Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:07 
 
Hardtraxxer

Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:17 
 

Wie is trouwens Khaleesi ofzo? Zie hem op Syndicate ook al prime-time staan :D
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wie is trouwens Khaleesi ofzo? Zie hem op Syndicate ook al prime-time staan :D

Ik gok een vrouw :P
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:05 
 

duizendpoot schreef:
Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.

Jij verwoordt het beter dan ik ^^
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.


Never Perish is gewoon uitgebracht hoor:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/jason-payne-never-perish-art003-t36067.html
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Anonymous schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen

Ik snap dus echt niet dat je een beunhaas als Jason Payne interessanter kan vinden dan Prefix & Density/Thera/Warface/Kold Konexion


Sjonge jonge wat een diep trieste reactie weer met je beunhaas, ongelofelijk
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:17 
 

Ja weet ik, heb het al terug genomen. Sorry.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ja weet ik, heb het al terug genomen. Sorry.

Netjes :aww: had je reactie daarna ook over het hoofd gezien moet ik zeggen >.<
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:04 
 

SkiggyRapz18 schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ja weet ik, heb het al terug genomen. Sorry.

Netjes :aww: had je reactie daarna ook over het hoofd gezien moet ik zeggen >.<

Haha, kan gebeuren ;)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface z'n album release is op dit feest. Bron: facebook
Bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Kiloknaller schreef:
Wie is trouwens Khaleesi ofzo? Zie hem op Syndicate ook al prime-time staan :D

Ik gok een vrouw :P


day mar toch
Bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
b-ram schreef:
Kiloknaller schreef:
Wie is trouwens Khaleesi ofzo? Zie hem op Syndicate ook al prime-time staan :D

Ik gok een vrouw :P


day mar toch


yup
Bericht Geplaatst op 10 okt 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
duizendpoot schreef:
Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.


Never Perish is gewoon uitgebracht hoor:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/jason-payne-never-perish-art003-t36067.html

En ook nog een track bij gearbox toch? Plus zit er een aan te komen bij het album van gearbox
Bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Is More & Friends hosting
22.00 - 23.00 Kold Konexion
23.00 - 00.00 X-Pander
00.00 - 01.00 Digital Punk
01.00 - 02.00 DJ Luna vs E-Force
02.00 - 03.00 Chain Reaction vs. High Voltage
03.00 - 04.15 Crypsis vs Act of Rage
04.15 - 05.00 Warface LIVE
05.00 - 06.00 Radical Redemption

illegaaltje stage:
00:00-01:00 Crowd Control
01:00-02:00 Electric Punk
02:00-03:00 Jason Payne
03:00-04:00 Up Syndrome
04:00-05:00 Backfire
05:00-05:30 DMDT


End of Line Recordings stage:
00.00 - 01.00 Zyprus
01.00 - 02.00 Khaleesi
02.00 - 03.00 Warface
03.00 - 04.00 Typhoon
04.00 - 05.00 Hardcraft
Bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords
23:00 - 00:00 K96
00:00 - 01.30 Blackburn vs. Aeros
01:30 - 03:00 Degos vs. Prefix
03:00 - 04.30 Thera vs. Project Exile
04:30 - 05:30 Re-Done vs. Density
Bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Theracords
23:00 - 00:00 K96
00:00 - 01.30 Blackburn vs. Aeros
01:30 - 03:00 Degos vs. Prefix
03:00 - 04.30 Thera vs. Project Exile
04:30 - 05:30 Re-Done vs. Density


Wuut , nieuwe duo's bij Theracords? xd
Bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Helicaze schreef:
Theracords
23:00 - 00:00 K96
00:00 - 01.30 Blackburn vs. Aeros
01:30 - 03:00 Degos vs. Prefix
03:00 - 04.30 Thera vs. Project Exile
04:30 - 05:30 Re-Done vs. Density


Wuut , nieuwe duo's bij Theracords? xd


Ja viel mij ook al op. Wel grappig bedacht. Houd de variatie er in lijkt me :thumbsup:

-edit: Heb ik wat gemist of staat de tijd van het forum fout? Op moment van schrijven is het 21:15 en boven mijn post staat 22:15 :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
-edit: Heb ik wat gemist of staat de tijd van het forum fout? Op moment van schrijven is het 21:15 en boven mijn post staat 22:15 :lol:

Zomertijd uitzetten bij foruminstellingen. ;)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.


Heeft ondertussen wel al een paar platen uitgebracht! Die zogenaamde mashups zijn verschrikkelijk slecht, simpel knip en plak werk... >.<
Z'n edit van The Record Breaking kan ik dan weer wel appreciƫren!
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:27 
 

stefan_helmond schreef:
22.00 - 23.00 Kold Konexion


Het zal je maar telkens gebeuren als Kold Konexion zijnde.. Overal zowat te openen :/
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
stefan_helmond schreef:
22.00 - 23.00 Kold Konexion


Het zal je maar telkens gebeuren als Kold Konexion zijnde.. Overal zowat te openen :/

Ja inderdaad, wel sneu. Maar wie moeten ze er anders neerzetten.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

X-Pander?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Doe maar Act Of Rage.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:55 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
duizendpoot schreef:
Ik heb het idee dat de gunfactor bij Jason payne erg hoog ligt want op zn mash ups na (die niet heel sterk zijn) draait hij niet zo verschillend ten opzichte van andere raw artiesten. Daar moet nog eens bij komen dat hij nog geen een plaat heeft uitgebracht. Het is wel een goeie jongen.


Heeft ondertussen wel al een paar platen uitgebracht! Die zogenaamde mashups zijn verschrikkelijk slecht, simpel knip en plak werk... >.<
Z'n edit van The Record Breaking kan ik dan weer wel appreciƫren!


Waar kan ik zn platen vinden? Ben toch wel benieuwd dan.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Never Perish & No Mercy zijn de enige platen die op discogs staan, komt binnen enkele dagen een release op TC. Zal vanaf nu wel meer gaan produceren vanwege het feit dat ie bij TC zit
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten