Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:07 
 
Hardtraxxer

Zaterdag ticket binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ticket dag 1 binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook zaterdagticket binnen! :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag tickets binnen, nu al ongelooflijk veel zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ook wat toevallig
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:21 
 
Hardtraxxer

Combi vip is binnen
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.

Jammer
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:45 
 

Ook kaartjes binnen
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.


Nee. Dit is het anthem:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Lennard95 schreef:
Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.


Nee. Dit is het anthem:

Waar kan ik tekenen ? :list:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 22:03 
 

vind niemand die kicks in die track vreselijk irritant?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2015 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
vind niemand die kicks in die track vreselijk irritant?


Nope.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.


Hoe kom je daar bij? Zou jammer zijn
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Lennard95 schreef:
Frontliner heeft waarschijnlijk het anthem.


Hoe kom je daar bij? Zou jammer zijn


Was daarstraks live op zijn Facebook "making an anthem for a dutch festival"
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 07:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth is dan ook gewoon het enige Nederlandse festival.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Rebirth is dan ook gewoon het enige Nederlandse festival


:lol:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 11:02 
 

jeffrey2107 schreef:
vind niemand die kicks in die track vreselijk irritant?


Nee helemaal niet zelfs! Prima kicks die het live ook echt goed doen.. Voor mij nog steeds het enige (echte) Rebirth anthem :love:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 13:15 
 

Kiloknaller schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind niemand die kicks in die track vreselijk irritant?


Nee helemaal niet zelfs! Prima kicks die het live ook echt goed doen.. Voor mij nog steeds het enige (echte) Rebirth anthem :love:


aha oke
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die van Scope-dj ook bijzonder lekker, weet nog dat ik hem voor het eerst hoorde in HWS, heerlijke feeling.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting linksvoor bij Kronos & Unresolved in de rebellion tent?
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Meeting linksvoor bij Kronos & Unresolved in de rebellion tent?


Aanwazig
Bericht Geplaatst op 10 dec 2015 22:13 
 

Te hard. Meeting op de zondag bij Henk Dissel?
Bericht Geplaatst op 11 dec 2015 00:14 
 

bloemkool schreef:
Te hard. Meeting op de zondag bij Henk Dissel?


99% kans dat ik daar bij ben.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2015 11:31 
 

yowan schreef:
Meeting linksvoor bij Kronos & Unresolved in de rebellion tent?


:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten