Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk van Q, lijkt me toch lastig om hierin de eerste te moeten zijn. Maar goed gehandeld.

Rebirth staat mooi voor joker dat ze dat gedrag beloond hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cancel culture ook tegenwoordig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks cancel culture. Dit is een verstandige beslissing onder het mom van volksgezondheid. We moeten de oren van onze jeugd beschermen tegen die enorme taffesherrie die hij maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Niks cancel culture. Dit is een verstandige beslissing onder het mom van volksgezondheid. We moeten de oren van onze jeugd beschermen tegen die enorme taffesherrie die hij maakt.


Wanneer beginnen de we campagne tegen uptempo?

Kom er maar in @Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat labelbaas Wesley Raiser hier ook niet blij mee zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spalken schreef:
Niks cancel culture. Dit is een verstandige beslissing onder het mom van volksgezondheid. We moeten de oren van onze jeugd beschermen tegen die enorme taffesherrie die hij maakt.


Wanneer beginnen de we campagne tegen ongezellige uptempo?

Kom er maar in @Rickzel


Heb m ff voor je gefixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Nuracore schreef:
Spalken schreef:
Niks cancel culture. Dit is een verstandige beslissing onder het mom van volksgezondheid. We moeten de oren van onze jeugd beschermen tegen die enorme taffesherrie die hij maakt.


Wanneer beginnen de we campagne tegen ongezellige uptempo?

Kom er maar in @Rickzel


Lead by example noemen we dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 19:32 
 
Hardtraxx Crew

Wat een droeftoeter die gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keurig van Q om hem van de line up af te kniikkeren. Dat je populair bent als artiest hoeft nog njiet te betekenen dat je jezelf zo opstelt naar anderen toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeien, er is nog een volledige 3-daagse yellow stage + een handvol artiesten op de black die EXACT dezelfde rommel draait als dat Horror figuur of zijn die fans hier nou heel rouwig om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Boeien, er is nog een volledige 3-daagse yellow stage + een handvol artiesten op de black die EXACT dezelfde rommel draait als dat Horror figuur of zijn die fans hier nou heel rouwig om?


Nouja, hoe baggerslecht het ook is, the Dark Horror heeft wel een unieke herkenbare stijl waar (schijnbaar) een stel retards op zitten te wachten.

Ik dip mijn teen in de uptempo scene maar ondanks dat ik alles haat wat TDH doet, en maakt, je kunt niet ontkennen dat hij een unieke stijl heeft. :P Maar snap overigens dat je geen idee hebt hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot aan vandaag kende ik die hele TDH niet maar wat ik zo lees en wat hij allemaal stuurt lijkt hij in één of andere fantasie wereld te leven.

Maar goed, naast dat verscheidene artiesten hem ontvolgen op social media, organisaties zijn optredens cancelen
Afbeelding
en ook artiesten lopende collabs cancelen lijkt me dat hij dit wel gaat voelen.
Afbeelding
Met dit gedrag
Afbeelding
Afbeelding
en de geruchten over seksueel misbruik heeft hij zijn carriere zojuist beeindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Boeien, er is nog een volledige 3-daagse yellow stage + een handvol artiesten op de black die EXACT dezelfde rommel draait als dat Horror figuur of zijn die fans hier nou heel rouwig om?


De kerel is populair, wat maakt het uit of hij het zelfde als de rest klinkt. Een goed deel van de mensen gaan gewoon naar een act omdat hij populair is, als je de zelfde act met de zelfde sound zou neerzetten maar als een onbekende naam gaan er veel minder mensen.

Ben vorig jaar (onder dwang van Gezellige Uptempo educatieprogramma) naar de Yellow gegaan bij hem om even te lachen (en het was lachen en huilen tegelijkertijd en was na 5 minuten weer pleiten) maar het stond stampensvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en dan nog, das tot daar aan toe, als jij 60.000 volgers op instagram weet te krijgen en 300.000 maandelijkse lusiteraars op spotify met je matig/slecht geproduceerde bagger uptempo dan nog snap ik dat grote organisaties je overwegen op de lineup. Er is een markt voor.

Maar vind het daarnaast ook sterk dat hij van de lineups gepleurt wordt als hij zich zo profileert online. (en mensen ongevraagd dickpics stuurt en bedreigd pff)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Rickzel"]Ja en dan nog, das tot daar aan toe, als jij 60.000 volgers op instagram weet te krijgen en 300.000 maandelijkse lusiteraars op spotify met je matig/slecht geproduceerde bagger uptempo dan nog snap ik dat grote organisaties je overwegen op de lineup. Er is een markt voor.

Maar vind het daarnaast ook sterk dat hij van de lineups gepleurt wordt als hij zich zo profileert online. (en mensen ongevraagd dickpics stuurt en bedreigd pff)[/quote]

Ik weet dat je het zo niet bedoelt hoor maar dit lijkt me een heel logisch vervolg ondanks hoeveel volgers of hoe populair je bent juist omdat hij wetend mensen bedreigd en het hem weinig interesseert. Hij levert zelf de bewijzen aan.

Ik had het een ander verhaal gevonden als het slechts smaad was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Ik weet dat je het zo niet bedoelt hoor maar dit lijkt me een heel logisch vervolg ondanks hoeveel volgers of hoe populair je bent juist omdat hij wetend mensen bedreigd en het hem weinig interesseert. Hij levert zelf de bewijzen aan.

Ik had het een ander verhaal gevonden als het slechts smaad was :P


Zo'n logisch gevolg is het niet, blijkbaar pas als hij bedreigingen aan het adres van een organisator doet.

Dat hij zo is en doet is al jaren bewijs van en bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genieten dit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit :thumbsup: :clap:
Wat een idioot is die gast zeg. Dat is dezelfde droef toeter die een paar maanden geleden hardcore godfather Marc Acardipane op social media stond af te bekken. Lekker slim :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Q heeft het officieel gemaakt:
Afbeelding

Heeft Partyraiser en/of label eigenlijk al iets laten weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds wanneer is die TDH een hardstyle DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opzich wel mooi dat Q er nog even een berichtje over plaatst. :)
De context gaat men zelf wel zoeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed van Q dat ze dit doen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende festival dat Dark Horror van de lineup heeft gebonjourd:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... _festival/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Q heeft het officieel gemaakt:

Heeft Partyraiser en/of label eigenlijk al iets laten weten?

Die hebben op 15 maart nog doodleuk op Facbeook aangekondigd dat hun 'beloved Belgium friend' is toegevoegd aan hun label :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 21:42 
 
Hardtraxxer

https://www.instagram.com/p/CqJKQqhIq_B ... Y5ODdmOGM=

Welgemeend excuus (pls cancel niet al me boekingen)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen