Ligt er aan wat je gaat draaien.wrote:Nog ekte, ekte liefhebbers aanwezig morgen tussen 19:00 - 20:00 @ Reactivate?
Probeer me maar te lokken.
Ligt er aan wat je gaat draaien.wrote:Nog ekte, ekte liefhebbers aanwezig morgen tussen 19:00 - 20:00 @ Reactivate?
Als je begint met the space we created heb je mewrote:Nog ekte, ekte liefhebbers aanwezig morgen tussen 19:00 - 20:00 @ Reactivate?
Ligt eraan wat er allemaal al gedraaid wordt natuurlijk voor mij. Dus verwacht platen van artiesten die er niet staan maar wel kneiters hebben gemaakt en daarvan de niet al 100x gedraaide platen op dit soort stages:)wrote:Ligt er aan wat je gaat draaien.wrote:Nog ekte, ekte liefhebbers aanwezig morgen tussen 19:00 - 20:00 @ Reactivate?![]()
Probeer me maar te lokken.
Heb 60 mooie platen uitgezocht, we zien wel waar het heen gaat. Openingsplaat staat wel vast en beschrijft met de lyrics in de break precies het gevoel van de periode 2006-2011;)wrote:Als je begint met the space we created heb je mewrote:Nog ekte, ekte liefhebbers aanwezig morgen tussen 19:00 - 20:00 @ Reactivate?
Yes.wrote:Kriebels zijn alweer flink aanwezig..
Ik hoop niet dat je gaat openen met Schon Muziekske, want dan word ik booswrote:Yes.wrote:Kriebels zijn alweer flink aanwezig..
Hele dag Reactivate met uitstapjes naar NSCLT en D-Block & S-te-Fan denk.
Te herkennen aan mijn Sennheiser HD-25 op mijn hoofd en het blazen van kneiters vanaf 12:00 in de Reactivate, just sayin'.
JA dit duswrote:Zin in! Te herkennen aan verschrikkelijk goede looks, schaatsende kaak en buitenaards grote pupillen.
Iets specifieker graag, zo ziet het gros er uit.wrote: schaatsende kaak en buitenaards grote pupillen.
Rtwrote:Te herkennen aan bier bij de Reactivate