Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nog meer die On The Go nu kunnen dromen? :lol:

Haha ja! Niet helemaal top, maar toch zijn er platen die je minder graag 3x hoort, deze knaller is toch wel redelijk te pruimen...zelfs na 3x! :)

Anywayz: echt een geweldig feest gehad! Setjes waren fijn, locatie prima, eten/drinken/wc's allemaal prima geregeld! (Y) Bij toeval tijdje met Nazale, Gangsterdwerg en Marino staan ouwehoeren. Nog ff over de zalm gehad xd

Prima vermaakt! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nog meer die On The Go nu kunnen dromen? :lol:

jup, maar mij hoor je niet klagen. vorige week heb ik m ook al 2x gehoord trouwens :P word echt vaak gedraaid die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:34 
 

Ik zal zo wel een leuk rapportje schrijven, helpt me gisteren te verwerken. Eerst pizza eten :P.


BTW, als ik dit filmpje kijk wil ik echt terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:30 
 

Zeau.. Na een lange dag in t zwembad (wedstrijd....) eindelijk tijd om een klein verslagje te schrijven.

We kwamen aanlopen toen de Da Bomba (InPhase remix) werd gedraaid, we (salmondaycrew Marino Gangsterdwerg en ikzelf!) waren nog wel buiten dus kregen er helaas niet zo heel veel van mee. Freqs waren dus bezig toen we aankwamen. Was best leuk, sloten af met de collab met b-front, was dik! Daarna kwam alphaverb. Begon met Feel Good van Gentallica, beetje mwa mwa plaatje.. Maar daarna zette hij dr toch wel gas op! Snel doorgemixt negen van de tien keer. Helemaal uit mn plaat gegaan op TGSOE! PFFFF wat is dat toch een mega dikke mid-intro, wat een drive! WTF, Harde Rag, Fuck the Nice Guys, Other Side, On the Go, Realization of a Dream zijn langsgekomen. Heerlijk setje!

Daarna kwam wildstylez (?dacht ik), en die begon wel lekker met die Summer of Hardstyle edit, maar die duurde echt wel net ff iets te lang. Hij was niet helemaal optimaal aan t mixen, kleine foutjes gehoord, al corrigeerde hij die nog wel redelijk snel. A Different Story, Into The Light (Die overigens gewoon minder vet is dan stardust), Back2Basic, Pulsation van TNT(+je!), Give It Up, from within, atrocious, just attack as easy again, push that feeling heb ik ook nog gehoord volgens mij. T was niet super, hij heeft geen Huh? en Stardust gedraaid, en daarvoor in de plaats draait ie wat kermis nummers. Niet heel leuk dus.

Alpha2.. Niet zoveel van meegekregen. Volgens mij heb ik hier ook wel staan buurten met een stel gasten. Ik kreeg t niet zo warm van de nieuwe producties, maar ik heb ze ook weer niet afgeschreven. Ik kan me verder eigenlijk alleen Breathe en Yellow Minute herinneren. Zegt genoeg!

Noisecontrollers.
Standaard set.. Al was het wel beter dat ze een bangrinding / big bang mashup hebben gemaakt. Die lege kick tijdens de midintro van big bang is 3x niks! Dus dat was wel aardig. Geen defqon anthem dacht ik? Al ben ik hier wel ff naar buiten gegaan, vond t sowieso niet zo heel veel. Make it loud, Stella Nova (KUTPLAAT), gimme love, ready 2 go (KUTPLAAT), on the go (alweer).. Niks nieuws dus in deze set!

Bioweapon.. Tja. Als je ze nog niet zo vaak hebt gezien is t zeker vet! Maar ze zetten wel echt iedere keer dezelfde set neer. Al blijft de midintro van Turn it Up echt sexy! Wel prima gemixt verder. Die kale blijft knettergek, en mooi om te zien!

Crypsis... Begin was eigenlijk gewoon vrij bagger. Nieuwe releases doen me echt weinig toch niks. Die Jealosy remix is niet beter dan t orgineel, Style Droppin remix is ook niet beter. Darkness is calling ofzo is ook niet zoveel.. T werd pas vet toen die Highest Pressure / Torture / Strike / Nackt ging draaien. Wat ben ik helemaal doodgegaan daar! Dus jammer van t begin, maar uiteindelijk toch vet!
Zatox, standaard degelijke set neergezet. Remix van bringing the funk is vet! Klapte dr wel goed op meteen. T nummer met coone moet ik nog iets beter horen, maar klonk niet slecht. Ook niet supervet, een standaard zatox trackje met een coone vocaltje. Meer is t eigenlijk niet! Verder nog gehoord: Madhouse/Kickin Ass/Loops&things/ Maxter - Youre not alone/Supertool / standupheadwave mashup / 1tje van Davide Sonar en volgens mij sloot ie af met Tanz Electrik. Had die liever wat eerder gezien! Wel degelijk dus.

Psyko Punkz niks van gezien, heerlijk buiten gezeten. :)
Ran-D / Bfront. Helden!!!!!!

Heerlijke mixjes, snel doorgemixt maar wel met teasen, dus niet te saai. Meeste nummers zijn al wel opgenoemd, al vind ik het wel jammer dat ie Scary Noises niet zo vaak meer draait. Chemical heeft ie daarintegen wel gedraaid, monsterlijk hard gegaan daar. Blijft maar gaan! Echt een lekkere set!

Algemene dingetjes.. Controle was ook weer monsterlijk streng. Boeit mij niet verder, maar t schoot niet heel erg op ofzo. Eten/drinken was prima, je had genoeg plek, wc's waren toch wel voldoende! Jammer dat ik de billen uit mn string heb gezweet daar, denk dat ik wel 52 liter water aan de grond/mn kleren heb gedoneerd. Achja, ik was niet de enige! :D K heb G1LL, Khadber, Koene, Freddyadu8 en Villain / (Niels volgens mij) Freqs nog ff gesproken, was lachen!

Leuk feestje in ieder geval :) Zeker volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

defqon anthem was wildstylez. en kermisplaat bedoel je zeker MMA remix mee? ben het wel eens hoor. ben met wildstylez maar heel hard naar buiten gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
defqon anthem was wildstylez. en kermisplaat bedoel je zeker MMA remix mee? ben het wel eens hoor. ben met wildstylez maar heel hard naar buiten gelopen.

Defqon anthem draaide Wildstylez inderdaad. Maar dat was dan wel No Time To Waste. Defqon anthem zal wel weer traditiegetrouw op KO gedraaid worden voor het eerst ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat nieuwe nummer van B-Front & Fronlinter nog wat?? volgens mij twitterde iemand dat gisteren dat die werd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Was dat nieuwe nummer van B-Front & Fronlinter nog wat?? volgens mij twitterde iemand dat gisteren dat die werd gedraaid.

njah welke van de promo's was dat? :') zijn er zoveel gedraaid. + dat iedereen op het eind wss wel te vaag/zat oid. was om uberhaupt een track te herkennen (ik ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Was dat nieuwe nummer van B-Front & Fronlinter nog wat?? volgens mij twitterde iemand dat gisteren dat die werd gedraaid.

Geen idee welke het was, maar als die gedraaid is, dan was hij inderdaad super geil! Elk nummer wat ik niet kende uit de set van Ran-D & B-Front was gewoon super vet en heeft een boner-potential score van 100%! Ook de nummers die ik al wél kende overigens. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(ena)laatste nummer volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
(ena)laatste nummer volgens mij

Toen kwam ik klaar... 'Nuff said :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen mijn report ben nu nog te dronken naar een weekend Rebirth!!! Kan alleen vertellen dat het vet was!! Ook de zondag was erg gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 08:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Timmer schreef:
Maar die laatste 20 min kon ik gewoon aan geen een nummer een naam geven, en die vieze kicks bleven maar komen :love:

Volgas rechts achterin bij de bar! :yay:


Jij weet 't! Ging helemaal los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:18 
 
Hardtraxxer

Goed vermaakt. Vanaf Zatox begon het echt te knallen! Crypsis :drool: En dan nog Ran-d en B-front :love:
tijdens PP ff buiten geweest. Met RobertV, Stefanneke, en dj Shag.
Heb er ook nog een leuke foto van ;)
Afbeelding

Verder topfeestje;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was echt een heerlijk feestje! En tsja: Ran-D + B-Front --> :worship: :worship: Wat een heerlijke set!
Voor de rest niet echt vervelende setjes gehoord. Alleen als ik het me goed herinner draaide Zatox Rockin Ur Mind :/ Vond ik er toch nie echt tussen passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:07 
 

@ Marijn, Is dat nou de foto waar ik een aap in een bus in zag?

EDIT: kom ik 93wesley93 tegen:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
@ Marijn, Is dat nou de foto waar ik een aap in een bus in zag?


ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Voor de rest niet echt vervelende setjes gehoord. Alleen als ik het me goed herinner draaide Zatox Rockin Ur Mind :/ Vond ik er toch nie echt tussen passen.


Echt? Was zeker ff pissen ofz, totaal niet meegekregen... Ik denk dat de organisatie echt kan terug kijken op een heel geslaagd feest :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Voor de rest niet echt vervelende setjes gehoord. Alleen als ik het me goed herinner draaide Zatox Rockin Ur Mind :/ Vond ik er toch nie echt tussen passen.

rockin ur mind ja? volgensmij draaide hij alleen underground tacticz hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
wootum schreef:
Voor de rest niet echt vervelende setjes gehoord. Alleen als ik het me goed herinner draaide Zatox Rockin Ur Mind :/ Vond ik er toch nie echt tussen passen.

rockin ur mind ja? volgensmij draaide hij alleen underground tacticz hoor ;)


die heb ik dan weer wel gehoord, maar dat vind ik niet erg! Lekker nummer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LOL @ die 2e foto van stefan, die had ik nog niet eens gezien. :lol: Herinner me niet eens dat ik met hun op de foto stond van die fear fm fotograaf. xd
edit: hij stond gewoon naast die andere foto, :x te snel door die foto's gebladerd dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:34 
 

93Wesley93 schreef:
LOL @ die 2e foto van stefan, die had ik nog niet eens gezien. :lol: Herinner me niet eens dat ik met hun op de foto stond van die fear fm fotograaf. xd
edit: hij stond gewoon naast die andere foto, :x te snel door die foto's gebladerd dan.

Rossum? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
93Wesley93 schreef:
LOL @ die 2e foto van stefan, die had ik nog niet eens gezien. :lol: Herinner me niet eens dat ik met hun op de foto stond van die fear fm fotograaf. xd
edit: hij stond gewoon naast die andere foto, :x te snel door die foto's gebladerd dan.

Rossum? :P

Ja hij idd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
wootum schreef:
Voor de rest niet echt vervelende setjes gehoord. Alleen als ik het me goed herinner draaide Zatox Rockin Ur Mind :/ Vond ik er toch nie echt tussen passen.

rockin ur mind ja? volgensmij draaide hij alleen underground tacticz hoor ;)


Dat kan ook wel, ik vond hem iig toen niet passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schiet me net te binnen dat ik eindelijk The Fairy Legend ook eens op een feest gehoord heb. Volgens mij was dat bij Bioweapon als ik het goed heb. :)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten