Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wat hebben we gisteren genoten, dik geslaagde zaterdag! (L)

Voor alle Hardtraxxers die vandaag weer even hun longen kapot komen stampen, geniet er van! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen zin om een uitgebreid verslag te doen dus dan maar even kort. Heb een mooie dag gehad, het weer was natuurlijk fantastisch en overal hing wel een goede sfeer. Ben overal en nergens geweest, uiteindelijk van m'n planning niet veel terecht gekomen. Sound Rush, Dbstf classics (Total Eclipz :love: ), B-Frontliner en Phuture Noize (wel minpunt voor het niet draaien van Strike You Down) waren de sets van de dag. B-Front in de Rebelion was ook vet maar was half bezopen dus weet er niet heel veel meer van op Dark Moon, Chaos & Order en natuurlijk What We Are na :loving:

Organisatorisch gezien wel wat kleine aanmerkingen, zo duurde het binnenkomen wel heel erg lang. Zowel het inrijden met de auto als de rij voor het fouilleren. Daardoor MYST en/of Keltek helaas gemist. Ook het geluid vond ik wat wisselend, bij die buitenstage stond het top maar bij de main met momenten toch echt veel te zacht. Verder wel alles gewoon prima (wc's, indeling, drukte, personeel, barren, despo bar :love: ) Welk merk was dat? Wil ik wel even inslaan tijdens de zomer.

Al met al een topfeest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad! (L)

Door omstandigheden helaas pas laat vertrokken, dus hadden we Myst gemyst. Hadden nog wel gerusht voor Sound Rush maar daar konden we alleen de laatste 10min nog van zien. Afijn, volgens de klok was het toen inmiddels tijd voor Clock Arts. Zag hier tracklisten van hun voorbijkomen dus daar moest ik maar eens naartoe, een geen spijt van gehad :love: Top die oudere platen die ze erbij pakken en hun eigen werk doet het ook goed. Ideaal hier in het zonnetje + desperadootjes erbij :thumbsup:

Verder de dag volgemaakt met stukje Tatanka en NSCLT in de classics, dbstf zowel op de main als classics, bfrobtliner en Phuture Noize. Ik vond het allemaal heerlijk, er was niet echt een uitschieter voor mij qua sets.

Verder wel apart dat het water al vroeg op was bij die taps. Maar die installatie waar je alleen je handen onder kan doen en niet een flesje gebruiken ze hier al jaren vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vanaf de weg met de auto tot in de tent waar MYST speelde hebben we 20 min over gedaan (met kluisjes nemen en naar de wc gaan ertussen). Als je MYST/Keltek gemist heb is dat toch echt je eigen schuld :P

De standaard is meteen hoog gelegd voor dit festival seizoen! Door de sfeer en muziek vooral bij de Reactivate gestaan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:49 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We vinden het geweldig om al jullie positieve reacties te lezen! Maar we staan natuurlijk ook open voor feedback, we nemen dus zeker ook de kritieke puntjes mee :)

Pommer schreef:
Verder wel alles gewoon prima (wc's, indeling, drukte, personeel, barren, despo bar :love: ) Welk merk was dat? Wil ik wel even inslaan tijdens de zomer.


Claro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Door omstandigheden helaas pas laat vertrokken, dus hadden we Myst gemyst. Hadden nog wel gerusht voor Sound Rush maar daar konden we alleen de laatste 10min nog van zien. Afijn, volgens de klok was het toen inmiddels tijd voor Clock Arts.

Chapeau xd

Moest toch wel een beetje lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:53 
 
Hardtraxxer

Compleet vergeten dat ik nog tickets had ontvangen! Kan zelf niet aanwezig zijn, ben momenteel aan het werk. Als ik er nog iemand blij mee kan maken stuur me even zsm een bericht! Hoef er niks voor, maar zou zonde vinden als er iemand niet kan gaan die wel zou willen/kunnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxxer

Echt een mooi begin van het festival seizoen.

Eerst even de verbeter puntjes opnoemen, de rij naar binnen duurde echt veel te lang, had iets meer ruimte gemogen zodat er wat meer doorgangen waren. Verder zou een uitgang aan de zijkant van de tent van de main/rebelion ook erg fijn zijn (zag wel de nooduitgang deuren, dus het is mogelijk). En het geluid van de main was naar mijn mening niet altijd even goed, had het gevoel dat het geluid in de rebelion wat beter was.

Al met al toch een geweldige dag gehad, binnenkomen bij Theracords The Opposition, waarna een stuk luminite gezien in het mooie weer en daarna weer terug naar de rebelion. Hoogte punten over de dag waren toch wel B-Frontliner, Phuture Noize :loving: , Radical Redemption, Warface & D-Sturb, en het stuk Delete wat ik aan het begin gezien heb voor de anthem show.

Door het weer zat de sfeer op de meeste plekken er goed in, en ook nog een hoop mensen tegengekomen. Verder ook een leuke Phuture Noize fan meeting gehad en later met dezelfde groep dus bij Phuture Noize geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Verder wel apart dat het water al vroeg op was bij die taps. Maar die installatie waar je alleen je handen onder kan doen en niet een flesje gebruiken ze hier al jaren vgm.

Die tabs is geen officieel drinkwater. Is gewoon een ton waar ze water in gooien. Geen stromend water dus. Als je daar niet ziek van bent geworden is meer geluk xd
Die vage handeninstallatie is wel op t waterleidingnet aangesloten alleen lastig om een beker te vullen :P
Dus verbeterpunt voor de oranisatie: graag stromend drinkwater of de prijs voor een flesje de helft naar beneden want water kost geen drol uit fles en een levensbehoefte. Dank u. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Geweldige dag gehad gisteren! MYST & Theracords zorgde voor een heerlijk begin van de dag. Clockartz ook echt geweldig, heerlijk zo in het zonnetje! Wel direct verbrand uiteraard :whistle:

B-Frontliner en Gunz for Hire waren op zich leuk maar vond het minder door het geluid. Geluid op de main was echt matig waar wij stonden tijdens hun sets. Nieuwe G4H nummers wel vet opzich.

Daarna tijd voor de set van de dag, Vazard vs Hardstyle Mafia. Flink staan maaien met twee gasten in het midden.  Mochten jullie ook op Hardtraxx te vinden zijn (wat me niet zou verbazen). Ik was die kleine jongeman met blondhaar en een B-Front shirt. Fijn dat er de hele set een circel van vrije ruimte om ons heen onstond waar bijna niemand zich doorheen waagde :lol:

Helemaal uitgeteld en inmiddels aan de beademing nog even genoten van PN en B-Front. Wat triest trouwens dat de hele tent leeg liep toen B-Front begon. Maar goed, genoeg ruimte om de laatste energie eruit te stampen.

Echt een top begin van het seizoen, inmiddels onderweg naar huis met spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat het kon :surrender:


Heb jij toevallig bij de kluisjes om 12.30 een jongen in een MYST shirt aangesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Desley DD schreef:
Geweldige dag gehad gisteren! MYST & Theracords zorgde voor een heerlijk begin van de dag. Clockartz ook echt geweldig, heerlijk zo in het zonnetje! Wel direct verbrand uiteraard :whistle:

B-Frontliner en Gunz for Hire waren op zich leuk maar vond het minder door het geluid. Geluid op de main was echt matig waar wij stonden tijdens hun sets. Nieuwe G4H nummers wel vet opzich.

Daarna tijd voor de set van de dag, Vazard vs Hardstyle Mafia. Flink staan maaien met twee gasten in het midden.  Mochten jullie ook op Hardtraxx te vinden zijn (wat me niet zou verbazen). Ik was die kleine jongeman met blondhaar en een B-Front shirt. Fijn dat er de hele set een circel van vrije ruimte om ons heen onstond waar bijna niemand zich doorheen waagde :lol:

Helemaal uitgeteld en inmiddels aan de beademing nog even genoten van PN en B-Front. Wat triest trouwens dat de hele tent leeg liep toen B-Front begon. Maar goed, genoeg ruimte om de laatste energie eruit te stampen.

Echt een top begin van het seizoen, inmiddels onderweg naar huis met spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat het kon :surrender:


Heb jij toevallig bij de kluisjes om 12.30 een jongen in een MYST shirt aangesproken?


Dat klopt haha, was er zeer jaloers op :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubbele post, oeps ik zit weer te klooien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 14:38 
 
Hardtraxxer

Wat heb ik een lekker feest gehad. Mainstage kleiner dan de Raw(rebellion ) maar wel erg mooi aangekleed en vond het design erg mooi. HetWeer was dan ook zo lekker op het perfecte moment. Sfeertje was overal erg goed en overal goede ruimte gehad om los te gaan. Sfeertje bij Frequencerz. wel erg warm en Gunz for hire setje was goud! .Dit was mijn eerste keer Rebirth en heeft echt alle verwachtingen waar gemaakt. File naar de parkeerplaats kwam door een begeleider die eigenlijk het verkeer ophield ipv te begeleiden ;). Vreemd. Volgend jaar zeker weer proberen te komen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Joey schreef:
Desley DD schreef:
Geweldige dag gehad gisteren! MYST & Theracords zorgde voor een heerlijk begin van de dag. Clockartz ook echt geweldig, heerlijk zo in het zonnetje! Wel direct verbrand uiteraard :whistle:

B-Frontliner en Gunz for Hire waren op zich leuk maar vond het minder door het geluid. Geluid op de main was echt matig waar wij stonden tijdens hun sets. Nieuwe G4H nummers wel vet opzich.

Daarna tijd voor de set van de dag, Vazard vs Hardstyle Mafia. Flink staan maaien met twee gasten in het midden.  Mochten jullie ook op Hardtraxx te vinden zijn (wat me niet zou verbazen). Ik was die kleine jongeman met blondhaar en een B-Front shirt. Fijn dat er de hele set een circel van vrije ruimte om ons heen onstond waar bijna niemand zich doorheen waagde :lol:

Helemaal uitgeteld en inmiddels aan de beademing nog even genoten van PN en B-Front. Wat triest trouwens dat de hele tent leeg liep toen B-Front begon. Maar goed, genoeg ruimte om de laatste energie eruit te stampen.

Echt een top begin van het seizoen, inmiddels onderweg naar huis met spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat het kon :surrender:


Heb jij toevallig bij de kluisjes om 12.30 een jongen in een MYST shirt aangesproken?


Dat klopt haha, was er zeer jaloers op :drool:

Haha, dat was ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Haha, dat was ik dus.


Hahaha, toch nog onbewust een Hardtraxxer tegen gekomen dus! Bij MYST heb ik je volgens mij ook nog even gezien maar toen had ik een paar glaasjes teveel op dus ik kan het mis hebben :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze editie weer erg genoten.
Even opwarmen bij ome Scope en daarna doorgegaan naar Sound Rush. Mainstage was erg mooi, de sfeer zat er bij hun set goed in :)
Daarna naar Clockartz gegaan en ultiem genoten daar :yay: heerlijk die afwisseling tussen eigen platen en oude meesterwerkjes! Ook fijn met dat zonnetje :thumbsup:
Even een kijkje genomen bij tatanka en noisecult die erg lekker draaiden!
Vervolgens DBSTF op de main! Vind hun nieuwe eigen werk zo lekker. Ging goed los daar :)
Bij Tuneboy op de Reacivate was er niet zo veel volk te bekennen, maar wel goed de ruimte om los te gaan. Voor mij stond een oudere man (50-60) helemaal uit z'n dak te gaan. Prachtig om te zien.
Dbtsf op de Reactivate was direct de set van de dag. Wat een heerlijke platen toch en iedereen deed mee :loving:
Afsluiten bij Phuture Noize was weer erg lekker :) jammer dat ie strike you down niet draaide.

Qua organsisatie en aankleding eigenlijk alles weer top. Heerlijke opener van het festivalseizoen gehad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
vanaf de weg met de auto tot in de tent waar MYST speelde hebben we 20 min over gedaan (met kluisjes nemen en naar de wc gaan ertussen). Als je MYST/Keltek gemist heb is dat toch echt je eigen schuld :P



Inderdaad.
Als je te lang voor de ingang heb gestaan, moet je eerder heen gaan. En niet met zn allen als een stel schapen tegelijk naar binnen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Brainweavers schreef:
vanaf de weg met de auto tot in de tent waar MYST speelde hebben we 20 min over gedaan (met kluisjes nemen en naar de wc gaan ertussen). Als je MYST/Keltek gemist heb is dat toch echt je eigen schuld :P



Inderdaad.
Als je te lang voor de ingang heb gestaan, moet je eerder heen gaan. En niet met zn allen als een stel schapen tegelijk naar binnen willen.

Neemt niet weg dat er nog wel meer poortjes hadden kunnen staan. En het was ook vooral het inrijden wat lang duurde btw. Tuurlijk kun of moet je misschien wel eerder weggaan voor de zekerheid, maar dan mag je het nog wel als kritiekpunten meegeven aan de organisatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 16:05 
 
Hardtraxxer

Wederom een keurige zaterdag bij Rebirth, parkeerplaats lekker dichtbij het terrein. Toen we aankwamen begon het bij de entree al aardig druk te raken. Idee van een maat van me was dat ze tijdelijk de VIP entree zouden kunnen gebruiken om het een beetje te spreiden. Zal in de praktijk niet makkelijker wezen dan het idee ervan.. Goed weer, leuke mensen (zowel personeel en bezoekers), keurig weer.
Volgend jaar hopelijk weer!
(Tatanka op de Reactivate zeer goed.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijn verslag:
+++++++++++++++++++++++ Mind Dimension
+ al de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Personeel verdient wel een pluim ja! Security Altijd gewoon vriendelijk even vragen of ik mijn peuk buiten de tent kon roken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om vervolgens 2 minuten later er weer eentje binnen op te steken.

Moet zeggen dat het een geslaagd feest was, met als hoogtepunt Clockartz, PN en B-Frontliner. Ook even Vazard wezen checken, heb normaal niks met spoontech maar hij draaide wel echt dik.

Helicaze schreef:
Nieuw dieptepunt bereikt in de hardstyle scene. 80% van het volk dat bij het begin van B-Front de tent uit loopt. xd


Kan ook liggen aan het feit dat hij die dag al meerdere malen heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa zo gaat het eigenlijk wel haha. Maarja, als de security de mensen erop wijst om buiten te roken, voldoen zij tenminste ook weer aan de eisen van de inspectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een topdag gehad op de zaterdag met topweer! Wij waren met de bus net voor de drukte, waardoor het naar binnen gaan redelijk snel verliep. Veel setjes bezocht, mijn favorieten waren toch wel Phuture Noize, Genox, Vazard & HM, Mind Dimension en de set van E-Force en Regain :worship:

Was soms wat heet in de tenten, maar daar kun je als organisatie weinig aan doen. Geluid bij de Reborn was echt snoeihard! :bomb: Geluid in de main vond ik dan weer een stuk minder. Voor de rest was alles organisatorisch top geregeld!

Tot volgend jaar! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad zo. Begonnen bij Myst wat echt prima was om de dag mee te starten. Daarna even wezen kijken bij Scope DJ wat echt heerlijk was net buiten de tent ^^ . Nog even wezen kijken bij Sound Rush waar de sfeer er echt prima inzat zelf nadat de muziek er een paar minuten uit lag. Daarna naar Clockartz wat eigenlijk altijd wel prima is, al helemaal zo in het zonnetje :loving: . Toen richting de raw tent voor een setje van Frequencerz die redelijk standaard was en het eigenlijk net te druk/warm was. Even een broodje kroket naar binnen gewerkt om daarna d-block & s-te-fan en b-frontliner mee te pakken, helaas stond het geluid niet heel lekker en ging er ook maar weinig mensen echt los tijdens b-frontliner naar mijn idee. Nog even wezen kijken bij d-block & s-te-fan en vazard vs hm, om daarna naar phuture noize te gaan :loving: . Na phuture noize nog wezen kijken bij b-front die in een schandalig lege tent stond, maar de sfeer werd er niet minder door. Na 3/4 van de set toch maar besloten om richting huis te gaan om file en dergelijke voor te zijn en we zaten er ook wel redelijk doorheen.
Overall echt een top festival gehad alleen jammer van warmte/drukte in de raw tent(maarja daar kan de organisatie ook weinig aan doen)

+++clockartz
++bottle bar, scope dj en phuture noize
-warmte in de tenten
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten