Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond zondag ook wel leuker / gezelliger dan zaterdag. Maar dat heb ik eerlijk gezegd wel vaker op weekendfestivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ben benieuwd hoe mensen op de camping de kou hebben ervaren!

Twee van de drie nachten echt afgezien in de tent, enkel de nacht van zaterdag op zondag heb ik het goed gehad... Het scheelt dat je altijd maar zo'n 4/5 uur per nacht in je tent ligt. De after-party was verwarmd en daar zijn we altijd tot het einde gebleven. Elke ochtend direct na het opstaan een (zeer) warme douche genomen en dan kon je er weer tegen.
Heb er persoonlijk een prachtig weekend opzitten waardoor de koude er gewoon niet toe deed :yes:

Over de camping:
De wasplaats was overdekt en verwarmd met vaste wc's die altijd proper waren.
Er was een grote verwarmde overdekte camping shop die 24/24 geopend was met picknick tafels, ping pong, tafelvoetbal,... Daar kon je dus dag en nacht verwarmd zitten als je wou.
Verder was de camping gezellig ingedeeld, nooit last gehad van drukte (het was ook helemaal niet groot) en toffe buren.
Naar mijn mening was de camping van dezelfde kwaliteit als het feest, top dus!
+++ Delete VIP, wat een kanonnen :surrender:
++ Camping
++ Geluid / Aankleding
++ Sfeer
-- Telkens je van de camping naar het festival ging moest je terug door de controle, waar je toch zeker 20 min voor moest aanschuiven. Dit had veel sneller kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Denk dat SZP ook geluk heeft gehad met de truienverkoop dit weekend, twee maatjes (die niets om SZP geven) hebben een trui aangeschaft omdat ze enkel een vest bij hadden en dat echt niet te doen was haha.


Had ook dat gevoel, zag opeens dat zowel Alphaverb als zijn vriendin beide een SZP-pull aanhadden. Was wel geinig om te zien !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucG schreef:
tommeh schreef:
Heb de hele dag met een vest aangestaan in alle tenten, geen moment warm gehad..

In geen een tent mijn vest aangehouden haha, te weinig bewogen denk ik :whistle:

Haha nee ligt meer aan mij, heb het bijna nooit warm :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
tommeh schreef:
Denk dat SZP ook geluk heeft gehad met de truienverkoop dit weekend, twee maatjes (die niets om SZP geven) hebben een trui aangeschaft omdat ze enkel een vest bij hadden en dat echt niet te doen was haha.


Had ook dat gevoel, zag opeens dat zowel Alphaverb als zijn vriendin beide een SZP-pull aanhadden. Was wel geinig om te zien !


Ik had echt het gevoel dat die merch van SZP 2 halen 1 betalen was. Op de zaterdag zag ik zoveel mensen met zo’n vest/trui terwijl ze niet eens draaiden die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 18:28 
 
Hardtraxxer

Me uitstekend vermaakt zondag. Veel bekenden, lekker zonnetje overdag en leuke line-up.
Zoals eerder vermeld was de afwezigheid van een watertappunt het enige minpunt.
Meest genoten van Warface! Game over en die nieuwe I Need You gingen mokerhard :drool:
En gelukkig Elektronic Symphony kunnen meepakken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nog even een speciale SO naar MC Dash, had nog nooit van hem gehoord maar wat een toffe MC!

Zei precies genoeg de hele dag, hypete het publiek leuk op en liep zelf de hele dag met een big smile rond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Met het switchen van stage of tijdens het eten was het koud, maar verder? Lees hier toch veel dat het echt te koud was terwijl ik het tijdens Mind Dimension buiten niet eens koud had in mijn vestje. Ook tijdens de crypsis classics mijn vestje gewoon uit gehad in de tent.


Had op zaterdag t-shirt en korte broek aan. Tijdens Mind Dimension zelfs lichtjes aan het zweten. Na een dikke maaisessie bij Delete VIP linksvooraan was ik redelijk bezweet. Toen ik daarna de tent uitging was het wel in sneltempo naar de volgende tent wandelen want dat was maar frisjes xd Over het algemeen nooit echt koud of zelfs fris gehad behalve aan mijn handen.

Op zondag shirt met lange mouwen en korte broek aangedaan. Ook weer nooit echt koud gehad en na Thera & Geck-o en Chris One & Delete was ik ook flink aan het zweten.

Wel regelmatig mensen die kwamen vragen of ik het niet koud had of mij raar aankeken wegens korte broek en (t-)shirt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Wel regelmatig mensen die kwamen vragen of ik het niet koud had of mij raar aankeken wegens korte broek en (t-)shirt :lol:


Opzich niet raar als de temperatuur savonds maar net boven het vriespunt ligt xd

Zaterdag een leuke dag gehad bij de classics, reborn en rebellion tent. Delete VIP, Mind Dimension, Josh & Wesz en Riot Shift waren top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig geweest. Was weer een heerlijke dag met net iets teveel bier. Maar aan het festivalseizoen kan ik wel wennen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
festivalseizoen

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zondag even geweest. Bij binnenkomst Galactixx meegepakt en daarna alleen maar in de raw classics geweest met uitzondering van het laatste uurtje. Hele fijne dag meegemaakt.

10e keer Rebirth alweer, jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 00:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik had een vraagje
Op een zaterdag bij bass chazerz VS degos & Re-done stond de muziek echt heel erg zacht weet iemand waarom dat was ?
Is toch heel erg zonde naar mijn mening doordat de muziek zo zacht stond was het een stuk minder leuk en sfeervol bij andere tenten stond het geluid wel gewoon op een normaal (hard) niveau .
(Was vorig jaar ook op supersized bij phuture noize op de RAW stage)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:36 
 
Hardtraxxer

Aftermovie is online!

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend toffe aftermovie. Krijg meteen weer zin in een feestje! :worship: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Wat een ontzettend toffe aftermovie. Krijg meteen weer zin in een feestje! :worship: :surrender:


Even persoonlijke mening: Dit is echt de beste in jaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:40 
 
Hardtraxxer

Idd, echt een hele gave aftermovie! Genot om naar te kijken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Thanks Hardtraxx! Wij vinden hem zelf ook echt super gaaf geworden ^^

Inmiddels is ook de pre-register voor REBiRTH Festival 2020 geopend: Pre-Register hier!

See u next year! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PEPii schreef:
Wat een ontzettend toffe aftermovie. Krijg meteen weer zin in een feestje! :worship: :surrender:


Even persoonlijke mening: Dit is echt de beste in jaren!


Ik denk dat ik het ook gewoon met je eens ben. Dit is echt precies hoe een aftermovie hoort te zijn, geeft echt perfect weer hoe Rebirth was. Petje af :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is nog eens een aftermovie ^^ Perfecte samenvatting van een (geweldig) weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zit dit ontzettend strak in elkaar zeg!
Laat dit een voorbeeld zijn voor de rest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PEPii schreef:
Wat een ontzettend toffe aftermovie. Krijg meteen weer zin in een feestje! :worship: :surrender:


Even persoonlijke mening: Dit is echt de beste in jaren!


+9000
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De maker is Stan Broeksteeg, op zijn instagram @stanbroeksteeg.nl krijg je een klein kijkje achter de schermen en een Q&A over de productie erachter, hoe het er op zo’n dag (weekend) aan toe gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, dit moet wel een van de beste aftermovies zijn die ik ooit heb gezien. Petje af! :)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten