Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk vooral uit naar d-block & S-Te-Fan setje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:34 
 
Hardtraxxer

Waarom stopt de classic en freestyle area een half uur eerder? -.-

Had liever nog een half uur langer Alphaverb gehad om goed af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Waarom stopt de classic en freestyle area een half uur eerder? -.-

Had liever nog een half uur langer Alphaverb gehad om goed af te sluiten.


Dit is toch heel vaak zo op festivals? Iedereen nog even naar de main lokken/dwingen voor een gezamenlijke afsluiter. Maar inderdaad Alphaverb is boeiender dan wat er dan op de main staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Gefeliciteerd!

Jij bent één van de gelukkige winnaars van de prijsvraag-actie via onze Facebook page. Je hebt hiermee 2 tickets voor Rebirth Festival Day 2 gewonnen!

Heel veel plezier en graag tot zondag!

Rebirth Festival

--------------

Wie o wie kan ik hiermee blij maken.. Ik kan alleen op de zaterdag dus voor de gelukkige heb ik 2 zondag tickets
Komt uiteindelijk ook op Ticket Swap

https://www.ticketswap.nl/listing/rebir ... 5c45f36619


Ik heb zojuist ook 2 kaartjes gewoon met de prijsvraag-actie :P Moet zondag eerst voetballen, maar daarna misschien even een kijkje nemen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Gefeliciteerd!

Jij bent één van de gelukkige winnaars van de prijsvraag-actie via onze Facebook page. Je hebt hiermee 2 tickets voor Rebirth Festival Day 2 gewonnen!

Heel veel plezier en graag tot zondag!

Rebirth Festival

--------------

Wie o wie kan ik hiermee blij maken.. Ik kan alleen op de zaterdag dus voor de gelukkige heb ik 2 zondag tickets
Komt uiteindelijk ook op Ticket Swap

https://www.ticketswap.nl/listing/rebir ... 5c45f36619


Met kaarten die er al vanaf €8,- op staan vrees ik dat je ze niet verkocht krijgt voor €25,- haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zoek nog 1 kaartje voor bekende van me... liefst gratis natuurlijk nu er zoveel weggegeven worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ik heb zojuist ook 2 kaartjes gewoon met de prijsvraag-actie :P Moet zondag eerst voetballen, maar daarna misschien even een kijkje nemen :cool:


Ik had ook meegedaan met de intentie om ook zondag te gaan, maar ik zie m'n zoon 's weekends eigenlijk alleen maar en de zondag kan ik dan mooi besteden in een speeltuin ofzo. Jammer genoeg mag hij nog niet mee, met 4 jaar is hij dan nog iets te jong..


Begrijpelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..

Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen


Die maat van me wil er niet voor betalen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig!
Wordt mijn eerste x rebirth, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..

Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen

Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..

Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen

Of te wel mensen lekker wachten tot hij er niks voor krijgt, gewonnen kaarten verkopen :/

goeie actie van ticketswap trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Randleman schreef:
Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..

Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen

Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.

Dit. Triest figuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
pecola-tje schreef:
Randleman schreef:
Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..

Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen

Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.

Dit. Triest figuur.


Waarom ben je dan een triest figuur? Kaartje kost € 25,- als hij ze voor € 10,- verkoopt is hij blij en de ander dat hij twee kaartjes voor € 20,- heeft. Win-win lijkt mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die winactie doet Rebirth niet om mensen die kaartjes, voor welk bedrag dan ook, te laten verkopen. Dan zouden ze wel €10,- verloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Die winactie doet Rebirth niet om mensen die kaartjes, voor welk bedrag dan ook, te laten verkopen. Dan zouden ze wel €10,- verloten.


Dit dus. Of ga zelf naar het feest of maak gewoon lekker iemand blij die wel kan/wilt gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Even inluisteren voor Frontliner op de Reactivate Stage :D :
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar jij hebt die kaartjes gewonnen, omdat je er moeite in hebt gestoken wat je er daarna mee doet moet je toch zelf weten? Snap dat het niet de bedoeling van Rebirth, maar om iemand dan gelijk een triest figuur te noemen als hij ze toch voor twee tientjes wil verkopen vind ik overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Maar jij hebt die kaartjes gewonnen, omdat je er moeite in hebt gestoken wat je er daarna mee doet moet je toch zelf weten? Snap dat het niet de bedoeling van Rebirth, maar om iemand dan gelijk een triest figuur te noemen als hij ze toch voor twee tientjes wil verkopen vind ik overdreven.


Moeite erin gestoken? Het was meer iets van "hoe wil frequencerz hun biefstuk hebben" medium rare aanklikken en klaar..

Dat doe je tijdens het poepen invullen en dan is de moeite dat je hebt zitten persen op een natte sigaar.

Blijkt wel dat het dus niet druk gaat worden de zondag. 1000 tickets via frequencerz, hoop gratis via winactie vanuit rebirth zelf... genoeg dansruimte dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alweer m'n 3e keer rebirth!
Hoop toch wel het anthem van 2011 te horen.
Altijd een kippenvel moment :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:31 
 
Hardtraxxer

Quellas schreef:
Alweer m'n 3e keer rebirth!
Hoop toch wel het anthem van 2011 te horen.
Altijd een kippenvel moment :drool:





Blijft geweldig en totale kippenvel over mn hele lichaam (L) (L) :$ :$
Helemaal als ik er aan terug denk dat ik ook ergens stond daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

14:00 Audiotricz
15:00 Bass Modulators
16:00 Frontliner (Reactive)
16:30 DBSTF
17:30 Eten
18:00 DBSTF (Reactive)
19:00 Noisecult
19:45 Atmozfears
20:00 Prefix & Density
21:00 Crypsis (Reactive
22:00 Delete
23:00 RR vs Crypsis of Regain vs Radiance, keuze wordt daar gemaakt. Aangezien we in de groep paar hebben die hun eerste hardstyle festival pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:

De helft van de Ticketswap kaartjes waren ook kaarten die gewonnen waren en dat mensen die ook wilden verkopen. Geloof dat er nu stukken minder advertenties staan..


Dit doet me echt aan zo'n basisschool niveau denken. "Maar meester HIJ begon!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Krijg toch wel erg veel zin om te gaan na het terug kijken van mijn after van vorig jaar :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:06 
 
Hardtraxxer

Een paar lasers dit jaar bij de Reactivate zou fijn zijn, vorig jaar toch wel wat gemist / beetje karige area. Hopelijk dit jaar wat dikker aangekleed qua licht :$
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten