Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:15 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
DjThera schreef:
De vibe was echt geweldig! :love:

Heerlijk om met Geck-o een mooi classics setje te doen met ondergaande zon (L)

Yes wat een heerlijk sfeertje hier! :love: Veel oude bekenden gezien. Die zon in de tent bij Soul Train was ook wel belachelijk goed getimed

Ja die timing was echt heel ziek! Precies die zon door het einde van de tent naar binnen. Overigens voor mij denk ik de beste Thera vs Geck-o set die ik heb mogen meemaken denk ik. Sowieso vrijwel geen slechte setjes gehoord die dag.
Was weer een top weekend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:57 

Donateur

DjThera schreef:
34. Geck-o - Parallel Worlds

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 15:00 

Hardtraxx Veteran

Overigens een extra vermelding voor het mixwerk bij Titan en het mixwerk bij Thera vs Geck-o. Vooral de overgang van Soul Train naar Goddamn Therafied :drool:

Ook naar de tracklist van Prefix & Density. Zoveel dikke platen gehoord in die set en vooral de laatste 20 minuten waren echt ongeëvenaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:31 

Hardtraxxer

De treinreis terug naar Groningen maar eens de tijd genomen om een verslagje te schrijven.
Ondanks het plan om Rebirth dit jaar over te slaan, toch de zondag meegepakt en wat ben ik daar achteraf enorm blij om.

Door een kleine omweg een half uurtje te laat binnen, waardoor we het eerste deel van Prefix & Density hebben moeten missen. Laatste half uurtje gelukkig wel aanwezig. Heerlijk setje wat er voor zorgde dat ik er meteen lekker in zat. Vervolgens even rondje over het terrein gedaan, wat bekenden opgezocht en nog even genoten van het zonnetje tijdens N-Vitral.

Door naar AVIO en die hebben weer bevestigd dat hun stijltje mij nooit zal gaan vervelen, wat was dit weer genieten. :loving:
Drukte bij Adaro Classics had ik even geen zin in, dus die lekker rustig vanaf buiten de tent bekeken. Ook dik in orde. Daarna maar even eten naar binnen gewerkt en wederom muntjes gehaald. (Pilsjes blijven outdoor toch net wat beter smaken)

Thera & Geck-o was toch wel het setje waar ik naar uit keek en terecht ook! Openen met Trespassing, het ondergaande zonnetje, het sfeertje en het mixwerk, heerlijk! (Zoals Hekzitter hierboven al zegt, Soul Train -> Goddamn Therafied :worship: ) Ook eindelijk Rotten from the Inside live gehoord, op een of andere manier presteer ik het al jaren om die plaat steeds mis te lopen, dus enorm blij dit keer.
Na deze set was m'n lichaam wel zo goed als op, dus nog maar kort stukje Chris One & Delete meegepakt.

Al met al enorm blij dat ik toch gegaan ben. Het blijft toch genieten om aan iedereen te kunnen zien dat ze blij zijn dat het outdoor seizoen weer van start is gegaan. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 17:33 

Hardtraxx Veteran

Beetje laat mijn verslag, aangezien ik alleen zaterdag er was, maar alsnog komt ie nu nog vanuit mijn kant ^^ Heb iig een heerlijk dagje gehad!

Uiteindelijk half 1 binnen, beetje apart dat het terrein voor de niet-campinggangers pas kwart over 12 openging maargoed. Even wezen kijken bij Jones vs The Z en een paar classics hitjes meegepakt. Daarna al meteen een van de vetste setjes van de dag, Clockartz. Jammer dat het geluid echt matig was op dat moment, ofja het klonk wel zuiver maar echt veel te zacht, zelfs zonder oordoppen, maar hun set maakte veel goed! Prisma eindelijk live gehoord en wat ging dat lekker, net als de andere nieuwe platen van ze, en ook tof dat ze Reflection draaiden! Daarna even bij Udex wezen kijken wat een verrassend lekker setje was, die jongen is nogal ondergewaardeerd vind ik :)
Vervolgens naar de main, die er overigens gaaf uitzag, voor Sound Rush. Hun eigen plaatjes blijven fijn en verder was het wel tof om Keep It Up en Phases te horen ^^ Stukje KELTEK meegepakt wat ook prima was, en na 20 minuten even wezen kijken bij The Pitcher & Slim Shore. Weinig bijzonders gehoord, al was Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix) wel een leuke verrassing! Vervolgens weer terug naar de Reborn voor The Apexx Machine, dat vond ik mwah. Vind zijn platen niet verkeerd maar ze doen me niet zoveel ofzo, het matige geluid hielp ook niet echt mee. Hierna een hapje wezen eten en toen was het zo koud dat we ons even hebben opgewarmd in de Bavaria feesttent. Was erg geinig om daar even een half uurtje te staan en van die heerlijke kutmuziek te horen. :P
Toen een paar uurtjes op de main vertoefd. B-Front & MYST was een vrij standaard setje, maar wel echt enorm lekker. Hun stijlen pasten heel goed bij elkaar vond ik, en de sound van B-Front verveelt mij nog steeds niet. Ook gaaf om Break It Down te horen. Al was het alleen de mid-intro en met Reflection bij Clockartz maar t/m de 1e climax, het is wel tof om te zien dat het album iig een beetje door de grote(re) artiesten wordt opgepakt. Phuture Noize daarna was ook vet, alleen merk ik wel, i.t.t. bij B-Front, dat het mij langzaam een klein beetje begint te vervelen. Zijn nummers blijven heerlijk maar om voor de zoveelste keer Fire en The Paradox te horen was ik wel een beetje klaar mee.
Daarna onverwachts by far vetste set van de dag: D-Block & S-Te-Fan. Qua platenkeuze weinig verrassends, maar wat kwam alles geweldig door op dat sublieme geluid op de main zeg! Ook de sfeer was echt onwijs genieten. Besefte me ook wel dat het mijn favoriete euforische producers zijn op dit moment, ze staan zelfs een beetje boven Wildstylez denk ik. Hun platen klinken vooral live zo lekker en vol.
Vervolgens afgesloten bij de Reactivate. Eerst stukje Alphaverb wat niet verkeerd was, hij draaide wel Final Song als afsluiter maar dat vond ik nou niet echt misplaatst eigenlijk. D-Block & S-Te-Fan opnieuw meegepakt en wederom was het top, vooral door wederom de geweldige sfeer. Hierna naar huis gegaan omdat ik mijn laatste trein moest halen.
Was mijn 3e keer Rebirth (2014 zaterdags en 2017 zondags) en qua sfeer is dit denk ik toch wel een van mijn favoriete festivals, daar springt het echt in uit. Opzet was ook prima, 7 stages maar toch vrij dicht op elkaar allemaal waardoor het knus aanvoelde. De kou is al genoeg over gezegd. Het was koud, maar het heeft niet echt mijn plezier op het feest beïnvloed. In het begin was het buiten nog wel te doen en in de tenten erg fris omdat daar natuurlijk geen zon was en nog erg rustig was. Eind van de middag toen het bewolkt werd en in de tenten drukker werd was het andersom, toen was het vooraan bij de mainstage nog goed te doen met een vest aan. :P
Verder geen minpunten op het geluid bij de Reborn na. Bij de Rebellion zou het wel gelegen hebben aan het feit dat het op het begin van de dag was. Het was verder alleen bij Phuture Noize vrij druk, eigenlijk ook het enige moment de hele dag dat ik een beetje last van de drukte heb gehad, en vond het nog wel acceptabel. Verder was het qua drukte meer dan prima te doen. ^^

Verder volgend jaar sowieso weer proberen aanwezig te zijn! Het liefst 2 dagen, maar ben er sowieso eentje bij verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 18:51 

Hardtraxx Veteran

Twee hele gezellige dagen gehad! Op zaterdag voornamelijk op de Reactivate doorgebracht en de laatste uurtjes op de Relish, waar Promo en Endymion de sets van de dag waren voor mij. Gisteren ook een toffe dag gehad met een stuk aangenamer temperatuurtje. Voornamelijk Raw Classics gestaan met een uitstapje naar Demi Kanon die een heerlijk setje draaide. Lekker euforisch met enkele Classics er tussen. Top dus! Set van de dag gaat wel naar Delete en Chris One! :worship: Beetje een luxeprobleem, maar het valt me wel op dat C1 vaak dezelfde platen draait (Multiple Thrusts en Unlocked).

Verder een eervolle vermelding naar Luna die Kill The Noise (2017) draaide op de Raw Classics. Kan die vent niet gewoon lekker met pensioen gaan ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 19:18 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Verder een eervolle vermelding naar Luna die Kill The Noise (2017) draaide op de Raw Classics. Kan die vent niet gewoon lekker met pensioen gaan ofzo? :/

Heeft ie Biological Insanity, Bring That Shit Back, Cut The Break, Who We Are en Magic Minus überhaupt al ooit in een Classics set gedraaid? Ben er bij heel wat van hem geweest maar heb die nog nooit gehoord. En veel eigen oudere (early) tracks ook niet echt in Early setjes van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 19:43 

Hardtraxx Crew

Aan de andere kant, zat er wel een jaartal-limiet aan die area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 19:45 

Artiest

Heerlijk vermaakt en thanks iedereen die al vroeg aanwezig was bij mijn set!

Hier de tracklist:

1. Virtual Riot - Showdown (Cyber Edit)
2. Jay Reeve & Envine & Xense - I Dont Want To Give Up (Jay Reeve Mashup
3. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
4. Jay Reeve & TNT - Dial T For Silence (Jay Reeve Mashup)
5. Noisecontrollers & Project One - Destroyer of The Resurrected Worlds (Jay Reeve Mashup)
6. T.C.C. - The Reason
7. Don Diablo - Anthem (Jay Reeve Bootleg)
8. Rezurrector - Take Control
9. Tuneboy & Stephanie - Music Is
10. Noisecontrollers & Bass Modulators - Holding On
11. Serzo - Movin
12. Ran-d & B-front - Rebirth Anthem
13. Noisecontrollers & Audiofreq - So High.01 (Jay Reeve’s Low Mashup)
14. Audiofreq - Play The Game
15. Wildstylez - I See Stars
16. Noiseshock - Groove To The Beat
17. Jay Reeve ft. Michael Jo - One In A Million
18. Jay Reeve - A Higher State
19. Mauro Picotto - Proximus (Jay Reeve Bootleg)
20. Sylence & Cyber - Each Other
21. The Pitcher - I Just Can’t Stop
22. Jay Reeve - The Blackbird
23. Jay Reeve - Can’t Breathe
24. Project One - The World Is Yours (Kick Edit)
25. Jay Reeve - What It Is
26. Jay Reeve & Xense - Get High
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 20:03 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Aan de andere kant, zat er wel een jaartal-limiet aan die area?

Denk het niet. Titan draaide ook redelijk wat platen na 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 20:06 

Hardtraxx Veteran

Dat is nog te overzien, maar 2017 kan imo echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 20:19 

Hardtraxx Veteran

Twee hele toffe dagen gehad. Ik heb redelijke spierpijn in de beentjes dus dat is een goed teken. Wel goed naar de haaien nu :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 20:30 

Hardtraxx Newbie

Was een mooi feestje inderdaad :cool:

Weet iemand de tracklist van de adaro classic set, subzero vs pn, subzero vs dsturb eind set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 21:14 

Hardtraxx Veteran

Zwemvest schreef:
subzero vs dsturb eind set?

Ze draaiden nog Once Again (Hard Bass Edit), 20.000 Volts, Drop 'Em Down, The Humming :loving: Summer Of Hardstyle (wel extra tokje op de kick), en Nothing Like The Oldschool toen we de tent verlieten.

Maar even terug naar het begin van de dag:
Kwamen iets later binnen dan verwacht, we kwamen aanlopen tijdens Prefix & Density die Overload aan het draaien waren, dus dat begon meteen lekker. Southstylers - Crystal draaiden ze ook nog, maar helaas niet de intro, rest van alle lekkere tracks zijn al genoemd door Ltmbr. wel jammer dat we de 2e climax van Road Warrior niet te horen kregen.

Vervolgens Titan was wel vet, was dat nou de originele Necropsy? Heb hem nog ff gesproken en op Decibel gaat hij voor de helft van z'n set een deel doen met alleen eigen tracks, dus dat wordt mooi.
Eerste helft van The Machine was wel lekker, AVIO vervolgens héél lekker, vooral Go Crazy (Intractable One Meets Ditrich Koller Remix).
Sub Zero Project 'The Contagion' was ook dik, geluid stond lekker en de kicks kwamen goed door.
Toen gegeten en toch maar een trui gekocht :lol:
B-Freqz, allereerst bedankt voor Electronic Symphony, en moet ook zeggen dat de tracks goed in elkaar overliepen. En was ook gewoon weer goud natuurlijk, zoals altijd.

PN & SZP was wel leuk, maar wat veel lange breaks naar mijn gevoel.

Delete vs Chris One was héérlijk, dat is zowel op een classics stage als op een hedendaagse stage een goede combinatie. 2 verschillende stijlen, maar allebei rammen, en het houdt het lekker gevarieerd.
Jammer dat het niet nog wat langer doorging, vond het bij D-Sturb vs SZP te druk, al was de sfeer er niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 22:36 

Hardtraxx Veteran

Crypsis die Salvation erop gooide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 08:35 

Hardtraxxer

Alleen zondag geweest, voornamelijk bij Classics gestaan. Die stage zag er echt tof uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 09:18 

Hardtraxxer

Zwemvest schreef:
Was een mooi feestje inderdaad :cool:

Weet iemand de tracklist van de adaro classic set, subzero vs pn, subzero vs dsturb eind set?

Uit mn hoofd

Adaro:
Winter, Fuck the fake shit remix, No time to sleep, Angel, Dark symphony, Mistress, Answers remix, Haunter of the dark 2019 edit, House of wax, Im the king, Under attack

SZP vs PN:
Defqon anthem, Tonight remix, World renowned, The temple, Edge of glory, A new day, Unity, We are the fallen (laatste half uur niet gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 10:55 

Hardtraxxer

Enorm fijn weekend gehad ondanks de kou, die 's nachts bijna niet te harden was maar het was het wel waard !
Zaterdag geopend bij Clockartz, die een enorm fijn setje hadden met al hun nieuwe platen (Prisma & Stay :love: ), enkel jammer dat het geluid toen nog vrij zacht stond. Voor de rest van de dag een beetje overal en nergens geweest met lekkere setjes van Mind Dimension, Promo & Crypsis.
Zondag ook enorm staan genieten bij voornamelijk de raw classics! Heerlijk de dag begonnen bij P&D om dan snel mijn short aan te gaan doen (daardoor wel Titan gemist :/ ). The Machine had ook een heel fijne set vooral het eerste deel maar daarna kwam voor mij de set van het weekend met AVIO Live. Wat hebben ze toch zulke energierijke sets en helemaal loco bij Go Crazy (Ditrich Koller & Intractable one remix) ! Daarna de album showcase van SZP meegepakt, klonk heel goed ook dankzij het geluid. Tenslotte het weekend afgesloten bij Thera & Geck-O en Chris One vs. Delete. Waar er toen een heerlijke sfeer heerste. Lekker mixwerk bij Thera & Geck-O waar heel het publiek zichtbaar genoot. AL vond ik het bij Delete & Chris One net iets te druk geworden ...
Tenslotte wil ik ook een pluim geven aan de organisatie wat was alles fijn geregeld met op elke stage zuiver en hard geluid, hulde daarvoor. En ook was de indeling van het terrein veel beter tov vorig jaar. De camping was ook zeer goed geregeld met leuke nevenactiviteiten en geinige silent disco. Hoedje af voor het campingpersoneel dat vriendelijk was en de hele dag bezig was om het terrein netjes te houden, een verademing tov Defqon :thumbup:
De security vond ik iets aan de te strenge kant maar ik snap het wel, voorkomen is beter dan genezen dus is het wel ok ! Maar misschien volgend jaar meer poortjes openzetten om de camping te betreden want wat duurde die wachtrij lang zeg. Rebirth, tot volgend jaar !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:02 

Hardtraxx Veteran

GB47 schreef:

De security vond ik iets aan de te strenge kant maar ik snap het wel, voorkomen is beter dan genezen dus is het wel ok ! Maar misschien volgend jaar meer poortjes openzetten om de camping te betreden want wat duurde die wachtrij lang zeg. Rebirth, tot volgend jaar !

Mensen die op zondag in de classics area stonden te roken moesten van de security aan de rand gaan staan. 5 meter naar rechts was het wel ineens goed om te roken? :lol: Ik wist niet wat ik zag. Kansloos sommige regeltjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:38 

Hardtraxx Elite

Wegens omstandigheden helaas alleen de zaterdag geweest. Leuke dag gehad. Erg zonde van de kou en de drukte op bepaalde momenten. Heerlijk begonnen op de main bij Sound Rush, waar we iedereen na een lange winter weer tegenkwamen onder het genot van heerlijk euforische muziek. Geluid op de main stond goed hard, wat ik vooral merkte toen ik ff moest pissen en de tent achterin even doorliep.

Main overdag een beetje afgewisseld met de classics. Bewegingsruimte op de main was rond PN helaas vrij minimaal. 's Avonds Mind Dimension geskipt voor Alphaverb en dat was (op de kou na) dikke prima. Mijn vriendin wilde met wat vrienden naar Regain, dus hier de eerste stapjes in de Raw tent gezet. Hier werd me nog maar eens duidelijk dat ik de meeste hedendaagse raw gewoon compleet kut vind. Delete VIP was dan wel weer heel erg sterk, maar de mega drukte verpeste het hier voor mij enorm. Afgesloten (in shirt - vest - winterjas) bij Crypsis op de classics en zelfs toen had ik het nog koud.

Organisatorisch het meeste wel prima geregeld (snel binnen, geluid en stages overal prima). Minpunten zijn toch wel de watervalkraantjes bij de toiletten en de flesjes water die dan ~€6 zijn. Doe toch even normaal. Vind ik schandalig tegenover je bezoekers.

Geslaagde opener dus, maar om de een of andere reden (het weer wellicht?) uiteindelijk wat minder dan andere jaren. Zonde, zeker omdat ik van meerdere mensen hoorde dat de zondag een stuk beter was door het weer en wat minder drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:56 

Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Zonde, zeker omdat ik van meerdere mensen hoorde dat de zondag een stuk beter was door het weer en wat minder drukte.

Ieder jaar hetzelfde ervaren. Op muzikaal vlak ga ik liever de zaterdag maar qua sfeer, drukte en icm. (tot nu toe) weersomstandigheden vind ik de zondag toch het prettigst.

Denk dat SZP ook geluk heeft gehad met de truienverkoop dit weekend, twee maatjes (die niets om SZP geven) hebben een trui aangeschaft omdat ze enkel een vest bij hadden en dat echt niet te doen was haha.

Dik weekend gehad, gelukkig niet incl. camping gekozen dit jaar. Zondag lekker veel bij de hardcore gestaan, waar verrassend leuk gedraaid werd! Adaro classics was goud! De sfeer die daar hing (L)

Volgend jaar trouwens wel even D-Sturb en Warface omdraaien op de zaterdag. Helaas ook moeten concluderen daer t de setjes van D-Sturb me steeds minder beginnen te boeien. Set op Qapital was bijna gelijk aan zijn setjes op zowel zaterdag als zondag.. en nothing like the oldschool heb ik nu ook al wel vaak genoeg gehoord :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 12:04 

Hardtraxxer

Met het switchen van stage of tijdens het eten was het koud, maar verder? Lees hier toch veel dat het echt te koud was terwijl ik het tijdens Mind Dimension buiten niet eens koud had in mijn vestje. Ook tijdens de crypsis classics mijn vestje gewoon uit gehad in de tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 12:13 

Hardtraxx Addict

LucG schreef:
Met het switchen van stage of tijdens het eten was het koud, maar verder? Lees hier toch veel dat het echt te koud was terwijl ik het tijdens Mind Dimension buiten niet eens koud had in mijn vestje. Ook tijdens de crypsis classics mijn vestje gewoon uit gehad in de tent.

Heb de hele dag met een vest aangestaan in alle tenten, geen moment warm gehad.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 12:30 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
Heb de hele dag met een vest aangestaan in alle tenten, geen moment warm gehad..

In geen een tent mijn vest aangehouden haha, te weinig bewogen denk ik :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 13:10 

Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
tommeh schreef:
Heb de hele dag met een vest aangestaan in alle tenten, geen moment warm gehad..

In geen een tent mijn vest aangehouden haha, te weinig bewogen denk ik :whistle:

Tom staat bij ons bekend als MaraTom, die gozer beweegt alleen maar of aan de wandel xd

OT:
Heerlijke dag, wat voelt het toch heerlijk om weer in de buitenlucht te staan en/of die blije koppen in de tenten te zien :D

Dag begonnen bij Re-Style omdat Cloackartz zo goed als afgelopen was, blijft een leuke stijl hebben die vent. Halverwege die set doorgelopen naar Toneshifterz, ondanks de leuke platen was zijn energie zo laag achter de decks dat hij het publiek niet meekreeg.

Rejecta zorgde voor een volle tent maar wat vond ik het geluid slecht zeg, stonden voor de regie en door het ontbreken van boxen in het midden kwam er niks door. Doorgelopen naar achter de regie maar achterin stonden de boxen maar half aan :thumbdown: Waar de sfeer er niet was bij Toneshifterz was deze er 3 dubbel bij Josh & Wesz

Grootste teleurstelling was Tha Playah met zijn 'Album Showcase'' In een interview gaf hij aan dat hij klaar is met Sneller - Harder en terug wilde met dit album naar de melodische mainstream HC. Geen idee waarom dit een album showcase was want heb 2 nieuwe platen gehoord (1 uptempo en 1 frenchcore) de rest die hij draaide waren remixen van andere of platen van hemzelf die al lang uit zijn :/

DBSTF Classics en Crypsis zorgde voor een top afsluiting van een hele leuke dag, ja fris maar was geen domper verder
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten