Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:18 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Beste vrienden van REBiRTH nu jullie mee lezen, gaan de deuren mooi op tijd open morgen? Ik vraag dit voor onze goede collega dj Unlocked.


Als we hier nog lang tekst en uitleg moeten geven niet :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nou van mij hoeve die rijplate niet hoor voegt ammel niks toe aan de beleving!!


Klopt, maar zonder zou het toch een totaal andere beleving worden :lol: Kom anders volgend jaar een dagje mee helpen tijdens de opbouw dan begrijp je het, kun je een kaartje verdienen, heb je meer geld over voor bier en is iedereen blij! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik zie persoonlijk wel een grens bereikt dat mensen dus minder uitgeven(en er dus minder verdiend wordt) en er meer naar de drugs gegrepen wordt(vond ik vorig jaar op meerdere festivals al duidelijk)

Dus wat is dan de grens tussen meer vragen maar daar door minder verdienen?

Ps: sowieso een plus punt hoe jullie hier open over alles zijn en antwoorden hoe stom de vraag ook is :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Kom anders volgend jaar een dagje mee helpen tijdens de opbouw dan begrijp je het, kun je een kaartje verdienen, heb je meer geld over voor bier en is iedereen blij! :beer:


Is het aanmeldformulier al open? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Beste vrienden van REBiRTH nu jullie mee lezen, gaan de deuren mooi op tijd open morgen? Ik vraag dit voor onze goede collega dj Unlocked.


Als we hier nog lang tekst en uitleg moeten geven niet :kiss:


Hahaha volgens mij wordt het allemaal enorm gewaardeerd hoe actief jullie hier zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Beste vrienden van REBiRTH nu jullie mee lezen, gaan de deuren mooi op tijd open morgen? Ik vraag dit voor onze goede collega dj Unlocked.


Als we hier nog lang tekst en uitleg moeten geven niet :kiss:


Haha sterk xd

Ontzettend veel zin in! Vooraal de sets van D-Charged en Wasted Penguinz kijk ik erg naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
7,50 voor een flesje water is ook wel iets te gek hè! 5,60 is nog veel te gek voor 0,5 liter water.
Niet dat jullie er iets aan kunnen doen maar is gewoon niet normaal


Wou zeggen, de meeste feesten met de zelfde muntprijzen vragen gewoon 1,5 muntje voor een fles water :P.

Snap wel dat het ergens gewonnen moet worden en het iets moet kosten. Het feit dat hardstyle feesten tegenwoordig zo flamboyant en aanwezig mogelijk moeten zijn om op te vallen en het feit dat je er tegenwoordig bijna het driedubbele aan artiesten in een uur wordt gestopt als 10 jaar terug maakt hardstyle feesten gewoon veel duurder tegenwoordig. Alleen al aan al die marketingkosten, materiaalkosten, meer artiesten boeken e.d. en dat moet je terug winnen.

Maar eerlijk gezegd, hoe meer kleine goedkope feesten met minder artiesten ik bezoek, hoe meer ik persoonlijk door heb dat al die heisa totaal niet nodig is voor een goed feest :P. Een keer een groot festival is top maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor. Ieder z'n voorkeur natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor. Ieder z'n voorkeur natuurlijk.


Dit is wel vrij herkenbaar inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken tegenwoordig op de grotere festivals zelfs 75% van de namen niet eens. :D

Verder vind ik eigenlijk de ticketprijzen van Rebirth heel schappelijk. Ik ben net eens gaan terugkijken. 91 euro met al die extra kosten bij voor 2 volle dagen festival. Dit vind je nergens meer op een feest van dit kaliber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belangrijkere zaken dan muntprijzen: de korte broek kan morgen weer uit de kast. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik ken tegenwoordig op de grotere festivals zelfs 75% van de namen niet eens. :D

Verder vind ik eigenlijk de ticketprijzen van Rebirth heel schappelijk. Ik ben net eens gaan terugkijken. 91 euro met al die extra kosten bij voor 2 volle dagen festival. Dit vind je nergens meer op een feest van dit kaliber.


Op zich wel, maar niet in hardstyle nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Belangrijkere zaken dan muntprijzen: de korte broek kan morgen weer uit de kast. :cool:

Korte broek al aangehad en opnieuw gestreken voor extra hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Via de online ticketshop zijn de munten trouwens €3,50 per stuk, bespaar je toch weer een half maandsalaris mee met de hoeveelheden bier die de gemiddelde hardtraxxer naar binnen harkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een keer een groot festival is top maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor.


