Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mentos schreef:
dus ik weet niet of het normaal is dat het 40 min duurt om van het parkeerterrein af te komen na een feest maar dat was wel even kut.

Ja, is normaal. Kan veeeeel erger zelfs. (Q-Base/Decibel bijv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nou niet overdrijven. Zo snel droog je nou ook weer niet uit. Gewoon af en toe een flesje kopen en als de dorst niet zo groot is even een slokje aan iemand anders vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Is onze Job al weer terecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zeggen dat hij zaterdag, toen Mind Dimension klaar was, nog behoorlijk goed aanspreekbaar was. Viel alles mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een fijn dagje meegemaakt, beetje overal en nergens geweest!
Tien minuten voor de opening gearriveerd dus geen probleem gehad van een lange file om te parkeren.
Muzikaal was de dag wel ok met als hoogtepunten: B-freqz classics (Hard Bass re-run :drool: ), Sound Rush en NSCLT als afsluiter. Wat een sfeer en mooi voor die jongens!!! :love:
De album showcase van B-freqz viel me beetje tegen, had ook het gevoel dat het geluid niet goed doorkwam waar ik stond....
En oohja twee muntjes voor een flesje water is toch wel wat overdreven zeker met zo'n weer :/
Voor de rest wel genoten van mijn eerste Rebirth en goed georganiseerd.
PS: die nieuwe plaat van Ecstatic dead to life klonk zo vet live :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Moet eerlijk zeggen dat hij zaterdag, toen Mind Dimension klaar was, nog behoorlijk goed aanspreekbaar was. Viel alles mee.


Ja. Viel tegen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
TSFH schreef:
Heb trouwens nog 1 minpunt: ik vond het echt schandalig dat je niet je water kon bijvullen, zeker in dit warme weer. En dan wordt er ook nog eens 2 munten gevraagd voor een flesje water... gewoon erg gierig :thumbdown:


Ja. Ik heb bijna 50 euro uitgegeven aan water om niet uit te drogen. Dat vind ik echt nergens meer over gaan.


50 euro aan water.. :huh:
Kijk je uit dat je geen watervergiftiging oploopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 a 9 flesjes van een halve liter. Stel, je bent er 9 uur. Dan is dat 1 flesje per uur. Ik vind dat nou niet bijzonder veel. Zeker niet als je beweegt en transpireert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat een beetje overdreven. Maarja, iedereen is anders natuurlijk. Zelfs al gooi ik 3/4 pil erin drink ik nog niet zoveel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar was dat water uit die watertank nou wel of niet te drinken? Ik durfe me er niet aan te wagen.

Edit: Vond een munt voor een ijsje ook wel overdreven, half muntje was ook genoeg geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De nieren kunnen ongeveer 0,7 tot 1 liter water per uur verwerken.

Dus een halve liter water per uur drinken, 9 uur lang, vind ik best veel.
Ga dan bier drinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Moet eerlijk zeggen dat hij zaterdag, toen Mind Dimension klaar was, nog behoorlijk goed aanspreekbaar was. Viel alles mee.

Moest wel lachen om Job die overal als een gek tussendoor liep te stuiteren en die gast in groene polo die er steeds achteraan liep en hem overeind hield. Leek net alsof Job een dagje met zijn begeleider weg mocht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Remi schreef:
Moet eerlijk zeggen dat hij zaterdag, toen Mind Dimension klaar was, nog behoorlijk goed aanspreekbaar was. Viel alles mee.

Moest wel lachen om Job die overal als een gek tussendoor liep te stuiteren en die gast in groene polo die er steeds achteraan liep en hem overeind hield. Leek net alsof Job een dagje met zijn begeleider weg mocht :lol:

Die rode wangen en zijn bezweet hoofd ook altijd. Is nu waarschijnlijk met zijn brakke kop de verschillende vormen van erosie aan het uitleggen aan zijn leerlingen. Wat een vent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik Job tegenkwam was hij nog heel helder van geest. Het is daarna dus snel gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel tof weekend gehad van vrijdag tot en met vandaag op het vakantiepark. Heerlijk begin van het outdoor seizoen. Nog even Chroman gesproken (volgens mij :x) maar ik was op dat punt echt totaal niet meer aanspreekbaar, excuses daar voor haha. Verder lekker overal van genoten, en even nergens kritisch op gekeken, erg goed bevallen. Die bottle bar was trouwens wel echt een haat liefde relatie. 110 euro weg in 2 dagen voornamelijk aan die bottle bar :cry:. Maar was t zeker waard!

Edit: Trouwens erg zonde dat het geluid op de main heel erg schommelde op zowel zaterdag als zondag. Hierdoor maar weg gelopen bij B-Frontliner want ik kon er echt niks mee, helaas. Wat betreft het water had het wel iets acceptabeler geregeld kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Nog even Chroman gesproken (volgens mij :x) maar ik was op dat punt echt totaal niet meer aanspreekbaar, excuses daar voor haha.

Dat klopt ja. Ik zag iemand met een Spoontech shirt rond 5 voor half 9 de tent uitlopen bij Delete. Ik dacht: die gaat vast ook naar Vazard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
kegel77w schreef:
Nog even Chroman gesproken (volgens mij :x) maar ik was op dat punt echt totaal niet meer aanspreekbaar, excuses daar voor haha.

Dat klopt ja. Ik zag iemand met een Spoontech shirt rond 5 voor half 9 de tent uitlopen bij Delete. Ik dacht: die gaat vast ook naar Vazard xd


Als ik je op volgend feestje tegen kom zou ik er iets normaler bij lopen dan afgelopen zaterdag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ja. Om even namens Remi en mij (en ik denk vele anderen) te spreken: hulde aan het vrouwelijk schoon dat rondliep. Goeiendag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag vroeg vertrokken zodat we nog even wat inkopen konden doen bij het bierparadijs op de heenweg. Wel wat later aangekomen dan gepland, maar wel om 2uur binnen. Gelijk zo'n lekkere Claro te pakken gehad bij de bottelbar, ook gelijk de laatste ivm het serieus nemen van mijn taak als bob. Wat los komen bij de Euforische stage.
Daarna op de main nog een stukje Zany & Jones, flinke klappers... De Classics sets van B-freqz en Adaro waren echt heel vet en ook wel muzikaal het beste van de dag. De muziek op de Main viel me de rest van de dag wel wat tegen, niet zo mijn ding.
Omdat het op de Main ook erg warm was, zijn we naar de hardcore gegaan. Lekkere lange set Korsakoff, erg goed vermaakt daar in het zonnetje. Dat ze dit jaar een buitenstage hadden was wel een mooie verbetering, vooral met dit weer.

Ook nog wat polonaises gelopen in het feest café. Was weer erg gezellig.

Erg goeie sfeer overal, goed vermaakt! :thumbup:
Andere pluspunten waren de wc's en de Time-table boekjes, fijn dat ze die hier nog wel altijd uitdelen, danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Oh ja. Om even namens Remi en mij (en ik denk vele anderen) te spreken: hulde aan het vrouwelijk schoon dat rondliep. Goeiendag.

Ik weet niet waar dit aan lag (of wel) maar dit was echt niet te doen. Alsof ze de hele winter op kweek zijn gezet en dit weekend allemaal tegelijk zijn los gelaten. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Oh ja. Om even namens Remi en mij (en ik denk vele anderen) te spreken: hulde aan het vrouwelijk schoon dat rondliep. Goeiendag.

Ik weet niet waar dit aan lag (of wel) maar dit was echt niet te doen. Alsof ze de hele winter op kweek zijn gezet en dit weekend allemaal tegelijk zijn los gelaten. (L)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:09 
 
Hardtraxx Newbie

Aangezien de organisatie hier ook meeleest, ben ik toch wel benieuwd wat hun standpunt is wat betreft drinkwater. Mij lijkt het namelijk een stuk klantvriendelijker om de ticketprijs met een paar euro te verhogen en gewoon gratis drinkwater aan te bieden, zeker met de temperaturen in de tenten dit weekend. Ook omdat het georganiseerd wordt door een stichting, lijkt het mij geen doel op zich om zoveel mogelijk geld te verdienen met flesjes water voor 2 munten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik let daar op een hardstyle feest dus echt amper op :lol:. Op intents wel mooi uit de tent gluren want dan is er wat meer tijd naast het feesten over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik let daar op een hardstyle feest dus echt amper op :lol:. Op intents wel mooi uit de tent gluren want dan is er wat meer tijd naast het feesten over :P

VoyeuroyAPO
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar even een verslagje van mijn kant. Helaas myst niet kunnen meepakken door de eerder genoemde professor die alles ophield. Het parkeren zelf ging best vlot. Goede parkeerwachters die alles netjes in goede banen leiden.

Begonnen bij The Opposition dus dat was al lekker stevig binnenkomen. Clockartz was weer heel dik zoals gewoonlijk, zowel eigen platen als andere en oudere platen die ze erbij nemen. Na Clockartz de jumpskills weer wat gaan bijschaven bij Pat B. Hij draaide nog een edit met het star wars deuntje. Helaas volgde er geen laserkicks. Beetje teleurgesteld. Misschien een ideetje voor een collab met Rebelion?

Nog een kijkje gaan nemen bij nsclt om daarna door te gaan naar B-Frontliner. Delete draaide helaas niet zo een dikke set als vorig jaar maar toch weer flink staan maaien bij onder andere Take It Back en Explosions. Vazard & Hardstyle Mafia was ook weer om van te smullen zoals al eerder is aangehaald.

Achteraan de Rebellion tent alles gesloopt tot Rebelion gedaan had. Het beeldmateriaal hiervan is echt hilarisch :lol:
Het laatste beetje energie eruit gestampt bij B-Front & Mind Dimension. :yay:


De zondag was ik helemaal in mijn eentje naar Rebirth gereden. Geen kameraden die te laat zijn dus mooi op tijd aanrijden op de parking. Jammer dat we pas binnen mochten rond 13.05 en zo toch weer een aantal extra minuten moesten missen van Jay Reeve. Zo goed als heel de dag rondgezwerfd met Simon10pont en het merendeel van de dag de euforische tent onveilig gemaakt. Hier en daar uitstapjes naar onder andere: Zany vs Jones, Adaro Classics, B-Freqz en Henk Dissel.

De euforische tent was de hele tijd genieten. Meer euforische namen/stages op festivals ben ik helemaal voorstander van na gisteren.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten