Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad die D-Block & S-Te-Fan platen waren dik. Ik wist niet wat ik hoorde bij de 4de-5de? plaat! Heel vet :D

Heel dikke trui aangehad, maar nog te koud zelfs vooraan in de tenten. Vandaag gaan als eskimo ofzo... Heb er wel terug zin in seg. Dagje raw classics voor de boeg! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 11:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Last minute richting gegaan gisteren, absoluut geen spijt van. Show en geluid kneiterdik op de main en overal hing een prima sfeer. Set van de dag gaat by far naar D-Block & S-te-Fan op de main, gevolgd door Wildstylez, DBSTF classics en Sound Rush. Nog even een shoutout naar het stukje Tuneboy vs Isaac waar ik geweest ben, vet mixwerk en als toppunt Isaac die er even Follow Me (Derb Remix) op gooit :drool: .

S/o 2 naar alle figuren van hier die ik de hand geschud heb, waren er weer genoeg!

s/o 3 naar deze gated kicks over het geluid van de main, ongelofelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het ook behoorlijk druk. Bij Rejecta en Phuture Noize gewoon 0 ruimte om te bewegen. Zal wel deels door de kou komen, buiten was het heel rustig, iedereen wilde natuurlijk die warme tenten in


Vetste setjes waren Adrenalize, D-Block & S-te-fan, B-Front & Myst en Mind Dimension :drool:

Phuture Noize begint mij steeds meer te vervelen, laatste keer dat ik 'm hoorde was met Qlimax maar nu een half jaar later maar 1(?) nieuwe plaat gehoord.

Oh en bah wat was het koud. Op 't laatst gewoon met vest + jas gestaan en nog had ik 't koud :lol:

Nog nooit meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt de hele dag, was weer een goed feestje. Jammer van de kou, maar over het algemeen vond ik het prima te doen met tshirt plus trui beetje vrij voorin staan. De main afgewisseld met de classics waar het wel een stukje frisser was. Eigenlijk alleen maar goede setjes bijgewoond maar PN en DBSTF sprongen er voor mij het meest uit.

ULTIMO schreef:
Phuture Noize begint mij steeds meer te vervelen, laatste keer dat ik 'm hoorde was met Qlimax maar nu een half jaar later maar 1(?) nieuwe plaat gehoord.

Denk dat wij bij een andere set hebben gestaan. Bij mij draaide hij er zeker 4:
Defqon Anthem
We Became Monsters
Call Of The Sacred
ID (Wasted all of my time on you)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik voelde mij vanochtend echt heel slecht, maar na een paar worstenbroodjes toch maar weer de moed verzamelt om zo die kant op te gaan.
Gisteren echt een top dag gehad en vooral veel gelachen met iedereen die er was. Veel bekenden achter de bar dus dat is ook altijd leuk.

Hoogtepunt van de dag gisteren was toch wel Delete VIP. Jezus wat een mokerslagen in die nieuwe VIP edits. Vooral die Fatal VIP is echt niet normaal.
Verder vooral veel rond gelopen en geouwehoerd met iedereen. Ook Clockartz was echt onwijs dik, maar merkte dat iedereen nog wel een beetje moest inkomen.

Vandaag vooral veel Raw classics met uitstapjes naar de #beetjedansen tent samen met Grim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Denk dat wij bij een andere set hebben gestaan. Bij mij draaide hij er zeker 4:
Defqon Anthem
We Became Monsters
Call Of The Sacred
ID (Wasted all of my time on you)


Nu je 't zegt ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een kou.

Leuke dag gehad, dikke sets gehoord en dan vooral van Mind Dimension, Rejecta, Dj Jantje, Promo en Endymion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kou inderdaad, heeft de pret wel beetje gedrukt. Desalniettemin echt top dag gehad. Mind dimension en apexx waren zo lekker. Sfeer zat er overal ook goed in, met name outdoor stage en classics. Mainstage was me iets te druk.

Edit: Ik vergeet crypsis helemaal te benoemen. Nu al zoveelste keer dat ik zn classic setje bezoek maar wat blijft het waanzin :drool: Sfeer zat er ook fantastisch in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Wat een heerlijke editie weer! Binnenkomen ging vrij vlot allemaal. Gelukkig geen file voor de parkeerplaats gehad deze keer. Begonnen bij Clockartz, waar iedereen nog op gang moest komen. Toch prima setje met Stay en Prisma als uitschieters :bomb: Hierna door naar Sound Rush, wat echt een heerlijke set was. Sfeer zat er goed in en iedereen kwam er lekker in. Dikke plus voor Keep It Up :love: Na een prima set van KELTEK door naar de Reborn voor Apexx. Wat een gruwelijke set was dit zeg. Nieuwe platen klinken live heerlijk en die kicks dreunde goed door. Hierna voor een maat naar Frequencerz gegaan. Beetje meh, het was vrij druk en set was ook niets speciaals. Starlight was dan wel weer genieten. En toen kwamen de sets waar ik het meeste naar uit keek. B-Front vs MYST en Phuture Noize. Wat was dit optimaal genieten zeg. :loving: World Outside, Take Me Away, The World, Believe, Power of Dreams en ga zo maar door. Daaropvolgend Phuture Noize, gewoon zoals altijd geweldig. Die visuals erbij zijn ook echt gaaf. Hierna even op adem gekomen en wilde we even bij Peacock gaan kijken, maar we zagen al hoe druk t was, dus toch maar voor DBSTF gegaan. Leuke set, helft van de tijd stond de muziek uit, want het publiek deed de rest wel :P Geluid ging hierna nog een tikkeltje harder had ik het idee. Was blij dat ik mijn oordoppen in had. Tijdens Adaro beetje druk bij de main, maar was wel een dikke set. Hierna E-Force wat echt geen moment stil staan was, wat kwamen die kicks lekker door zeg :surrender: D-Sturb ook echt genieten, heerlijk stijltje heeft die man. Hierna de beste keuze gemaakt om af te sluiten bij Crypsis. Geluid stond snoeihard en er werd rechtsvoor flink los gegaan. Heerlijk om al die platen weer eens te horen. Mijn laatste beetje energie eruit gegooid en toen richting huis gegaan.
Kortom een hele fijne dag gehad hier. Sfeer zat er goed in, stages zagen er geweldig uit, geluid stond hard en zuiver, sterke sets, hoop bekenden en er werd goed los gegaan. Geweldige opener van het seizoen :yay:

+++ B-Front vs MYST en Phuture Noize :worship:
++ Apexx, Sound Rush, D-Sturb
+ Geluid en stage van de Main
- Geen minpunten, maar was wel koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De dag begonnen halverwege bij Clockartz en dan het eerste nummer wat je hoort is World of Madness :worship:
Echt een hele vette dag gehad hier. Eindelijk Udex live kunnen zien. Setjes van de dag waren Mind Dimension en Delete VIP, sloeg nergens op wat een sloopwerk. Erg fijn ook om de wat oudere VIP's weer eens voorbij te horen komen en die Salvation VIP ging ook nergens over...

Na een redelijke tijd Phuture Noize weer eens gezien, omdat hij me wat begon te vervelen met de iets wat commercielere platen. Maar jezus die nieuwe track Monster (?) is me toch een partij lekker zeg :loving: . Meer van dat graag!

Verder enorm genoten van de sfeer bij Mind Dimension en The Purge Live, heerlijk die Spoontech sfeer linksvoor. Met een man of 40 volledig de pan uit. Mijn benen doen helemaal niks meer nu, goed teken denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Complimenten naar de organisatie. Het geluid en de showelementen waren fantastisch overal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebeurt inderdaad niet vaak dat een festival op elke stage het geluid dik voor elkaar heeft, goede balans hoog/laag, juiste volume en nog steeds zuiver. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister dagje Rebirth geweest. Het was niet het beste weer wat je kunt hebben voor een eerste festivaldag, maar daar kon je je op kleden. Ik ben veel van stages verwisseld gedurende dag, iets wat ik enorm gemist heb aan het outdoorseizoen :loving: Voornamelijk bij de mainstage, Reborn Raw en Rebellion geweest en uiteindelijk heb ik afgesloten bij Crypsis in de Reactivate. Dag begonnen bij de setjes van Uncaged & Proto Bytez en Clockartz. Daarna heb ik gisteren voor het eerst Udex Live meegepakt en wat was dit ongelooflijk dik zeg, zijn stijltje is heerlijk! Dit was een perfect begin van de middag! Daarna Riot Shift, Rejecta, KELTEK en Warface geweest. Halverwege Warface besloten om naar The Purge Live te gaan. Aangezien ik zijn instagram een beetje in de gaten heb gehouden de afgelopen maanden wist ik dat hij met enorm veel nieuwe live edits zou komen. En pff, wat een set zette hij neer. Het ging flink lomp! :drool: Zeer blij dat ik naar The Purge was gegaan. Later op de avond naar Phuture Noize geweest, dit viel me persoonlijk een klein beetje tegen. Een vrij standaard setje met een paar leuke nieuwe platen van de afgelopen tijd afgewisseld met platen als The Temple en The Paradox. Na PN wilden we naar Rebelion in de Rebellion tent, maar daar was het zo ontiegelijk druk dat we maar even achteraan zijn gaan staan om wat energie te sparen voor Mind Dimension op de Reborn. Vanaf het begin bij Mind Dimension redelijk vooraan gestaan en wat hing er een heerlijke sfeer! Iedereen ging compleet uit zijn dak! :worship: Onwijs genoten van de set van Mind Dimension die gevarieerd draaide. Zijn set was voor mij één van de hoogtepunten van de dag. Na Mind Dimension snel naar mainstage gerend voor E-Force live. Werkelijk omver geblazen door alle edits van E-Force. Zijn nummers kwamen perfect door op het geluid in de main, echt hulde! Na E-Force live snel naar de Rebellion vertrokken om nog wat Poolse klappers mee te pakken. Regain draaide de tent alvast warm voor Delete VIP. Dit was voor mij de eerste keer Delete VIP en ik had al veel verhalen van vrienden gehoord dat het dik was.. maar zo dik als het gister was had ik NOOIT verwacht. Deze set was zo belachelijk hard door de show, sfeer, platen en het geluid! Een hele set gevuld met veel nieuwe en enkele oudere VIP edits. Mijn absolute hoogtepunt van Rebirth 2019!! Na deze set was ik helemaal gesloopt en ben ik heel even gaan zitten. Na kort gezeten te hebben afgesloten bij Crypsis classics. En ik moet zeggen dat ook daar het sfeertje heerlijk was! Lekker einde van de zaterdag van Rebirth!

Al met al een geweldige dag gehad! Geluid, setjes, de stages en de sfeer waren geweldig. Je merkte gewoon dat iedereen er echt weer zin in had om naar buiten te gaan (ondanks de kou)

+++ Delete VIP :bomb:
++ E-Force en Mind Dimension
+ The Purge, Udex Live en Rejecta
+ Stage, geluid en sfeer
- Geen minpunten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man oh man, wat is dat toch met zondagen!? Zoveel beter dan gisteren!

Ten eerste binnenkomen met een lekker zonnetje en een wat aangenamere temperatuur. Je merkt dat de mensen er dan gelijk meer zin in hebben :) . En in tegenstelling tot gisteren echt overal meer dan genoeg ruimte gehad om heerlijk los te gaan zonder dat je bang hoeft te zijn dat je met je elleboog weer in iemands bier zit.

En dan dat geluid in de main. Godkanonnen wat een geweld. Lang geleden dat ik zo genoten heb. Driekwart van de dag linksvoor gestaan bij de paal en daar was het echt kwijlen :drool:

Op een paar kleine uitstapje na richting Titan (vet!) Sefa (gelukkig niet te druk) en Andy Svge (medelijden dat ie voor 15 man moest draaien) eigenlijk constant in de main vertoeft. Op Ran-D na eigenlijk van elke set genoten. Heb gewoon niet zoveel met de sound van die man. 0 vaart en je bent meer intro's en build-ups aan het luisteren dan dat je kunt losgaan.

Dan nog even een shout-out naar de sloopset van de dag voor mij, Warface HA ! :bomb: Wat ging dat snoeihard en zat t perfect in elkaar! Heerlijk tempo met allerlei soorten kicks zodat die 30 minuten echt voorbij vlogen. Enige minpunt is dat het gewoon de afsluitset had moeten zijn. Nu kwam ik er zelfs bij D-sturb niet helemaal meer in. Kan ook liggen aan het feit dat dat het enige moment was dat ik weer last had van de drukte. Alle overige stages dicht dus alles duikt de main tent in. In combi met zatte/vdk mensen loopt je je meer te irriteren dan los te gaan.

Conclusie:
Dik weekend gehad waar voor mij de zondag echt bovenuit sprong!
Een groot minpunt dan maar. Net als vorig jaar was het niet mogelijk om je waterflesje bij te vullen door die stomme nevelkranen. Onverantwoord, krenterig en niet van deze tijd. Scheelt dat het lang niet zo heet was dit jaar, en dus minder behoefte om constant te drinken. Maar ook nu gewoon weer 60 euro uitgegeven aan een eerste levensbehoefte zoals water. Kan niet Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe mensen op de camping de kou hebben ervaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 08:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende dikke dagen gehad hier. Heel veel gave sets gehoord. Op zaterdag heel erg genoten van Clockartz en Udex Live (geef die jongen meer boekingen :loving: ). Maar veruit de gaafste set was D-Block & S-Te-Fan op de main, wat een geniale muziek maken zij. En in combinatie met het geluid op de main kwamen die kicks zo lekker door!

Gisteren alleen maar gependeld tussen de main en Raw Classics, waar ik Sub Zero Project 'The Contagion' en Delete vs Chris One het gaafst vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Force, Adaro en D-Block & S-Te-Fan op de main :surrender: :loving:

Ondanks de kou op zaterdag heb ik enorm genoten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 10:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De vibe was echt geweldig! :love:

Heerlijk om met Geck-o een mooi classics setje te doen met ondergaande zon (L)

Onze tracklist:
01. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
02. Geck-o - Bingo!
03. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
04. T.C.C. - Nasty Bite
05. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
06. Geck-o & Stana - Mess With Me
07. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Geck-o - Technoir
09. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
10. Geck-o - Soul Train
11. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
12. T.C.C. - Hostile Environment
13. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
14. Catatonic Overload - Paralyzed
15. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
16. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
17. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
18. Geck-o - Assquake VIP
19. Dj Thera - The Battle
20. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
21. T.C.C. - The Reason
22. Geck-o & The Undoing - This Is It
23. Wavolizer - Sympho
24. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
25. Geck-o & Combobreaker - Da Hoort Nie
26. Geck-o - 2-1
27. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
28. The Machine & Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
29. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
30. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
31. Dj Thera & Phrantic - Violence
32. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
33. Dj Thera - Stash
34. Geck-o - Parallel Worlds
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 10:57 
 
Hardtraxxer

Wat een teringdikke classicsset van Prefix&Density :love: Overload, Your Life remix, Maneater, Save Exit Planet, Everything Changes, Dismissed, Road Warrior... Eigenlijk meteen het hoogtepunt van de dag, hoewel BFreqz en Phuture Noize ook heerlijk waren. Daarna Chris One&Delete :woot: Die sfeer vooraan, zo vet :worship:
Topdagje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 11:16 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
De vibe was echt geweldig! :love:

Heerlijk om met Geck-o een mooi classics setje te doen met ondergaande zon (L)


Pas je volgende keer wel op dat als je wil showen voor de camera je niet op je bek gaat :P

Was een mooie set weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke aftrap van het festivalseizoen :D Heb me prima vermaakt op zaterdag ondanks de koude temperatuur. In de tenten had je er echter weinig tot geen last van. Heerlijk begonnen bij Demi Kanon en Toneshifterz classics wat puur genieten was :loving: Daarna terug naar de main gelopen. Sound Rush was genieten met een paar verrassende classics, zo ook Keltek die Space we created erop klapte :D Wildstylez zoals altijd erg fijn die een paar nieuwe tracks draaide :loving: Vervolgens weer naar de reactivate gelopen voor Noisecult waar een heerlijke sfeer hing :worship: een comeback zou toch gaaf zijn.. :D :P De dag vervolgens afgesloten bij de main (D-Block & S-te-fan baasjes :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag een uitstekende dag gehad :thumbsup:

Hoogtepunt van de dag was sowieso Delete VIP. Ik denk dat dit wel één van de, zo niet dé, beste VIP set was die ik ooit heb gehoord. Zo veel nieuwe edits, ongekend hoog tempo, harde klappen, wat was dit bizar :drool:

Daarnaast ook heerlijk genoten bij Mind Dimension, wat een heerlijke set met klappers was dat. Al zijn eigen werk (Room Rocker :drool:), maar ook Extraterrestrial, Inhuman 2.0, Proximity to Extinction (Vazard rmx), etc! Wat een maaiwerk.

Verder toffe setjes gehoord van Clockartz (hulde voor o.a. Reflection en Mind Bending), The Purge, Apexx, Pat B.

Qua kou was het vooral even aanpoten als je richting wc moest of bij het switchen van stage, verder ging het prima. Desondanks hopelijk volgend jaar wat meer zon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De vibe was echt geweldig! :love:

Heerlijk om met Geck-o een mooi classics setje te doen met ondergaande zon (L)


Dit was echt geweldig :worship:. Was eigenlijk van plan om nog naar PN te gaan maar door de geweldige combinatie van muziek, sfeer, geluid en het zonnetje maar blijven staan :loving:.
Delete vs Chris One en Chain Reaction vs Luna waren ook hele toffe setjes, alhoewel de laatstgenoemden toch een paar te nieuwe tracks draaiden imo (Kill The Noise en Uber Mashup).
Naast de classics stage ben ik voornamelijk bij de main geweest, speciale vermelding voor The Contagion showcase, vind dat toch een heel vet album en er zat een toffe visuele show omheen.
Ook nog het laatste half uurtje van ecstatic meegepakt, wat een lekker stijltje hebben ze toch, maar een plaat als 20.000 volts hadden ze er van mij niet bij hoeven pakken. Uiteindelijk afgesloten bij D-Sturb vs Sub Zero Project wat ook heel vermakelijk was (ook al werd 20.000 volts hier ook weer gedraaid :x). Al met al echt een heerlijke opener van het festvalseizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 13:01 
 
Artiest

DjThera schreef:
De vibe was echt geweldig! :love:

Heerlijk om met Geck-o een mooi classics setje te doen met ondergaande zon (L)

Onze tracklist:
01. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
02. Geck-o - Bingo!
03. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
04. T.C.C. - Nasty Bite
05. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
06. Geck-o & Stana - Mess With Me
07. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Geck-o - Technoir
09. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
10. Geck-o - Soul Train
11. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
12. T.C.C. - Hostile Environment
13. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
14. Catatonic Overload - Paralyzed
15. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
16. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
17. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
18. Geck-o - Assquake VIP
19. Dj Thera - The Battle
20. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
21. T.C.C. - The Reason
22. Geck-o & The Undoing - This Is It
23. Wavolizer - Sympho
24. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
25. Geck-o & Combobreaker - Da Hoort Nie
26. Geck-o - 2-1
27. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
28. The Machine & Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
29. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
30. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
31. Dj Thera & Phrantic - Violence
32. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
33. Dj Thera - Stash
34. Geck-o - Parallel Worlds

Yes wat een heerlijk sfeertje hier! :love: Veel oude bekenden gezien. Die zon in de tent bij Soul Train was ook wel belachelijk goed getimed
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik zo filmpjes zie toch wel klein beetje spijt dat ik niet gegaan ben. Had toch graag weer buiten de stal willen lopen :(
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten