Lekker over doormauwen verder, de tering. Laat het gaan.
Zin in deze, eerste feestje weer in lange tijd.
Zin in deze, eerste feestje weer in lange tijd.
Zo lang hij geen bier gooit naar tdhwrote:Kan ik mijn hond nog veilig meenemen of
-Reborn Raw op zaterdagwrote:Daarover gesproken, nu jullie toch reageren: kunnen jullie nog prijsstellen welke podia indoor en welke outdoor zullen zijn?
Denk nou ff om je centen man.....wrote:Dan heb ik ook nog een essentiële vraag. Er was een editie waarbij jullie ook de Corona-variant van Claro schonken, de afgelopen jaren was dit helaas niet meer het geval. Ondanks dat ik de kans klein inschat, maar is er kans dat deze dit jaar er weer is?
Heeft er iemand interesse in de zondagkaarten van onze combitickets? Voor een zacht prijsje over te nemen.wrote:Op zondag daarentegen vind ik het echt een héle taaie timetable waarbij de, voor mij, leukste acts allemaal tussen 14:00 en 17:00 draaien. Dan is het een aantal uur uitzitten om nog even Thera mee te pakken. Daarom ben ik sterk aan het overwegen om de zondag maar te skippen.
Die staan buiten events van intents en rebirth sowieso nergens meer tochwrote:Jammer van de overlap tussen Galactixx, Promo en NSCLT; die had ik allemaal wel volledig willen meemaken...
Grote kans dat we in ieder geval NSCLT meepakken, aangezien die verder nergens waar ik heen ga staan dit jaar.
Voor de rest zal het grotendeels Mainstage worden met afsluiten bij 2 Sidez en Crypsis als ik het zo bekijk.
Hoe dan ook, zin in!!!
Ik voel me als Achterhoeker niet meer welkom.wrote:We zijn geen tentfeest waar je met modder of bier gooit en daarom zullen mensen die met bier gooien (net als anders) van het terrein verwijderd worden.
Och hier onze technoprins komt ook ff olie op het vuur gooienwrote:aaah dus een 'artiest' die zich meerdere keren openbaar misdraagt wordt dus alsnog geboekt door één van de grotere hard dance organisaties. leuke scene!!
Als we kijken naar vorig jaar wordt het 12:20.wrote:Mega hypedZou tof zijn om een hoop van jullie te zien bij mijn openingsset op zaterdag
![]()
@Rebirth de deuren kunnen vast wel om 11:45 open toch?