Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet quoten maar @ Boom: amen to that! (je een na laatste post :P )

En ik weet niet waar je precies stond khadber, maar bij ons was het geluid prima. Wat een tempo zat er in die set, wat een energie en wat kijk ik uit naar de zomer met al die geniale nieuwe tracks!

Dat mensen weg gingen had te maken met het tijdstip van bijna 12 uur en het feit dat behoorlijk wat mensen nog de trein of bus moesten pakken naar Masters of huis.

Vanavond als ik thuis ben zet ik wel even een full report neer. Maar alvast een tipje van de sluier: ik ben voor het eerst in mijn leven enorm positief over de Psyko Punkz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jolle schreef:
Wegpesten van mensen? >.<

Er werd veel nieuw spul gedraaid wat een aantal niet goed kende.


Dat was juist geniaal, die kicks! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Khadber schreef:
Jolle schreef:
Wegpesten van mensen? >.<

Er werd veel nieuw spul gedraaid wat een aantal niet goed kende, het ging heel hard, de muziek werd schel en onzuiver. Ik kon op een gegeven moment zelfs even heel weinig hoog horen en dat met doppen in, kun je nagaan hoe dat zonder moet zijn geweest. Ik vond het een vette set, maar zeker by far niet de beste ooit ofzo.

Moet je alle tracks die gedraaid worden blindelings kunnen meezingen dan?

Want je staat met 3000 liefhebbers? Je zag de sfeer wel een stukje minder worden. Verder vond ik het van geluid dus toen wel zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kan niet quoten maar @ Boom: amen to that! (je een na laatste post :P )

En ik weet niet waar je precies stond khadber, maar bij ons was het geluid prima. Wat een tempo zat er in die set, wat een energie en wat kijk ik uit naar de zomer met al die geniale nieuwe tracks!

Dat mensen weg gingen had te maken met het tijdstip van bijna 12 uur en het feit dat behoorlijk wat mensen nog de trein of bus moesten pakken naar Masters of huis.

Vanavond als ik thuis ben zet ik wel even een full report neer. Maar alvast een tipje van de sluier: ik ben voor het eerst in mijn leven enorm positief over de Psyko Punkz!

True :thumbup:
Khadber schreef:
Want je staat met 3000 liefhebbers? Je zag de sfeer wel een stukje minder worden. Verder vond ik het van geluid dus toen wel zonde.

Jeetje kerel, er staat een line up waarvan je weet dat sommige artiesten gewoon vol gas gaan.
Dan had je niet moeten gaan.
Dat weten al die kabouters die er rondhuppelen ook heus wel.
Artiesten die rekening moeten gaan houden met de sfeer die vanuit het publiek komt, kan het nog gekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RobertV schreef:
Khadber schreef:
Er werd veel nieuw spul gedraaid wat een aantal niet goed kende, het ging heel hard, de muziek werd schel en onzuiver. Ik kon op een gegeven moment zelfs even heel weinig hoog horen en dat met doppen in, kun je nagaan hoe dat zonder moet zijn geweest. Ik vond het een vette set, maar zeker by far niet de beste ooit ofzo.

Moet je alle tracks die gedraaid worden blindelings kunnen meezingen dan?

Want je staat met 3000 liefhebbers? Je zag de sfeer wel een stukje minder worden. Verder vond ik het van geluid dus toen wel zonde.

Geluid moet ik je wel gelijk in geven ja. Dat was niet alles als je een beetje vooraan stond. Achterin wel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jeetje kerel, er staat een line up waarvan je weet dat sommige artiesten gewoon vol gas gaan.
Dan had je niet moeten gaan.
Dat weten al die kabouters die er rondhuppelen ook heus wel.
Artiesten die rekening moeten gaan houden met de sfeer die vanuit het publiek komt, kan het nog gekker.

Als DJ sta je er toch voor je publiek? Als je het echt leuk vind zou je er denk ik wel een beetje rekening mee houden.
Tuurlijk weet ik wel dat het een harde set zou worden, laatste set etc. Ik vond het ook een vette set, ik zei alleen dat ik het absouut niet de vetste set ooit was, mede daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is toch juist mooi dat Ran-D en B-Front niet blijven teren op hun successen van hun hits maar juist nieuwe shit draaien. Worden we niet allemaal schijt ziek van elke keer weer hetzelfde nummer, draait iemand onbekendere nummers is het weer niet goed.

Gezien hetgene wat er de afgelopen weken/maanden is gedraaid door beide artiesten zal t ongetwijfeld een beesten-set zijn geweest. Dat die 14-jarige sufkutjes dat niet kunnen handelen, jammer dan... je kan maar beter op jonge leeftijd de klappen van de zweep te voelen krijgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie b-front al afsluiten met Just As Easy, MMA en Let The Bass Kick :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid moet ik je wel gelijk in geven Khad, vooral bij Chemical hoorde je heeeeel goed dat het geluid niet goed meer was :P Verder werd 't geluid af en toe ook zacht gezet, beetje raar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Maar die laatste 20 min kon ik gewoon aan geen een nummer een naam geven, en die vieze kicks bleven maar komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Maar die laatste 20 min kon ik gewoon aan geen een nummer een naam geven, en die vieze kicks bleven maar komen :love:

Onder een steen gelegen ofzo? Under Attack ken ik al een tijdje hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik zie b-front al afsluiten met Just As Easy, MMA en Let The Bass Kick :lol: :')

Tatanka deed dat op Dominator toen ie daar moest afsluiten xd

Mja ik bedoel gewoon dat het toch veel leuker is dat die 2 zich blijven vernieuwen dan dat ze elk optreden weer hun eigen grijsgedraaide hits draaien. Ik kan bijv Feel My Fire niet meer horen en Chemical ben ik ook een beetje zat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ik zie b-front al afsluiten met Just As Easy, MMA en Let The Bass Kick :lol: :')

Tatanka deed dat op Dominator toen ie daar moest afsluiten xd

Waar zeg ik dat je die tracks moet gebruiken met afsluiten? Er zijn legio tracks die gedraaid kunnen worden die wel goed bekend zijn tussendoor. Een Gold (Bioweapon Remix) of een Sleepwalker zijn prima bekend bij het grote publiek en pasten prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wordt er weer lekker gemiept over de afsluiter. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laten we vooral alle mogelijke hitjes gaan afspelen en nooit meer nieuwe nummers draaien- omdat we aan let publiek denken die alleen maar bekende nummers wil horen. :')

Kom op zeg, er zijn genoeg bekende nummers gedraaid: Magic, Under Attack, Rebirth anthem, Feel My Fire, Part Of The Hard, Son Of Torture, Inner Creativity, Pattern 2 en nog veel meer. Nou, dan heb je toch niks te klagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens aan een verslagje beginnen.

Ik kwam om kwart over 2 binnen, volledig zonnig. Kaartcontrole en fouilleren waren goed geregeld en het liep allemaal aardig door. De locatie was simpel en logisch opgezet, zag er goed uit.
Eenmaal binnen eerst naar de stage gekeken. Erg mooi! Kwam ook meteen Karel tegen, even mee staan praten onder genot van opener Noisecult. Deze draaide heel afwisselend tussen wat oudere Hardstyle en een beetje Kamui-achtige platen. Daarna opbouwen naar de rustigere plaatjes van nu met onder andere Josh & Wesz - House Music, Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) en vergelijkbare plaatjes. Ook even met In-Phase, Heatzone en Frequencerz gepraat.
Daarna Frequencerz zelf, die opende met een Mashup van 2007-saifam tracks (Ryfle mash?). Daarna Recession en een wat zomerse set met onder andere Runnin', Da Bomba (In-Phase Remix), Feelings en een nieuwe Frequencerz: Close Your Eyes. Leuke, afwisselende set, soms niet helemaal super gemixt maar wel fijn. G1LL, Stefaneke, Gangsterdwerg en nog een zooi ondertussen gevonden. De rest van het feest een beetje gependeld.
Alphaverb: Held, klaar. Eigen werk afwisselen met publieksfavorieten als Josh & Wesz - Like Thiz, It's What We Are (Headhunterz Edit) en The Otherside. Mixwerk was echt heel sterk! Ondertussen werd het erg broeierig in de tent door de warmte buiten. Hierdoor werd het wel iets rustiger en gingen velen lekker in het zonnetje zitten.
Gangsterdwerg durfe een wedje te leggen dat Wildstylez zou openen met Back2Basics. Hij verloor helaas: een edit van The Summer Of Hardstyle. Verder veel Wildstylez werk met onder andere KYHU remix en die Kicktool. Onder deze set ook wat gaan eten, helaas daardoor Into The Light, die ik graag wou horen, gemist. Overall gewoon een degelijke set met toch iets meer variatie.
Alpha Twins waren echt heel vet bezig. De tent kwam goed los met wat ze aan het draaien waren! Veel A2R werk met onder andere Evolved, The Haunter Of The Dark en Breathe. Verder wat nieuwe A2 tracks en The New Shit. Een beetje vergelijkbaar met die set op Outland. Leuke set, veel sfeer, iedereen los, kortom: top. Respect voor MC G1LL die ook zijn woordje mocht zeggen haha!
Bioweapon wou ik ook graag een keertje zien na de reacties erop. Ik vond het een hele puike set. Leuke tracks, die kale van de 2 die helemaal losgaat voor de stage, veel werk wat niet te veel gedraaid wordt (met zelfs Re-Generated en Tritolo om wat sfeer te scheppen), aan het einde toch wat harder werk met wel aardige beukers.
Noisecontrollers gaven een wat meer melodieuze invulling aan het begin met onder andere Gimmie Love, Stardust en Malboro Man remix. Daarna kwam er wat meer afwisseling en variatie in met onder andere On The Go, Stella Nova, Ready 2 Go en andere toppers. Eigenlijk was het heel vermakelijk! Leuk MC werk van Renegade trouwens!
Crypsis LIVE liet ook weer niets te klagen over. Tempo zat er goed in en ik heb weer genoeg vocal-tease werk gehoord. Was eigenlijk de enige die af en toe zijn tracks tot na de outtro liet horen soms, dat zegt wat over het mixwerk van de rest. Eindigde met Nackt, heerlijke plaat is dat toch! De set was verder een soort megamix van vocals en tracks, wel een leuke toevoeging. Minpuntje vond ik toch die track met Radical Redemption, die doet me toch niet zo veel.
Daarna Zatox, die meteen opende met Bringing The Funk remix en die collab met Coone. Klonken allebei erg goed! Voor de rest eigenlijk meer van het gebruikelijke, dus we zijn wat gaan eten en hebben even genoten van de sfeer.
Daarna Psyko Punkz LIVE, wat ik persoonlijk wel aardig vond. Die nieuwe tracks zijn wel aardig en met name het publiek wat zeer goed reageerde maakte dit wel een leukere act dan ik had gedacht.
Tot slot mochten B-Front & Ran-D de boel vakkundig afsluiten. De ene na de andere afsluiter kwam langs, stuk voor stuk beukend en wel. Helaas werd het geluid op een gegeven moment erg schel en onzuiver. Een greep uit de tracks: Pattern 2, Crossing Over (lang naar uitgekeken, heel tof), The New Shit, Son Of Torture, Chemical. Zo heb je een beetje een idee hoe het ongeveer liep ;). Afsluiten met Magic, daarna een kwartier uitloop wat eindigde met Under Attack. Overall een dikke voldoende, helaas wel jammer dat de sfeer aardig inkakte.

Plussen en minnen:
+ Geen slechte set gehoord, in het bijzonder te vermelden: Alpha Twins, Bioweapon, Alphaverb
+ De sfeer, heel erg gemoederlijk en heel gezellig. Houden zo!
+ Barpersoneel. Je was vrijwel direct aan de beurt, wat echt heel fijn was.
+ 2 euro voor een muntje ipv 2,50 (ik ben er bijna aan gewend, hoe erg is dat eigenlijk)
+ Eten. Prima verzorgd en genoeg keuze (met name de broodjes waren goed te eten)!
+ Veel mensen van Hardtraxx en veel DJ's kunnen spreken
+ Gratis bier vd organisatie!

- Toch wel de tent, alhoewel het logisch is omdat niemand dit weer verwacht begin april
- Ietwat schelle geluid aan het einde

Deze minnetjes vind ik echter totaal niet opwegen tegenover de plussen. Het hele feest zat gewoon strak in elkaar en het was verschrikkelijk gezellig! Een hele prestatie om dit te moeten overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
G-Madness schreef:
Gill

Afbeelding


Haha Gill goede fotofuck :P





Oh wacht.... toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooh mijn... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk verslag Khadber :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:11 
 

Crew; http://www.fear.fm/images/magazine/phot ... 24-big.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

+ Solutio en een maat van mijn studie :). Karel staat er helaas niet op, die konden we zo gauw niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow wat was dit vet! Voor 20 euro, zo'n feest, geweldig! Aardig wat mensen ontmoet en een tijdje los gegaan met Karel en Gilian & Solutio. Was echt een super festival, hele goed openeing van het seizoen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:02 
 

Nog meer die On The Go nu kunnen dromen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nog meer die On The Go nu kunnen dromen? :lol:

Ja, 3x gedraaid toch? (Alphaverb, A2, Noisecontrollers dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@stefaneke haha dat filmpje van de lasers is van mij, ik voel me vereerd :P .
Het feest was echt super gaaf, lekker los gegaan, vet dat op het einde even de psyko punkz met ons kwamen stampen en de lichten en lasers waren erg gaan. Een hele verbetering met vorig jaar! Alle dj's hebben lekker gedraaid en ik heb veel raw gehoord dat vond ik wel een pluspunt. Het eten was goed geregeld. Gewoon een topfeest!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten