbaarheid stages
-Geluid bij Road To Stage. Mooie combinatie van 4 stages aan geluid
-Sfeer bij bepaalde stages. Hoop geduw en getrek, boze gezichten, gauw klaar mee.
--------Water. Kan beter mn handen wassen met mn eigen zeik. Ook werden er halverwege de kraantjes weggehaald bij 1 WC unit waardoor een beetje schone handen en gevuld flesje al helemaal onmogelijk waren.
--------Eten, gatverdamme. friet was koud en zuur, kebab niet eens gaar en de pasta volledig smaakloos. Deze 3-gangen deceptie kostte ook nog eens 8 munten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Voor de geïnteresseerden, lijstje van de melodic madness set :)

Baaaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 11:18 
 
Hardtraxxer

Er is nog met geen enkel woord gerept over Gezellige Uptempo??

Loze hype?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Er is nog met geen enkel woord gerept over Gezellige Uptempo??

Loze hype?

Uit de wandelgangen gehoord dat ze nog aan het afteren zijn. De area puilde uit met volk en de ingestudeerde zaken waren goud. Gecontroleerde chaos zeg maar! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 12:17 
 
Hardtraxxer

RickV schreef:
-Sfeer bij bepaalde stages. Hoop geduw en getrek, boze gezichten, gauw klaar mee.


Nog iemand anders die zich bij E-Force classics op zondag verbaasde over de sfeer? Had het idee dat veel mensen niet doorhadden dat ze bij een classics area stonden....

Verder leip feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 12:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een liefde! (L) Ik heb ook echt heerlijk genoten van beide sets. Natuurlijk ook met dank aan Rebirth dat ze me 2 x hadden geboekt, waardoor ik de ruimte heb gekregen om extra creatief met de sets om te gaan. Wellicht dat we toch nog maar eens een Melodic Madness part 2 moeten doen ^^ . 1 grote gezelligheid en leuk ook om nog ff met een aantal van jullie te hebben gefeest! :beer:

Remi schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Heeft ie z'n bakje kip nog weten te slijten?

Ondanks dat die pokébowl kip 3,5 munt was, nog nooit zoveel waar voor mijn geld gehad op een festival. Ik denk oprecht


Thanks for sharing, was nog ff een goeie power-boost voor m'n set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele leuke dag gehad zaterdag!
Parkeren/afzetten was goed geregeld en we waren, ondanks de lange rij bij de ingang zo binnen. Kluisje gehaald via het scannen van de QR code en bijna geen rij bij het halen van de munten :)

Terrein vond ik erg goed ingedeeld, je was binnen enkele minuten bij elke stage, top!

Plus- en minpunten:
+++ Setjes van Element, The Purge, Adjuzt, Warface & Mish, Chapter V
++ Sfeer bij elke stage
++ Indeling terrein en doorstroming in en uitgang
-- Drukte bij de wc's, was echt de gehele dag niet te doen
- Geen bar in de Reactivate binnen
- Geluid aan het begin van de dag bij de Reborn raw en Reactivate

Leuk om ook eens wat Hardtraxxers gezien te hebben :thumbup:

Al met al een topdag gehad, volgens jaar sowieso weer aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Heeft ie z'n bakje kip nog weten te slijten?

Bakje, zegt 'ie. Ondanks dat die pokébowl kip 3,5 munt was, nog nooit zoveel waar voor mijn geld gehad op een festival. Ik denk oprecht mijn beste festivalfood ever. (L)


Shoutout naar de pokebowl kip, was daar ook meer dan tevreden over :worship:

EDIT:

Alleen op de zondag geweest, 's ochtends besloten nog te gaan. Ik was er snel en ook snel binnen. Kwam binnen tijdens Geck-O en Deetox, fijn setje. Daarna bij de Warface classics set gekeken die ook een hele dikke set had neergezet. Hierna nog kort bij Rooler gebleven maar toen weer naar de classics stage vertrokken.

Toen een goeie bak met rijst en kip gehaald (iedereen had zijn friet al lang en breed op voor ik terug was van een pokebowl halen).. En wilden we een rondje gaan lopen over het terrein. Warface begon net een set en we hoorden de eerste zaagkicks en toen waren we meteen door. Bij Alter Ego na een zaagkick weggelopen, de uptempo en uiltje stage ook nog geen 10 seeonden zonder zaagkick meegekregen (die Uiltje stage wtf werd daar uberhaupt gedraaid?). En toen maar bij de Abba Experience gebleven voor een kwartiertje, mooi om mensen daar van de kaart op los te zien gaan haha.

Hierna naar E-Force geweest en de set van Devin Wild meegepakt, vind dat één van de artiesten die echt op een goede manier aan het experimenteren is waardoor het wel een frisse sound is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 14:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mainstage tracklist:

01. Jay Reeve ft. Elyn - Our Reality (Live Edit)
02. Alpha Twins - Rebirth Anthem
03. The Pitcher - Unfinished Demo
04. Jay Reeve & Audiotricz - Illuminate The Way
05. Oliver Heldens ft. Nile Rodgers - I Was Made For Lovin’ You (Jay Reeve Bootleg)
07. Mvtate - Revival
08. Solstice - ID
09. Jay Reeve - The Ultimate Freedom Mash-up
10. Jay Reeve & Ecstatic - If You Believe
11. Jay Reeve - T.A.F.O.F.
12. Helene Fischer - Atemlos (Jay Reeve Bootleg)
13. Solstice - Mansions
14. Ecstatic & Audiotricz - ID
15. Jay Reeve - The Dance Is Ours
16. Jay Reeve & Geck-O - The Heat
17. Geck-O - Respect Mah Clap
18. Ecstatic - Ecuador
19. Josh & Wesz - RTHM (Jay Reeve Remix)
20. Noisecontrollers - Why So Serious (Jay Reeve Edit)
21. Dark Oscillators - Nero (cut the melody mix)
22. Jay Reeve - The Ultimate TNT Mash-Up
23. Audiofreq - The Cure
24. Jay Reeve - Reevolution
25. Jay Reeve - House Music
26. Jay Reeve & Clockartz - Go Beyond
27. Jay Reeve & Elyn - Bittersweet Symphony
28. Jay Reeve - Reeverse
29. Stonebank & TNT - Sweet Boom! (Mash-Up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weekend gehad bij de euphoric en classic stage zeg. De set van Jay Reeve en Wasted Penguinz staan toch wel ver bovenaan.. Heerlijke sfeer die ik in lange tijd niet zo heb meegemaakt.

@Jay Reeve komt jouw melodic Madness set online? Zou die graag nog eens willen herbeleven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
RickV schreef:
-Sfeer bij bepaalde stages. Hoop geduw en getrek, boze gezichten, gauw klaar mee.


Nog iemand anders die zich bij E-Force classics op zondag verbaasde over de sfeer? Had het idee dat veel mensen niet doorhadden dat ze bij een classics area stonden....



Had je naar linksvoor moeten komen. Daar ging het moeilijk hard los allemaal :love: Samen met de Warface classics set voor mij wel DE 2 sets van het weekend! Wat een genot! Godcore bij E-force, de tandjes :drool: Ook nog een hele grote vermelding voor de Scantraxx carbon showcase. 90 minuten lang alleen maar knalplaten gehoord en dan met een mannetje of 60 die in de tent stonden maximaal gasgeven.

Afgesloten bij B-front en Rejecta wat ook helemaal top was. Lekker de ruimte en dik geluid.
Grootste tegenvallers van dit weekend vond ik denk ik toch wel The Gang (had daar veel meer sfeer verwacht) en Warface RIP ( wat een verschil tov zijn classics set zeg. Weinig drive en teveel kutkicks. Nee dat was m niet.

Zondag was zoals verwacht wel baas tov de zaterdag. Meer ruimte
En vaak veel meer sfeer hoewel ik het idee had dat er dit jaar overal wat meer ruimte was dan vorig jaar. Gemazzeld met het weer natuurlijk dit weekend al zou ik voor geen goud op de camping hebben willen staan :x

Kort de plussen en minnen:

++ rejecta, vertile dm, warface classic, scantraxx carbon, eforce classics
+ b-front rejecta,
+ zondag geopend met d&r classics. Zat er meteen helemaal in!
+ indeling van terrein
- fietsroute op terugweg dicht waardoor we 2 km om moesten langs gevaarlijke bussen en lopende mensen.
- - prijzen van vooral eten. (Zeker met die slechte kwaliteit) Kom op, 25 pinnetjes zure friet voor 6 euro)
- - waterkraantjes, veel te weinig en 0 waterdruk. Gewoon gevaarlijk en ranzig.

Alles bij elkaar wel gewoon een heel vet weekend geweest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na dit feest toch maar weer ns besloten om mijn Hardtraxx account van onder het stof vandaan te halen (mn eerste bericht is meteen onbedoeld een heel boekwerk geworden en heb er maar een dubbele post van gemaakt). Sinds corona ben ik de feeling voor de scene kwijt geraakt door de richting die het muzikaal gezien op lijkt te gaan (+ dat ik minder goed kan relateren aan het gros van de jongere generatie aan feestbezoekers), alleen liet het Phuture Noize feest in de 013 wel zien dat het toch ook anders kan.

Daarom ook Rebirth meegepakt en een fantastisch feest gehad, maar evengoed gemengde gevoelens. Voorheen was ik eigenlijk altijd wel op de main of de grote raw stage te vinden, met her en der een uitstapje, alleen Rebirth heeft wel laten zien dat dit hem voor mij niet meer is. Tegelijkertijd heeft Rebirth dankzij de brede line up ook laten zien dat er genoeg alternatieven zijn.

Ik was rond half 4 binnen en ben meteen met de groep bij de main gaan staan om Phuture Noize en D-Block & S-te-Fan mee te pakken. Beide sets enorm genoten (muziek, sfeer in het publiek en nog genoeg ruimte hebben). Vanaf 6 uur ging het echter voor mij qua muzikale invulling direct stijl bergafwaarts op de main.

Na DBSTF snel iets gegeten en doorgegaan naar de euforische stage (wat een top toevoeging voor de zaterdag!) om de set van de dag mee te pakken: Jay Reeve. Het vlotte mixwerk, de plaatkeuze en bovenal die ongekende sfeer maakte dit wel tot een van mijn hoogtepunten binnen mijn 10 jaar aan feesten bezoeken. Het geeft me oprecht ook hoop voor de toekomst van de scene en mijn lol in de muziek/op feesten. Jay Reeve en alle Hardtraxxers die ik gesproken heb/er waren: bedankt! (L)

Iets eerder weggegaan om de groep weer te meeten en het was meteen door naar mijn dieptepunt van het feest. Ik ben normaal echt fan van D-Sturb (juist omdat zijn muziek vaak nog muzikaal is), maar wat een grimmige bedoeling was het daar. Misschien dat het het contrast was, maar de sfeer (wat vroeger een vd redenen was voor mij om naar de raw te gaan) was echt ver te zoeken. Mensen die constant over en weer aan het lopen zijn, elkaar ombeuken of er al volledig van af liggen terwijl het feest pas halverwege is. Ook qua sound lijkt D-Sturb helaas de hedendaagse hypes, waar ik niets mee heb, te volgen bij zijn recentere platen/edits.

Daarom ook na 20 min besloten daar weg te gaan en ook Vertile mee te pakken i.p.v. Cryex. 10 min voor de set van Vertile zag ik een enorme mensenmassa naar de main trekken (nooit zo extreem meegemaakt) dus ook dat zag ik al niet meer zitten (hoorde dat de tent zelfs was afgezet?), ook met zijn edits van Reverze in het achterhoofd. Toen maar Element meegepakt.

Weer geëindigd met een hele bende van Hardtraxx en wederom een hele dikke set met veel gezelligheid. Voorheen had ik eigenlijk nog niets van hem geluisterd, maar met een paar uitzonderingen daargelaten heeft hij echt een super vette sound: voor mijn gevoel zit hij het dichtst bij de sound van Delete binnen de huidige scene. Lekkere sfeer ook dus deze ga ik vaker meepakken.

Ik vind het melodische werk van Bloodlust wel vet, dus wilde daar even blijven plakken na Element. De set werd meteen geopend met een zaagkick (ik kon er wel mee lachen) dus zonder een moment van twijfel direct weg en uiteindelijk door naar Wasted Penguinz met de Hardtraxx groep. Weer die heerlijke gemoedelijke sfeer en muziek die je niet dieper in de put brengt.

Daarna Adjuzt wat zoals verwachting een dikke set was. Hij geeft mij binnen de raw hoop dat het een keer de goede kant (in mijn ogen/oren) kan gaan bewegen. Vervolgens de groep zover gekregen om mee te gaan naar de classics om een stukje The Pitcher en 2-Sidez mee te pakken, wat lekker maar verder niet speciaal was. Daarna random besloten om het laatste half uur Chapter V mee te pakken met een maat uit die groep en dit was boven verwachting vet qua sfeer en muziek.

Na Chapter V wist ik al dat het voor mij qua muzikaliteit gedaan was voor dit feest (je hebt een keuze uit xtra raw, xtra raw met uptempo invloeden en uptempo). De keuze is uiteindelijk gevallen op Overdose. Ik vind van hun edits/platen 50% vet en 50% extreem naar en had dus geen verwachtingen, alleen was het ook hier weer zo’n grimmige bende als bij D-Sturb. Alsof je in een spookstad was beland. Eindshow geskipt om de drukte voor te zijn en tegen beter weten in geëindigd op de after bij Job met een lading Hardtraxxers.

Al met al in gaan zien dat ik de muziek en feesten meepakken toch nog steeds heel leuk vind. Ook dat ik op Hardtraxx meer te zoeken heb qua gelijkgestemden en dat ik mijn keuzes toch wat vaker ga laten vallen op de kleinere stages. Geen idee wat mijn volgende feest wordt, want zo kom je wel uit op het dilemma wat Broken Balance ook beschrijft: is de prijs dan nog wel evenredig? Evengoed in gaan zien dat de scene nog steeds heel veel moois te bieden heeft. Het is voor mij alleen wat meer zoeken naar dingen die ik leuk vind, vergeleken met vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat organisatorische puntjes aangezien ze meelezen:
• Tickets scannen -> bandje -> fouilleren liep vlot. Aanzienlijke verbetering t.o.v. vorig jaar (kan ook het tijdstip zijn geweest)

• Muntprijs heb je de standaard ‘duur’ opmerking bij, maar ik begrijp waarom het is zoals het is en het is nou eenmaal zo. Het zou echter wel fijn zijn om een beetje een fatsoenlijke plek te hebben om water bij te vullen (dit is er over de jaren heen wel op achteruit gegaan op festivals en ik ga er wel van uit dat dit een bewuste keuze is geweest vanuit de organisaties). Ook hier snap ik de incentive, maar het kan niet zo zijn dat wanneer je op een budget leeft en toch een feest wil meepakken, je een groot deel van dat feest moet opofferen door de ellende van het bijvullen van water om gehydrateerd te blijven. (tenzij men wilt dat festivals meepakken een luxe ding gaat worden) Daarom maar besloten om een aanslag te plegen op mijn bankrekening en de hele dag vollen bak pils te harken (om het festival te supporten natuurlijk).

• Het geluid schommelde her en der wel wat, maar heb daar persoonlijke niet veel last van gehad (alleen bij Adjuzt). Blijft altijd mooi hoe loepzuiver en hard het geluid op de main is (al leek dit tijdens Overdose wel aardig te zijn teruggeschroefd).

• Wat was de reden dat de pendelbus vanuit Oisterwijk er opeens niet meer was? Pas laat achter gekomen dus moesten de vervoersplannen last minute nog op de schop.

• Al laten vallen maar meer variatie binnen de keuze van het laatste uurtje zou top zijn (de euforische stage bijv en iets alternatievers neerzetten als afsluiting op de xtra raw). Ik ben benieuwd of het organisatorisch voor complicaties zorgt om een kleinere stage nog open te houden. Je trekt daar niet een groot deel van het publiek mee weg van de main, kostentechnisch en organisatorisch zal het niet zo spannend zijn (denk ik) en als de stage te vol loopt is dat alleen maar een signaal.

• Geen idee of het klopt maar ik hoorde dat bij zowel Vertile als the Gang de main moest worden afgezet door drukte. Het zijn natuurlijk 2 v/d populairste acts van het moment dus logisch dat er veel volk op af komt. Als je je feest actief promoot met diezelfde acts zou je echter wel zeggen dat de stage de populariteit van die acts ook aan kan. Niet alleen om de teleurstelling te voorkomen van niet binnen komen, maar ook dat extreme drukte de ervaring van een set compleet kan verpesten. T is natuurlijk een lastige puzzel en ook een stukje onvoorspelbaarheid.

• Wellicht dat de definitie van wat een mainstage inhoudt heroverwogen zou moeten worden binnen de hedendaagse scene. Dat is nogal een keuze, dus daarom puur mijn gedachtes over deze kwestie: Een raw stage zou qua populariteit meer neigen naar een mainstage en daar wordt grotendeels ook al rekening mee gehouden (50-75% wat je op iedere main hoort is raw, naast de 2 andere raw stages). Wat als je meer uitpakt binnen de raw stage (en het zo min of meer omdoopt tot mainstage) en ernaast een Hardstyle stage hebt (capaciteit huidige raw stage of evt wat kleiner) met een opbouw zoals je die vroeger kon verwachten (voordat de raw xtra raw werd, xtra raw nog rauwer en hardstyle ook raw). Geen idee hoe de Revelation stage heeft uitgepakt op zondag, maar in het concept zie ik wel veel potentie, mits het goed wordt uitgevoerd (een hybride van een nieuw classics tijdperk (ca. 2013-2019) en artiesten die nog trouw zijn gebleven aan die sound zie ik goed werken. De sfeer tijdens Phuture Noize en D-Block & S-te-Fan en het sentiment in de grote Facebook groepen laat voor mij zien dat de behoefte voor zulke muziek er wel nog altijd is.

• Binnen hetzelfde kader (stage afgezet door drukte): zet Gezellige Uptempo op een grotere stage volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We hebben van horen zeggen dat de area 15 minuten is afgesloten tijdens onze set, dus je zou kunnen zeggen dat de gezelligheid letterlijk uit z'n voegen knapte.

Het was gezellig, het was chaos. We hebben gelachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Wat een heerlijk weekend gehad bij de euphoric en classic stage zeg. De set van Jay Reeve en Wasted Penguinz staan toch wel ver bovenaan.. Heerlijke sfeer die ik in lange tijd niet zo heb meegemaakt.

@Jay Reeve komt jouw melodic Madness set online? Zou die graag nog eens willen herbeleven :love:


@Rebirth Festival, is deze opgenomen? online knallen die handel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
BroodjeKroket schreef:
Wat een heerlijk weekend gehad bij de euphoric en classic stage zeg. De set van Jay Reeve en Wasted Penguinz staan toch wel ver bovenaan.. Heerlijke sfeer die ik in lange tijd niet zo heb meegemaakt.

@Jay Reeve komt jouw melodic Madness set online? Zou die graag nog eens willen herbeleven :love:


@Rebirth Festival, is deze opgenomen? online knallen die handel! :thumbsup:


@Rebirth als jullie toch meelezen, ook de Wasted Penguinz set dan a.u.b. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit al 2 dagen op een soort van euforische, roze wolk :loving: . Het is hierboven, en zeker zaterdag, al veel vaker gezegd maar dit soort stages geeft wel weer hoop voor de toekomst. Ook het feit dat Intents hem weer terug op de line-up heeft gezet, vind ik nice. Ik heb daardoor eigenlijk wel besloten ook die zaterdag maar te gaan.
Met de (hele dikke) euforische line-ups op Intents, Defqon en Decibel belooft dat veel goeds voor deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pro's:

Warface Classics
Gezellige Uptempo
Thera Classics


Con:
Muntprijs. Echt a so fucking ciaal. Ga je schamen.

Ga eens innovatief wezen en ga eens kijken of je in de catering iets kan veranderen. Misschien wordt het tijd voor B of C merken drinken op een feest. Ik hoef echt geen Chaudfontaine of Spa. Of Coca cola en Fanta. Ik wil gewoom een flesje Romy water of pleur er wat mij betreft een posemix neer met neppe fanta en cola. Ga zelf broodjes hamburger maken en verkopen in plaats van die hipster food trucks. Doe eens iets, probeer de ban eens te breken. Dit geldt ondertussen voor meer organisaties maar ik vind het de spuigaten uitlopen.


Enfin, ik vind wel dat je met een positieve noot moet eindigen dus ik wil rebirth wel meegeven dat het organisatorische op de zondag prima in elkaar stak, terrein mooi ruim opgezet, veel variatie in muziek en eigenlijk overal prima geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 16:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die set van Ecstatic, wat was dat ontzettend genieten (L) Voor mij de beste melodieuze hardstyle die er is op het moment!
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten