eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen en of het geld er dan is , want dan ben ik er zeker bij
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind het echt een vette line up. Bijna de hele rawstage is wel mijn ding.
Rebirth lijkt me sws vet om een keer mee te maken, altijd heerlijke aftermovies en anthems. Eens kijken of ik de rest kan overhalen 
Zo goed als zeker aanwezig, eerste keer rebirth moest er toch een keer van komen 
Regain vs. Radiance lijkt me ook wel een mooie. Hoe Radiance losging op Bass Protocol deed me wel aan Regain denken.
Waaw die line-up
. Frontliner en DBSTF op reactivate, Cyber, Gunz, Bass Modulators en B-Freqz op main. Zeker aanwezig!
wrote:Unresolved vs Kronos, haha
Hé, gezellig dat jij er ook bent.wrote:Zekerheidje! Cyber op de main & de reactivate stage
Hele dikke line-up! Frontliner, Crypsis, Alphaverb en Low-E & Alter Egosz gaat flink genieten worden
Ook erg benieuwd naar Regain vs Radiance!
G
Hardtraxxer
94 posts member since 2013
last seen Feb 2017
Beetje vervelend.. dat de Frequencerz hosten op zondag 
B
Hele dikke lineup! Crypsis op de Reactivate
Alleen Unresolved vs Kronos ..?

Alleen Unresolved vs Kronos ..?
Geweldig juist! Ze hadden geen betere kunnen kiezen.wrote:Beetje vervelend.. dat de Frequencerz hosten op zondag
#liev. Ik zeg ijsjesmeetingwrote:Hé, gezellig dat jij er ook bent.wrote:Zekerheidje! Cyber op de main & de reactivate stageDan moet ik zeker gaan.
2 dagen aanwezig waarschijnlijk, net een pre-sale code in m'n mailbox gehad
(in die mail stond ook dat op de zondag Frequencerz 1 area hosten en Puinhoop Kollektiv ook 1)
Lekker veel local heroes op de line-up trouwens zeg: Stainless Steel, Authentic, Aztech, The Shade, NSCLT, The Z..
Ga me de hele dag vermaken in de Re-activate
(in die mail stond ook dat op de zondag Frequencerz 1 area hosten en Puinhoop Kollektiv ook 1)
Lekker veel local heroes op de line-up trouwens zeg: Stainless Steel, Authentic, Aztech, The Shade, NSCLT, The Z..
Ga me de hele dag vermaken in de Re-activate
Dit jaar onverwachts op zondag heen gegaan en dat beviel heel goed. Wie weet openen we hier het festival seizoen wel weer 
Zelfs met in een mindere line up is dit festival een zekerheidje. Word men 3de keer 
Idem !wrote:Zelfs met in een mindere line up is dit festival een zekerheidje. Word men 3de keer
Gezellig. Samen gaan? ;$;$wrote:wrote:Weer aanwezig
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Na vorig jaar wel weer een zekerheidje, mooi begin van het seizoen 
Wow, cute.wrote:Hé, gezellig dat jij er ook bent.wrote:Zekerheidje! Cyber op de main & de reactivate stageDan moet ik zeker gaan.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Iemand pre-sale code/mail waar hij niks mee doet? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.