Vanavond ff kaartjes kopen 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen May 2012
Tickets zijn binne!

S
Gaan jullie ook met het buske?wrote:Vanavond ff kaartjes kopen
jupwrote:Gaan jullie ook met het buske?wrote:Vanavond ff kaartjes kopen
Wel een optie, maar een beetje ver weg.
Ik wil hier ook maar al te graag aanwezig zijn. Maar Robert wil niet hier heen én naar Masters of Hardcore 
Mensen die hem willen overhalen (dmv een fonds misschien)
Nee gein, maar hadden meer mensen dat idee?
G
hij wil niet naar MOH om een andere reden ook tochwrote:Ik wil hier ook maar al te graag aanwezig zijn. Maar Robert wil niet hier heen én naar Masters of Hardcore
Ja, omdat hij niet kats van de kaart wil raken. Maar ik zeg dat we moeten vieren dat hij dan geslaagd id voor zij rijbewijs 
Bus is allemaal nog niet zeker he mannen
Houd dat wel even in je achterhoofd! 
Laat ik wel ruim op tijd weten!
Laat ik wel ruim op tijd weten!
Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
Niemand verplicht je ook om te komen hoorwrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ben ik wel met je eens maarja bij bijna elk 16+ feest is dat zo dus stel me er van te voren op inwrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
Weet ik, maar ik zeg ook dat ondanks de line up ik hier niet aanwezig zal zijn.wrote:Niemand verplicht je ook om te komen hoorwrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
@ Co-Zone, natuurlijk kan je je ervoor instellen maar het loonde niet om hiervoor te rijden. Er zijn nog zat andere 18+ feesten die ook bezocht kunnen worden. Daarnaast speelt geld een rol om keuzes te maken.
Zou me niet te druk maken. Uiteindelijk maak je ook het feestje zelf toch? En dit jaar is er weer meer ruimte, dus ook wat meer kans op wat oudere mensen.wrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
vorig jaar vond ik de sfeer hier echt tegenvallen man, was misschien ook omdat ik niet zoveel mensen kende.. Het geluid was vorig jaar kaai hard toen we binnen kwamen, toen konden we achter in de tent maar amper communiceren, en op het einde ging het zachter... 
RebirthFestival
Vanavond nemen we een kijkje in de studio bij de makers van het anthem voor #RebirthFestival2011 ........... stay tuned.
hoppaa. ben benieuwd.
Vanavond nemen we een kijkje in de studio bij de makers van het anthem voor #RebirthFestival2011 ........... stay tuned.
hoppaa. ben benieuwd.
S
Haha, wie zou 'm gemaakt hebben?wrote:RebirthFestival
hoppaa. ben benieuwd.
Hoorde het al van de organisatie. Heb er vertrouwen in dat het daar wel goed gaat komen.wrote:RebirthFestival
hoppaa. ben benieuwd.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik gok eigenlijk op Frequencerz, weet niet... Iets in me denkt dat 
S
* Alphaverbwrote:Ik gok eigenlijk op Frequencerz, weet niet... Iets in me denkt dat
* Frequencerz
* Noisecult
Bij één van die kan ik het wel verwachten
Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
S
Ze zijn er wel mee bezig.wrote:Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ook met 't anthem? ;pwrote:Ze zijn er wel mee bezig.wrote:Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
eerst alphaverb, dan crypsis live en dan afsluiten met B-Front en Ran-D... Klinkt echt als zweet 
Who was there
Nobody has said they're going yet.