Vond dit maar een teleurstellend feestje om eerlijk te zijn...
Er werd echt niet goed gedraaid van 3 tot 7 terwijl de desbetreffende dj's dit toch wel kunnen...
Wat ik ook erg slecht vind, is dat de vloer heel onregelmatig was. Aan het einde van de dag liep je er echt bij al een herniapatient... Echt last van me onderrug en me voeten... Ik hoorde meer mensen er over klagen, dus weet niet of jullie er ook last van hebben gehad?
Maargoed over de muziek zelf...
Scope Dj & Audiofreq was wel vermakelijk... Voor een van de openingssetjes vond ik dit wel erg leuk... Die audiofreq platen bevallen mij eigenlijk wel, behalve de overdreven pitchkicks, maar dat was niet erg aangezien er heel de dag nog wel een hoop ergere kicks zouden komen XD. Die nieuwe plaat Robot is niet veel aan, niet speciaal in ieder geval. We are One werd gedraaid. Niet eens zon slechte plaat eigenlijk

De rest werd opgevuld maar het Fantasy Island Anthem die behoorlijk gay is en wat nieuw Audiofreq spul. Al met al wel vermakelijk zo op het begin van de dag.
Josh & Wesz... Deze set viel me wel mee... Had wel gehoopt op wat nieuw spul van ze, maar dat heb ik niet gehoord. Wel weer Autumn Green en Like Thiz gehoord. Die blijven echt vet. Beetje jammer dat da Tweekaz er bij kwamen, want toen werd de set veel minder. Had liever gewoon J & W 1 uur solo gehad. DIe laatste plaat HAHAHAHAHA... Break the Spell... Wat een kut plaat zeg.
Brennan Heart. Hoewel er weer weinig gemixt werd, vond ik dit een vermakelijke set eigenlijk voor het tijdstip. Die Life That We Dream Off vind ik erg vet. Ook lift me up gehoord die ook best aardig knalt... Wel weer jammer van Lose my Mind, maar blijkbaar vond het publiek die echt tof

... Zolang ze die tof vinden, horen we hem over 12 jaar nog ben ik bang. Draaide ook nog My life en de running late remix. Overal wel een vermakelijke set.
Vanaf deze tijd begonnen de kutsets eigenlijk. Coone draaide echt alleen maar kut platen. Echt geen een plaat gedraaid die me beviel. Frontliner heeft nog nooit naar een bouwprogramma op discovery channel gekeken, want die opbouw sloeg echt nergens op. Emporium Anthem is ook echt FUCKING gay. Bizar slecht. De rest was eigenlijk ook niet te pruimen, met als hoogtepunt lose the style en de verkrachting van First Cut.
Alphaverb live viel me ook tegen... Er zat totaal geen energie in deze set. Allemaal van die plof kicks die live echt niet klinken, terwijl ik die kicks van hem altijd vet heb gevonden. Had eigenlijk nog gehoopt om dat stukje uit die trailer te horen, maar die bleef echter uit. Als je substream draait laat hem dan helemaal horen i.p.v. in een overgang... Dit is toch eigenlijk wel je pronkstuk... Maargoed, een teleurstellende live act dus.
Wildstylez... Jaa wat moet je er nog van zeggen. Kan je je set zo sterk beginnen met Numbers remix, a complex situation en Kyhu remix.... Zo slecht vervolg je de set met Lose my mind en de coldplay remix... Zijn moeder zal trots zijn op deze set.
B-front & Frequencerz... De beste set van de avond, maar was nog steeds niet alles. Ik snap niet dat djs niet meer kunnen opbouwen tegenwoordig. Zo sta je los te gaan op for the girls en daarna moet je stilstaan op bringing the funk remix. Zo zijn er nog een aantal voorbeelden. Zaten wel een aantal hele lekker platen in, zoals Rock the Party en die B-front - Tba... Wat is die vet zeg... Maar deze mannen hadden veel beter kunnen opbouwen
Zatox vs Ran-d. Geen slechte set, leuke platen gehoord, maar na het geweld in de bovenstaande set toch een domper. Maar die Resistence Pfoeeeeeeeeee. Die is me toch lekker live. Deze werd alleen midden in de set gedraaid waarna je weer een zatox plaat kreeg die me geen reet kon schelen. Zatox is ook echt de leider als het gaat om nutteloze pitchkicks. Maak je een kippevelplaat als Opera, en dan verneuk je het echt door die lelijke pitchkicks.
Headhunterz was voor het tijdstip veel te soft... The perfect weapon, lessons in love, doomed, cant hold back... Het kan gewoon niet dat je zon softe set draait op zon tijdstip. Had wel beter van hem verwacht, na die goede verhalen van Beat the Bridge.
Alpha twins... Jaa wat moet ik ervan zeggen.. Niet afsluitingswaardig. Mixen is echt bizar traag. Wel weer eens de pounding senses remix gehoord. Wat blijft die intro gruwelijk zeg. Voor de rest het anthem, from the rain en let it go. We zijn om 10 over half 12 weg gegaan, omdat deze set niet de goede kant op ging. Had wel een betere afsluiting verwacht van deze heren.
+ Het geluid was echt goed
+ Snel aan de beurt bij de bar
+ Mooie vrouwen
+ Die andere tent... Nog ff los staan gaan op happy hardcore...
- Het publiek. Damn dit was echt het raarste volk ooit. Maarjaa dat is het 16 plus element denk ik maar...
- Wauzen. Ik zeg het nogmaals... Het drugsgebruik neemt echt veelste erg toe... Ben nog nooit zo vaak scheel aangekeken.
- Drukte. Vooraan was het echt niet te doen. Je kon echt nergens even lekker los gaan of er kwam weer een menigte langs je en door je heen gelopen. Echt heel irritant. De helft van het feest ook maar achteraan gestaan.
Ik had er toch meer van verwacht eigenlijk. Vorig jaar vond ik het heel vet, maar dit jaar viel het toch tegen.