Zo. Dit was een leuk feestje! we waren rond 16:45 aanwezig dus mooi op tijd voor Alphaverb & Geck-O, dat was me toch een fijn setje, Assquake & Scary Voices gehoord en nog plaatjes zoals The Hard Way
Daarna tijdens Digital punk even rustig gaan zitten op de tribunes aangezien ik al een ochtend had gewerkt en dus een beetje moe was

Deepack draaide ook leuk, wat een geniale mensen zijn dat..
Frequencerz weer even gaan zitten, wat gegeten en net op tijd weer terug voor Hollow

Crypsis was genieten, hij draaide mooi een paar van zijn oudere platen
Toen kwam B-front, jongens nog aan toe wat een held! Radical als afsluiter, ik zat er wel een beetje doorheen maar was een gruwelijk vette afsluiter!
+ sets van B-front en Alphaverb & Geck-O
+ Genoeg Ruimte
+ Snelle bediening aan de bar
+ Mc Da Syndrome
- Geluid stond net iets te hard
- Ongeveer 4 volle glazen drank over me heen gedonderd
