Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Fuzzylogic schreef:
Mega hyped :love: Zou tof zijn om een hoop van jullie te zien bij mijn openingsset op zaterdag :D

@Rebirth de deuren kunnen vast wel om 11:45 open toch? :whistle:

Als we kijken naar vorig jaar wordt het 12:20.


Vind ik al vrij ambitieus als ik naar vorig jaar kijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gunstige timetable. De enige lastige keuzes vind ik 2-Sidez tegelijk met Chapter V en Element met Vertile. Vorig jaar ook veel meer bij de main geweest dan eerste instantie gedacht aangezien het geluid daar zo vet was dus zou dit jaar zo maar weer kunnen.

Op de zondag voornamelijk bij de raw classics staan met uitstapjes naar Warface, Devin Wild en ook maar even bij Gezellige Uptempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Edit: Oh en Jay Reeve als je meeleest, wat is het verschil tussen je beide sets? Aantal classics, ouder/nieuwer eigen werk?


Op de MainStage zal ik vooral focussen op de Jay Reeve van nu, denk aan de Reevolution liveset en hier zal ook meer de focus liggen op de nieuwere muziek.

De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ik heb er lig zin in en zie jullie vast nog wel ergens :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Roan schreef:
Edit: Oh en Jay Reeve als je meeleest, wat is het verschil tussen je beide sets? Aantal classics, ouder/nieuwer eigen werk?


Op de MainStage zal ik vooral focussen op de Jay Reeve van nu, denk aan de Reevolution liveset en hier zal ook meer de focus liggen op de nieuwere muziek.

De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te geven. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ik heb er lig zin in en zie jullie vast nog wel ergens :beer:


Bedankt, nu kan ik alsnog niet kiezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Roan schreef:
Edit: Oh en Jay Reeve als je meeleest, wat is het verschil tussen je beide sets? Aantal classics, ouder/nieuwer eigen werk?


Op de MainStage zal ik vooral focussen op de Jay Reeve van nu, denk aan de Reevolution liveset en hier zal ook meer de focus liggen op de nieuwere muziek.

De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ik heb er lig zin in en zie jullie vast nog wel ergens :beer:

De Melodic Madness geheid meepakken dus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort.


Ja godver de godver :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Roan schreef:
Edit: Oh en Jay Reeve als je meeleest, wat is het verschil tussen je beide sets? Aantal classics, ouder/nieuwer eigen werk?


Op de MainStage zal ik vooral focussen op de Jay Reeve van nu, denk aan de Reevolution liveset en hier zal ook meer de focus liggen op de nieuwere muziek.

De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ik heb er lig zin in en zie jullie vast nog wel ergens :beer:


Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, dit maakt het er nog lastiger op. Ik wilde de set op de main zien en dan tijdens de set op de Reborn naar Wasted Penguinz classics. Misschien dan tóch maar naar de Jay Reeve set op de Reborn en dan WP classics inruilen voor de set op de Reborn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De puzzel ook gemaakt en de enige act die ik ga skippen is 2-sidez. Chapter V kom maar door met die rammers. Geen genade als afsluiters! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017.


Heel interessant! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De puzzel ook gemaakt en de enige act die ik ga skippen is 2-sidez. Chapter V kom maar door met die rammers. Geen genade als afsluiters! :thumbsup:

Logische keuze makker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat hem denk ik worden.
Binnenkomst / rondje
- 14:30 Jay Reeve
14:30 - 15:30 NSCLT
15:00 - 16:00 Envine
Leeg uurtje.
17:00 - 17:30 Purge Trippin'
17:30 - 18:00 Adrenalize
18:00 - 19:00 Jay Reeve Melodic Madness
19:00 eten?
19:30 - 20:00 Element Live
20:00 - 21:00 Wasted Penguinz
21:00 - 21:30 Adjuzt Live
21:45 - 22:15 the Gang
22:00 - 23:00 Chapter V
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar even een TT in elkaar gezet waar niet aan gehouden wordt.

Enige acts die ik zeker wil zien zijn Unlocked, Astronomics, Gezellige Uptempo, Element, 2Sidez, D&R en Deetox vs Geck-O.

Zaterdag
12.00 - 12.45 UNLOCKED
12.45 - 13.30 Noxiouz
14.30 - 15.30 NSCLT
16.00 - 17.00 Aversion / Phuture Noize
17.00 - 17.30 The Purge
17.30 - 18.00 Adrenalize Classics
18.00 - 19.00 Jay Reeve / Wasted Penguinz Classics
19.00 - 19.30 Deezl & So Juice
19.30 - 20.00 Element
20.00 - 21.00 Wasted Penguinz / Warface vs Mish
21.00 - 21.30 Adjuzt
21.30 - 22.00 Fraw
22.00 - 22.30 2Sidez
22.30 - 23.00 Chapter V
Afsluiter geen idee.

Zondag
13.00 - 14.00 ASTRONIMICS
14.00 - 15.00 D&R
15.30 - 16.30 Deetox vs Geck-O
16.30 - 17.30 Scantraxx Showcase / Adaro
17.30 - 18.45 Digital Punk / Sickmode & Mish
19.00 - 20.00 Anderex
20.00 - 21.00 GEZELLIGE UPTEMPO
21.00 - 22.00 Thera
22.00 - 23.00 Spitnoise
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Roan schreef:
Edit: Oh en Jay Reeve als je meeleest, wat is het verschil tussen je beide sets? Aantal classics, ouder/nieuwer eigen werk?


Op de MainStage zal ik vooral focussen op de Jay Reeve van nu, denk aan de Reevolution liveset en hier zal ook meer de focus liggen op de nieuwere muziek.

De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ik heb er lig zin in en zie jullie vast nog wel ergens :beer:


Oehlala. Dit wordt heel mooi denk ik :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)


Pff dit maakt de keuze toch lastiger. Misschien toch maar half uur mee pakken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dag forum amigo's. Momenteel zijn we zeer hard aan het werk om een knotsgekke set voor te bereiden voor jullie!

Erg mooi om alle mooie reacties en enthousiasme over onze set te zien!

@Venator, zo kan het dus ook amigo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gezellige Uptempo schreef:
@Venator, zo kan het dus ook amigo!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit heb ik nu qua tt, nu nog kijken wat de rest van de groep roept
12:00-13:00 - Level One
13:00-14:00 - Voidax
14:00-15:00 - Never Surrender
15:00-15:45 - Promo
16:00-17:00 - Aversion
17:00-17:30 - The Purge
18:00-19:00 - Luminite & Ncrypta
19:30-20:00 - Cryex
20:00-21:00 - Rejecta
21:00-21:30 - Adjuzt
21:45-22:15 - The Gang
22:15-23:15 - Act of Rage
23:15-00:00 - Regain & Unresolved

Super veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 16:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
...Chapter V kom maar door met die rammers. Geen genade als afsluiters! :thumbsup:


Dat gaat helemaal goed komen! Zie jullie daar voor een uurtje vol geweld :bomb: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige Uptempo schreef:
@Venator, zo kan het dus ook amigo!

Idd Kees SonMomma
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Op zondag daarentegen vind ik het echt een héle taaie timetable waarbij de, voor mij, leukste acts allemaal tussen 14:00 en 17:00 draaien. Dan is het een aantal uur uitzitten om nog even Thera mee te pakken. Daarom ben ik sterk aan het overwegen om de zondag maar te skippen. -.-


Inmiddels de knoop doorgehakt. Heeft er iemand interesse in de zondagkaarten van onze combitickets? We hebben er een aantal beschikbaar, voor 30 euro p/s. Daar kan je bijna niet voor thuisblijven. :thumbup:

Edit: verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vertile schreef:
Also, i am going to launch my brand new live act there at the mainstage, which is going to be so exciting i can already feel the excitement typing this haha. I will be doing something there that I think nobody has ever done before in our scene, so be sure to be there on Saturday.


Staat op de TT als Vertile's Dimension, maar is blijkbaar een nieuwe live act? En dus iets 'wat nog niet eerder is gedaan in Hardstyle', ben benieuwd wat dat zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Vertile schreef:
Also, i am going to launch my brand new live act there at the mainstage, which is going to be so exciting i can already feel the excitement typing this haha. I will be doing something there that I think nobody has ever done before in our scene, so be sure to be there on Saturday.


Staat op de TT als Vertile's Dimension, maar is blijkbaar een nieuwe live act? En dus iets 'wat nog niet eerder is gedaan in Hardstyle', ben benieuwd wat dat zou zijn.


Iets met live zang van zichzelf oid? Hij was een paar dagen terug wel een beetje aan heat teasen op zijn insta story met een link naar deze tiktok. Alternatief is een set met alleen maar vertraagde uptempo kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon eerst niet aanwezig zijn op de zaterdag omdat ik al tickets had voor het concert van Stromae, deze is helaas afgelast. Dan maar TS in de gaten houden de komende dagen en hopen dat ik nog een zaterdagticket kan scoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Kon eerst niet aanwezig zijn op de zaterdag omdat ik al tickets had voor het concert van Stromae, deze is helaas afgelast. Dan maar TS in de gaten houden de komende dagen en hopen dat ik nog een zaterdagticket kan scoren!


Tickets worden pas vanaf 10 april verstuurd, dus zullen vanaf maandag op Ticketswap komen :)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten