Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van mijn passagiers had trouwens een geniaal idee om bij een kennis van hem in de wijk te parkeren. Slechts 10 minuten lopen en geen file bij het aankomen en wegrijden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 20:41 
 
Hardtraxxer

Wat een topfeest was dit weer :thumbsup:

+ Clockartz
+ B-Frontliner
+ Vazard vs. Hardstyle Mafia (onverwacht momentje: Back 2 Sleep die nog ff gedraaid werd :bomb: )
+ B-Front (What We Are gvd goud :loving: )
+ Mind Dimension

Qua organisatie was het over het algemeen allemaal dik in orde, nooit lang hoeven wachten ergens, drukte die imo goed gespreid was enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie foto's van B-Front waarbij de tent echt leeg stroomt en er niet veel volk over blijft.. Sneu wel eigenlijk. Dat verdient zo'n man als B-Front niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 22:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tja ik denk dat het meer lag aan het feit dat Radical toen ook zijn set begon bij de andere stage dan dat de mensen geen zin hadden in B-Front. Radical is nou eenmaal ontiegelijk populair, vooral bij de rawboys die daarvoor nog bij Rebelion stonden, die voor B-Front draaiden.

Ik vond het persoonlijk mega chill, alle ruimte om lekker om je heen te maaien met ook alleen maar liefhebbers. Deed me een beetje denken aan de tijden dat ik in Blue afsloot op Defqon met een groep 'liefhebbers' terwijl 99,9% op de mainstage stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 22:45 
 
Hardtraxxer

Main stond ook, in mijn optiek, heel vol tijdens radical.
En het was natuurlijk ook al zijn 4e stage moment van de dag. Persoonlijk kan ik er geen genoeg van krijgen, maar wellicht dat anderen er wel zo over denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk festivaldagje gehad (zaterdag) met goed weer en veel bekenden, maar verder muzikaal niet echt hoogstaand. Niet dat ik iets anders had verwacht, maar er werd veelal wel echt heel voorspelbaar gedraaid. Ondanks dat wel top vermaakt.

De hoogtepunten van de dag waren toch zeker Clockartz en Mind Dimension Live voor mij. Vooral de eerstgenoemde was dan ook meteen een setje dat níet compleet te voorspellen was. Openen met Unlocked. :D Wat blijven deze heren toch heerlijk gevarieerd draaien.
Verder heb ik een beetje gemixte gevoelens over de set van Vazard & Hardstyle Mafia. Had Vazard er solo gestaan, dan was deze set waarschijnlijk 10x interessanter geweest. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met het standaardriedeltje van Hardstyle Mafia, die draaien nooit echt iets bijzonders (behalve Back 2 Sleep dan misschien, maar die draaiden ze vorige week ook). Wel tof dat Vazard er, naast eigen albumplaten, ook een paar onverwachte non-Spoontech tracks opgooide, én dat ie uiteindelijk toch afsluit met Wonderland Destroyed - ik was heel even bang dat ie ‘m niet ging draaien. Daarnaast blijft What We Are horen bij B-Front altijd een pluspuntje, hoewel inmiddels niet geheel onverwacht meer. :P

Wel helaas door gedoe met vervoer bijna heel The Opposition gemist, die had ik toch ook wel graag gezien. Deepack op de classic stage nog even als meeting-point gebruikt voor de groep, maar man man man. Ik weet dat ze dit al tijden doen, maar kom op zeg. Het is geen freestyle stage. Sfeer zat er overigens verder wel goed in, niks van te zeggen.

Misschien maar goed dat ik voorlopig even geen festivals meer meepak tot Defqon. Heb me ontzettend goed vermaakt de hele dag, maar ik heb het ook wel weer even gezien voor nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mega dik weekend gehad! Wel duur doordat je nergens water kon bijvullen (schandalig eigenlijk, zeker met dit weer en hitte in de tenten.Morgen een langer verslag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag naar Rebirth geweest en wat ben ik blij dat ik heb gekozen om af te sluiten bij NSCLT in plaats van Bfreqz & Crew. De tent was weliswaar maar halfvol, maar wat een sfeer :loving: . De hele tent deed mee en je zag de jongens ook genieten van 1 van hun laatste optredens (alleen intents nog). Op het einde nog een mooi woordje van Villian en de jongens waar ze het zelf ook niet meer droog hielden, waarna de familie ook nog eens op de stage kwam. Was mooi om mee te maken :loving: .

Set van de dag ook voor mij!

Buiten NSCLT ook genoten van de setjes van Zany & Jones, B-Freqz Classics en Adaro Classics. De rest viel eerlijk gezegd tegen op de main. B-Freqz hun album vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed. Frequencerz & Rejecta draaide nog Never Look Back wat een leuk moment was. Nieuwe platen van Rejecta waren ook wel nice. Voor de rest was het eigenlijk 1 hitjesparade. Nog even kort bij B-Front & Digital Punk geweest, maar toen besloten kijkje te nemen bij Ecstatic. Goeie keuze was dat. Ze draaide een lekker setje.

Ik ben eigenlijk alleen maar bij NSCLT en Ecstatic geweest op de reborn. Het is jammer dat mijn vrienden niet graag naar de euforische stage wilde, anders was ik er zeker vaker te vinden. Ik heb mij daar verre weg het meeste vermaakt.
Het valt mij op dat de sfeer op raw stages gewoon steeds minder en minder wordt. Veel dagjesvolk dat niks kent behalve de hitjes en er heerst ook best vaak een 'harder = beter' mentaliteit. Je ziet alleen maar te strakke gezichten, mensen die niet voor de muziek komen, maar alleen voor de drugs. Erg jammer is dat. Bij de Reborn stage was dat heel anders. Nee, raw is echt steeds minder voor mij weggelegd tegenwoordig op een aantal uitzonderingen na.
Erg jammer..

Weet niet of meerdere mensen dit zo ervaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 01:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel bij de euphoric stage geweest en ben blij met die keuze, ontzettend leuke setjes gehoord van Ecstatic, Sound Rush met een hele bak nieuwe tracks, en dat laatste uurtje met NSCLT natuurlijk :cry: ! Alle setjes die ik op de main heb gezien vond ik dik behalve Ran-D wat nogal hitjes parade was. Zany & Jones, Adaro classics, en B-Freqz classics en live waren dik, maar voor de rest niet bij de main geweest... Enige puntje van kritiek is dat het zonde was dat de Euphoric en Hardcore niet omgedraaid waren, de hardcore stage leek ontzettend druk, terwijl de Euphoric stage bijna groter was en altijd maar half gevuld....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+++ Bottle Bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Weet niet of meerdere mensen dit zo ervaren?

Heel zeker. Ik merk al langer dat er zeg maar 2 kampen aan het vormen zijn.

1) De mensen die lekker willen bruinen in het zonnetje en drugs nemen omdat ze het na 3 uur al niet meer aankunnen. Weten de volgende dag niet meer welke dj's ze nou gezien hebben.

2) Mensen die nog echt naar feesten gaan om lekker los te gaan op de muziek.

Misschien wel heel erg zwart-wit, maar dat gevoel heb ik steeds meer. Ik heb vrienden die ik zaterdag niet eens gezien heb omdat ze hele dag bij de rebellion stonden. Tja..

Tijdens Clockartz ging het vooraan goed los. Natuurlijk komen dan weer alle mobieltjes boven om losgaande mensen te filmen en door te sturen naar hun vriendjes van "kijk hoe leuk het hier is!!". De helft van het volk dat bij Clockartz stond, stond er omdat het mooi weer was. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer bij nsclt was echt ongekend. Waardig afscheid voor deze heren. Naarmate het einde vorderde werd het alleen maar beter. :worship:



Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al met al een prima dagje gehad. Ik was helaas niet helemaal topfit helaas, maar prima genoten. Plan was om extra vroeg te vertrekken (voor ons doen) om eindelijk Myst eens te kunnen zien. Helaas moesten we door een wegafsluiting door België, waar we ook nog eens in de file stonden. Vervolgens stonden we ook nog even vast voor het parkeren door
jackSparrow schreef:
een begeleider die eigenlijk het verkeer ophield ipv te begeleiden


Professor Dumbledore die nog even alle auto's staande hield om te vragen of ze moesten parkeren. Lijkt me redelijk logisch bij een weiland in de middle of nowhere. Enfin. Uiteindelijk Andy SVGE helaas ook moeten missen, dus maar even begonnen bij de Bottle Bar en naar Sound Rush gegaan. Was nog erg rustig in de tent en dat vond ik ook eigenlijk ook helemaal niet zo erg. Prima binnenkomer. Tegen het einde van de set moest ik even lekker kakken en het viel mij meteen op dat ze wel erg zuinig zijn geweest met het aantal dixies bij de main. Het stond hier dan ook al 3 a 4 rijen dik en dat was later op de dag nog steeds het geval. Besloten om de gok te wagen bij de WC's aan de andere kant van het terrein en daar was ik gelukkig elke keer bijna meteen aan de beurt.

Hierna naar Clockartz gegaan. Om de een of andere reden nog nooit een set van ze bezocht, dus ik was benieuwd. Was erg dik. Helaas de eerste paar tracks gemist omdat ik nog op het potje zat, maar met platen als Midnight, Pounding Senses en die Loudness OST was dit erg lekker. Hierna had ik wel weer even zin in wat euforischer werk, dus alvast maar naar de Reactivate gegaan waar NSCLT na een half uur zouden draaien. Lekker buiten in het zonnetje staan ouwehoeren tijdens Tatanka en toen was ook NSCLT ineens al bijna klaar. Laatste stukje D-Block & S-Te-Fan op de main nog even meegepakt (ze draaiden Shiverz een keer !!1!), die ook nog een toffe edit van Antidote draaiden. Vervolgens B-Frontliner die openden met World Outside :loving: . Verder nog wat oude tracks als Godz Power en Magic. Ook de nieuwe platen klonken goed, al was het geluid wel een stuk zachter dan tijdens D-Block & S-Te-Fan. Tegen het einde van de set naar buiten gegaan, maar dit ging al bijna niet meer omdat het zo allejezus druk werd voor Gunz 4 Hire. Even wat gegeten en een stukje van Genox gezien, waar het wel heel erg rustig was. Besloten om nog even 10 minuten Delete mee te pakken, waar we o.a. Explosions nog hebben gehoord. Was wel moeilijk warm in de tent, dus weer snel naar Vazard vs Hardstyle Mafia gelopen, wat voor mij met kop en schouders de set van de dag was. Openen met The Orange Tree (Infirium remix) :loving: . Het geluid stond echt perfect gelukkig. Het was niet heel druk, maar de sfeer was fantastisch. Ik kan heel de set op gaan noemen, maar extra noemenswaardig: de eerder genoemde Orange Tree, Anxiety Crash, Voice of Conscience, Time Has Come en een edit van Disco Inferno? Alle Hardstyle Mafia platen kwamen ook meer dan prima door, dus waar het dan andere keren aan ligt weet ik ook niet zo goed.
Hierna nog even wat gegeten en om half 11 de Rebellion tent ingelopen voor B-Front, waar we precies het moment zagen dat letterlijk 80% van de tent leegliep. Erg bijzonder om te zien, maar niet heel erg. B-Front was, zoals verwacht, toch wel een paar stapjes terug (logisch natuurlijk). Toch genoten, met als hoogtepunten What We Are en Zero Gravity. Afgesloten bij Mind Dimension, wat lomp hard ging, maar door het zachtere geluid t.o.v. de Reborn niet in de buurt kwam van Vazard en Hardstyle Mafia.

Achteraf best jammer dat ik gisteren niet meer ben geweest, omdat ik nog wel erg veel zin had in een dagje euforisch. Maar aangezien ik vanmorgen om 8 uur al weer lekker op kantoor moest zitten leek me dit geen heel strak plan.

Opvallend is wel de onnoemelijke spierpijn die ik heb. Daarnaast ook opvallend hoe het met de conditie is gesteld: deze was aan het eind van vorig festival seizoen merkwaardig beter dan aan het begin van dit festivalseizoen :lol: . Op naar Supersized.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Got a sunburn at Rebirth, but it was totally worth it :D
Thanks everyone for visiting, it was really nice.
Here our tracklist:
1. Luna - Unlocked
2. Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
3. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
4. DJ Duro - Just Begun
5. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Rude Mix)
6. Clockartz - Rockafella
7. Ran-D & Clockartz - Victorious (Loudness Edit)
8. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
9. Clockartz - Time To Rock
10. Ran-D - Demolition Time
11. Clockartz - Delirium
12. Beholder & Zany - Midnight
13. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
14. Clockartz - TBA
15. Welcome To My Rave
16. Miss Kitty vs. DJ Mystery - Helltunnel
17. Chris One - Deathmatch
18. B-Front & Frontliner - Magic
19. Clockartz - Loudness Tool
20. Chris One - Mind Of A Killer
21. Clockartz & Malice - Dirty Italy
22. Clockartz & Chris One - The Inner Circle (OST Loudness 2018)
23. Clockartz - Caged (Epic Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerdere edities was het wederom top. Moest nog wel wennen aan de temperaturen (vooral in de tenten xd), kan merken dat ik het wintervachtje er nog op heb zitten. Dikke ploatn gehoord bij The Pitcher, NSCLT, Clockartz, Vazard vs HSM en Mind Dimension.

S/o naar Remi, de redder in nood. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
kan merken dat ik het wintervachtje er nog op heb zitten.:


Dat merkte iedereen wel op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat zal best. Laatste uurtje lekker de handjes in de zakken geparkeerd, was kapot. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een erg vermakelijke dag gehad gisteren! Rond 14:00 uur binnen en na bonnen te halen etc in de euforische tent beland waar Sephyx en Unsenses aan het draaien waren. Prima setje om in te komen met als hoogtepunt Twilight Zone! :loving: Vervolgens richting de main gegaan, toen Zany en Jones net Arise remix draaiden. Viel me op dat het nog erg rustig was in de tent, maar was helemaal prima! Verder heb ik nog Do You Want Heavy en Psychedelic Trip gehoord. Goeien handel dus! :D

Daarna was het tijd voor B-Freqz Classics, wat eigenlijk gewoon een soort Hard Bass 2013 re-run was. Die set heel vaak aangehad dus ik vond het helemaal prima! Vervolgens Adaro Classics wat voor mij ook de set van de dag was. Het mixwerk icm met een leuke platenkeuze was flink genieten. Hij draaide oa Mindgame, Mistress en Disturbia (The R3belz remix), wat een baas! :worship: Daarna opeens bij Korsakoff beland, wat dikke prima was omdat het buiten was en de temperatuur vee fijner was dan in de tenten. Draaide nog een edit van Raw To The Floor, een van m’n lievelings Hardcore platen! :D Na een bezoekje aan het feestcafé terug naar de Hardcore gegaan voor Angerfist. Angerfist is altijd goed dus heb me wederom prima vermaakt bij z’n set.

B-Freqz was gewoon een album showcase. Vind het een leuk album dus mezelf goed vermaakt op deze set. Daarna naar Sound Rush gegaan. Wat een vette set was dit zeg, met als absoluut hoogepunt House Music! :drool: Vervolgens afgesloten bij B-Freqz & The Crew. Was wel lachen maar niet heel bijzonder. Gelukkig wel nog EVP gehoord! :thumbsup:

Al bij al een hele gezellige dag gehad, tot volgend jaar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb trouwens nog 1 minpunt: ik vond het echt schandalig dat je niet je water kon bijvullen, zeker in dit warme weer. En dan wordt er ook nog eens 2 munten gevraagd voor een flesje water... gewoon erg gierig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
S/o naar Remi, de redder in nood. :worship:

Geen probleem, broeder. :thumbup:

RomanAnthony schreef:
Daarnaast ook opvallend hoe het met de conditie is gesteld: deze was aan het eind van vorig festival seizoen merkwaardig beter dan aan het begin van dit festivalseizoen :lol: .

20 seconden maaien en ik was kapot, joh.

Zaterdag hele toffe dag gehad. Toen we bij de laatste 4 seconden van Rebelion de tent in kwamen en ze werden afgekondigd stroomde het letterlijk helemaal leeg. Wij stonden naast de voorste pilaar en we waren zo ongeveer de achterste 'rij'. Stond misschien 100 man. Maar wel heel de Hardtraxx B-Front fancrew, haha. Achteraf had ik misschien net zo lief bij Malice gestaan want ik vond het bij B-Front wat tam, zeker na Vazard & HS Mafia.
Verder een minpuntje voor het broodje kipschnitzel. Broodje was onmin droog en de schnitzel was ook niet je-van-het. Afijn, verder veel gelachen. Was mooi, festivalseizoen is weer begonnen ahhyeah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merkte juist dat ik een stuk meer energie had vergeleken met een nachtfeest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal weekendje gehad. Meeste is wel gezegd denk ik, zaterdag het meest genoten bij Mind Dimension (wat een klappen kwamen er voorbij), B-Front op de main, Clockartz, de Thera plaatjes bij The Opposition en Vazard vs HSM. Wat een sfeer hing er daar op het einde van de avond. +++ voor de bottlebar inderdaad.

Zondag muzikaal gezien niet geweldig maar flink vermaakt met ouwehoeren (Melvin die mensen ging lastigvallen met zo'n bal die ze bij B-Freqz in het publiek gooiden :worship: ). Ook de Hollandse hitjes tent was genieten. Onverwachts nog ff op het podium beland bij de B-Freqz classics set ook :lol: Fijn om al die HB 2013 plaatjes weer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
TSFH schreef:
Weet niet of meerdere mensen dit zo ervaren?

Heel zeker. Ik merk al langer dat er zeg maar 2 kampen aan het vormen zijn.

1) De mensen die lekker willen bruinen in het zonnetje en drugs nemen omdat ze het na 3 uur al niet meer aankunnen. Weten de volgende dag niet meer welke dj's ze nou gezien hebben.

2) Mensen die nog echt naar feesten gaan om lekker los te gaan op de muziek.


Misschien wel heel erg zwart-wit, maar dat gevoel heb ik steeds meer. Ik heb vrienden die ik zaterdag niet eens gezien heb omdat ze hele dag bij de rebellion stonden. Tja..

Tijdens Clockartz ging het vooraan goed los. Natuurlijk komen dan weer alle mobieltjes boven om losgaande mensen te filmen en door te sturen naar hun vriendjes van "kijk hoe leuk het hier is!!". De helft van het volk dat bij Clockartz stond, stond er omdat het mooi weer was. Klaar.

Mee eens maar het is niet zo dat groep 1 perse raw is en groep 2 euforisch liefhebbers, zoals tsfh doet laten denken. Althans dat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad op de zaterdag. Rond 2 uur binnen, ging voor ons redelijk vlot met parkeren e.d. Gelijk even een biertje gehaald bij de bottle bar, helaas bob dus het is bij 2 bier gebleven :beer: . Daarna opgewarmd bij Sound Rush, heerlijk setje ondanks dat het geluid even uitviel. Vervolgens een stukje The Pitcher, Tatanka en NSCLT meegepakt. Eetpauze ingelast voor B-Frontliner, paar verrassend lekkere loempia's naar binnen gewerkt. Eerste keer B-Frontliner gezien op de main en daarna bij Delete beland wat echt een volledig uur beuken was, supertoffe set. Daarna een trui uit de kluisjes gehaald en nog net Zimmersion 2.0 gehoord bij Vazard :love: Phuture Noize zoals gewoonlijk een uurtje genieten en geëindigd bij Deepack en Avio waar de sfeer er nog heerlijk inzat op het einde van de dag. We waren voor het eerst met de auto (normaal partybus) dus ik weet niet of het normaal is dat het 40 min duurt om van het parkeerterrein af te komen na een feest maar dat was wel even kut. Al met al een topfeest en volgend jaar zeker weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heb trouwens nog 1 minpunt: ik vond het echt schandalig dat je niet je water kon bijvullen, zeker in dit warme weer. En dan wordt er ook nog eens 2 munten gevraagd voor een flesje water... gewoon erg gierig :thumbdown:


Ja. Ik heb bijna 50 euro uitgegeven aan water om niet uit te drogen. Dat vind ik echt nergens meer over gaan.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten