Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Chroman schreef:
Remi schreef:
Moet eerlijk zeggen dat hij zaterdag, toen Mind Dimension klaar was, nog behoorlijk goed aanspreekbaar was. Viel alles mee.

Moest wel lachen om Job die overal als een gek tussendoor liep te stuiteren en die gast in groene polo die er steeds achteraan liep en hem overeind hield. Leek net alsof Job een dagje met zijn begeleider weg mocht :lol:

Die rode wangen en zijn bezweet hoofd ook altijd. Is nu waarschijnlijk met zijn brakke kop de verschillende vormen van erosie aan het uitleggen aan zijn leerlingen. Wat een vent. :lol:


Jezus jongens was ik een keer gewoon relatief nuchter :lol: juist die jongen in zijn groene polo wist niet meer wat onder en boven was haha.
Nee, geen Origins praktijken voor mij meer. Ik zweet alleen gewoon erg veel (ja daar heb ik gewoon altijd last van, vraag maar aan mijn vriendin) en daardoor zie ik eruit als een verdwaalde otter in een midlife crisis.

Verder het feest was geniaal. Sets van Clockartz, Vazard vs hardstyle mafia, b-front en mind dimension live. Verder vooral heel lopen ouwehoeren met mensen uit de buurt en oud leerlingen van mij die achter de bar stonden te werken. Altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxxer

Goed feestje weer gehad! Sound Rush fijne set om mee binnen te komen, met oordoppen in vond ik het geluid op de main toen wel aan de zachte kant. Daarna Tatanka meegepakt, qua set geen hele grote verassingen maar kan die stijl altijd wel enorm waarderen. B-Frontliner ook een prima mix tussen nieuw en oud spul, verder geen hele spannende setjes meer gezien de rest van de dag. Na B-Front classics nog een halfuurtje bij Deepack blijven staan, maar die gasten willen het ook maar niet begrijpen hè. Zet ze lekker op freestyle stages voortaan.

Verder nauwelijks minpunten eigenlijk, als we dan toch wat moeten noemen dan wel het water en broodje kip Hawaï. Water al veel over gezegd. Bij een broodje kip Hawaï moest ik denken aan plakjes kaas, kip, ham en ananas, maar het bleek enkel van die hele goedkope supermarkt salade te zijn, en dat voor slechts €5,60! Uiteindelijk 120,- aan munten kwijt op één dag, ook wel weer een prestatie op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:


Hahahaha helemaal stuk gegaan om onze kassa scan skills
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:


Hahahaha helemaal stuk gegaan om onze kassa scan skills

Kickrollen op die hekken, terwijl een stuk pizza in mijn strot gedouwd krijgen. Ik draai me om hang jij aan die tentkoorden. 2 meter verder een hoepiehakker, echt... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:

Je moest er blijkbaar bij zijn geweest om nog iets van deze zin te maken ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:

Je moest er blijkbaar bij zijn geweest om nog iets van deze zin te maken ook :lol:

Ik hoop dat deze beelden nooit online komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Helicaze schreef:
Grim schreef:
Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:

Dit half uur :lol: :lol:

Je moest er blijkbaar bij zijn geweest om nog iets van deze zin te maken ook :lol:


De area heet Rebellion en Rebelion was toen aan het draaien xd

Niet echt leesvriendelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een weekend :worship: :worship: . Geen zin om een uitgebreid verslag te doen, maar het absolute hoogtepunt was toch echt wel Noisecult. Al begins af aan ontzettend fan van hun, en baalde echt ontzettend hard dat dit hun
(een na) laatste optreden zou zijn. Wist van tevoren wel dat dit heel erg bijzonder ging worden, maar dit uur kwam toch nog ver boven mijn verwachtingen uit. Al die gouden platen, en dan zo'n sfeer erbij, niet te omschrijven hoe vet dit was :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad zaterdag! Begonnen bij The Opposition, wat gelijk een van de beste setjes van de dag was. Verder bijna heel de dag bij de Reborn stage gestaan met uitstapjes naar Eforce en Regain, Delete en Mind Dimension. Alles lekker dichtbij elkaar en het was zeer goed te doen met de drukte. Volgend jaar zeker weer bij :cool:
Set van de dag: Mind Dimension :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Wat een weekend met als hoogte punt toch wel vazard vs hm. Genoeg mensen van hier gezien.
Enne oja nog excuses voor het slopen van de hele catering, iemand van hier bleef me daar maar over aanspreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jongens, jongens wat een top weekend was dit zeg! Onzettend genoten van de opener van dit festivalseizoen. De bedoeling was om enkel zaterdag te gaan maar dankzij iemand die het B-Freqz album had gepreorderd zondag last-minute nog een gratis entree kunnen fixen, dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Wel weer voor een karrenvracht aan bier leeggedronken zodat ik nu de rest van de maand op m'n nagels kan bijten om eten te kunnen krijgen.

Zaterdag genoten van de setjes van The Opposition, Clockartz, jumpen bij Pat B, Vazard & Hardstyle Mafia, B-front, Avio Live en het laatste kwartiertje Mind Dimension. Het absolute hoogtepunt was toch wel het kassa gebeuren met Helicaze en Hekzitter bij Rebelion, ik ga echt stuk als ik die beelden zie hahahahahahaahah. Aan de snelheid en vlotheid te zien heeft Helicaze vroeger vaak aan de kassa gezeten. Mensen waren mij op het werk echt aan het bekijken toen ik zo luid begon te lachen xd

Zondag dus pas om 16u aangekomen omdat dat echt last last minute was. Nog de adaro classics kunnen meepikken en potje B-front vs Digital Punk. Voor de rest niet echt m'n ding daar dus ik heb gewoon 2u bij Dj Coenio gestaan die hitjes speelde als er zijn Joost is anders geaard, Shirt uit en Zwaaien van het Feestteam en Ik moet zuipen van Partyfreax! Was gewoon geniaal dus ookal moest ik rijden hahaha. en een +10 voor Henk Dissel!

Oohja ik heb in de verte ook nog Melvinfr gezien die volgens mij een klein beetje het noorden kwijt was en met zo'n gigabal keihard tege de vlakte ging en daarmee tegen mensen aan het aanrennen was, ook gieren hahahahaha.

Nou het was echt een heel mooi weekend dus, ik zit nog altijd af te zien op m'n bureau maar wel met een glimlach. Toen ik vanmorgen op het werk aankwam voor morgen toch maar meteen een dagje verlof ingepland.. Ik ga het nog nodig hebben om te herstellen van mijn katers/spierpijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Oohja ik heb in de verte ook nog Melvinfr gezien die volgens mij een klein beetje het noorden kwijt was en met zo'n gigabal keihard tege de vlakte ging en daarmee tegen mensen aan het aanrennen was, ook gieren hahahahaha.


Ik ontken alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was genieten zeg! Perfect om het festivalseizoen zo te kunnen beginnen! :) Elke area wel even bezocht en moet zeggen dat het geluid me niet tegenviel.

Porps voor de gene die de banaan gooide bij SR trouwens. :lol: :lol: Die moet gaan darten ofzo, want damn die aim was sick haha. Verder ook echt heel erg genoten van Vazard, Scope DJ, Frequencerz en uiteraard Phuture Noize!

Ohja, wij waren om half 12 ofzo al naar huis gegaan wat volgens mij nogal scheelde in het wegrijden: wij waren zo het terrein af. Maar goed, file na een festival hou je altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pino_GPF4life schreef:
Oohja ik heb in de verte ook nog Melvinfr gezien die volgens mij een klein beetje het noorden kwijt was en met zo'n gigabal keihard tege de vlakte ging en daarmee tegen mensen aan het aanrennen was, ook gieren hahahahaha.


Ik ontken alles.



En dan komen nu de beelden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Credits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat meisje is ook aardig lucky xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritante mensen zijn jullie ook! Tjonge jonge. Kijk dat zielige meisje nou

Ook wel mooi om te zien hoe die bal er precies langs lijkt te gaan. Alsof ze dr voor gemaakt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat pasje naar voren was het beste wat ze gedaan heeft gisteren idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

waar is willem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Hahahah Melvin held xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:14 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Afbeelding


Hahahahq, heel je ziel en zaligheid in deze punch gelegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik geef een 5/7
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:49 
 
Hardtraxxer

Clockartz schreef:
Got a sunburn at Rebirth, but it was totally worth it :D
Thanks everyone for visiting, it was really nice.
Here our tracklist:
1. Luna - Unlocked
2. Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
3. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
4. DJ Duro - Just Begun
5. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Rude Mix)
6. Clockartz - Rockafella
7. Ran-D & Clockartz - Victorious (Loudness Edit)
8. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
9. Clockartz - Time To Rock
10. Ran-D - Demolition Time
11. Clockartz - Delirium
12. Beholder & Zany - Midnight
13. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
14. Clockartz - TBA
15. Welcome To My Rave
16. Miss Kitty vs. DJ Mystery - Helltunnel
17. Chris One - Deathmatch
18. B-Front & Frontliner - Magic
19. Clockartz - Loudness Tool
20. Chris One - Mind Of A Killer
21. Clockartz & Malice - Dirty Italy
22. Clockartz & Chris One - The Inner Circle (OST Loudness 2018)
23. Clockartz - Caged (Epic Edit)


Wat een ongelooflijk vette set was dat. Ook heerlijk op de raw stage een klein beetje nuance. Verder was B-frontliner in potentie een van de sets van het weekend.. maar dat geluid....

Ik vind wel dat Rebirth wat aan charme heeft ingeleverd. Een paar jaar geleden met die ene grote tent was het echt iets speciaals. Met zijn allen het seizoen openen. Nu is het meer een klein festivalletje dat toevallig vroeg in het seizoen valt.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten