Jawel schreef:
Silvio Aquila schreef:
HanM schreef:
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is
Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?
Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.
Hahaha ja, dit roep ik al een tijdje. Ik word ook echt niet meer warm voor een classicsfeest. Mocht ik gaan is het puur voor de gezelligheid met de muziek op de achtergrond gedrukt. Die specials zoals VWAB Fusion trap ik ook niet meer in.
Maar zoals DJ's zelf aangeven, als ze de hitjes niet draaien worden ze daarop afgerekend. Het is dus nooit goed. Mij lijkt een verboden-eigen-tracks-te-draaien editie dan wel weer spannend, mits niet elke DJ dezelfde tracks erbij pakt. Zou leuk zijn als ze ook draaien alsof het 2007 is (
en je dit soort shizzle voorgeschoteld krijgt,
of dit soort lijsten). Maar in deze tijd wanneer je naam een branding is, treed een DJ op waar hij/zij voor staat, hun eigen tracks. Weet nog wel toen (volgens mij) een Frontliner op een Defqon hier een hoop kritiek kreeg omdat 'ie alleen maar eigen tracks draaide. Simpelere tijden.
Maarja ik ben dan maar gewoon een ordinaire Hardtraxx Veteran nerd die neerkijkt op het overige plebs.