Deze is zo herkenbaar, al jaren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar eerlijk gezegd, hoe meer kleine goedkope feesten met minder artiesten ik bezoek, hoe meer ik persoonlijk door heb dat al die heisa totaal niet nodig is voor een goed feest :P. Een keer een groot festival is top maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor. Ieder z'n voorkeur natuurlijk.

Ja, hier kan ik me ook 100% in vinden :P Het is allemaal wel een beetje over-de-top aan het worden, ook als je vergelijkt hoe een feestje als Rebirth zo rond 2013/2014 was, toen ik voor het eerst wat meer festivals pakte in 1 jaar. Gewoon prima betaalbaar allemaal, en de verhoudingen klopten gewoon. Ik snap dat je door wil groeien, maar als het de kosten zo bizar doet groeien begin ik toch te twijfelen aan de meeste feestjes. Al die onzinnige vuurwerkshows, drones, toeters en bellen wegen voor mij lang niet op tegen belangrijkere dingen als goed geluid, de combinatie van bekende en wat minder bekende namen op de line-up, een niet te overdreven drukke dansvloer enz.

Fijn dat jullie trouwens zo duidelijk en snel communiceren hier, kunnen veel organisaties nog wat van leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 12:44 
 
Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Maar eerlijk gezegd, hoe meer kleine goedkope feesten met minder artiesten ik bezoek, hoe meer ik persoonlijk door heb dat al die heisa totaal niet nodig is voor een goed feest :P. Een keer een groot festival is top maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor. Ieder z'n voorkeur natuurlijk.

Ja, hier kan ik me ook 100% in vinden :P Het is allemaal wel een beetje over-de-top aan het worden, ook als je vergelijkt hoe een feestje als Rebirth zo rond 2013/2014 was, toen ik voor het eerst wat meer festivals pakte in 1 jaar. Gewoon prima betaalbaar allemaal, en de verhoudingen klopten gewoon. Ik snap dat je door wil groeien, maar als het de kosten zo bizar doet groeien begin ik toch te twijfelen aan de meeste feestjes. Al die onzinnige vuurwerkshows, drones, toeters en bellen wegen voor mij lang niet op tegen belangrijkere dingen als goed geluid, de combinatie van bekende en wat minder bekende namen op de line-up, een niet te overdreven drukke dansvloer enz.

Fijn dat jullie trouwens zo duidelijk en snel communiceren hier, kunnen veel organisaties nog wat van leren :)

Drones kan je idd wel afschaffen.
Kijk zelde sets of aftermovies meer maar ook dan zal je een drone niet missen.

Aanzich ter vervanging van de helikopter snap ik het wel als je die vroeger ook had
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Belangrijkere zaken dan muntprijzen: de korte broek kan morgen weer uit de kast. :cool:


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Drones kan je idd wel afschaffen.


Hallo laat die drones maar thuis geelzuchtige knoepnek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Broken Balance schreef:
maar bij de meesten vermaak ik me toch het meeste op een of andere weggemoffelde stage, en daar betaal je dan de volle mep voor. Ieder z'n voorkeur natuurlijk.


Dit is wel vrij herkenbaar inderdaad xd

Echt wel.
Waarschijnlijk de hele dag te vinden in de euphoric morgen :cool:
Met een uitstapje naar Jay Reeve op de main en Adrenalize en WP op de reactivate.

En idd, ik lap liever een tientje minder en dat heel die shows, drones, vuurwerk, kermisattracties en rijplaten gewoon geskipt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet mee eens.

Ik zit morgen wel op een rij platen te wachten.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sickmode valt tegen op het moment :( het tegenovergestelde van lekker doorbeuken waar ik juist behoefte aan had. Constant weer een fake drop of een break meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 19:52 
 
Hardtraxx Newbie

Mee eens met @Delt-a ff lekker raggen zit er nie in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 21:52 
 
Hardtraxx Addict

Scotty018 schreef:
Niet mee eens.

Ik zit morgen wel op een rij platen te wachten.....

:thumbdown: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 23:56 
 
Hardtraxxer

Mocht iemand een zondag VIP ticket willen PB ff, heb een 2 dagen ticket gekocht maar ga enkel morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 06:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lig alweer ouderwets sinds 04:15 wakker. Niet te doen joh xd

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten