Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vermakelijk filmpje.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Timmer schreef:
eerst alphaverb, dan crypsis live en dan afsluiten met B-Front en Ran-D... Klinkt echt als zweet :evil:

En spierpijn. :P

En als een feest wanneer ik aanwezig MOET zijn :D Dit weekend is kijken wie van me vrienden mee te krijgen zijn naar dit feest. Kan wel eens lastig worden worden omdat dit best wel dicht tussen twee andere feesten zit..

En anders maar is desnoods alleen naar een feest reizen misschien, en dan gewoon wat andere mensen meeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:51 
 

Van optie > Zeker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooooooooooo! Dat is nog eens lekker. Mede door dit lekkere verhaal, komt Masters ineens op losse schroeven te staan. Want ik weet niet of ik daar nog puf voor heb, na deze afstluiter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg dik dat B-Front en Ran-D het Anthem maken. Had eerder aan Noisecult gedacht. Dit wordt een vet feest. Seth vertelt het zoals alleen hij het kan held
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:53 
 
Hardtraxxer

hier ben ook bij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

vet :D
was er vorig jaar ook, kvond het leuk maar niet super, dus dit jaar niet aanwezig
maar dit belooft wel wat iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuws is dus vrijgekomen. Hoorde het op Euphoria van Tom inderdaad. Heel erg stoer! Hopelijk word het anthem wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 16:21 
 

Timmer schreef:
Ik zat eerst nog te twijfelen om een keer naar masters te gaan als deze line up tegenviel! TERING! Line up is echt Ge-Ni-Aal! :bomb:

Dus
styl0w schreef:

Beuken met Styl0w!

:worship:


Ik zat ook te twijfelen tussen Masters en Rebirth toen zag ik dat filmpje dat B-Front met Ran-D de anthem maakten voor dit feest heb ik meteen me kaartje gekocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gehaald! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 00:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er mensen die hierheen gaan uit de regio Amsterdam? Wil hier namelijk echt graag heen, maar is zo ver weg. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

malle schreef:
Zijn er mensen die hierheen gaan uit de regio Amsterdam? Wil hier namelijk echt graag heen, maar is zo ver weg. :(

M'n vriendin, maar daar heb jij vrij weinig aan..:P

Gister bekend geworden dat ik hier de bewust onbeschonken bestuurder ben.. :cry:
Edit: Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je alles van het feest kan meemaken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga er misschien ook met me vriendin heen. Iemand idee hoe ik dat het beste kan doen vanuit A'dam?
Dacht zelf weekendretour met de trein naar Den Bosch en vanaf daar verder met het openbaar vervoer als dat kan. Als iemand dit weet zou ik het graag horen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
Ga er misschien ook met me vriendin heen. Iemand idee hoe ik dat het beste kan doen vanuit A'dam?
Dacht zelf weekendretour met de trein naar Den Bosch en vanaf daar verder met het openbaar vervoer als dat kan. Als iemand dit weet zou ik het graag horen! ^^

Als je met het OV gaat , gaat je laatste trein wel al rond 22.30 terug waarschijnlijk, dat probleem heb ik ook. ;) Ben er nog een oplossing voor aan het zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

malle schreef:
Ga er misschien ook met me vriendin heen. Iemand idee hoe ik dat het beste kan doen vanuit A'dam?
Dacht zelf weekendretour met de trein naar Den Bosch en vanaf daar verder met het openbaar vervoer als dat kan. Als iemand dit weet zou ik het graag horen! ^^

Is er geen goedkoop hotelletje in de buurt waar je des noods met een taxi heen kunt na het feest..? Maak je er gelijk een leuk weekend van samen met je vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige oplossing is om met het pendelbusje naar Masters of Hardcore te gaan na afloop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar MOH gaan daarna is niet echt een optie denk ik. :P Hoop dat een maat uit Geertruidenberg mee gaat. (ligt ongeveer 30 minuten van Haaren) Dan kan ik daar vast wel blijven pitten, dan moet er alleen nog een taxi naar zijn huis geregeld worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou hier ook graag heen willen. Maar het is voor mij gewoon onmogelijk te bereiken met het OV. :( En de terugweg is al helemaal onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog geen flauw idee hoe ik terug kom, maar aanwezig ben ik sowieso! Om eerder dan 12 uur weg te gaan, is absoluut geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb ook nog geen flauw idee hoe ik terug kom, maar aanwezig ben ik sowieso! Om eerder dan 12 uur weg te gaan, is absoluut geen optie.


En zo moet het!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar of ik ook weer afgezet wordt in Kampen of Amsterdam is natuurlijk niet iets waar ik op kan gokken. Dus ja, Robert moet slagen dinsdag, dan krijgt hij een leuk cadeautje van me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Chukkels schreef:
Maar of ik ook weer afgezet wordt in Kampen of Amsterdam is natuurlijk niet iets waar ik op kan gokken.

Klein kansje dat dat gebeurd inderdaad! :lol:

Ik moet de zondag om 10 uur in de ochtend werken.. dus ja xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten