Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 06:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 06:56 
 
Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:
Lig alweer ouderwets sinds 04:15 wakker. Niet te doen joh xd

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Precies dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 07:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Denkeleda schreef:
Lig alweer ouderwets sinds 04:15 wakker. Niet te doen joh xd

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Precies dit dus


YEPS, idem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 09:21 
 
Hardtraxx Addict

GODVERDOMME IN DE AUTO STAPPEN GODVERDOMME

Toch wel lekker hoor om opweg te gaan (met 3 tussen stops, daarom zo vroeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppaa, bijna de auto in voor mijn eerste keer Rebirth!! :yay: (Nee Miwer, ik ga niet uitleggen waarom)

Lekker een dagje pendelen tussen de Hardstyle stages, behalve de Reborn Raw :D


GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Denkeleda schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We mogen weer! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
We mogen weer! :clap:

Ik sta fanboyend vooraan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 11:55 
 
Hardtraxxer

Zelf vind ik begin april altijd wat spannend, en probeer ik nog een Awakenings westergas mee te pakken voor het festival seizoen.

Maar nu wel echt mega jaloers.
Veel plezier!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier overheerst ook jaloezie, kon last minute nog mee maar moet helaas werken tot 1700 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hier kriebelt het ook om te gaan. Had gemikt op miss goedkoop kaartje via ticketswap. Had graag 2x wasted penguinz gezien. Veel plezier voor iedereen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij moet de zin nog komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Rebirth mag ie wat harder op de main? Wil bijna mn oordoppen uit doen.


Edit: thanks, hij is harder gezet iig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onoficiele Hardtraxx meeting bij Jay Reeve was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Onoficiele Hardtraxx meeting bij Jay Reeve was gezellig!

Die heb ik gemist maar verdomme goeie sfeer daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 01:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden, lijstje van de melodic madness set :)

01. Jay Reeve - A Higher State
02. Audiotricz - United As One
03. Mvtate - Follow Your Heart
04. Cyber & Gix - TBA2
05. Noiseshock - Fairytale
06. Refuzion - Without You
07. Demi Kanon & The Vision - Take Me Higher
08. Jay Reeve - The Blackbird
09. Noiseshock - Beyond Reality
10. audiotricz & Ecstatic - Wildest Dreams
11. Code Black - Feels Good
12. Jay Reeve - Can’t Breathe
13. Devin Wild - Everlasting
14. Atmozfears - Gold Skies
15. Audiotricz & Jay Reeve - Illuminate The Way
16. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
17. Noiseshock - Groove To The Beat
18. Cyber - Promise
19. Jay Reeve - Feel Good
20. Jay Reeve & Ecstatic - If You Believe
21. Jay Reeve - The Nearest Star
22. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds w. Tiesto - Business
23. T.C.C. - The Reason
24. Energyzed - Stand My Ground
25. Jay Reeve - House Music
26. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
27. Jay Reeve & Solstice - We Make Heaven Bend
28. Noisecontrollers - All Night Long
29. Demi Kanon - Supersonic
30. Noisecontrollers & Waverider - Have You
31. Jay Reeve & Geck-O - The Heat
32. Noisecontrollers - Break The Show
33. Audiotricz - Inception
34. Cyber - No Escape (Jay Reeve Remix)
35. Energyzed & Demi Kanon - Illuminated
36. Bass Modulators - Oxygen
37. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up (Jay Reeve Remix)
38. Wildstylez - Encore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 01:29 
 
Hardtraxxer

Die laatste 20 min Clockartz :woot: (L)
Eerst Scorpio en daarna een hele rits platen die ik iig niet kende. Daarna onszelf kapot laten knallen bij Unresolved en Regain :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 05:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Die laatste 20 min Clockartz :woot: (L)
Eerst Scorpio en daarna een hele rits platen die ik iig niet kende. Daarna onszelf kapot laten knallen bij Unresolved en Regain :bomb:


Pff ja die Clockartz set was echt bizar vet, kwam voor mij redelijk uit het niets. Ook heel veel vette nieuwe muziek van hemzelf.

Voor mij was de sfeer op de Reborn Euphoric het beste, denk niet dat je dat gemakkelijk kan evenaren. Tijdens Jay Reeve mensen echt compleet los zien gaan als nooit tevoren. Echt een van de vetste sets die ik ooit heb gezien, euforische hardstyle is zeker niet dood (L). Heb daardoor daarna ook langer bij de Reborn gestaan dan ik gepland had, wat een emoties.

Voor de rest een beetje rondgelopen. Wasted Penguinz en Solstice waren ook heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 07:50 
 
Hardtraxxer

Vond veel sets vrij matig eigenlijk, alleen Adrenalize wat erboven uit stak
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad gisteren :loving:
Begonnen bij Jay Reeve op de main, heerlijke set en fantastische platen maar jammer genoeg was het nog niet druk en was er van sfeer niet echt sprake.
Gelukkig maakte zijn 2e set op de Reborn alles goed, wauwauw :loving: niet alleen de muziek was heerlijk (met een hoop platen die je nergens meer hoort) maar de sfeer was echt ongekend daar :worship:

Verder ook nog maximaal genoten bij Envine, helaas niet zo druk maar ook een goede sfeer toen.

Kijkje genomen bij Phuture Noize op de main, leuk al die showelementen enzo maar het haalde de drive er wel helemaal uit en ik merkte dat het publiek er ook allemaal niet veel mee kon.

Dbstf gewoon goeie zoals altijd. Adrenalize ook wel leuk maar draaide niet veel eigen werk had ik het idee.

Afgesloten bij Wasted Penguinz op de Reborn en ook daar een verdomd lekkere sfeer. Tent afgeladen vol en maximaal genieten en meeblèren met alles :loving:
Daarna vonden we het welletjes geweest en zijn we gegaan.

++++Jay Reeve
+++Envine, wasted penguinz
++Snelheid waarmee we het terrein opkwamen. Zeker vergeleken met vorig jaar was dit wel even tien keer beter!
+Claro :drool: jammer dat er geen Radler was wel
+-Reborn euphoric, fijn dat er meer euforisch op de zaterdag is maar jammer dat het dan in zon kleine weggestopte tent moet. Ik snap dat een tent van formaat Rebellion veruit leeg zal blijven als je daar euphoric weg stopt maar het doet me wel pijn om te zien dat het nu nog maar zo'n klein onderdeel is van de scène. Overigens was het geluid ook zeer wisselend. Soms leek het volume ineens wat lager te gaan of verdween de bass om daarna weer terug te komen.
-geen rijplaten gezien
--kut nevelkraantjes op de wc
---prijzen, maarja ik snap het vanuit de kant van de organisatie ook wel
---- Ik zal wel een oude zeiklul worden maar met 90% van de muziek die ten gehore wordt gebracht kan ik echt helemaal niks meer, vooral wat daar op die outdoor stage gedraaid wordt. Blijkbaar geldt daar de regel dat alles steeds bizarder, extremer en gekker moet klinken. Ik stoorde me voorheen aan piepkicks maar wat daar klinkt is echt nog veel erger :lol: ik hoorde ook n plaat met miauwkicks ofzo? Wtf is dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
-geen rijplaten gezien

Niet goed gekeken. Vooraan bij de main was het feeste op de rijplaten!

Harreee neven. Dalijk vertrekken voor dag 2. KOM FEESTE
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie eerste dag! Zonnetje hielp natuurlijk lekker mee. Daardoor het gevoel dat het overal wat minder druk in de tenten was tov vorig jaar. Reactivate stage was een hele verbetering. Geen donker hol en meer ruimte. Geluid was ook meer dan primmmmmm. Kijk uit naar de raw classics daar vandaag!
Terrein lag er ondanks de vele regen van de week prima bij. Geen gekke modderbende gezien en er lagen veel loopplanken op de (denk ik) drassige plekken, top!

Water bijvullen was wel drama zeg. Pisstraaltje van niks en soms gewoon een rij van 8 man dik. Ben al blij dat ik geen meid want die rijen voor de toiletten leken ook wel bizar groot.

Heel de dag prima vermaakt. Natuurlijk weer voor geen meter aan mijn timetable gehouden maar setjes die er bovenuit sprongen waren toch wel Vertiles dimension (sfeer en 10x betere set dan die van reverze), rejecta (gewoon lekker doorvlammen) en 30 years promo. (Ben en blijf inmiddels een ouwe lul).

Was graag nog bij jay reeve, d charged, en wasted penguinz wezen kijken maar de groep besloot anders. Vandaag hopelijk wat meer aan mn planning houden.

Geluid leek dit jaar wel overal zachter te staan dan vorig jaar. Vooral op de main schommelde het behoorlijk. Soms knalde het erop, maar met momenten had ik de neiging mn doppen uit te doen. De rebellion viel nog steeds tegen. (Of we stonden gewoon op de verkeerde plek. Iemand tips waar het geluid wel ok stond).Daardoor helaas wat minder genoten van Aversion.

Kijken wat vandaag gaat brengen. Hyped voor warface classics, D&R, Deetox vs Geck-o en de afsluiter met E-force classics. Op herhaling met DE set van vorig jaar (decibel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 11:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geweldige eerste dag gehad. Beide sets van Jay Reeve, Adrenalize, NSCLT, Solstice en Wasted Penguiz waren echt zo geweldig. Sfeer zat er overal heel goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Voor de geïnteresseerden, lijstje van de melodic madness set :)

Lijst


(L) . Dit was echt prachtig. Combinatie van volop euforische muziek en alleen maar liefhebbers in die tent maakte het echt tot een uurtje dat je niet vaak meer mee maakt op een feest. Bedankt!

Uiteindelijk een super dagje gehad. Door langdurige ziekte al sinds Decibel niet meer kunnen feesten en op basis van afgelopen week deze dag eigenlijk ook weer af moeten zeggen, maar uiteindelijk toch gegaan. Na een stukje Jay Reeve op de main, NSCLT op de classics en Envine op de Reborn gelukkig helemaal over mijn dode punt heen gekomen en de rest van de dag ouderwets weinig last meer gehad.

Verder nog (stukjes) Josh & Wesz, Adrenalize, Jay Reeve, Element Live, Wasted Penguinz, Adjuzt, Pitcher, 2-Sidez en Chapter V meegepakt. Tussendoor Remi nog even op gaan halen bij The Purge maar daar vind ik niet zo veel meer aan sinds die bij Spoontech weg is. Was dan ook denk ik de enige mindere set die ik heb gehoord; verder was alles wel dikke prima eigenlijk. Iets eerder weggegaan om de drukte bij de parking te ontlopen en zodat een maatje zijn laatste trein nog kon halen. Prima keuze, want op de heenweg was dat ene landweggetje al aan de drukke kant (vrienden van ons dik een uur vast gestaan voor de parking) en dat zal nadien nog wel erger zijn geweest.

Indeling terrein vond ik top. In een minuut van de ene kant van het terrein naar de andere kant van het terrein, terwijl het festival zelf wel gewoon groot aanvoelde. Nieuwe stages/tenten vond ik ook wel wat hebben. Vooral de classics tent vond ik dik en ook het geluid daar was dikke prima (vooral tijdens 2-Sidez kwam het heerlijk door). Euforische tent zoals gezegd wel wat aan de kleine kant. Opzich niet erg, want dat knusse heeft ook wel wat. Maar het geluid was hier niet altijd even goed / hard en dat gebeurt toch wel sneller bij zo'n kleine stage. Hoop echter wel dat ze deze stage er de komende jaren wel gewoon in houden want voegt m.i. wel heel veel toe (zeker als je het euforische aanbod op de andere stages bekijkt gedurende de dag) @Rebirth (!!). Qua drukte bijna heel de dag ook helemaal prima bij de sets waar ik was. Alleen bij Adjuzt kon je je kont niet keren. WC's in de hoek bij de RAW waren vrij dramatisch geregeld en stonden voor de hokjes toch wel een groot gedeelte van de dag een rij van 3 - 4 dik te wachten. Later op de dag maar naar die andere toiletgroep gelopen, waar het een stuk rustiger was.

Al met al dus prima. Rebirth blijft voor mij toch altijd wel 1 van de leukere feestjes van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2023 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Festival heel anders bekeken dan normaal

Door de ogen van iemand die voor het eerst gaat in voor wie dit nog een heel groot festival is.

Wel leuk om eens zo iemand heel de dag te laten bepalen waar we staan en op deze manier toch veel sets mee gemaakt die ik normaal nooit zou zien.

Min punten waren wel de wcs. En de koude wind(konden ze niets aan doen natuurlijk)

Advies voor de merch. Is iets op haal het show model weg in plaats van alleen het prijsje er af. Zo voorkom je teleurstelling en het steeds nee moeten verkopen.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten