Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 04:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer vermaakt gisteren! Heb wel de ola mensen die door t publiek lopen gemist met dit weer. Dikste set D-Block & S-Te-Fan op de reactivate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 07:35 
 
Hardtraxxer

Gisteren helaas gemist en dus op tijd gaan slapen; kon alle mooie filmpjes maar moeilijk verteren.
Nu wel enorm hyped voor deze dag! Tot vanmiddag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat viel delete trouwens ontzettend tegen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand 2 (gewonnen) zondag tickets waar hij niks mee doet? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 09:50 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Heeft er iemand 2 (gewonnen) zondag tickets waar hij niks mee doet? :$

ja bericht mij maar even
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Mees-89 schreef:
Heeft er iemand 2 (gewonnen) zondag tickets waar hij niks mee doet? :$

ja bericht mij maar even


Bericht gestuurd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heeft nog iemand 1 of 2 zondag tickets beschikbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potje veel zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog kaartjes voor zometeen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een vette dag gehad gisteren. Nu weer aan het ontbijten en over iets minder dan een uur weer vertrekken voor dag 2. Voornamelijk te vinden bij de euphorische tent denk ik.

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Dikste set D-Block & S-Te-Fan op de reactivate.

Was idd heel erg lekker!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten gisteren zeg :loving:. Heerlijk hard geluid vanaf het begin, waar heb je dat Nou nog. De setjes icm het weer waren uitermate fijn. Theracords was een heerlijke opening van de dag, zat er meteen goed in. Daarna the pitcher welke een hele fijne set neerzette dus ik heb Clockartz helaas moeten skippen. Die zie ik een andere keer wel weer. Noisecontrollers vs audiotricz was ook genieten. Daarna Frequencerz van wie ik eigenlijk iets meer had verwacht qua set. Stop nou eens met Getting off :lol:. DBSTF, B-Frontliner en Vazard vs HM ook echt uitermate van genoten. Alleen Delete viel een beetje buiten de boot die dag. Op enkele tracks na had ik niks met zijn set. Jammer dat het geen set zoals vorig jaar was. Phuture Noize maakte de dag uiteindelijk compleet met een set volop dijken van platen :loving:. Global Citizens gaat nergens meer over

Kortom genoten van alle setjes, het weer en vrienden :thumbsup:. Wens een ander festival veel geluk om rebirth te overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke dag zeg! Gave setjes gehoord en het weer was perfect.

Set van de dag was Clockartz, openen met Unlocked en Who's Calling, verder platen als Just Begun en Midnight. Hun eigen platen klinken live ook gewoon super.

Zometeen dag twee, zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt het dat het niet mogelijk is die gratis tickets vd b-freqz cd te verkopen op ticketswap. Heb mijn kaartjes gratis gegeven aan een maat van een maat van mij, maae vertrouw hem niet zo, wil niet dat hij dadelijk verdiend aan kaarten die ik hem gratis heb gegeven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kun je idd niet verkopen via Ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Die kun je idd niet verkopen via Ticketswap.

Ah oke mooi, thanks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:23 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog een 1 zondag ticket over?

Zou echt super zijn namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxxer

Hopelijk is het geluid verbeterd in de main tent, want dat vond ik gisteren niet optimaal. Terwijl dit bij andere stages wel dik in orde was.

Nog even zin maken en dan gaan we er weer voor!

Vandaag vooral in de main tent te vinden en een uitstapje naar Ecstatic en eventueel laatste half uur Deadly Guns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard & Hardstyle Mafia gisteren :loving: Jezus wat ging dat maximaal los. Sowieso veel gave setjes gehoord, was weer een waardige opener van het seizoen. :) Veel plezier iedereen vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Frontliner en Vazard vs Hardstyle Mafia was echt geweldig. B-Front in een half lege Rebellion, maar wel een top sfeertje toen. Phuture Noize 2e helft alleen gezien, helaas alle nieuwe platen gemist, maar geen spijt van, want Vazard vs Harstyle Mafia :loving:
Mind Dimension ook maar half gezien omdat ik kapot was, maar daar kwamen ook een partij live edits voorbij zeg.
En Regain draaide Activator - Old Skool, was leuk jooo

Edit: Oh ja Delete... 20 minuten geweest en ik kon er vrij weinig meer mee. Alleen flink los gegaan op Explosions, verder kende ik niet eens platen, alleen Apocalyptic Darkness :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi dagje gehad met als hoogtepunten Vazard & Hardstyle Mafia, Phuture Noize, Clockartz en Mind Dimension. Straks weer heen voor dag 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige dag gehad gisteren! MYST & Theracords zorgde voor een heerlijk begin van de dag. Clockartz ook echt geweldig, heerlijk zo in het zonnetje! Wel direct verbrand uiteraard :whistle:

B-Frontliner en Gunz for Hire waren op zich leuk maar vond het minder door het geluid. Geluid op de main was echt matig waar wij stonden tijdens hun sets. Nieuwe G4H nummers wel vet opzich.

Daarna tijd voor de set van de dag, Vazard vs Hardstyle Mafia. Flink staan maaien met twee gasten in het midden.  Mochten jullie ook op Hardtraxx te vinden zijn (wat me niet zou verbazen). Ik was die kleine jongeman met blondhaar en een B-Front shirt. Fijn dat er de hele set een circel van vrije ruimte om ons heen onstond waar bijna niemand zich doorheen waagde :lol:

Helemaal uitgeteld en inmiddels aan de beademing nog even genoten van PN en B-Front. Wat triest trouwens dat de hele tent leeg liep toen B-Front begon. Maar goed, genoeg ruimte om de laatste energie eruit te stampen.

Echt een top begin van het seizoen, inmiddels onderweg naar huis met spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat het kon :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me wel wat geërgerd aan de manier van mixen bij Audio Tricz. Al voor t einde van de tracks afkappen/ uitfaden en dan de volgende starten. Beetje jammer.
Oja: en geen gratis water?? Foei organisatie! :list: Dan vind ik 2 munten steeds voor een flesje te duur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:10 
 
Hardtraxxer

Was weer een top editie, wel een dikke min voor het parkeren. Het duurde meer dan een half uur voordat we op de parkeerplaats stonden (vanaf het moment van aanrijden gezien) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke dag gehad gisteren! Helaas duurde het parkeren en het binnenkomen wat lang waardoor we Devin Wild vs Keltek en Theracords hadden gemist. Sound Rush was een prima binnenkomer. En die main was weer echt heel gaaf gedaan. Vond het vorig jaar al gruwelijk, dus was redelijk moeilijk om het te overtreffen imo, maar dat hebben ze zeker gedaan. Tijdens SR nog 20 minuten naar Luminte geweest, wat er al aardig op ging. Hierna Clockartz, heerlijke set (openen met Unlocked :oh: ) en met het prachtige weer erbij kon er ook niet veel mis gaan. Frequencerz ook leuke set, maar wat was het warm in die tent zeg pff. Daarna gelijk weer naar de Reborn gegaan voor Killshot, geluid stond hier toch een partijtje hard zeg. En vanaf 7 uur eigenlijk alleen maar bij de main geweest. Eerste keer B-Frontliner was echt goud. Openen met World Outside aangevuld met oudere en nieuwe platen. Echt dik, ookal leek de rest van het publiek minder er mee te kunnen. Gunz For Hire en Sub Zero Project waren ook prima. En dan zoals gewoonlijk set van de dag: Phuture Noize. :worship: Begint eigenlijk een beetje standaard te worden, maar het blijft altijd toch zo geniaal. Geen moment stil gestaan. Radical Redemption, tja, had hem al een tijdje niet meer gezien dus was redelijk benieuwd, maar het ligt me niet meer echt.
Dus, een heerlijke dag gehad, weer was goed, sets waren goed, stages waren goed, sfeer was goed. Dit is hoe je een festival seizoen moet aftrappen. :D

+++ Phuture Noize (L)
++ B-Frontliner, Clockartz
+ Stages + lichten etc, snelle bediening bij de bar
- Warmte in de tenten, maarja daar is ook weinig aan te doen
- Het binnenkomen duurde redelijk lang
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten