Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:53 
 

Qlown schreef:
Doe maar Act Of Rage.


Inderdaad! Overal waar hij stond heeft ie zowat op primetime gestaan :thumbdown: En dat terwijl hij net is 'begonnen' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:


Nee...Jammer... :(

Toelichting: Intro en mid zijn leuk maar niet heel erg bijzonder, Jeff zijn vocals zijn erg karig (alleen maar Rage filled to the floor toch?) en de screech is zo standaard dat ik de plaat uit wilde zetten. Conclusie: helaas niets voor mij dit nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou heb ik nog best wel eens dat ik zulke nummers nog steeds kan waarderen, maar deze vocals en ongeinspireerde screech stoor ik me gewoon aan, 13 in een dozijn ten top...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
[(alleen maar Rage filled to the floor toch?)


"This is how it feels when Rage hits the Raw" is wat ik hoor.

Nummer blinkt niet echt ergens in uit nee, maarja voor een 'nieuwe' naam is het misschien te gewaagd om meteen buiten de lijntjes te gaan voor zo een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel nog heen te gaan, vorig jaar was zo bagger! Al denk ik dat dit jaar alles wel in orde is. Maar Hemkade beveiliging & warmte blijft een min punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Maar Hemkade beveiliging blijft een min punt.

Watdan? Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas kunnen wij toch niet naar dit feest :(

Als je interesse hebt in de tickets, klik hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Youri schreef:
Maar Hemkade beveiliging blijft een min punt.

Watdan? Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.


Bij het fouilleren vragen als ''Heb je drugs bij je?'' ''Ga je binnen drugs kopen?'' en vervolgens vol in je sjaak knijpen tidjens fouilleren. Wellicht omdat ik aantal keer vrij vroeg was. Beetje raar. Voorderest weinig last van inderdaad, zal wel pech zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Last minute toch aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt deze keer, eigenlijk was alles dit keer beter geregeld op de line-up na dan.
Beter geluid in de Minus is More area, stuk rustiger en soepel entree. In de Theracords area was t erg rustig, lekker veel ruimte en stuk koeler dan in de Minus is More area, alleen jammer dat het geluid daar een stuk zachter stond.
Nadelen bij deze locatie blijven toch wel de warmte en de erg aanwezige beveiliging maar goed, daar kan de organisatie niets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Helaas kunnen wij toch niet naar dit feest :(

Als je interesse hebt in de tickets, klik hier

Jezus Danny, wat doe je nu??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Prima vermaakt deze keer, eigenlijk was alles dit keer beter geregeld op de line-up na dan.
Beter geluid in de Minus is More area, stuk rustiger en soepel entree. In de Theracords area was t erg rustig, lekker veel ruimte en stuk koeler dan in de Minus is More area, alleen jammer dat het geluid daar een stuk zachter stond.
Nadelen bij deze locatie blijven toch wel de warmte en de erg aanwezige beveiliging maar goed, daar kan de organisatie niets aan doen.


lijkt me toch juist dat de organisatie daar wel wat aan kan doen? wat bedoel je met aanwezig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Richardd schreef:
Prima vermaakt deze keer, eigenlijk was alles dit keer beter geregeld op de line-up na dan.
Beter geluid in de Minus is More area, stuk rustiger en soepel entree. In de Theracords area was t erg rustig, lekker veel ruimte en stuk koeler dan in de Minus is More area, alleen jammer dat het geluid daar een stuk zachter stond.
Nadelen bij deze locatie blijven toch wel de warmte en de erg aanwezige beveiliging maar goed, daar kan de organisatie niets aan doen.


lijkt me toch juist dat de organisatie daar wel wat aan kan doen? wat bedoel je met aanwezig dan?

Enige oplossing daarvoor is zo'n koude lucht kanon ofzo? Mja die dingen vind ik ook maar irritant. Moet de organisatie die hele toko gaan verbouwen dan volgens jou?
Met aanwezige beveiliging bedoel ik dat er elke 10 minuten 2 man beveiliging langs kwam lopen in de main zaal, ongeacht waar ik stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien kunnen ze wat van die vrieskou uit de NDSM-werf importeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus, hoe was het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje. Als ik terugdenk aan de reacties over de North Sea Venue dan hebben ze toch een hoop verbeterd. Het geluid in de MiM en End of Line zaal was echt geweldig. Qua drukte viel het echt reuze mee, dus was het ook niet zo heel warm. Geluid bij de Theracords stond veel te zacht en bij Illegaaltje had het ook wel wat beter gemogen.
Dacht op het begin wel dat er flink wat vechtpartijtjes zouden ontstaan met het volk wat binnen stond. Allemaal van dat nektasjesvolk, maar het viel mee.
Blackburn vs. Thera, Khaleesi, Jason Payne, Typhoon, Act of Rage vs. Crypsis, Warface, Degos & Re-Done vs. Density vs. Jason Payne en Radical gehoord. Blackburn vs. Thera, Jason Payne, Act of Rage vs. Crypsis en Warface sprongen er bovenuit.
Khaleesi ook als ze niet zo belabberd zou hebben gemixt. Dat was echt dramatisch, ze zou zich kapot moeten schamen dat ze zou mixt. Het was gewoon met de volume knop schuiven om naar de volgende track te gaan. Weet niet hoe ze in de Hardcore is qua mixen, maar dit was echt beschamend.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten