wrote:Juist?wrote:Heb je nog vrijwillegers nodig en wat moet je dan doen
Mvg John en Stef
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Digitale versie van het artikel in het brabants dagblad van vandaag: yfrog.com/kgrgtigj
Hier een fullsize: http://yfrog.com/z/kgrgtigj
Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
Ja dat is hij ja! Een ik ben dan ook aanwezig! Altijd leuk de zondag. Met heel veel bekende voor mij!wrote:Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
Flink door stomen wordt dat!wrote:Ja dat is hij ja! Een ik ben dan ook aanwezig! Altijd leuk de zondag. Met heel veel bekende voor mij!wrote:Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
Ragen en beuken!
Met spierpijn naar huis heeuujj
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Die zondag is geniaal, jammer dat ik dan niet kan.... Vorige 2 jaar wel geweest, stront zat naar huis 
Doe mij dat loempia kraam maar weer die er afgelopen jaar ook stond.wrote:vreten!
wrote:Doe mij dat loempia kraam maar weer die er afgelopen jaar ook stond.wrote:vreten!![]()
![]()
-
S
Eten lukte me vorig jaar niet.
Die loempia's moet je wel weg krijgen.wrote:Eten lukte me vorig jaar niet.
-
S
Bah, loempia'swrote:Die loempia's moet je wel weg krijgen.wrote:Eten lukte me vorig jaar niet.
-
A
Die Broodjes Hamburger waren echt mjammiewrote:Doe mij dat loempia kraam maar weer die er afgelopen jaar ook stond.wrote:vreten!![]()
![]()
Heb de megool al op honderden kermissen gezien :')wrote:Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
-
S
Kan me toch playbackenwrote:Heb de megool al op honderden kermissen gezien :')
Daar zorg je zelf voor.wrote:Bah, loempia'swrote:Die loempia's moet je wel weg krijgen.wrote:Eten lukte me vorig jaar niet.. Ik had vorig jaar al moeite met een Unox knakworstbroodje.
Ach Janes heb je vast nog niet gezien!wrote:Heb de megool al op honderden kermissen gezien :')wrote:Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
-
A
Jannes, de Dikdakkers, Mooi Wark (wel weer leuk), Jan Smit, Nick en Simon en de hele rattenplanwrote:Ach Janes heb je vast nog niet gezien!wrote:Heb de megool al op honderden kermissen gezien :')wrote:Oh, op zondag Vinzzent dat is toch die vent van dromendans? Moet ik heen!!
moet je ook niet te veel snoepen voor het avond eten.wrote:Bah, loempia'swrote:Die loempia's moet je wel weg krijgen.wrote:Eten lukte me vorig jaar niet.. Ik had vorig jaar al moeite met een Unox knakworstbroodje.
Die waren goed zeg op dreamfields.wrote:Die loempia's moet je wel weg krijgen.wrote:Eten lukte me vorig jaar niet.
-
A
Ik heb hier nu toch ook wel echt heel veel zin in 
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen May 2012
is het nog geen vrijdag?:O