Rickzel schreef:
Richardd schreef:
Prima vermaakt deze keer, eigenlijk was alles dit keer beter geregeld op de line-up na dan.
Beter geluid in de Minus is More area, stuk rustiger en soepel entree. In de Theracords area was t erg rustig, lekker veel ruimte en stuk koeler dan in de Minus is More area, alleen jammer dat het geluid daar een stuk zachter stond.
Nadelen bij deze locatie blijven toch wel de warmte en de erg aanwezige beveiliging maar goed, daar kan de organisatie niets aan doen.
lijkt me toch juist dat de organisatie daar wel wat aan kan doen? wat bedoel je met aanwezig dan?
Enige oplossing daarvoor is zo'n koude lucht kanon ofzo? Mja die dingen vind ik ook maar irritant. Moet de organisatie die hele toko gaan verbouwen dan volgens jou?
Met aanwezige beveiliging bedoel ik dat er elke 10 minuten 2 man beveiliging langs kwam lopen in de main zaal, ongeacht waar ik stond.