Past

Rebirth Festival 2011

Venue
Haaren
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Vanavond ff kaartjes kopen :yay:
M
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen May 2012
Tickets zijn binne! :) :)
S
RobertV wrote:Vanavond ff kaartjes kopen :yay:
Gaan jullie ook met het buske?
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
stefaneke wrote:
RobertV wrote:Vanavond ff kaartjes kopen :yay:
Gaan jullie ook met het buske?
jup
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wel een optie, maar een beetje ver weg.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik wil hier ook maar al te graag aanwezig zijn. Maar Robert wil niet hier heen én naar Masters of Hardcore :(

Mensen die hem willen overhalen (dmv een fonds misschien) :P

Nee gein, maar hadden meer mensen dat idee?
G
Chukkels wrote:Ik wil hier ook maar al te graag aanwezig zijn. Maar Robert wil niet hier heen én naar Masters of Hardcore :(

Mensen die hem willen overhalen (dmv een fonds misschien) :P

Nee gein, maar hadden meer mensen dat idee?
hij wil niet naar MOH om een andere reden ook toch :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ja, omdat hij niet kats van de kaart wil raken. Maar ik zeg dat we moeten vieren dat hij dan geslaagd id voor zij rijbewijs :yay:
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Bus is allemaal nog niet zeker he mannen :P Houd dat wel even in je achterhoofd! :P

Laat ik wel ruim op tijd weten!
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Pythonmaniac wrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
Niemand verplicht je ook om te komen hoor :P
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pythonmaniac wrote:Vorig jaar hier ook aanwezig geweest, toen was het vlak voor In Qontrol. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat hier veel stuitende kinders aanwezig waren wat de sfeer voor mijn gevoel niet bepaald ten goede kwam. Het geluid viel best mee overigens. Ook al is de line up dik, ik denk niet dat ik hier aanwezig zal zijn.
Ben ik wel met je eens maarja bij bijna elk 16+ feest is dat zo dus stel me er van te voren op in ;)
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
RobertV wrote:
Niemand verplicht je ook om te komen hoor :P
Weet ik, maar ik zeg ook dat ondanks de line up ik hier niet aanwezig zal zijn.

@ Co-Zone, natuurlijk kan je je ervoor instellen maar het loonde niet om hiervoor te rijden. Er zijn nog zat andere 18+ feesten die ook bezocht kunnen worden. Daarnaast speelt geld een rol om keuzes te maken. :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zou me niet te druk maken. Uiteindelijk maak je ook het feestje zelf toch? En dit jaar is er weer meer ruimte, dus ook wat meer kans op wat oudere mensen.
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
vorig jaar vond ik de sfeer hier echt tegenvallen man, was misschien ook omdat ik niet zoveel mensen kende.. Het geluid was vorig jaar kaai hard toen we binnen kwamen, toen konden we achter in de tent maar amper communiceren, en op het einde ging het zachter... :huh:
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
RebirthFestival

Vanavond nemen we een kijkje in de studio bij de makers van het anthem voor #RebirthFestival2011 ........... stay tuned.

hoppaa. ben benieuwd.
S
RobertV wrote:RebirthFestival

Vanavond nemen we een kijkje in de studio bij de makers van het anthem voor #RebirthFestival2011 ........... stay tuned.

hoppaa. ben benieuwd.
Haha, wie zou 'm gemaakt hebben? :P.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
RobertV wrote:RebirthFestival

hoppaa. ben benieuwd.
Hoorde het al van de organisatie. Heb er vertrouwen in dat het daar wel goed gaat komen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik gok eigenlijk op Frequencerz, weet niet... Iets in me denkt dat :D
S
Timmer wrote:Ik gok eigenlijk op Frequencerz, weet niet... Iets in me denkt dat :D
* Alphaverb
* Frequencerz
* Noisecult

Bij één van die kan ik het wel verwachten :P.
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
S
RobertV wrote:Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
Ze zijn er wel mee bezig.
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 22 days ago
stefaneke wrote:
RobertV wrote:Noisecult had ik idd ook aan zitten denken maar die producen volgensmij niet
Ze zijn er wel mee bezig.
Ook met 't anthem? ;p
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Zometeen maar ff kaartjes halen :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
eerst alphaverb, dan crypsis live en dan afsluiten met B-Front en Ran-D... Klinkt echt als zweet :evil:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago