Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet zo heel moeilijk om te beseffen hoe groot uptempo is als je alleen al naar line-ups van elk groot feest kijkt van de laatste 10 jaar :P


Ik onderschat het nog dagelijks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 17:13 
 
Hardtraxxer

billieb15 schreef:
vgm is uptempo lang niet zo duur als hardstyle toch?
en vooral zo'n chap als tdh niet, die fransman vraagt wss een dikke voorgedraaide en wat duiten dan zit die cokehead weer lekker tevreden op zn stoel


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat verklaart waarom de heer Fuzzylogic de uptempo richting is uitgegaan. Veel geld voor niets te doen (simpele plaatjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dat verklaart waarom de heer Fuzzylogic de uptempo richting is uitgegaan. Veel geld voor niets te doen (simpele plaatjes)


Daar doe je de wonderboy wel tekort mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
vgm is uptempo lang niet zo duur als hardstyle toch?
en vooral zo'n chap als tdh niet, die fransman vraagt wss een dikke voorgedraaide en wat duiten dan zit die cokehead weer lekker tevreden op zn stoel


Vraag me af of ie nu hotdogs op zn rider heeft staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
vgm is uptempo lang niet zo duur als hardstyle toch?
en vooral zo'n chap als tdh niet, die fransman vraagt wss een dikke voorgedraaide en wat duiten dan zit die cokehead weer lekker tevreden op zn stoel

Je vergist je idd flink in de populariteit van het genre. Daar komt bij dat The Dark Horror een van de grootste/populairste uptempo artiesten is op het moment. Die komt voor 750 echt zijn bed niet uit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een heel toepasselijke foto als je op de site kijkt en helemaal naar onder scrollt om te kijken of TDH nog op de line-up staat:

https://www.rebirth-festival.nl/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Je vergist je idd flink in de populariteit van het genre. Daar komt bij dat The Dark Horror een van de grootste/populairste uptempo artiesten is op het moment. Die komt voor 750 echt zijn bed niet uit hoor.


Gelukkig hoeft ie z'n bed niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Rebirth Events schreef:
Rickzel schreef:
Eey Rebirth, aangezien jullie mee lezen. Is het niet super raar dat jullie Dark Horror beloond hebben voor z'n dieptrieste gedrag met niet één maar twee plekken op jullie lineup.

Aan de andere kant toont Q-dance ballen door hem (lijkt het) van de Defqon lineup te halen.


We hebben de berichten gezien en zijn er momenteel naar aan het kijken, we komen hier later op terug.


:list:

Geef ze lekker de tijd joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel er niet mee dat ze moeten opschieten oid, maar die foto met die 2 middelvingers naar je toe is wel lekker toepasselijk. "Nope, fuck you, ik sta er nog steeds", maar dan in het Frans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik bedoel er niet mee dat ze moeten opschieten oid, maar die foto met die 2 middelvingers naar je toe is wel lekker toepasselijk. "Nope, fuck you, ik sta er nog steeds", maar dan in het Frans.


Ik gok dat THArdstyler doelt op Mitch die inderdaad ze ff de tijd moet geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar Rebirth voor het eerst bezocht en was 1 van de leukste festivals dat ik bezocht heb, dus super veel zin in dit jaar!

Vooral zin in 2-Sidez, Devin Wild The_Innergame, Jay Reeve en uberhaupt vrolijke deuntjes op de Reborn Euphoric (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Organisatie:

Zijn er dit jaar nog plannen om het geluid aan te pakken in de Rebelliontent? Vorig jaar stond het in de main loepzuiver en hard maar viel het in de Rebelliontent echt zwaar tegen. Had dit toen een reden of was de geluidsinstallatie toen gewoon niet afdoende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Organisatie:

Zijn er dit jaar nog plannen om het geluid aan te pakken in de Rebelliontent? Vorig jaar stond het in de main loepzuiver en hard maar viel het in de Rebelliontent echt zwaar tegen. Had dit toen een reden of was de geluidsinstallatie toen gewoon niet afdoende?


In 2019 was het daar wel dik in orde. Begreep ook de keuze niet om een kleinere tent te nemen afgelopen jaar, je kon nauwelijks bewegen tijdens de setjes waar ik aanwezig was. Hoop ook dat de classics tent weer een half open tent is als voorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 19:36 
 
Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Scotty018 schreef:
Organisatie:

Zijn er dit jaar nog plannen om het geluid aan te pakken in de Rebelliontent? Vorig jaar stond het in de main loepzuiver en hard maar viel het in de Rebelliontent echt zwaar tegen. Had dit toen een reden of was de geluidsinstallatie toen gewoon niet afdoende?


In 2019 was het daar wel dik in orde. Begreep ook de keuze niet om een kleinere tent te nemen afgelopen jaar, je kon nauwelijks bewegen tijdens de setjes waar ik aanwezig was. Hoop ook dat de classics tent weer een half open tent is als voorheen.

Classics mag sowieso wel een maatje groter dan vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 08:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Ik bedoel er niet mee dat ze moeten opschieten oid, maar die foto met die 2 middelvingers naar je toe is wel lekker toepasselijk. "Nope, fuck you, ik sta er nog steeds", maar dan in het Frans.


Ik gok dat THArdstyler doelt op Mitch die inderdaad ze ff de tijd moet geven



We willen ook graag de kant van de agency en artiest horen en dat is nog niet gelukt, zodra dit wel is gelukt komt er duidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 08:41 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Organisatie:

Zijn er dit jaar nog plannen om het geluid aan te pakken in de Rebelliontent? Vorig jaar stond het in de main loepzuiver en hard maar viel het in de Rebelliontent echt zwaar tegen. Had dit toen een reden of was de geluidsinstallatie toen gewoon niet afdoende?


Dit hebben we aangepakt, vorig jaar was het inderdaad niet goed. Dit kwam omdat we in de aanloop naar het evenement de tent hebben aangepast van een tent van 85 meter lang en 40 meter breed naar een tent van 74 meter lang en 50 meter breed. Een grotere tent met meer oppervlakte maar minder lang, toen de keuze gemaakt om de delay uit te tent te halen omdat het op papier prima zou moeten kunnen maar dat bleek helaas de verkeerde beslissing. Dit jaar de tent weer vergroot, delay erin en meer subs toegevoegd dus het zou opgelost moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 08:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
FransBezig schreef:
Scotty018 schreef:
Organisatie:

Zijn er dit jaar nog plannen om het geluid aan te pakken in de Rebelliontent? Vorig jaar stond het in de main loepzuiver en hard maar viel het in de Rebelliontent echt zwaar tegen. Had dit toen een reden of was de geluidsinstallatie toen gewoon niet afdoende?


In 2019 was het daar wel dik in orde. Begreep ook de keuze niet om een kleinere tent te nemen afgelopen jaar, je kon nauwelijks bewegen tijdens de setjes waar ik aanwezig was. Hoop ook dat de classics tent weer een half open tent is als voorheen.

Classics mag sowieso wel een maatje groter dan vorig jaar


Classics is groter geworden en verplaats naar het midden van het terrein (waar vorig jaar de uptempo en raw classics stond). De tent is dicht MAAR bij lekker weer kunnen de zijkanten open :) Op zaterdag dus de classics hier en op zondag de raw classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Kijk dat klinkt allemaal mooi.
Wou dat neer organisaties zo open en eerlijk waren.

Worden btw deze keer wel de parkeerticket gescand?
Vorig jaar zat en zon niet gebeurt, beetje zonden van mn geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn die communicatie vanuit jullie kant, nu nog meer zin in dit weekend gekregen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wel super dat de organisatie hier luistert naar feedback en ook communiceert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik durf wel te stellen dat ik een equivalente hype heb voor Rebirth dan voor Defqon. Godverdoammmmmme zin in godverdommme.

En als het weer zo is als vorig jaar, dan wordt het sowieso grandioos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top :thumbsup:

Fijn dat jullie hier zo open reageren en fijn natuurlijk dat deze punten zijn aangepakt!

3 weekjes nog :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Heel fijn die communicatie vanuit jullie kant, nu nog meer zin in dit weekend gekregen ^^


ja top, ook over een minder leuk onderwerp met onze dark horror vriend gewoon even een status update, ook al ben je niemand iets verschuldigd, vind ik dat wel een goeie zaak! :thumbsup:

Zeer zeer hyped voor REBiRTH
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten