Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 10:46 

Donateur

Aah oke niks gemist dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:18 

Hardtraxxer

Vond dit maar een teleurstellend feestje om eerlijk te zijn...

Er werd echt niet goed gedraaid van 3 tot 7 terwijl de desbetreffende dj's dit toch wel kunnen...

Wat ik ook erg slecht vind, is dat de vloer heel onregelmatig was. Aan het einde van de dag liep je er echt bij al een herniapatient... Echt last van me onderrug en me voeten... Ik hoorde meer mensen er over klagen, dus weet niet of jullie er ook last van hebben gehad?

Maargoed over de muziek zelf...

Scope Dj & Audiofreq was wel vermakelijk... Voor een van de openingssetjes vond ik dit wel erg leuk... Die audiofreq platen bevallen mij eigenlijk wel, behalve de overdreven pitchkicks, maar dat was niet erg aangezien er heel de dag nog wel een hoop ergere kicks zouden komen XD. Die nieuwe plaat Robot is niet veel aan, niet speciaal in ieder geval. We are One werd gedraaid. Niet eens zon slechte plaat eigenlijk :P De rest werd opgevuld maar het Fantasy Island Anthem die behoorlijk gay is en wat nieuw Audiofreq spul. Al met al wel vermakelijk zo op het begin van de dag.

Josh & Wesz... Deze set viel me wel mee... Had wel gehoopt op wat nieuw spul van ze, maar dat heb ik niet gehoord. Wel weer Autumn Green en Like Thiz gehoord. Die blijven echt vet. Beetje jammer dat da Tweekaz er bij kwamen, want toen werd de set veel minder. Had liever gewoon J & W 1 uur solo gehad. DIe laatste plaat HAHAHAHAHA... Break the Spell... Wat een kut plaat zeg.

Brennan Heart. Hoewel er weer weinig gemixt werd, vond ik dit een vermakelijke set eigenlijk voor het tijdstip. Die Life That We Dream Off vind ik erg vet. Ook lift me up gehoord die ook best aardig knalt... Wel weer jammer van Lose my Mind, maar blijkbaar vond het publiek die echt tof :P... Zolang ze die tof vinden, horen we hem over 12 jaar nog ben ik bang. Draaide ook nog My life en de running late remix. Overal wel een vermakelijke set.

Vanaf deze tijd begonnen de kutsets eigenlijk. Coone draaide echt alleen maar kut platen. Echt geen een plaat gedraaid die me beviel. Frontliner heeft nog nooit naar een bouwprogramma op discovery channel gekeken, want die opbouw sloeg echt nergens op. Emporium Anthem is ook echt FUCKING gay. Bizar slecht. De rest was eigenlijk ook niet te pruimen, met als hoogtepunt lose the style en de verkrachting van First Cut.

Alphaverb live viel me ook tegen... Er zat totaal geen energie in deze set. Allemaal van die plof kicks die live echt niet klinken, terwijl ik die kicks van hem altijd vet heb gevonden. Had eigenlijk nog gehoopt om dat stukje uit die trailer te horen, maar die bleef echter uit. Als je substream draait laat hem dan helemaal horen i.p.v. in een overgang... Dit is toch eigenlijk wel je pronkstuk... Maargoed, een teleurstellende live act dus.

Wildstylez... Jaa wat moet je er nog van zeggen. Kan je je set zo sterk beginnen met Numbers remix, a complex situation en Kyhu remix.... Zo slecht vervolg je de set met Lose my mind en de coldplay remix... Zijn moeder zal trots zijn op deze set.

B-front & Frequencerz... De beste set van de avond, maar was nog steeds niet alles. Ik snap niet dat djs niet meer kunnen opbouwen tegenwoordig. Zo sta je los te gaan op for the girls en daarna moet je stilstaan op bringing the funk remix. Zo zijn er nog een aantal voorbeelden. Zaten wel een aantal hele lekker platen in, zoals Rock the Party en die B-front - Tba... Wat is die vet zeg... Maar deze mannen hadden veel beter kunnen opbouwen

Zatox vs Ran-d. Geen slechte set, leuke platen gehoord, maar na het geweld in de bovenstaande set toch een domper. Maar die Resistence Pfoeeeeeeeeee. Die is me toch lekker live. Deze werd alleen midden in de set gedraaid waarna je weer een zatox plaat kreeg die me geen reet kon schelen. Zatox is ook echt de leider als het gaat om nutteloze pitchkicks. Maak je een kippevelplaat als Opera, en dan verneuk je het echt door die lelijke pitchkicks.

Headhunterz was voor het tijdstip veel te soft... The perfect weapon, lessons in love, doomed, cant hold back... Het kan gewoon niet dat je zon softe set draait op zon tijdstip. Had wel beter van hem verwacht, na die goede verhalen van Beat the Bridge.

Alpha twins... Jaa wat moet ik ervan zeggen.. Niet afsluitingswaardig. Mixen is echt bizar traag. Wel weer eens de pounding senses remix gehoord. Wat blijft die intro gruwelijk zeg. Voor de rest het anthem, from the rain en let it go. We zijn om 10 over half 12 weg gegaan, omdat deze set niet de goede kant op ging. Had wel een betere afsluiting verwacht van deze heren.

+ Het geluid was echt goed
+ Snel aan de beurt bij de bar
+ Mooie vrouwen
+ Die andere tent... Nog ff los staan gaan op happy hardcore...

- Het publiek. Damn dit was echt het raarste volk ooit. Maarjaa dat is het 16 plus element denk ik maar...
- Wauzen. Ik zeg het nogmaals... Het drugsgebruik neemt echt veelste erg toe... Ben nog nooit zo vaak scheel aangekeken.
- Drukte. Vooraan was het echt niet te doen. Je kon echt nergens even lekker los gaan of er kwam weer een menigte langs je en door je heen gelopen. Echt heel irritant. De helft van het feest ook maar achteraan gestaan.

Ik had er toch meer van verwacht eigenlijk. Vorig jaar vond ik het heel vet, maar dit jaar viel het toch tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:29 

Hardtraxxer

Leuk verslag @JefQ! Wou hier heel graag bij zijn maar heb dan blijkbaar toch niet ZOveel gemist? :cool:
Ik wacht nog op verdere verslagen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:36 

Hardtraxxer

Ben het op de meeste punten wel met JefQ eens, vorig jaar was voor mij toch ook wel stukje beter! Overigens toch wel goed vermaakt met gezellige mensen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:39 

Wat een feest, wat een sfeer :D. Coone, Audiofreq en Bioweapon en Bioweapon vond ik matig draaien. Laatste kwartie van Noisecult binnengelopen. Tree of Life nog gehoord, ernstig fijne plaat! De kicks van Audiofreq vind ik zelf nogal kut. Een paar plaatjes in die set waren wel leuk maar ik kon aan de meeste geen naam geven. Josh & Wesz zetten een leuk setje neer, vanaf hier begon het lekker te gaan. Brennan Heart vond ik dus maar slapjes. Coone vond ik zo'n aanfluiting dat ik maar ben gaan eten. Frontliner ging erg lekker! Fijne euphorische platen. Niet echt een opbouw maar dat boeide mij niet zo veel. Van Alphaverb heb ik niet zo heel veel meegekregen. Wel lekker losgegaan maar het kwam niet echt heel goed over omdat we helemaal achterin stonden (kut drukte vooraan). Wildstylez draaide een paar enorm fijne platen, heerlijk genoten van deze set! B-Front & Frequencerz, tja zoiets moet je gewoon ervaren :loving:, wat een heldendom! Ran-D & Zatox zette toch een lekkere set neer. Zoals mij al verteld was door Styl0w ging Zatox naar verwachting de set verneuken. Tegen het einde van de set trok zatox toch wel weer bij en draaide nog een paar lekkere knallerds. Headhunterz was een beetje te soft voor dit tijdstip, maar toch lekker losgegaan op zijn set. Alpha Twins mixte inderdaad erg langzaam en de trackkeuze was ook niet helemaal mijn ding. Maar goed gewoon weer het beste er van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:56 

Hardtraxx Elite

Ondanks dat ik al een snel comment gezet had toch maar even uitgebreider :P

Nergens stonden lange rijen erg fijn! Toen we ons jasjes en spulletjes in kluisje gelegd hadden konden we beginnen :)
Audiofreq & Scopedj draaide wel goed. Josh & Wesz vond ik persoonlijk een goede set, niet erg hard maar wel become vind ik toch wel een mooi nr. Brennan heart ging wel, maar niet erg opbouwend zelfde geld voor coone waar die mee bezig was :lol: Hij kan veel beter en harder draaien, voorlaatste bij laundryday. Frontliner hetzelfde weer geen obouw vind ik toch altijd erg jammer..
De rest sla ik even over, maar die set van B-front vs Frequencerz had ik totaal niet verwacht :love: Dat heeft toch wel veel goed gemaakt, wat een sfeer ook trouwens.. Beetje jammer dat het dan weer afbouwend word. Gelukkig nog pouding senses :drool: Minpuntje blijft de mensen ( vooral meisjes ) die het altijd leuk vinden om me als een aap aan te gaan staren gelukkig was het niet zo erg als op preparty intents! Volgend jaar toch wel weer aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:21 

Hardtraxxer

Ik vond het een superfeest, de sfeer was ook top! Maar iedereen ervaart dit blijkbaar anders :thumbup:
Josh en Wesz vindt ik altijd wel lekker. Platen als like thiz en i've lost you, heerlijk! Had inderdaad ook liever J&W zonder Da Tweekaz gezien, maar wel een leuke binnenkomer dus.
Brennan Heart heeft mij positief verrast. Draaide toch wel lekker met nummers als Conquer your fears en Running Late (Remix én origineel er meteen achteraan, vond ik wel mooi want het origineel vind ik veel beter).
Coone was kut.
Frontliner was wel geinig. Mooi was dat ie als 2e nummer Scantraxx Reloaded draaide. Phasserific is ook een heerlijk nummer! Voor de rest ook lekker met onder andere Discorecord Dreamdust en Rage remix.
Alphaverb live was wel gaaf. Merkte er alleen niet zoveel van dat ie live draaide. Een mash-up van Klubsound en Substream en wat nieuw spul, voor de rest had het een gewone set kunnen zijn. Kan ook aan mij liggen overigens :P .
Wildstylez was ook weer lekker. Back 2 basics altijd fijn om op een feest te horen. En uiteraard Lose My Mind, voor de 2e keer.. Wel een lekkere set overigens, kan altijd genieten van Wildstylez! :D
B-front vs. Frequencers, zoals verwacht heerlijk! Moeten ze vaker doen met zn drieen. Inner Creativity, Bitch (overigens wel een stuk of 3 keer gehoord gisteren), Revolution, nieuwe edit van Phaser, Rebirth anthem 2011 en ga zo maar door.. :thumbsup:
Zatox vs. Ran-d vond ik niet zo speciaal. Zoals JefQ al zegt is The Resistance wel heerlijk live!
Headhunterz draaide zeker wel een leuke set. :thumbup: Had alleen inderdaad wat vroeger gemogen. Ik had gehoopt dat hij wat harder zou draaien, of met wat Project 1 platen zou komen.. Los daarvan heb ik er zeker van genoten.
Alpha Twins had zoals hier boven vermeld inderdaad geen erg sterk mixwerk. Op een gegeven moment (weet niet meer welke 2 nummers het waren) hoorde je alleen de intro van een nummer 16 beats lang, terwijl ze het vorige nummer al hadden uitgefade :/ . Voor de rest wel genoten van uiteraard het anthem, Let it go en inderdaad Pounding Senses remix :D . Opzich wel geinig dat ze nog wat hardcore draaide op het einde.

Heb een uurtje, misschien iets langer, in het midden gestaan. Daar was het toch wel druk maar heb er geen last van gehad. Voor de rest een beetje aan de zijkant richting de bar gestaan waar we alle ruimte hadden om goed los te gaan. Ik vond het vdk gehalte heel laag, JefQ blijkbaar niet maar dit ervaart dan iedereen weer anders. Was overigens mijn eerste feest zonder iets gebruikt te hebben! :D

+ Het geluid, was echt top!
+ Sfeer was super. :thumbup:
+ Nooit hoeven wachten bij de bar. Barvrouwen zelf waren ook erg enthousiast, stonden op een gegeven moment de polonaise te doen achter de bar :lol: .
+ Er was maar een set die ik niet gaaf vond, dit was Coone. Is nou eenmaal niet mijn ding. De rest van de sets waren wel top!

- Veel nummers hetzelfde gehoord. Heb denk ik wel 4 of 5 nummers twee keer gehoord, Bitch zelfs drie keer volgens mij :/. Op een festival met meerdere stages is dit nog enigzins te begrijpen, maar met 1 stage vind ik dit niet kunnen eigenlijk.
- Spierpijn..

+/- Drukte, zelf geen last van gehad. Heb ook niet vooraan gestaan dus dat scheelt wel denk ik, aangezien Stefaneke en JefQ er wel last van hebben gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:22 

Hardtraxx Elite

Tracklist: van Alphaverb Live
01. Alphaverb - Feel The Music (ft. MC Shocker)
02. JTB & DJ Chuck-E - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
03. Alphaverb - We're Not Alone
04. Alphaverb - The Otherside (Dub Mix)
05. Alphaverb - Take Me Higher
06. Alphaverb - Give Up Your Dreams (MASHUP)
07. Alphaverb - We All Shall Fall
08. Alphaverb - Subsound (MASHUP)
09. Alphaverb - Triangle Of Life (ft. Intractable One)
10. KloneZ vs Bush - Wreak Havoc (Alphaverb Remix)
11. Alphaverb - "1:40 track" (Test Version)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:34 

Hardtraxx Addict

Wat een HEERLIJK feestje. Eerste keer Rebirth maar ik vond het echt super!
Meteen even de setjes bespreken, kwam binnen toen J&W begonnen..
J&W: Waarom stonden ze zo vroeg?! Heerlijk setje vond ik 't, lekkere sfeer en heel energiek.. Hadden best enkele uren later gemogen, of geruild met HHZ. En ook gaaf dat Da Tweekaz er ook even bij kwamen, gaf weer wat meer energie op het podium.
Brennan Heart: Vond het maar saai. Hij opende met de "raw" mix van running late (meen ik) en ik had goede hoop dat hij zoiets voor zou zetten maar daarna kreeg je weer de normale saaie zooi. Het publiek vond het wel heel leuk zo te zien dus het was goed voor de sfeer en er zaten enkele mooie momenten tussen maar 'tis niks voor mij.
Coone: Ongelofelijk slecht. Echt zo ontzettend saai. Totaal geen leuke platen en er zat ook nauwelijks energie in of iets. Na een half uurtje heb ik 't opgegeven en ben ik maar buiten gaan chillen.
Frontliner: Gaaf. Koning van de euforische hardstyle imo, en op het eind ging het ook nog behoorlijk hard. Kan iemand me vertellen met welke twee platen hij afsloot? Ik kan me het niet echt meer herrineren maar weet nog wel dat ik ze lekker vond. Maar tijdens bepaalde nummers ging gewoon iedereen los en dat is echt heerlijk om te zien en heerlijk om mee te doen.
Alphaverb: Was wel leuk, knalde er wat meer op en dat was wel lekker. Verder niet zo veel speciaals eigenlijk.
Wildstylez: Hoewel het wel lekker was, was ook dit niks speciaals. Niet slecht maar ook niet echt geweldig ofzo, dus ervoor gekozen om halverwege wat te gaan eten om helemaal klaar te zijn voor de volgende DJ's..
Freq's & B-Front: Precies wat ik er van had verwacht, knalde heeeeeerlijk. Meteen al een kippenvel moment met het Rebirth anthem van vorig jaar, daarna was het enkel knallen. Revolution, Attention, Fight for Survival, Virus, For the Girls, die nieuwe bootleg van een van de twee of allebei, Inner Creativity, Torture, BITCH!! Alles knalde heerlijk, elke plaat. En schijnbaar kon iedereen het bekoren want het was chaos vooraan, heerljk. Wat een set. Toch erg jammer dat deze mannen niet afsloten, maargoed. Waar sloten ze ook alweer mee af? Na Bitch?
Ran-D & Zatox: Vond ik ook weer een lekkere set! Eerste keer dat ik een set van Zatox (al dan niet met iemand anders draaiende) goed vond, dus dat was wel cool. En godverdomme The Resistance onverwachts (voor mij, had die track bij de afsluiters verwacht) knalde er ongelofelijk lekker op. En vind die stiekem die nieuwe tracks van Zatox "My Life" & "Fuck You Up" best lekker.
Headhunterz: Vond ik matigjes. Wisselde goeie nummers af met verschrikkelijke boutnummers. Vond ik nogal tegenvallen na de vorige twee sets. Had maar geruild met J&W of zo.
Alpha2: Mixten ze uberhaupt wel? Ze lieten echt alle tracks fucking lang doorgaan. En ook hier zaten er bouttracks bij maar ook heerlijke tracks. 'Tis dat het de afsluiter was en ik nog ff wou losgaan, anders was ik tijdens deze set ff naar buiten gegaan of zo. Plusje voor Haunter of the Dark en nog een keer Bitch, minnetje voor geen tweede keer The Resistance meer. Die hardcore tracks waren wel grappig, niet meer niet minder.

Dusch, al met al toch wel wat lekkere setjes gehoord, maar wat het feest echt maakte was de sfeer! Heerlijk daar. Veel nieuwe en leuke mensen ontmoet en iedereen deed gewoon chill tegen elkaar. En gelukkig niet te veel zonnebrank bruine opgepompte anabolen die denken dat ze door je heen moeten lopen. Je kon gewoon overal zien dat iedereen het een te gek feestje vond en dat was heerlijk. Plus nauwelijks wachttijden voor eten of drinken halen, en niet langer dan een kwartier moeten wachten om binnen te komen. Blij dat ik niet heb moeten pinnen, want dat was dus wel een drama zo te horen.

Al met al een heerlijk feest, zekerheidje voor volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:35 

Hardtraxx Elite

Wat een feest was dit zeg! Ik heb me heel erg goed vermaakt. Met echt veel bekenden.
Ik heb geen zin in om een heel verslag! Dus doe ik het maar zo.

+ punten
Het geluid!
Bekenden
Snel binnen
Heel snel geholpen bij de bar!
De set van B-Front VS Frequenserz

Het enige min punt is eigenlijk de drukte. Af en toe kon ik niet bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:37 

Wat een bijzonder matig feest heb ik gehad zeg.. Vorig jaar vond ik het in vele opzichten vetter.

+ Helden van de avond; Frequencerz en B-Front
+ The Resistance (Toch een hoogtepuntje bij Zatox en Ran D)
+ Happy aartcore in de loungetent op het einde :worship:
+ Shitload aan Hardtraxxers gesproken!

- Publiek, je kon echt merken dat de helft uit Haaren en omgeving kwam plus dat er echt blagen rondliepen. Van G1LL en Teknizion vernomen dat er zelfs pitjes gebouwd werden :lol:

- Setjes, jezus wat een hoog meezinggehalte.
- De avond vierdaagse konden ze beter niet tegelijk met Rebirth op dezelfde locatie organiseren.
- Jonge kinderen ram van de kaart, triest.

Gelukkig had ik een leuke groep, en veel gezellige mensen gesproken van hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:52 

Geluid was goed, snel bier bij de bar. Goede verkooptruc trouwens, knappe vrouwen achter de bar zetten.

Almighty schreef:
- Publiek, je kon echt merken dat de helft uit Haaren

Tsja, het is een KPJ feest he. Ik vind dit om eerlijk te zijn alleen maar positief. De vele bekenden en de gezelligheid is gewoon een reden waarom ik naar dit feest ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:35 

Hardtraxx Elite

Kippenvel!!!

Hardtraxx Elite

Ik neem al mijn woorden terug van een aantal maanden geleden. Ik heb toen gezegd dat raw hardstyle mij steeds minder begint te trekken en ik meer naar de wat melodieuzere feesten wil gaan. Na gister besefte ik mij dat het gewoon erg saai is als ze alleen maar euforische tracks draaien, want pas bij B-Front en Freqz ging ik pas echt los en merkte ik pas dat ik het ECHT naar m'n zin had. Tot over 2 weken op Loudness jongens! :woot:

Hardtraxx Veteran

@dennis Dat was idd wel eventjes vet ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:55 

Hardtraxx Elite

heerlijk feestje

paar hardtraxxers tegen gekomen maar wie het waren :x ik zal het niet weten
heb veel rondjes gelopen :lol:

Frequencerz & B-front :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:57 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
heb veel rondjes gelopen

Sorry voor als je nu blauwe kuiten hebt. Heb ongeveer 20 van die rondjeslopers een trap voor de poten gegeven.. :lol:

Ook bijna een voorbij lopend meisje vol op der bakkes geslagen, scheelde echt een haar! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:00 

Hardtraxx Elite

Rampestamper schreef:
hdhessel schreef:
heb veel rondjes gelopen

Sorry voor als je nu blauwe kuiten hebt. Heb ongeveer 20 van die rondjeslopers een trap voor de poten gegeven.. :lol:

Ook bijna een voorbij lopend meisje vol op der bakkes geslagen, scheelde echt een haar! :x

niks gevoelt :P

iedereen vond me grappig met me bril op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:03 

Hardtraxx Elite

Rebirth Festival schreef:
Vrijdag komt onze aftermovie online, houdt onze social media in de gaten voor meer info, foto’s en andere updates om #REBIRTH2012 her te beleven. RE-BIRTH!

Dat is best wel snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Was een redelijk/goed feestje. Ben blij dat we het groepje van Gangsterdwerg tegenkwamen, was erg gezellig! Over 't feest zelf: Ik en Teknizion waren rond half 6 binnen dacht ik, laatste stukje van Frontliner gehoord, dit was wel ok geloof ik. Nieuwe track van hem is best lekker :) .

Daarna Alphaverb live, was prima liveset. Vind zijn tracks altijd erg lekker gaan live, en dat was deze keer ook weer zo! Paar dikke nieuwe tracks gehoord, erg vet :) . Het kon misschien nog wel wat beter, maar was voor ons een prima opener :) .

Hierna was Wildstylez, begon wel ok maar daarna kakte 't een beetje in. Ook de voorspelbare nummers werden gedraaid dus Sebas en ik zijn maar even buiten gaan zitten tot het einde van de set.

Na wildstylez was het de beurt aan B-Front & Frequencerz, ik had het vermoeden dat ze zich zouden inhouden maar niets in minder waar! Heerlijke platen voorbij horen komen, optimaal los gegaan! Showtek - Save The Day (B-Front & Frequencerz Remix), de nieuwe B-Front, Bitch en Rock The Party waren toch wel de hoogtepunten! Jammer dat het in het midden wat softer werd, ook was de opbouw niet altijd even goed maar dat is tegenwoordig niet meer belangrijk want dat was bij geen enkele artiest goed :) . Was leuke afsluiter geweest dit achteraf!

Hierna kwamen Zatox en Ran-D. <-- zie verhaal Wildstylez, maar het laatste kwartiertje waren we wel binnen.

Headhunterz had ik best hoge verwachtingen van, hij staat laat en ik heb gehoord dat als hij laat staat hij best stevig kan draaien, maaar nee hoor. De set was heerlijk geweest als deze midden op de dag was gedraaid, want qua platen was 't nog best te doen. Zonde dat hij zo laat stond achteraf, mijn verwachtingen heeft hij niet waar gemaakt. Ook afsluiten met Sacrafice Remix... jonge jonge jonge..

Alpha Twins waren ook niet bijzonder, hoogtepunten waren Countdown en Pounding Senses Remix (L) . Wat een mid-intro, blijf 't zeggen! Rond kwart voor zijn we naar huis gegaan, we hoorden buiten nog Bitch & The Haunter Of The Dark en daarna wat hardcore..

Was een redelijk feestje al met al. Best vermaakt maar d'r waren ook wat dingen die ik liever niet had gezien.
+ en - minpunten

+++ Freqz & B-Front
++ Geluid
+ Groepje van Gangsterdwerg :)
+ Snel worden geholpen bij drinken halen
+ Gratis parkeren
+ Gratis WC's
+ Gratis garderobe
+ Eten
+ Meer zitplekken dan vorig jaar
+ Groter looppad voor de tent

- Sfeer
- Licht (vond dat vooral in 't begin best irritant, werd later wat beter)
- Kindertjes van 15, hoef ik weinig over te zeggen denk ik
- Vervelende lui
- Alle sets in het algemeen, werd erg matig en voorzichtig gedraaid.

Heel veel minpunten komt niet door de organisatie, want die had alles prima geregeld. Jammer dat het een 16+ feest was, als ze dat nou verhogen naar 18 +, de timetable wat logischer hadden gemaakt en als de DJ's 's wat meer lef hadden was het een beter feestje geweest.

Al met al best vermaakt, en prima start van het festival seizoen. Wel weet ik dat ik mij weinig meer ga vermaken bij euforische setjes, want dit vind ik met de dag saaier worden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:14 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
blablabla

haha wat zever je allemaal man :P kan me echt totaal niet vinden in wat jij hier neer zet. zal wel een kwestie van smaak zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:19 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
JefQ schreef:
blablabla

haha wat zever je allemaal man :P kan me echt totaal niet vinden in wat jij hier neer zet. zal wel een kwestie van smaak zijn.

Dat had ik ook toen ik dat las.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:24 

Hardtraxx Elite

Wat snappen jullie niet aan zijn verslagje dan? Ik heb het hele feest naast hem gstaan, alles hetzelfde ervaren en begrijp ieder woord, dus ben wel benieuwd eigenlijk... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:34 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Zoals mij al verteld was door Styl0w ging Zatox naar verwachting de set verneuken.

Hahahahhahaha! Daar was ik idd nogal van overtuigd he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:43 

styl0w schreef:
Hahahahhahaha! Daar was ik idd nogal van overtuigd he :P

Haha ja, en je had voor het eerste gedeelte van de set gelijk. Het 2e gedeelte was zeker beter!
G1LL schreef:
Jammer dat het een 16+ feest was, als ze dat nou verhogen naar 18 + was het een beter feestje geweest

Iedereen altijd maar janken om die kleine kinderen, ze moeten ergens beginnen. Een feest zoals Rebirth moet gewoon 16+ blijven.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten