Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding


Hahahahhahahahaha dit is toch Godverdomme kwaliteit dit. Net bij het surveilleren bijna een lachkick gekregen hierom. Al die leerlingen van mij ineens opkijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What The Fuck hahahaah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen er om heen heel rustig, komen zij aan ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:


Ik hoop die foto echt niet te zien :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
TSFH schreef:
Heb trouwens nog 1 minpunt: ik vond het echt schandalig dat je niet je water kon bijvullen, zeker in dit warme weer. En dan wordt er ook nog eens 2 munten gevraagd voor een flesje water... gewoon erg gierig :thumbdown:


Ja. Ik heb bijna 50 euro uitgegeven aan water om niet uit te drogen. Dat vind ik echt nergens meer over gaan.


Over water gesproken. Die bar ergens in het midden van het terrein was echt teringtraag op de zaterdag. Er stond een of andere chick die waarschijnlijk ook echt nooit gehoord had van doorwerken. Stond terwijl iedereen op water en drinken stond te wachten maar een beetje teringdom voor zich uit te staren. Ik heb denk ik ongeveer 30/45 minuten moeten wachten op water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ver laat je het toch niet komen om 30/45 minuten te wachten? Ik zou het na 5 minuten al aftrappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha wat een gasten jullie. Verheug mij nu al op het kassamiep filmpje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder trouwens ook een gezellige dag gehad met onze Afrikaanse vriend die een hele dag met ons op tour was. Als je dit leest; jij bent niet normaal vollebak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!


Wat ben ik blij dat dit vereeuwigd is in beeldmateriaal :lol: Ik ga helemaal stuk hiero hahahaha

Edit: @Rebirthfestival volgend jaar ook tent haring bewaking :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een heel goed weekend gehad. Eén van de weinige evenementen waar ik nog erg graag heen ga.

Zaterdag bijna de gehele dag in de Reactivate gestaan. Uiteindelijk buitenproportioneel beschonken geweest door de vele baco's en Claro's. Politie adviseerde me dwingend dat ik van mijn fiets moest afstappen en moest gaan lopen lol.

Hoogtepunt van de Zondag was natuurlijk de set van Noisecult, heerlijke beladen set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!


Wat ben ik blij dat dit vereeuwigd is in beeldmateriaal :lol: Ik ga helemaal stuk hiero hahahaha

Edit: @Rebirthfestival volgend jaar ook tent haring bewaking :lol:

Edit: volgend jaar een Jobloze Rebirth xd
Een festivalverbod voor deze schavuit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!

Image not found :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:25 
 
Hardtraxxer

Helemaal hyped was ik zondagmorgen, zaterdag wegens voetbal gemist. Daarom met vrouwlief vroeg afgereisd en al om 13:00 uur binnen.

Op het gemak het terrein verkend en binnen het anderhalf uur overheerlijke claro’s, perzikwijntjes en biertjes achter de kiezen. Dat betekende dat ik ‘m om 14:30 uur al behoorlijk had zitten :$ In combinatie met het zonnetje en muziek beloofde dit veel goeds voor derest van de dag.

Het grootste gedeelte van de tijd lekker in de zon bij de euforische tent vertoefd, met paar keer een uitstapje naar de main. Bfreqz classics draaiden een heerlijke set en mooi zicht toen er opeens 30 man het podium opkwamen om ff los te gaan. Verder hele dikke sets van Demi Kanon en Sound Rush :loving: Ook nog even bijgepraat met kegel77w, is er een feest waar we elkaar niet tegen het lijf lopen? :lol:

Maar wat blij dat het festivalseizoen geopend is en wat hebben we het weer getroffen met de zon. Tot volgend jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!

Image not found :(


Reupload incoming :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!

Image not found :(

Nieuwe link, zie boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Afbeelding

BREAK DOWN THE DOME !!!!


Pffff :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Grote ballen, paaldansers, welke dierentuin heb ik gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: what the fuck hebben jullie uitgespookt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen hier zeker nooit op de zwarte cross geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me denken aan dominator, 2 jaar terug. Zo'n spanband van de uptempo tent zat los, en ik en een neef gingen hem gebruiken als springtouw. Op bepaald moment 8 man tegelijk over het touw laten springen. Ja dat zijn mooie momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top weekend gehad, maar speciale vermelding voor NSCLT. Set op de Reactivate zaterdag was voor mij al set van de dag. Hadden hele fijne trackkeuze (veel semi-hitjes). En vervolgens die afsluitset op de zondag, wat een sfeer hing daar zeg :worship: :worship: . Heel die tent compleet gekkenhuis, was een mooi afscheid voor beide heren :)

Uitgebreider verslag volgt misschien nog mocht ik daar zin in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb even de moed gevonden om een kort verslagje te schrijven maar ik hou het kort.

Het waren twee enorm mooie dagen, het perfecte weer en een hoop gezelligheid met alle bekenden van hier en daarbuiten.
Het zomergevoel deed mij echt goed, zeker omdat ik de week voordien in een dipje zat.

Zaterdag genoten van de enorm brede line-up en ik kan zo wel 10 hoogtepuntjes opnoemen.

Zondag was weer een mooie Euforische dag, dat woord dekt wel de lading in dit geval. Heel veel in de Reborn-tent gestaan met Grim. Bedankt voor de leuke dag(en)!

Heel de dag door enorm sterke en vermakelijke sets gehoord met als orgelpunt en hoogtepunt de set van NSCLT, ofja gewoon Noisecult eigenlijk. De herinngeringen delen met een gevulde tent die helemaal losging en de traantjes bleven niet uit.

Zonder dat ik het goed en wel besefte was Rebirth 2018 al weer voorbij.

---

Maandag vroeg vertrokken van de camping met een brede glimlach.

Toen ik thuis kwam heeft mijn moeder mij na een half uurtje het verschrikkelijke nieuws gemeld, wetende dat het hard zou aankomen.

In 1 seconde sloeg mijn enorme vreugde van een mooi weekend Rebirth om in een zwaar gevoel.

Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het gevoel van Rebirth overheerst, maar dit is spijtig genoeg niet het geval
Ik probeer altijd positief in het leven te staan maar na het tragische nieuws van zondag is er geen minuut voorbijgegaan zonder dat ik aan Goolie moest denken.

Rebirth 2018 zal voor mij altijd een donker randje houden. Maar op deze momenten besef ik dat het leven te mooi is om de treurnis de bovenhand te laten nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mensen hier zeker nooit op de zwarte cross geweest?


Jazeker wel. 12 edities van 2006 tm 2017.
Maar daar valt de laatste jaren weinig meer te kloten, het is allemaal veels te lief geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes:
Helaas maar waar.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten