Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 19:17 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klasse
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel cancel culture! In dit geval: Alleen maar te beamen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nouja voor REBIRTH is het ook van begin tot eind een klote situatie natuurlijk, je kan het met geen mogelijkheid goed doen :P

In eerste instantie krijg je honderdeen van die Franse leipo's in je DM's die eisen dat TDH geboekt word, nou dan denk je "ludieke actie, we zetten hem er neer", fans weer blij. Niks aan het handje. (al vond ik dat toen al niet super sterk om daar aan toe te geven, maar whatever)

Vervolgens gaat jaapie zich verder misdragen en kom je er ook weer een beetje kut uit.

Dus is ook geen aanval op REBiRTH, maar wel nieuwsgierig hoe ze met de situatie omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 20:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rickzel cancel culture! In dit geval: Alleen maar te beamen. :P


Ben er normaal ook niet van omdat het de helft van de keren gewoon niet terecht is en mensen veel verder gaan dan iemand simpelweg tot het recht roepen (wat zou moeten).

Maar meer dan terecht dit, je kan prima een mergooltje of een eikel zijn in de muziekwereld maar wat hij doet gaat daar boven en verdient geen podium.

Denk maar niet dat organisatoren dat uit eigen moreel doen namelijk. Als TDH stages vult, dan is het niet hun verantwoordelijkheid wat hij buiten die podia doet. Als hij geen stages zou vullen, was de keuze om hem permanent te weren ook niet moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 23:33 
 
Hardtraxx Newbie

Nog een maand!

Ik heb er zo veel zin in!

Acts waar ik naar uit kijk:

Zelecter
Alleviate
Galactixx
2as1 (Atmozfears & Sound Rush)
Revizion
Mijn eigen set op de Road to Rebirth :worship:
D-block & S-te-fan
Ran-D
Cryex

Zo veel keus maar dit zijn de acts die ik zeker ga bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


Waar lees je dat? (Geintje las later pas fittie topic)

Aan de andere kant niet meer dan terecht trouwens als je je zo gedraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


Waar is dat te lezen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


Waar is dat te lezen? ^^


algemeen/fittie-topci-t57920-1475.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2023 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.


Waar moeten jullie naar kijken? Bewijzen zijn overduidelijk en er zijn genoeg artiesten die t gat kunnen vullen en geen doodsbedreigingen sturen. Jank die kneus gewoon van de lineup af
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2023 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.


Waar moeten jullie naar kijken? Bewijzen zijn overduidelijk en er zijn genoeg artiesten die t gat kunnen vullen en geen doodsbedreigingen sturen. Jank die kneus gewoon van de lineup af

Contractueel zal het misschien anders in elkaar zitten en is het bier zo makkelijk als gewoon we af flikkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2023 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Jank die kneus gewoon van de lineup af


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Contractueel zal het misschien anders in elkaar zitten en is het bier zo makkelijk als gewoon we af flikkeren.


Nuracore schreef:
Wat?


Ik denk: bier = niet, we = hem er.

Op de zaterdag overdag kun je gewoon andere artiesten meer tijd geven, voor de zaterdag camping afterparty zal het wel nodig zijn om een vervangende artiest neer te zetten zodat er daar toch nog een hardcore afsluiter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 12:01 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:
Contractueel zal het misschien anders in elkaar zitten en is het bier zo makkelijk als gewoon we af flikkeren.


Nuracore schreef:
Wat?


Ik denk: bier = niet, we = hem er.

Op de zaterdag overdag kun je gewoon andere artiesten meer tijd geven, voor de zaterdag camping afterparty zal het wel nodig zijn om een vervangende artiest neer te zetten zodat er daar toch nog een hardcore afsluiter is.

Haha oeps.
Ja dat ik wel maar ik doelde meer op dat er misschien wel hoge kosten aan het van de line up halen zitten ofzo.
Weet niet hoe dat soort dingen geregeld worden maar kan het me indenken dat er wel iets in zit zodat organisaties niet last min mensen er af kunnen trappen. Vrij onzeker van inkomen enzo als dat makkelijk kan lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Weet niet hoe dat soort dingen geregeld worden maar kan het me indenken dat er wel iets in zit zodat organisaties niet last min mensen er af kunnen trappen. Vrij onzeker van inkomen enzo als dat makkelijk kan lijkt me

Het lijkt mij wanneer een artiest zich misdraagt of op een andere manier negatief bezig is, de organisatie zich het recht mag voorhouden dan die persoon te cancellen. De organisatie treft dan geen blaam lijkt mij.
Zou toch gek zijn dat je in dat geval ook nog moet betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
heggenschaar schreef:
Weet niet hoe dat soort dingen geregeld worden maar kan het me indenken dat er wel iets in zit zodat organisaties niet last min mensen er af kunnen trappen. Vrij onzeker van inkomen enzo als dat makkelijk kan lijkt me

Het lijkt mij wanneer een artiest zich misdraagt of op een andere manier negatief bezig is, de organisatie zich het recht mag voorhouden dan die persoon te cancellen. De organisatie treft dan geen blaam lijkt mij.
Zou toch gek zijn dat je in dat geval ook nog moet betalen

Dat ga je in een rechtzaak niet winnen vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lap gewoon die paar meier en laat 'm niet daadwerkelijk draaien. Of wou je zeggen dat voor dit soort mongolen nog grotere bedragen worden neergeteld? Dat is dan al goed sneu op zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lap gewoon die paar meier en laat 'm niet daadwerkelijk draaien. Of wou je zeggen dat voor dit soort mongolen nog grotere bedragen worden neergeteld? Dat is dan al goed sneu op zichzelf.


Als ik dat met mijn bescheiden verse kennis van de uptempo scene een beetje moet inschatten verwacht ik dat je nog stijl achterover slaat wat onze vriend vraagt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 15:44 
 
Hardtraxxer

ik geloof niet dat TDH meer is dan 1500 piek voor n uur.
750 hoogstens
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
750 hoogstens


Dan heb je een aardig verkeerd beeld kan ik je vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 15:56 
 
Hardtraxxer

vgm is uptempo lang niet zo duur als hardstyle toch?
en vooral zo'n chap als tdh niet, die fransman vraagt wss een dikke voorgedraaide en wat duiten dan zit die cokehead weer lekker tevreden op zn stoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haat die clown net als ieder ander maar dat het één van de grootste namen in de uptempo scene is is gewoon waarheid. Dus dan ben je met 1000 euro echt niet klaar denk ik.

Denk dat wij in onze hardstyle bubbel niet zo besef(ten) hoe gigantisch de uptempo scene is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet zo heel moeilijk om te beseffen hoe groot uptempo is als je alleen al naar line-ups van elk groot feest kijkt van de laatste 10 jaar :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten