Kijk vooral uit naar d-block & S-Te-Fan setje 
Had liever nog een half uur langer Alphaverb gehad om goed af te sluiten.
Dit is toch heel vaak zo op festivals? Iedereen nog even naar de main lokken/dwingen voor een gezamenlijke afsluiter. Maar inderdaad Alphaverb is boeiender dan wat er dan op de main staat.wrote:Waarom stopt de classic en freestyle area een half uur eerder?![]()
Had liever nog een half uur langer Alphaverb gehad om goed af te sluiten.
Ik heb zojuist ook 2 kaartjes gewoon met de prijsvraag-actiewrote:Gefeliciteerd!
Jij bent één van de gelukkige winnaars van de prijsvraag-actie via onze Facebook page. Je hebt hiermee 2 tickets voor Rebirth Festival Day 2 gewonnen!
Heel veel plezier en graag tot zondag!
Rebirth Festival
--------------
Wie o wie kan ik hiermee blij maken.. Ik kan alleen op de zaterdag dus voor de gelukkige heb ik 2 zondag tickets
Komt uiteindelijk ook op Ticket Swap
https://www.ticketswap.nl/listing/rebir ... 5c45f36619
Met kaarten die er al vanaf €8,- op staan vrees ik dat je ze niet verkocht krijgt voor €25,- hahawrote:Gefeliciteerd!
Jij bent één van de gelukkige winnaars van de prijsvraag-actie via onze Facebook page. Je hebt hiermee 2 tickets voor Rebirth Festival Day 2 gewonnen!
Heel veel plezier en graag tot zondag!
Rebirth Festival
--------------
Wie o wie kan ik hiermee blij maken.. Ik kan alleen op de zaterdag dus voor de gelukkige heb ik 2 zondag tickets
Komt uiteindelijk ook op Ticket Swap
https://www.ticketswap.nl/listing/rebir ... 5c45f36619
Begrijpelijkwrote:Ik had ook meegedaan met de intentie om ook zondag te gaan, maar ik zie m'n zoon 's weekends eigenlijk alleen maar en de zondag kan ik dan mooi besteden in een speeltuin ofzo. Jammer genoeg mag hij nog niet mee, met 4 jaar is hij dan nog iets te jong..wrote: Ik heb zojuist ook 2 kaartjes gewoon met de prijsvraag-actieMoet zondag eerst voetballen, maar daarna misschien even een kijkje nemen
Die maat van me wil er niet voor betalen in ieder geval.wrote:Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..
Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen
Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.wrote:Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..
Mocht er nog steeds interesse zijn dan hoor ik het graag.. Ben bereid er max 10 a 15 voor te vragen of ze desnoods gratis aan te bieden als ik dr aankomende dagen niks hoor.. Heb ze zelf uiteraard ook maar gewonnen
Of te wel mensen lekker wachten tot hij er niks voor krijgt, gewonnen kaarten verkopenwrote:Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..
Dit. Triest figuur.wrote:Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.wrote:Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..
Waarom ben je dan een triest figuur? Kaartje kost € 25,- als hij ze voor € 10,- verkoopt is hij blij en de ander dat hij twee kaartjes voor € 20,- heeft. Win-win lijkt mijwrote:Dit. Triest figuur.wrote:Waarom de fuck zou je die gewonnen (!) kaartjes willen doorverkopen ipv een ander er gratis blij mee te maken als je zelf toch al weet dat je niet gaat? Triestig.wrote:Ticketswap heeft de advertentie verwijderd omdat het kaarten zijn die via een winactie verkregen zijn..
Dit dus. Of ga zelf naar het feest of maak gewoon lekker iemand blij die wel kan/wilt gaan.wrote:Die winactie doet Rebirth niet om mensen die kaartjes, voor welk bedrag dan ook, te laten verkopen. Dan zouden ze wel €10,- verloten.
Moeite erin gestoken? Het was meer iets van "hoe wil frequencerz hun biefstuk hebben" medium rare aanklikken en klaar..wrote:Maar jij hebt die kaartjes gewonnen, omdat je er moeite in hebt gestoken wat je er daarna mee doet moet je toch zelf weten? Snap dat het niet de bedoeling van Rebirth, maar om iemand dan gelijk een triest figuur te noemen als hij ze toch voor twee tientjes wil verkopen vind ik overdreven.
wrote:Alweer m'n 3e keer rebirth!
Hoop toch wel het anthem van 2011 te horen.
Altijd een kippenvel moment
Dit doet me echt aan zo'n basisschool niveau denken. "Maar meester HIJ begon!!!"wrote:
De helft van de Ticketswap kaartjes waren ook kaarten die gewonnen waren en dat mensen die ook wilden verkopen. Geloof dat er nu stukken minder advertenties staan..