Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig ,1ste keer voor mij en Radical Redemption event :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketswap prijzen beginnen langzaam te dalen, wordt misschien uiteindelijk nog wel een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben toch wel erg benieuwd hoe het zit met de verkoop, hoeveel % tickets zouden er daadwerkelijk zijn verkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 08:53 
 
Hardtraxx Newbie

TSFH schreef:
Rebelion zie ik hier niet zo snel staan


Toch heb ik die mogen aanschouwen op TOMA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

raymond-98 schreef:
TSFH schreef:
Rebelion zie ik hier niet zo snel staan


Toch heb ik die mogen aanschouwen op TOMA!


Oja, afsluiten op de talent stage toch? Is qua bookings snel gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

broodjebeenham schreef:
raymond-98 schreef:
TSFH schreef:
Rebelion zie ik hier niet zo snel staan


Toch heb ik die mogen aanschouwen op TOMA!


Oja, afsluiten op de talent stage toch? Is qua bookings snel gegaan


Ja dat dacht ik ook dat ze afsloten maar dat was toen D-Sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was het geluid, stond de bass weer zo belachelijk hard dat platen erin verdronken of was het nu wel wat helderder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 21:37 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad, stage zag er goed uit en geluid was weer heel erg goed. Waar ik vorig jaar echt last had van teveel bass had ik dat dit keer niet. Al mijn klachten van vorig jaar waren allemaal verholpen dit keer. Vorig jaar last van teveel bass, te warm en slecht bereik en dit keer dus nergens last van gehad. Zeer geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het gesteld met de drukte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Heerlijk feestje gehad, stage zag er goed uit en geluid was weer heel erg goed. Waar ik vorig jaar echt last had van teveel bass had ik dat dit keer niet. Al mijn klachten van vorig jaar waren allemaal verholpen dit keer. Vorig jaar last van teveel bass, te warm en slecht bereik en dit keer dus nergens last van gehad. Zeer geslaagd :thumbsup:


Tracks van Radical worden tegenwoordig ook niet echt meer met bass gemaakt, dus kan me van dit pluspunt wel iets voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoe was het gesteld met de drukte?

Voor mijn gevoel toch een flink stuk minder druk dan vorig jaar. Gedurende Radical en Dsturb was het wel 'voller' maar voor de rest lekker veel ruimte. Ideaal vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11


Moet meteen hieraan denken xd
https://youtu.be/T95uuU7LDwE
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad maar het leek wel heel erg op vorig jaar. Drukte was wel prima zo!

Volgend jaar moet er toch wel iets spannends gebeuren met concept of lineup wil ik hier weer naar toe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11


Cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11


De fuck?! :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vanuit een marketing en imago standpunt snap ik dat wel, maar het maakt het niet minder cringe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Letterlijk elk filmpje dat ik zie gooit die dat echo effect voor een climax, zou er gestoord van worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben zelf niet geweest, maar dit ziet er toch wel vrij kansloos uit zeg :x https://v.redd.it/pou4ls3f6ew11

:lol: dirigent redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Letterlijk elk filmpje dat ik zie gooit die dat echo effect voor een climax, zou er gestoord van worden :lol:


Bedoel je dat high pass filter? zit idd al een goede 5 jaar in elke set van m

Edit: laat maar is geen HPF zit met iets anders in mn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de verontwaardiging niet zo. Dit ligt toch gewoon in lijn met het beeld/merk wat Radical Redemption heeft opgebouwd? B-Front heeft met zijn Beyond reality show toch ook een soort van hoofd van hemzelf op de achtergrond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik snap de verontwaardiging niet zo. Dit ligt toch gewoon in lijn met het beeld/merk wat Radical Redemption heeft opgebouwd? B-Front heeft met zijn Beyond reality show toch ook een soort van hoofd van hemzelf op de achtergrond?


Sterker nog in de Beyond reality show op Rebirth had hij een camera op zichzelf staan die op de grote schermen zichtbaar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat vind ik nou niet echt hetzelfde eigenlijk. Doen ze op Hard Bass ook al jaren en is eigenlijk wel fijn als je niet 2 meter lang bent. Dit soort avonden draaien om 1 artiest, dus vind het niet eens zo gek dat je daar een uiting aan geeft (Headhunterz deed het ook bijv) maar een voorgekauwd kickroll filmpje komt mij toch allemaal iets te gemaakt over. Zal ook wel persoon afhankelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:53 
 
Hardtraxxer

Stage, geluid en drukte: perfect! Openingsshow van Radical was echt geniaal gedaan, kan niet anders zeggen.
Setjes daarnaast waren beetje wisselend. Luna (the Game :$ en zelfs Take it back van Delete gedraaid) en D-Sturb prima. Al met al een leuk feest gehad, maar weet niet of ik een 3e keer op rij zal gaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten