Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Knettah schreef:
Ja, kon deze line-up wel beetje verwachten natuurlijk van zo'n feest. Maar hier gaan mensen niet heen voor diversiteit, hier gaan mensen heen omdat ze gewoon fan zijn van.


Dat snap ik allemaal wel en is ook prima! Maar ik vraag me echt af waarom je jaar na jaar naar exact hetzelfde feest zou willen gaan qua sfeer/line-up/soort tracks enz. :P En dan heb je Supremacy natuurlijk ook nog wat nagenoeg hetzelfde is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Knettah schreef:
Ja, kon deze line-up wel beetje verwachten natuurlijk van zo'n feest. Maar hier gaan mensen niet heen voor diversiteit, hier gaan mensen heen omdat ze gewoon fan zijn van.


Dat snap ik allemaal wel en is ook prima! Maar ik vraag me echt af waarom je jaar na jaar naar exact hetzelfde feest zou willen gaan qua sfeer/line-up/soort tracks enz. :P En dan heb je Supremacy natuurlijk ook nog wat nagenoeg hetzelfde is ;)


Ik heb nu drie jaar op rij Supremacy gedaan en de afgelopen twee edities van het Radical feest bezocht, maar deze sla ik ook over. Line-up recycling van Art of Dance stoor ik me ook ongematigd aan, al lijk ik daar af en toe wel alleen in te staan. Ik merk ook in mn omgeving dat mensen graag gaan voor wat ze kennen qua namen. Supremacy had afgelopen jaar iets vernieuwend door de live-acts, maar dit jaar heb ik ook lang getwijfeld om een kaartje te halen door de ongeinspireerde lineup. The Road to Redemption vond ik vorig jaar dan nog wel de beste uitkomst hebben die je kon krijgen in de Most Wanted grabbelbak met Regain, N-vitral en denekamps gespuis, maar dit is toch wel erg oninteressant. Ik denk dat als je die unlike others set uitbreidt tot een 2-uur durend ding en Act of rage en Luna er ook in betrekt, je wat ruimte vrij maakt op de lineup voor wat interessantere dingen. Ik hoor weinig dingen over de kaartverkoop, dus die zal ook wel niet geweldig gaan. Hopelijk zet Art of Dance een beetje aan het denken, want de Angerfist lineup liet zien dat ze echt wel iets interessant kunnen neerzetten.

Zelfde sfeer vind ik dan een rare, bedoel je qua thema en stage of qua mensen en enthousiasme? want dat is altijd heel top bij deze feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 03:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ik ga als oude genereren even aan millitanten hier bewonderen. Iemand nog even meeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Hahaha ik ga als oude genereren even aan millitanten hier bewonderen. Iemand nog even meeten?


? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat als iemand van de 'oude generatie' op dit feest militanten bewonderen. Met anderen woorden: hij gaat aapjes kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De vorige edities waren toch allemaal uitverkocht als ik me niet vergis? Ik heb het idee dat het deze keer toch wat minder gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
De vorige edities waren toch allemaal uitverkocht als ik me niet vergis? Ik heb het idee dat het deze keer toch wat minder gaat worden.


Volgens mij binnen 1 dag elk keer zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen het nog in de AFAS Live werd gehouden was het inderdaad binnen 2,5 uur uitverkocht. Toen werd er de zondag nog bijgevoegd als extra dag. Echter werd die gecanceld vanwege te weinig animo.

Breepark is een stuk groter qua capaciteit. Vorig jaar halve maand voor het feest uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is Radical op het moment ook niet meer by far de grootste naam in raw, wat hij in 2015 - 2017 wel was. Hype lijkt na TRTR een beetje afgenomen te zijn. Zonde, want dit album lijkt juist weer heel sterk te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 18:13 
 
Hardtraxxer

Geen ekte Radical fan, maar was vorig jaar wel bij TRTR. Die sfeer die los barste tijdens zijn openingsset was geweldig. Wil die video registratie wel zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Geen ekte Radical fan, maar was vorig jaar wel bij TRTR. Die sfeer die los barste tijdens zijn openingsset was geweldig. Wil die video registratie wel zien. :P


Man, de hele zaal die America mee zong :love: . Er stond toendertijd een artikel over op de website van de Gelderlander met een filmpje daarvan, maar die kan ik helaas niet meer vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 18:21 
 
Hardtraxxer

Kaartje verkocht want Radical is onaardig tegen Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zullen 'm hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hoe gaat angerfist live vs radical dan werken, hebben ze samen een liveact voorbereid of gaat radical m dan af en toe gewoon onderbreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
broodjebeenham schreef:

Hoe gaat angerfist live vs radical dan werken, hebben ze samen een liveact voorbereid of gaat radical m dan af en toe gewoon onderbreken?


Ze staan er samen gewoon live dus die set is van te voren al gemaakt ja.

Ik twijfel nog om te gaan. Ik kan zijn nieuwe tracks enorm waarderen. Misschien bij een goedkoop TS aanbod toch maar gaan en na RR & D-Sturb pleite :whistle:


Ah ik las het verkeerd, dacht dat ze dan RR LIVE vs angerfist LIVE zouden doen maar de act geheel bedoelen ze live.


Over de lineup verder, jammer dat unlike others zo vroeg staat, zullen een hoop mensen wel missen dan. En hebben radical en punk echt zoveel collabs gemaakt? from the top of my houd komt river of souls, retaliate with hate, protest of indignation, blood, sweat & tears, lay you to rest en poisoned by society, maar daar vul je op live-tempo geen halfuur mee. als je remixes als rest in hell (RR remix) meetelt kom je wel ergens, maar voor een liveact heb je toch zeker wel 15-20 platen nodig.

EDIT: oja coitus en the black demon remix, en wss wel een album collab (al kan dat ook poisoned by society zijn). 11 platen kom ik op uit, genoeg voor een halfuurtje muziek maar niet echt op het tempo waarop zij alletwee live setjes premixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 platen is prima. Deze had ook 11 platen https://lsdb.nl/set/148271/minus-militi ... d-01-02-14

Neem aan dat deze 'gewoon' gemixt worden en niet in een pre-recorded set zo snel mogelijk er doorheen geramd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
11 platen is prima. Deze had ook 11 platen https://lsdb.nl/set/148271/minus-militi ... d-01-02-14

Neem aan dat deze 'gewoon' gemixt worden en niet in een pre-recorded set zo snel mogelijk er doorheen geramd worden.


Hmm raar, ik zou zweren dat Crackin your Ribs in die eerste Minus Militia set zat. Als dit gewoon een halfuurtje punk vs radical worden waarin ze collabs draaien, vraag ik me wel af wat er zo "live" aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Chroman schreef:
11 platen is prima. Deze had ook 11 platen https://lsdb.nl/set/148271/minus-militi ... d-01-02-14

Neem aan dat deze 'gewoon' gemixt worden en niet in een pre-recorded set zo snel mogelijk er doorheen geramd worden.


Hmm raar, ik zou zweren dat Crackin your Ribs in die eerste Minus Militia set zat. Als dit gewoon een halfuurtje punk vs radical worden waarin ze collabs draaien, vraag ik me wel af wat er zo "live" aan is.

Dat vraag ik me bij 90% van de live-acts af
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 21:32 
 
Hardtraxxer

Jammer dat Unlike Others zo vroeg staat, verder gewoon veel zin hierin. Dan maar wat eerder energie kwijt raken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hij gaat als iemand van de 'oude generatie' op dit feest militanten bewonderen. Met anderen woorden: hij gaat aapjes kijken.


hahaha tering, lees het bericht nu terug. Tijdstip 3:03. Was niet helemaal helder meer volgens mij :lol:

Lang geleden dat ik een hardstyle feest ben geweest. Nog bekende hier aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hahaha tering, lees het bericht nu terug. Tijdstip 3:03. Was niet helemaal helder meer volgens mij :lol:


:lol:

Citaat:
Nog bekende hier aanwezig?


*steekt hand op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep aanwezig. Ondanks dat ik best wat artiesten niet echt interessant vind, vond ik vorig jaar de beleving, zaal en geluid toch wel echt de moeite. Dus denk dat ik me dit jaar ook wel kan vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
hahaha tering, lees het bericht nu terug. Tijdstip 3:03. Was niet helemaal helder meer volgens mij :lol:


:lol:

Citaat:
Nog bekende hier aanwezig?


*steekt hand op*


Zo dat is lang geleden Koen! :D Zie je daar wel ergens voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:54 
 
Hardtraxxer

Benieuwd of het vorig jaar kan overtreffen, toen een heerlijk feest gehad.
Waarschijnlijk al bij Luna binnen, tot zaterdag! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten