Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: REBiRTH Festival 2019 - Guardian of Eternity
Datum: 13-04-2019
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Haaren
Leeftijd: 17+
Ticketsale: http://www.rebirth-festival.nl

Far beyond our home, lies a world forgotten by time. As its ancient guardian finally awakens, the gates to an eternity of entertainment are about to open!

Welcome, to REBiRTH Festival 2019 - Guardian of Eternity!

FRIDAY
Camping Pre-Party
D-Sturb | Primeshock | Rebelion | Rejecta | Roughstate Alliance (Adaro vs. B-Front vs. Frequencerz vs. Ran-D) | Sound Rush
Hosted by: MC Da Syndrome

SATURDAY
REBiRTH
Adaro | Adrenalize | B-Front vs. MYST | D-Block & S-te-Fan | Demi Kanon | D-Sturb | E-Force LIVE | Gunz for Hire | Keltek | Phuture Noize presents ‘Black Mirror Society’ | Radical Redemption vs. Act of Rage | Retrospect | Sound Rush | Wildstylez
Hosted by: MC DL

REBELLiON - Raw Hardstyle
Bass Chaserz vs. Degos & Re-Done | Clockartz | D-Attack vs. Level One | Deetox | Delete VIP | Digital Punk | Frequencerz | Malice | Rebelion LIVE | Regain | Rejecta | Rooler | Warface
Hosted by: MC Da Syndrome

REVENGE - Hardcore
Crypton | D-Fence | Dr. Peacock | F. NøIzE | Korsakoff | Mad Dog vs. AniMe | Never Surrender | Nosferatu ‘Approach to Midnight’ Showcase | Re-Style | Tha Playah ‘Sick and Twisted' Showcase
Hosted by: Tha Watcher

REBORN Raw
Aggressive Act LIVE | Killshot LIVE | Krowdexx | Luminite vs. Ncrypta vs. Thyron | Mind Dimension | Physika vs. Unkind | Proto Bytez vs. Uncaged | Riot Shift | RVAGE | The Apexx Machine | The Purge LIVE | Udex LIVE | Unresolved
Hosted by: MC Livid

REACTiVATE - Hardstyle Classics
Alphaverb | Crypsis | D-Block & S-te-Fan | Jones vs. The Z. | Josh & Wesz | NSCLT | Technoboy | The Pitcher vs. Slim Shore | Toneshifterz | Tuneboy vs. Isaac
Hosted by: MC Dash

RELiSH - Freestyle
Darkraver | Deepack | Endymion 'Millennium Hardcore set' | Genius | MANDY | Mark With a K | Mental Theo | Pat B LIVE | Paul Elstak | Plug ‘N Play | Promo 'Millennium Hardcore set' | Ransom
Hosted by: MC Rems

REBiRTH Feest Arena
Alles en Iedereen | Boevenbende | DJ Jantje | Fatguys | Feestnation | Gekkenhuys

SUNDAY
Sub Zero Project present The Outbreak
Act of Rage | B-Freqz | Da Tweekaz vs. Sub Zero Project | D-Sturb vs. Sub Zero Project | Hard Driver LIVE | JNXD | Phuture Noize vs. Sub Zero Project | Ran-D | Sub Sonik vs. Devin Wild | Sub Zero Project ‘The Outbreak’ | Warface ‘Heavy Artillery’
Hosted by: Villain

REVENGE – Hardcore
Access One | Angerfist LIVE | Bodyshock | Deadly Guns | Destructive Tendencies | Furyan ‘Fatal Fields’ LIVE | Miss K8 | N-Vitral | Partyraiser | Sefa
Hosted by: Tha Watcher

#BEETJEDANSEN – Urban
Afro Bros | Bruxelles | Dyna | Freddy Moreira | JEMATTHY | Puri | $hirak | Sjannies | Team Rush Hour | The Boy Next Door

REBORN Euphoric
Andy SVGE | Broken Element | Demi Kanon | Ecstatic | Galactixx LIVE | Jay Reeve | KELTEK | Refuzion | Sephyx | Solstice |
Hosted by: MC Dash

RECHARGE – Raw Classics
Adaro | AVIO LIVE | Delete vs. Chris One | DJ Thera vs. Geck-O | Luna vs. Chain Reaction | Prefix & Density | Tartaros | The Machine | Titan
Hosted by: MC Livid

REBiRTH Feest Arena
DJ Coenio | Frank Smeekens | John West | Jordy van den Boer | Randy Schoonderwaldt | Seango | Zanger Kafke

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan momenteel nog pre-registreren. €5 korting en kans op €100 munten.
https://www.rebirth-festival.nl/preregister
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 dagen en 2 nieuwe stages??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
3 dagen en 2 nieuwe stages??

Op de site staat gewoon 2 dagen.

Hier waarschijnlijk wel aanwezig. Afgelopen editie echt uitstekend vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol t staat inderdaad vet groot op home pagina xd excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze hadden voorheen de vrijdag avond ook al een extra dag, maar dan voor jongere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze vragen al 2/3 jaar in de enquête of er behoefte is aan een camping. Zie wel gebeuren dat er iets leuks komt, niet al te groot. In combinatie met een klein programma en dus een derde dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 dagen was voor mij altijd meer dan voldoende met het festivalseizoen nog voor de boeg.. Van mij had het niet gehoeven maar ik snap wel waarom ze het doen/proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit commercieel oogpunt snap ik het ook wel, maar alweer een nieuwe weekender erbij hoeft van mij ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuke (voor mij) eerste editie gehad afgelopen jaar. Waarschijnlijk wel weer aanwezig :thumbsup: hopelijk wordt het weer zo'n lekker weer dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vaste opener voor het festivalseizoen, vermaak me er elk jaar erg goed dus ook volgend jaar weer aanwezig!
Leuk voor Rebirth dat ze aankomend jaar een camping erbij doen, de plaatselijke camping zat elk weekend helemaal vol! Gun het ze van harte, top organisatie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Vanuit commercieel oogpunt snap ik het ook wel, maar alweer een nieuwe weekender erbij hoeft van mij ook niet echt.

Het is niet alsof je verplicht bent om het hele weekend te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondags andere verplichtingen, maar ga zeker proberen zaterdag aanwezig te zijn met een leuke Line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdags zoals altijd sowieso weer aanwezig. Staat al met een grote cirkel in de agenda! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zaterdags zoals altijd sowieso weer aanwezig. Staat al met een grote cirkel in de agenda! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 18:48 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Zaterdags zoals altijd sowieso weer aanwezig. Staat al met een grote cirkel in de agenda! :clap:


Same here, standaard opener van het festival seizoen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen 2 jaar echt ontzettend goed geamuseerd, dit jaar dan ook weer zowel zaterdag als zondag aanwezig :) Huren waarschijnlijk weer een huisje in de regio, dus gaat weer een mooi weekendje worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop alleen wel dat ze het nog redelijk kleinschalig gaan houden. Rebirth staat altijd bekend om zijn gezellig- en kleinschaligheid. Met het toevoegen van 2 area's ben ik alleen wel een beetje bang voor. Al laten we maar uitgaan van het positieve, Rebirth altijd een van de hoogtepunten van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaart verkocht wegens onconventioneel topictitel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog zondag kaartjes tekoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey baron oewist
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht 1 of meerdere dagen aanwezig met een snipperweekendje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wellicht 1 of meerdere dagen aanwezig met een snipperweekendje. :cool:


Op zondag weer samen strijden bij de eupho? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Standaard aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
simon10pont schreef:
Wellicht 1 of meerdere dagen aanwezig met een snipperweekendje. :cool:


Op zondag weer samen strijden bij de eupho? :loving:


Lijkt mij een prima plan! Het mag ook een gezonde mix zijn van verschillende stages natuurlijk ;)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten