Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom maar door met die timetable! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 10:21 
 
Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
Kom maar door met die timetable! :woot:

17:00 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.weeronline.nl/Europa/Nederl ... ng-14dagen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vertrouw geen enkel weerbericht zoveel dagen van tevoren met uitzondering die van Pipa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.


Hier zouden wij nog op terugkomen en we hebben een knoop doorgehakt die niet makkelijk was vandaar ook de langere tijd die we er voor hebben genomen en ook pas dit weekend een definitief hebben doorgehakt.

Laten we vooropstellen dat wij het gedrag van de artiest betreuren en afkeuren. Wij hebben de afgelopen periode intensief contact gehad met de agency van The Dark Horror. Vanuit hen zijn er verschillende gesprekken met de artiest gevoerd waarbij beterschap is beloofd. Wij vertrouwen op de uitkomst van deze gesprekken en willen hem een kans geven zijn gedrag te verbeteren.

Het veilige gevoel bij onze bezoekers staat bij ons voorop. Wij zullen er daarom alles aan doen om dit te waarborgen en hierover zijn ook afspraken gemaakt met de artiest.

We kunnen het in deze eigenlijk nooit goed doen want er zullen altijd mensen zijn die teleurgesteld zijn in onze beslissing. Maar we hebben vertrouwen in onze aanpak en hebben er vertrouwen in dat iedereen en elke bezoeker een geweldige kick off van het festivalseizoen gaat beleven!

We staan open voor vragen en kritiek dus schroom niet als je nog een prangende vraag hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt ontzettend laf van jullie. Er hoort zero tolerance te zijn op het sturen van doodsbedreigingen en andere ongewenste berichten.

En wat voor voorbeeld is dit ook verder? Dus als ik niet op de lineup sta, dan ik gewoon mijn volgers inzetten en mezelf gewoon 2 slots op het feest in pesten. Zal wel een mailtje naar de dikke van dale sturen om een foto van jullie organisatie onder 't woord ongewerveld te laten plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Echt ontzettend laf van jullie. Er hoort zero tolerance te zijn op het sturen van doodsbedreigingen en andere ongewenste berichten.

En wat voor voorbeeld is dit ook verder? Dus als ik niet op de lineup sta, dan ik gewoon mijn volgers inzetten en mezelf gewoon 2 slots op het feest in pesten. Zal wel een mailtje naar de dikke van dale sturen om een foto van jullie organisatie onder 't woord ongewerveld te laten plaatsen.


Wij maken een keuze op de inhoud die wij hebben besproken intern, met de agency en met de artiest. Je eerste punt is besproken met de agency, een artiest heeft een voorbeeld functie en moet zich zo ook gedragen. Er is beterschap beloofd en wij vertrouwen op die belofte en afspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:22 
 
Hardtraxxer

Wat een zieke timetable zaterdag, voor mij echt perfect.
Adrenalize
Dsturb
Vertile
Adjuzt
the gang
neon future
overdose


Poah zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:25 
 
Hardtraxxer

Als organisatie kan je het zeker wél goed doen in deze. De keuze zou vrij makkelijk moeten zijn. Hem niet weren van het event is mijn inziens teleurstellend. Lastig voor te stellen dat hij, met dit wangedrag, zo snel alweer een podium krijgt voor een misschien onwetend publiek (hopelijk wordt hij volop geboycot door de festivalgangers die de situatie wél kennen).

Wellicht verdient hij ooit een tweede kans (ik ken hem niet goed genoeg) maar niet zo recent na het vertoonde wangedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag aanwezig vanaf Warface Classics
Daarna :
Mandy
Sickmode
Frequencerz
Anderex
Gezellige Uptempo
Major conspiracy
Spitnoise.

Voor mij echt een perfecte aaneenschakeling van sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al keuzestress op de zaterdag en dan met name op het begin van de dag, met tegelijk Jay Reeve & Galactixx, NSCLT en D-Charged & Envine. Lastig. Verder eigenlijk nergens een uurtje dat er niks interessants draait, dus dat is ook wel fijn. Komt niet vaak voor.

V.w.b. situatie Dark Horror: zal me echt mijn reet roesten. Ga je toch lekker niet kijken. Als ik me ook al om zulk soort dingen druk moet maken dan wordt het wel heel erg moeizaam allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 18:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Als organisatie kan je het zeker wél goed doen in deze. De keuze zou vrij makkelijk moeten zijn. Hem niet weren van het event is mijn inziens teleurstellend. Lastig voor te stellen dat hij, met dit wangedrag, zo snel alweer een podium krijgt voor een misschien onwetend publiek (hopelijk wordt hij volop geboycot door de festivalgangers die de situatie wél kennen).

Wellicht verdient hij ooit een tweede kans (ik ken hem niet goed genoeg) maar niet zo recent na het vertoonde wangedrag.


Dit, vanuit de agency en de persoon komt natuurlijk zo'n excuusbericht, zij willen die boekingen en inkomsten niet mislopen, natuurlijk gaan ze dan mooie woordjes aan organisatoren ophangen. En het niet willen mislopen van bezoekers/inkomsten zal vanuit Rebirth ook wel zo zijn maar ik weet niet wat ze verliezen als ze contracten voor optredens breken en nieuwe artiesten boeken.

Als je dat hele excuusbericht van hem ziet dan zegt hij in een klein stukje sorry terwijl hij verder ieder ander de schuld geeft van zijn gedrag en dat hij is zoals hij is. Dat is vrij doorzichtig allemaal.

Ja je stelt altijd een kamp teleur maar een is duidelijk een moreel betere beslissing. Verdient hij een 2e kans? Vast, maar niet na zo'n excuusbericht en niet na zo'n korte tijd wat meer lijkt op zijn hachje redden dan daadwerkelijk excuus.

RomanAnthony schreef:
Als ik me ook al om zulk soort dingen druk moet maken dan wordt het wel heel erg moeizaam allemaal.


Druk maken is overdreven, het is gewoon triest. Verder hoef je er niet naar om te kijken, triest is triest, ongeacht wie het doet. En ongeacht drama zou ik al voor geen goud bij die pisvlek kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keuzestress die zaterdag.. Moet mezelf in 4 splitsen om goed te zijn :P

Jay Reeve - Voidax - Udex - Low-E & Alter Egosz op hetzelfde uur
2-Sidez - Crypsis - Clockartz - Chapter V op hetzelfde uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Zal me niks verbazen als hij een flinke bier douche krijgt
Hopelijk staan er extra cdjs
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zal me niks verbazen als hij een flinke bier douche krijgt
Hopelijk staan er extra cdjs


Pfff, wat een onzin. Het is geen feesttent waar iedereen strontbezopen is en Mart Hoogkamer komt optreden. En daarnaast, mocht er toch een enkele imbeciel zijn die dit toch wil doen dan hoop ik dat diegene de waarde van een hele boel parkeerkaartjes mag gaan vergoeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 18:59 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
heggenschaar schreef:
Zal me niks verbazen als hij een flinke bier douche krijgt
Hopelijk staan er extra cdjs


Pfff, wat een onzin. Het is geen feesttent waar iedereen strontbezopen is en Mart Hoogkamer komt optreden. En daarnaast, mocht er toch een enkele imbeciel zijn die dit toch wil doen dan hoop ik dat diegene de waarde van een hele boel parkeerkaartjes mag gaan vergoeden.

Er zijn al mensen die melden het te gaan doen op facebook enzo.

Ik zelf zal sowieso nooit ook maar in de buurt van een set van die vent komen gelukkig.

Maare ik snap je parkeerkaartjes opmerking dan weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij echt een nagenoeg perfecte timetable zaterdag! Overlap van Jay Reeve/Galactixx en D-Charged/Envine inderdaad erg jammer, maar dan ga ik toch zeker voor de laatste twee aangezien je hun vele malen minder vaak ziet. Half uurtje Adrenalize op de classics vind ik dan wel weer erg jammer. Verder erg blij met de timetable want het grootste deel van de acts die ik wilde zien hebben geen overlap. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Hier zouden wij nog op terugkomen


Ja wmbt ook niet de goeie keuze, maar wel sterk dat jullie hier gewoon weer tekst en uitleg komen geven ondanks dat jullie weten wat de reacties gaan zijn. En zoals ik al eerder aangaf, je kunt het inderdaad ook niet goed doen omdat er ook gewoon heel veel fans van Dark Horror zijn.

Dat z'n agency alle zeilen heeft bijgezet om niet NOG een groot evenement uit z'n agenda te hoeven halen snap ik dan ook wel weer. Vind het onderaan de streep wel jammer dat REBiRTH hier niet sterk tegen optreed zoals andere organisaties. Maar communicatie eromheen is wel compliment waard.

heggenschaar schreef:
Er zijn al mensen die melden het te gaan doen op facebook enzo.


Leuk man, Dark Horror ander shirt aan, en REBiRTH duizenden euro's schade aan de equipment. Achterlijk volk ook.

Voor nu het onderwerp maar afsluiten en 100% hypen naar het feest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij ook wel een hele fijne timetable eigenlijk! Enige overlap die ik écht kut vind, is Aversion en Phuture Noize en Vertile / Cryex. Als het zaagfestijn begint weet ik in ieder geval waar ik naartoe moet.

En op zondag maakt het me niet zoveel uit allemaal. Zekerheidjes zijn wel Warface classics en z'n nieuwe live act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Rebirth Events schreef:
Hier zouden wij nog op terugkomen


Ja wmbt ook niet de goeie keuze, maar wel sterk dat jullie hier gewoon weer tekst en uitleg komen geven ondanks dat jullie weten wat de reacties gaan zijn. En zoals ik al eerder aangaf, je kunt het inderdaad ook niet goed doen omdat er ook gewoon heel veel fans van Dark Horror zijn.

Dat z'n agency alle zeilen heeft bijgezet om niet NOG een groot evenement uit z'n agenda te hoeven halen snap ik dan ook wel weer. Vind het onderaan de streep wel jammer dat REBiRTH hier niet sterk tegen optreed zoals andere organisaties. Maar communicatie eromheen is wel compliment waard.

heggenschaar schreef:
Er zijn al mensen die melden het te gaan doen op facebook enzo.


Leuk man, Dark Horror ander shirt aan, en REBiRTH duizenden euro's schade aan de equipment. Achterlijk volk ook.

Voor nu het onderwerp maar afsluiten en 100% hypen naar het feest. :thumbsup:

Ow de feest hype is er zeker

Zag ook dat er naast tenten ook die overkappingen zoals de magenta van Defqon gebruikt worden.
Vind ik gek genoeg wel jammer, om een of andere reden heeft een tent voor mij meer het festival gevoel(snap ook niet waarom)

Snap de keus voor beter zicht en meer ruimte wel natuurlijk. Lijkt er ook op of er minder tente beschikbaar zijn(maar dit week ik niet zeker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Als organisatie kan je het zeker wél goed doen in deze. De keuze zou vrij makkelijk moeten zijn. Hem niet weren van het event is mijn inziens teleurstellend. Lastig voor te stellen dat hij, met dit wangedrag, zo snel alweer een podium krijgt voor een misschien onwetend publiek (hopelijk wordt hij volop geboycot door de festivalgangers die de situatie wél kennen).

Wellicht verdient hij ooit een tweede kans (ik ken hem niet goed genoeg) maar niet zo recent na het vertoonde wangedrag.


Hem weren van het festival was inderdaad de makkelijkste weg geweest maar zo zitten wij niet in elkaar. We weten dat we met deze keuze de moeilijke weg kiezen maar hier staan wij op dit moment achter en het is niet eerlijk om dan maar de makkelijkste weg te kiezen om kritiek te voorkomen. Misschien komen we er later achter dat dit de verkeerde beslissing was en dan zullen we dat ook toegeven.

Wat je zegt over boycotten is natuurlijk iedereen zijn goed recht en een signaal richting de artiest, wij kunnen hier verder niks mee, alleen de artiest zou een conclusie kunnen trekken uit een lege zaal het geeft in ieders geval aan hoe de bezoekers er over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:30 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
Lunatic schreef:
Als organisatie kan je het zeker wél goed doen in deze. De keuze zou vrij makkelijk moeten zijn. Hem niet weren van het event is mijn inziens teleurstellend. Lastig voor te stellen dat hij, met dit wangedrag, zo snel alweer een podium krijgt voor een misschien onwetend publiek (hopelijk wordt hij volop geboycot door de festivalgangers die de situatie wél kennen).

Wellicht verdient hij ooit een tweede kans (ik ken hem niet goed genoeg) maar niet zo recent na het vertoonde wangedrag.


Hem weren van het festival was inderdaad de makkelijkste weg geweest maar zo zitten wij niet in elkaar. We weten dat we met deze keuze de moeilijke weg kiezen maar hier staan wij op dit moment achter en het is niet eerlijk om dan maar de makkelijkste weg te kiezen om kritiek te voorkomen. Misschien komen we er later achter dat dit de verkeerde beslissing was en dan zullen we dat ook toegeven.

Wat je zegt over boycotten is natuurlijk iedereen zijn goed recht en een signaal richting de artiest, wij kunnen hier verder niks mee, alleen de artiest zou een conclusie kunnen trekken uit een lege zaal het geeft in ieders geval aan hoe de bezoekers er over denken.

Het gaat er niet om of je de makkelijkste weg kiest
Het gaat om de juist weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:32 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zal me niks verbazen als hij een flinke bier douche krijgt
Hopelijk staan er extra cdjs


We gaan er voor zorgen dat het voor beide partijen op een normale manier verloopt, de artiest moet zich gedragen maar dat verwachten we ook van onze bezoekers. We zijn geen tentfeest waar je met modder of bier gooit en daarom zullen mensen die met bier gooien (net als anders) van het terrein verwijderd worden. Er staat veel dure apparatuur en ik denk dat niemand zin heeft om dat bonnetje te betalen dus dat willen we voorkomen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:38 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:
Lunatic schreef:
Als organisatie kan je het zeker wél goed doen in deze. De keuze zou vrij makkelijk moeten zijn. Hem niet weren van het event is mijn inziens teleurstellend. Lastig voor te stellen dat hij, met dit wangedrag, zo snel alweer een podium krijgt voor een misschien onwetend publiek (hopelijk wordt hij volop geboycot door de festivalgangers die de situatie wél kennen).

Wellicht verdient hij ooit een tweede kans (ik ken hem niet goed genoeg) maar niet zo recent na het vertoonde wangedrag.


Hem weren van het festival was inderdaad de makkelijkste weg geweest maar zo zitten wij niet in elkaar. We weten dat we met deze keuze de moeilijke weg kiezen maar hier staan wij op dit moment achter en het is niet eerlijk om dan maar de makkelijkste weg te kiezen om kritiek te voorkomen. Misschien komen we er later achter dat dit de verkeerde beslissing was en dan zullen we dat ook toegeven.

Wat je zegt over boycotten is natuurlijk iedereen zijn goed recht en een signaal richting de artiest, wij kunnen hier verder niks mee, alleen de artiest zou een conclusie kunnen trekken uit een lege zaal het geeft in ieders geval aan hoe de bezoekers er over denken.


Het gaat er niet om of je de makkelijkste weg kiest
Het gaat om de juist weg.


Dat klopt, we verschillen hierover op dit moment van mening en dat mag. Wij denken op dit moment dat wij de juiste weg kiezen en weten dat dit niet de makkelijkste weg is. Nogmaals misschien blijkt het later niet de juiste weg maar we staan op dit moment achter onze keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:45 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Rebirth Events schreef:
Hier zouden wij nog op terugkomen


Ja wmbt ook niet de goeie keuze, maar wel sterk dat jullie hier gewoon weer tekst en uitleg komen geven ondanks dat jullie weten wat de reacties gaan zijn. En zoals ik al eerder aangaf, je kunt het inderdaad ook niet goed doen omdat er ook gewoon heel veel fans van Dark Horror zijn.

Dat z'n agency alle zeilen heeft bijgezet om niet NOG een groot evenement uit z'n agenda te hoeven halen snap ik dan ook wel weer. Vind het onderaan de streep wel jammer dat REBiRTH hier niet sterk tegen optreed zoals andere organisaties. Maar communicatie eromheen is wel compliment waard.

heggenschaar schreef:
Er zijn al mensen die melden het te gaan doen op facebook enzo.


Leuk man, Dark Horror ander shirt aan, en REBiRTH duizenden euro's schade aan de equipment. Achterlijk volk ook.

Voor nu het onderwerp maar afsluiten en 100% hypen naar het feest. :thumbsup:

Ow de feest hype is er zeker

Zag ook dat er naast tenten ook die overkappingen zoals de magenta van Defqon gebruikt worden.
Vind ik gek genoeg wel jammer, om een of andere reden heeft een tent voor mij meer het festival gevoel(snap ook niet waarom)

Snap de keus voor beter zicht en meer ruimte wel natuurlijk. Lijkt er ook op of er minder tente beschikbaar zijn(maar dit week ik niet zeker)


Dit heeft meerdere redenen, we doen natuurlijk al jaren festivaltenten en we hebben er nu voor gekozen om een aantal (3) dome tenten neer te zetten.

1: Voor het zicht zonder palen.
2: Je kan makkelijk truss/lampen op diverse plekken in het dak hangen.
3: Je hebt meer hoogte in de tent waardoor je meer podium kan bouwen.
4: Achter het podium verlies je minder ruimte dus met een tent die evenveel m2 heeft heb je toch meer ruimte voor de bezoekers.
:)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten