Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke line up :D aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Jeroen23 schreef:
ThaBomba. schreef:
Weer aanwezig

Gezellig. Samen gaan? ;$;$
































is goed

Dit is ook praten
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten in de pocket :clap:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch wel aanwezig, hoelang duurt het meestal voordat de early's eruit zijn? Een wanneer komt de line-up van de zondag?
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het zijn dat ik nergens de prijs kan vinden?
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Kan het zijn dat ik nergens de prijs kan vinden?


http://www.rebirth-festival.nl/nl/rebir ... adventure/
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
sonnebloem schreef:
Kan het zijn dat ik nergens de prijs kan vinden?


http://www.rebirth-festival.nl/nl/rebir ... adventure/


Dank Northy :)
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Wat een lineup :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:02 
 
Hardtraxxer

ff een en vraagje is dit meestal snel uitverkocht zit tegen die tijd me een continu stage dus weet niet of ik kan.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gegoogled voor je, vorig jaar was op het laatste moment nog wel een kaartje te krijgen, maar dat was het eerste jaard at ze 4 area's hadden en dus meer capaciteit.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low-e & Alter Egosz :cool:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

Word m'n 5e keer Rebirth en gewoon geen pre-sale code gehad. Schandalig! :nono:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dag 2.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:28 
 

Khadber schreef:
Dag 2.


Die Frequencerz line-up had echt veel meer ingezeten.. :/ Denk dat het dan toch alleen dag 1 wordt!
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik alleen kaarten voor dag 1 heb
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lamme Frans, John West & Henk Dissel. :drool:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon Da Tweekaz gevraagd voor dag 2 haha. Kans is zeer groot dat zij het anthem hebben gemaakt/gaan maken.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:58 
 

Paultheone schreef:
Gewoon Da Tweekaz gevraagd voor dag 2 haha. Kans is zeer groot dat zij het anthem hebben gemaakt/gaan maken.


Ik hoop op D-Block & S-te-Fan :loving:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Henk Dissel

JIIIJJJ BENT EEN BOM DIE KEIHARD INSLAAAAAT
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Paultheone schreef:
Gewoon Da Tweekaz gevraagd voor dag 2 haha. Kans is zeer groot dat zij het anthem hebben gemaakt/gaan maken.


Ik hoop op D-Block & S-te-Fan :loving:

Doe mij maar BM. ^^
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Paultheone schreef:
Gewoon Da Tweekaz gevraagd voor dag 2 haha. Kans is zeer groot dat zij het anthem hebben gemaakt/gaan maken.


Ik hoop op D-Block & S-te-Fan :loving:


Veel plezier he!! :
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarcasme lezen is ook een vak. :P

Ik hoop op NSCLT, hebben ze ook wel verdiend op n festival in hun eigen dorp.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:03 
 

ErikZ schreef:

Veel plezier he!! :


:loving:
Bericht Geplaatst op 08 dec 2015 19:52 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Ik hoop op NSCLT
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten