Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:35 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:

Zonder dat ik het goed en wel besefte was Rebirth 2018 al weer voorbij.

---

Maandag vroeg vertrokken van de camping met een brede glimlach.

Toen ik thuis kwam heeft mijn moeder mij na een half uurtje het verschrikkelijke nieuws gemeld, wetende dat het hard zou aankomen.

In 1 seconde sloeg mijn enorme vreugde van een mooi weekend Rebirth om in een zwaar gevoel.

Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het gevoel van Rebirth overheerst, maar dit is spijtig genoeg niet het geval
Ik probeer altijd positief in het leven te staan maar na het tragische nieuws van zondag is er geen minuut voorbijgegaan zonder dat ik aan Goolie moest denken.

Rebirth 2018 zal voor mij altijd een donker randje houden. Maar op deze momenten besef ik dat het leven te mooi is om de treurnis de bovenhand te laten nemen.


Sterkte man! Een grote klap voor zijn naasten en de wielerwereld! Erg zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Ook nog even bijgepraat met kegel77w, is er een feest waar we elkaar niet tegen het lijf lopen? :lol:


Was weer even gezellig! :thumbsup:

En @Simon, veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel fijn weekendje gehad op Rebirth :D Alles top geregeld! Door het weer zat de sfeer er het hele weekend er goed in ^^

Op zaterdag begonnen bij Devin Wild & Keltek, Andy SVGE en Sound Rush, allemaal top :thumbsup: Bij laatstgenoemde viel op een wel heel lullige wijze het geluid uit (iemand die een banaan tegen de decks gooide >.< )

Daarna bij de Reactivate blijven hangen, heerlijke setjes gehoord van D-Block & S-te-Fan, Tatanka :loving: en Noisecult ^^ B-Frontliner op de main ook dikke prima, World Outside :loving:

Op zondag was ik van plan om weer vroeg aanwezig te zijn, maar door omstandigheden iets later binnen gekomen. Vooral blijven hangen op de main. Prima sfeertje :) Afgesloten bij Sound Rush en Noisecult die beide uitstekend draaide :loving: Paar emotionele momenten meegemaakt bij Noisecult, wat voor mij de helden zijn van dit weekend! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:00 
 
Hardtraxxer

Leuke zaterdag gehad, beste set toch wel Vazard vs Hardstyle Mafia, dikke platen goede sfeer vooraan zeg!
Afsluiten met Wonderland Destroyed :loving:

Zag nu ook pas voor het eerst hoe groot het verschil in populariteit is. Tijdens de Gearbox artiesten was die buiten area bomvol en tijdens de Spoontech artiesten was die weer erg leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Leuke zaterdag gehad, beste set toch wel Vazard vs Hardstyle Mafia, dikke platen goede sfeer vooraan zeg!
Afsluiten met Wonderland Destroyed :loving:

Zag nu ook pas voor het eerst hoe groot het verschil in populariteit is. Tijdens de Gearbox artiesten was die buiten area bomvol en tijdens de Spoontech artiesten was die weer erg leeg.


Extra ruimte om lekker te klaplongen toch! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lkkr geklaplongt vant weekend met Melvin en Ricardo :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
lkkr geklaplongt vant weekend met Melvin en Ricardo :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

En Martijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 14:56 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Extra ruimte om lekker te klaplongen toch! :bomb:


Nou je had wel de ruimte om los te gaan inderdaag! Bij de gearbox artiesten kwam je niet verder als fistpumpen of tenminste dat leek zo als ik vanuit de verte keek vanaf de Reactivate haha :P. Ben alleen even bij Rooler geweest en dat was best druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Indy schreef:
lkkr geklaplongt vant weekend met Melvin en Ricardo :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

En Martijn


:lol: :lol: RSU was weer gezellig vandaag ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt genoten hoe blind hij er tegenin ging xd Uit medelijden heb ik 'm maar gesupport #teammartijn, al zal die m'n sarcasme ook wel niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha waar ging het over dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eeuwige discussie dat klaplongen er niet uit ziet, 1 persoon voor en zo'n 10 tegen. Goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Indy schreef:
lkkr geklaplongt vant weekend met Melvin en Ricardo :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

En Martijn


:lol: :lol: RSU was weer gezellig vandaag ja.

Link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Link?


https://www.facebook.com/groups/3924350 ... %22R%22%7D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het vermelden hoe, hoe hard en de manier waarop je los gaat is allemaal even cringy.

Doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh ik ben nog steeds aan het nagenieten. Dat moment op de stage met de B-Freqz crew, legendarisch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de weinige discussies waarin ik mij niet zal mengen :lol:. Dat kan me dan wel echt worst wezen wat mensen vinden van een bepaalde dans

Ja ik zag je lekker stampen op dat filmpje Paul! Was mooi om te zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
kan me dan wel echt worst wezen wat mensen vinden van een bepaalde dans


RoyAPO schreef:
lekker stampen op dat filmpje Paul! Was mooi om te zien :thumbup:


Op een of andere manier lijkt dit vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand trouwens een idee wat die Jonjo gebruikt had op zondag? Dat was echt geen vertoning :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
kan me dan wel echt worst wezen wat mensen vinden van een bepaalde dans


RoyAPO schreef:
lekker stampen op dat filmpje Paul! Was mooi om te zien :thumbup:


Op een of andere manier lijkt dit vreemd.

Ik zeg toch dat het me worst kan wezen wat andere mensen vinden. Dan mag ik zelf toch wel een (positieve) mening hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
kan me dan wel echt worst wezen wat mensen vinden van een bepaalde dans


RoyAPO schreef:
lekker stampen op dat filmpje Paul! Was mooi om te zien :thumbup:


Op een of andere manier lijkt dit vreemd.


Het maakt hem niets uit wat anderen van *insert dans hier* vinden. Hij mag toch zelf wel dingen leuk vinden?

EDIT: wat roy dus zelf zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Indy schreef:
lkkr geklaplongt vant weekend met Melvin en Ricardo :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

En Martijn


:lol: :lol: RSU was weer gezellig vandaag ja.


Gezellig dat ik je ontmoet heb Job! Eerst in de tent (bij Sound Rush dacht ik?) en daarna tijdens Clockartz! Ik zou nog een berichtje op HT achterlaten dus bij deze :P

Verder een top zaterdag gehad! Gruwelijk goed vermaakt, heerlijk weer, veel bekenden en veel glimlachjes links en rechts. ++ voor de vele mooie dames die dag weer net wat mooier maakten.

Diverse setjes zijn uitzonderlijk goed bevallen, met als uitschieter toch wel E-Force vs Regain. Dat was echt een hele set lang gas erop, niet normaal! Stond in het midden met een flink aantal mensen echt hard los te gaan :thumbsup:

Ook nog een dikke +1 voor Ran-D die op de Reactivate zijn set afsloot met Strike :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Iemand trouwens een idee wat die Jonjo gebruikt had op zondag? Dat was echt geen vertoning :lol:


Zo inderdaad, Leek soms wel of die aan t surfen was, creatieve moves had die. Lekker zonnebrilletje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IK HAK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER !!1!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:48 
 
Hardtraxxer

kegel77w schreef:
geert3ssen schreef:
Iemand trouwens een idee wat die Jonjo gebruikt had op zondag? Dat was echt geen vertoning :lol:


Zo inderdaad, Leek soms wel of die aan t surfen was, creatieve moves had die. Lekker zonnebrilletje op.

Wij hebben ons ook een partij staan verbazen over die gozer :lol:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten