Rebellion en Reactivate zijn allebei groter geworden dit jaar
Ontzettend veel zin in trouwens
Vanaf 13:00 aanwezig voor Cyber.wrote:Ontzettend veel zin in
organisator is niet zo van de lasers. verwacht enkel enkele lasers op de main dus.wrote:Een paar lasers dit jaar bij de Reactivate zou fijn zijn, vorig jaar toch wel wat gemist / beetje karige area. Hopelijk dit jaar wat dikker aangekleed qua licht
Ik heb een keer met iemand van rebirth gesproken over lasers die nooit te zien zijn bij Rebellion feesten/andere tenten excl de main van Rebirth. Hij vertelde me dat een (goed uitgevoerde) lasershow een erg duur showelement is en ze deze kosten liever investeren in de line-up en de rest van de productiewrote:Een paar lasers dit jaar bij de Reactivate zou fijn zijn, vorig jaar toch wel wat gemist / beetje karige area. Hopelijk dit jaar wat dikker aangekleed qua licht
Had je op de raw op Qontinent moeten staan afgelopen jaarwrote:Een paar lasers dit jaar bij de Reactivate zou fijn zijn, vorig jaar toch wel wat gemist / beetje karige area. Hopelijk dit jaar wat dikker aangekleed qua licht
Zou mooi zijn al de Reactivate wat groter is dit jaarwrote:Rebellion en Reactivate zijn allebei groter geworden dit jaar![]()
Begrijpelijk natuurlijk, maar wat een iets betere licht"show" tegenover vorig jaar mag wel!wrote: Ik heb een keer met iemand van rebirth gesproken over lasers die nooit te zien zijn bij Rebellion feesten/andere tenten excl de main van Rebirth. Hij vertelde me dat een (goed uitgevoerde) lasershow een erg duur showelement is en ze deze kosten liever investeren in de line-up en de rest van de productie
Ach vorig jaar veel regen, totaal geen last van gehad. Of naja van de regen opzich niet maar het was wel een grote glij partij buitenwrote:Weersvoorspellingen zien er inmiddels beter uit gelukkigWel wat frisjes maar als je in de tent staat heb je daar geen last van.
Zondag aanwezig.
wrote:Potverdikkie wat ik heb een zin hier in!!![]()
![]()
![]()
wrote:Verdomme veel zin in! Eindelijk weer het festivalseizoen openen.
wrote:Gruwelijk veel zin in!!!
Het begint anders over 9 minwrote:Duurt lang