Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:37 

Hardtraxx Elite

Geck-O toegevoegd aan line-up :D
in plaats van Tartaros
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Geck-O toegevoegd aan line-up :D
in plaats van Tartaros

Why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Tartaros had een andere boeking in het buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:55 

Hardtraxx Veteran

Tegen die tijd kijken of ik ga.
Line-up is niet echt verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het hier met het geluid zit, gezien de locatie en tijdstip (overdag)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:18 

Hardtraxx Elite

Rebirth Festival schreef:
Laatste 400 Rebellion tickets in de verkoop!

Met nog een ruime maand tot Rebellion, gaan de laatste 400 tickets in de verkoop. Zorg dat je erbij bent en Join the Rebellion!

Tickets
http://www.jointherebellion.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Gaat hem waarschijnlijk niet worden dus, aangezien ik pas tegen die tijd wilde kijken of ik ging. Maar met 400 kaarten over lijkt het erop dat het uitverkocht gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:25 

Hardtraxx Elite

Rebellion is uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:35 

Hardtraxx Elite

Rebirth Festival schreef:
Join the Rebellion - Timetable en laatste info

Over 5 dagen barst de eerste editie van Rebellion los! Zaterdag pakt de organisatie uit met een stevige en gevarieerde line-up en een mooie show. Sporthal Beekdal zal worden omgeturnd tot een ware beuktempel. Samen met de sfeer zoals je die in Haaren tijdens Twisted en Rebirth gewend bent, zijn dat de perfecte ingrediƫnten voor een vet feest.

De Rebellion start om 15.00 uur en duurt tot 01.00 uur. Kom op tijd en zorg dat je niets hoeft te missen! Even aansterken kan in onze food-corner, en uitrusten kan op de tribune met een mooi uitzicht over de zaal en op de stage. De organisatie heeft er super veel zin in om samen met jullie een knallende eerste editie van Rebellion neer te gaan zetten! Graag tot zaterdag!

Hieronder vind je de timetable, kijk voor meer details op onze website: http://www.jointherebellion.nl.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:18 

Hardtraxx Elite

Fijne Timetable, heel veel zin in Geck-o & Alphaverb :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:15 

Hardtraxxer

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:54 

Geck-O en Alphaverb samen! Die set zou ik heel graag willen horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:35 

Hardtraxxer

heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 04:32 

IvoWII schreef:
Geck-O en Alphaverb samen! Die set zou ik heel graag willen horen :drool:

Builder - Her Voice (Super Bass Mix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 18:19 

Hardtraxx Elite

Zo. Dit was een leuk feestje! we waren rond 16:45 aanwezig dus mooi op tijd voor Alphaverb & Geck-O, dat was me toch een fijn setje, Assquake & Scary Voices gehoord en nog plaatjes zoals The Hard Way :D
Daarna tijdens Digital punk even rustig gaan zitten op de tribunes aangezien ik al een ochtend had gewerkt en dus een beetje moe was :P Deepack draaide ook leuk, wat een geniale mensen zijn dat..
Frequencerz weer even gaan zitten, wat gegeten en net op tijd weer terug voor Hollow :bomb:
Crypsis was genieten, hij draaide mooi een paar van zijn oudere platen :D
Toen kwam B-front, jongens nog aan toe wat een held! Radical als afsluiter, ik zat er wel een beetje doorheen maar was een gruwelijk vette afsluiter!

+ sets van B-front en Alphaverb & Geck-O
+ Genoeg Ruimte
+ Snelle bediening aan de bar
+ Mc Da Syndrome

- Geluid stond net iets te hard
- Ongeveer 4 volle glazen drank over me heen gedonderd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 18:23 

tijntjuh120 schreef:
Zo. Dit was een leuk feestje! we waren rond 16:45 aanwezig dus mooi op tijd voor Alphaverb & Geck-O, dat was me toch een fijn setje

Geck-o & Alphaverb die Tat & Zat - Skleroxx en Builder - Her Voice (Super Bass Mix) erop gooien.

Digital Punk was niet veel aan, heel zijn set ging langs me af. Deepack was heel vet. Een lekker gevarieerde set. Freqz draaide nog Tat's mash-up :bomb:. Crypsis het standaard gebeuren. B-Front was leuk en Radical vond ik niet veel aan. Over het algemeen weet ik niet veel meer af van die laatste uurtjes, het bier deed z'n werk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:10 

Hardtraxx Elite

15:15 aanwezig. ja feestje uit mijn dorp :innocent: Jaa Alphaverb VS Geck-O was echt super fijn! Maar niemand had dit verwacht! zo goed! Het geluid stond heerlijk hard (oordoppen waren ideaal.) heerlijk gedraait. Totaal geen zweethok wat ik wel had verwacht! Tjaa Stefan kwa bier liep het wel goed ja! :beer: Kortom een heerlijk feest
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten