Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Radical Redemption - Command & Conquer

Time
(Sun)
Price
Regular: € 58,75 VIP: Uitverkocht
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2018
last seen Feb 2020
Aanwezig ,1ste keer voor mij en Radical Redemption event :thumbsup:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ticketswap prijzen beginnen langzaam te dalen, wordt misschien uiteindelijk nog wel een optie
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Ben toch wel erg benieuwd hoe het zit met de verkoop, hoeveel % tickets zouden er daadwerkelijk zijn verkocht?
R
5 posts member since 2018
last seen Dec 2018
TSFH wrote:Rebelion zie ik hier niet zo snel staan
Toch heb ik die mogen aanschouwen op TOMA!
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
raymond-98 wrote:
Oja, afsluiten op de talent stage toch? Is qua bookings snel gegaan
R
5 posts member since 2018
last seen Dec 2018
broodjebeenham wrote:
raymond-98 wrote:
Oja, afsluiten op de talent stage toch? Is qua bookings snel gegaan
Ja dat dacht ik ook dat ze afsloten maar dat was toen D-Sturb.
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Hoe was het geluid, stond de bass weer zo belachelijk hard dat platen erin verdronken of was het nu wel wat helderder?
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Heerlijk feestje gehad, stage zag er goed uit en geluid was weer heel erg goed. Waar ik vorig jaar echt last had van teveel bass had ik dat dit keer niet. Al mijn klachten van vorig jaar waren allemaal verholpen dit keer. Vorig jaar last van teveel bass, te warm en slecht bereik en dit keer dus nergens last van gehad. Zeer geslaagd :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Hoe was het gesteld met de drukte?
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Byron wrote:Heerlijk feestje gehad, stage zag er goed uit en geluid was weer heel erg goed. Waar ik vorig jaar echt last had van teveel bass had ik dat dit keer niet. Al mijn klachten van vorig jaar waren allemaal verholpen dit keer. Vorig jaar last van teveel bass, te warm en slecht bereik en dit keer dus nergens last van gehad. Zeer geslaagd :thumbsup:
Tracks van Radical worden tegenwoordig ook niet echt meer met bass gemaakt, dus kan me van dit pluspunt wel iets voorstellen.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
MelvinFR wrote:Hoe was het gesteld met de drukte?
Voor mijn gevoel toch een flink stuk minder druk dan vorig jaar. Gedurende Radical en Dsturb was het wel 'voller' maar voor de rest lekker veel ruimte. Ideaal vond ik
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
Pannenkoek wrote:Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Pannenkoek wrote:Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11
Moet meteen hieraan denken xd
View on YouTube
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Prima feestje gehad maar het leek wel heel erg op vorig jaar. Drukte was wel prima zo!

Volgend jaar moet er toch wel iets spannends gebeuren met concept of lineup wil ik hier weer naar toe gaan.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Cringe.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
De fuck?! :huh: xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vanuit een marketing en imago standpunt snap ik dat wel, maar het maakt het niet minder cringe :lol:
A
Letterlijk elk filmpje dat ik zie gooit die dat echo effect voor een climax, zou er gestoord van worden :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: dirigent redemption
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Anonymous wrote:Letterlijk elk filmpje dat ik zie gooit die dat echo effect voor een climax, zou er gestoord van worden :lol:
Bedoel je dat high pass filter? zit idd al een goede 5 jaar in elke set van m

Edit: laat maar is geen HPF zit met iets anders in mn hoofd
Last edited by broodjebeenham on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik snap de verontwaardiging niet zo. Dit ligt toch gewoon in lijn met het beeld/merk wat Radical Redemption heeft opgebouwd? B-Front heeft met zijn Beyond reality show toch ook een soort van hoofd van hemzelf op de achtergrond?
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Jordi wrote:Ik snap de verontwaardiging niet zo. Dit ligt toch gewoon in lijn met het beeld/merk wat Radical Redemption heeft opgebouwd? B-Front heeft met zijn Beyond reality show toch ook een soort van hoofd van hemzelf op de achtergrond?
Sterker nog in de Beyond reality show op Rebirth had hij een camera op zichzelf staan die op de grote schermen zichtbaar waren.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat vind ik nou niet echt hetzelfde eigenlijk. Doen ze op Hard Bass ook al jaren en is eigenlijk wel fijn als je niet 2 meter lang bent. Dit soort avonden draaien om 1 artiest, dus vind het niet eens zo gek dat je daar een uiting aan geeft (Headhunterz deed het ook bijv) maar een voorgekauwd kickroll filmpje komt mij toch allemaal iets te gemaakt over. Zal ook wel persoon afhankelijk zijn.
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Stage, geluid en drukte: perfect! Openingsshow van Radical was echt geniaal gedaan, kan niet anders zeggen.
Setjes daarnaast waren beetje wisselend. Luna (the Game :$ en zelfs Take it back van Delete gedraaid) en D-Sturb prima. Al met al een leuk feest gehad, maar weet niet of ik een 3e keer op rij zal gaan.