Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 19:55 
 
Hardtraxx Addict

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Spobbertiet schreef:
Letterlijk elk filmpje dat ik zie gooit die dat echo effect voor een climax, zou er gestoord van worden :lol:


Bedoel je dat high pass filter? zit idd al een goede 5 jaar in elke set van m

Edit: laat maar is geen HPF zit met iets anders in mn hoofd

Is flanger.

Maar besef even dat RR een paar uur lang kickrolls heeft staan doen voor een camera en een greenscreen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
:worship:


Godverdomme wat zit dit toch weer goed in elkaar, ook al vindt je zn platen kut hij zit qua show en presentatie toch wel aan de top van het genre. Het anthem werkt in deze context ook een stuk beter (al is ie nog steeds kut).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is wel erg tof gedaan moet ik zeggen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 23:41 
 
Hardtraxx Addict

Hij kan me toch een partijtje drummen :worship: Heb niks met z'n muziek maar wel diep respect dat hij live eventjes wat ten gehore brengt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed ziek dit.

Volgend jaar Polen binnen vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey van Ingen (Radical) onder een bericht van HardNews op Facebook.

Citaat:
Even een algemene mededeling, want ik ben er ook wel een keer klaar mee.

Vind je m’n muziek kut, geen probleem, iedereen weet onderhand wel dat me dat niet uit maakt. Maar, luister het dan niet. Ontvolg me, flikker me uit de Spotify playlist, verban me uit je (muzikale) leven. Maar kom niet ieder album weer aan met hetzelfde gezeur. Als vegetariër moet je ook niet telkens maar weer in een steakhouse gaan zitten. Zowel voor de vegetariër, als het restaurant, te irritant voor woorden.

Ik maak, nogmaals, muziek die ik vet vind. Daar ga ik niets aan veranderen.

Met mijn shows probeer ik iets te doen, wat anders is. Mensen betalen verdomme veel geld voor een kaartje, daar is hard voor gewerkt, ik wil dat ze waar krijgen voor het geld. Weken aan voorbereidingen en repetities gaan eraan vooraf, ontzettend vet en voldoenend om te doen! Ook vorig jaar met het orkest. Houd je niet van grote shows/theater/movie-stijl/entertainment, ook geen probleem. Je hoeft niet te komen. Maar voor de mensen die dat wel willen, wel vet vinden, dit feest doe ik voor jullie. Ik stop er alle energie in die ik heb, ben er 365 dagen per jaar mee bezig.

Volgend jaar gaan we alleen voor vetter & beter. Ja, daar hoort ook weer nieuwe muziek bij.

Take it or leave it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Keerl wat la oe goan.

Ik begin zo langzamerhand een beetje moet te worden van artiesten die constant bezig zijn met hoe het publiek op hun moet reageren. Maak gewoon muziek en zeker als je ziet dat het in deze mate wordt opgepikt ben je blijkbaar goed (genoeg) bezig. Dat laat onverlet dat er een hele hoop mensen zullen zijn die het niets vinden, maar hoezo moet je die iedere keer de mond snoeren?

Heb het zelf altijd wel vet gevonden dat binnen de scene het overgrote deel van het publiek een mening heeft over zaken als mixwerk, kicks en drive. Je kunt ook andersom redeneren: als iemand steeds zegt dat iets kut is, moet jij dan steeds zeggen dat hij dat niet mag zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hij een beetje vergeet is dat het veel al 'fans' van het eerste uur zijn die nu kritiek hebben op de muziek. Dus het is meer een klant die eerder graag naar het steakhouse ging maar daar bakken ze de steaks niet meer medium maar alleen zo rauw mogelijk. En omdat je toch hoop hebt dat ze ooit weer ouderwets lekkere steaks maken blijf je het proberen. Maar je blijft teleurgesteld naar huis gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wat hij een beetje vergeet is dat het veel al 'fans' van het eerste uur zijn die nu kritiek hebben op de muziek. Dus het is meer een klant die eerder graag naar het steakhouse ging maar daar bakken ze de steaks niet meer medium maar alleen zo rauw mogelijk. En omdat je toch hoop hebt dat ze ooit weer ouderwets lekkere steaks maken blijf je het proberen. Maar je blijft teleurgesteld naar huis gaan.

Zo sta ik er ook volledig in en bovendien is dat helemaal niet zo uit de lucht gegrepen want zo nu en dan produceert hij een prima plaat. Voor wat betreft Crypsis zag ik v/d week ook twee interessante TBA's voorbij komen. Als ik meester Joey z'n steakhouse redenatie had gevolgd had ik die al misgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja ik snap ook wel dat het op den duur wel vermoeiend wordt steeds maar weer dat gehaat over je heen te krijgen, op alle social media, na elk feest elke release opnieuw, en dan niet door 1 of 2 maar door weet ik veel hoeveel mensen. Kan je natuurlijk wel zeggen dat het er nou eenmaal bij hoort als je zo'n grote naam bent, maar leuker wordt het er niet op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo? Bij dat Most Wanted promoten ze notabene zelf Headhunterz-haat. Radical mag HHz z'n veters nog niet strikken wat haat betreft. Als je nou eens vergelijkt hoe HHz en RR ermee omgaan ook, mon dieu :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wat hij een beetje vergeet is dat het veel al 'fans' van het eerste uur zijn die nu kritiek hebben op de muziek. Dus het is meer een klant die eerder graag naar het steakhouse ging maar daar bakken ze de steaks niet meer medium maar alleen zo rauw mogelijk. En omdat je toch hoop hebt dat ze ooit weer ouderwets lekkere steaks maken blijf je het proberen. Maar je blijft teleurgesteld naar huis gaan.

Spijker op z'n kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Wat hij een beetje vergeet is dat het veel al 'fans' van het eerste uur zijn die nu kritiek hebben op de muziek. Dus het is meer een klant die eerder graag naar het steakhouse ging maar daar bakken ze de steaks niet meer medium maar alleen zo rauw mogelijk. En omdat je toch hoop hebt dat ze ooit weer ouderwets lekkere steaks maken blijf je het proberen. Maar je blijft teleurgesteld naar huis gaan.

Spijker op z'n kop


Idd! Exact hoe ik dit ook zie :)

Edit: volgens mij heeft ie het bericht weer verwijderd... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit op Hardtraxx gericht was, of op de reacties in het algemeen, maar hier zie ik gewoon mensen onderbouwen welke tracks vet zijn en welke niet. Radical Redemption verbannen uit je leven slaat dan ook nergens op, aangezien iedereen hier nog wel minstens 2 of 3 tracks van het nieuwe album weet te waarderen. Dat laat dus zien dat hij het nog wel kan, des te jammerder dat het gros van zijn tracks niet het niveau haalt van wat hij kan en wat veel mensen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als je nou eens vergelijkt hoe HHz en RR ermee omgaan ook, mon dieu :lol:


Ik wil juist helemaal niets vergelijken, er is altijd wel iemand te vinden die ergens beter of slechter mee om kan gaan, daar verschillen mensen nou eenmaal teveel voor. RR gooit er zo'n post uit, HHZ maakt een Just Say My Name.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als je nou eens vergelijkt hoe HHz en RR ermee omgaan ook, mon dieu :lol:


Ik wil juist helemaal niets vergelijken, er is altijd wel iemand te vinden die ergens beter of slechter mee om kan gaan, daar verschillen mensen nou eenmaal teveel voor. RR gooit er zo'n post uit, HHZ maakt een Just Say My Name.

Of Doomed. Ook gaf hij daarna een Q&A hier die tot nu toe ongeëvenaard is qua vragen, activiteit en goede antwoorden.
algemeen/q-a-met-headhunterz-t20749.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik wil juist helemaal niets vergelijken

Norther66 schreef:
RR gooit er zo'n post uit, HHZ maakt een Just Say My Name.

...

Doe mij Just Say My Name en Doomed maar dan. Ben jij kamp Most Wanted (anti-headhunterz)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben jij kamp Most Wanted (anti-headhunterz)?


Ik geef alleen maar aan dat ik wel kan begrijpen waar die reactie van RR vandaan kwam, zonder HHZ erbij te halen of met wie dan ook te vergelijken. Ik ben niet begonnen over HHZ, maar als dit me anti-headhunterz maakt, dan het zij maar zo... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp je 100% maadtje. Heb er toevallig ook last van gehad rond dezelfde periode en alles komt overeen met hoe ik me voelde.
Weekje flink zuipen (tijdens carnaval) heeft mij goed gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wat hij een beetje vergeet is dat het veel al 'fans' van het eerste uur zijn die nu kritiek hebben op de muziek. Dus het is meer een klant die eerder graag naar het steakhouse ging maar daar bakken ze de steaks niet meer medium maar alleen zo rauw mogelijk. En omdat je toch hoop hebt dat ze ooit weer ouderwets lekkere steaks maken blijf je het proberen. Maar je blijft teleurgesteld naar huis gaan.

Ja dit is ook een beetje het verhaal van mij en mijn vriendin/vriendenkring.

De Joey die ik 6 jaar geleden nog heb meegemaakt in het metropool voor 400 man is niet meer. Dat vind ik persoonlijk erg jammer .
Maar om nu op Facebook constant negatief te doen wordt het natuurlijk niet beter. Ik probeer voor mijzelf in ieder geval er niet meer zoveel mee bezig te zijn en volg gewoon andere artiesten. Even goeie vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Warface wordt tenminste nog sterker van de haters, RR is vooral aan het piepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel van de problematiek voor Radical komt doordat nog altijd 2 uiteinden van het muzikale spectrum onder dezelfde noemer vermarkt worden. Radical en consorten kunnen met de meeste van hun muziek beter verkassen naar het kopje industrial hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Parvuz.

Daarnaast logisch dat hij de reactie weer verwijderd heeft. Heel krom om telkens maar te blijven roepen dat het je allemaal niks doet en je muziek voor jezelf maakt, om vervolgens toch telkens maar weer op te reageren. Het doet je dus blijkbaar wel wat. Tja, als je zo'n imago van jezelf wil creëren dan moet je gewoon niet raar opkijken als mensen ook negatief durven te reageren: het doet je immers toch niks?

Ben het er wel mee eens dat het tegenwoordig heel makkelijk is om je negativiteit via Social Media maar de vrije loop te laten, maar imo heeft Radical dit grotendeels ook over zichzelf afgeroepen. Ook de 'fitties' met Deetox, HHZ en Satan dragen daar aan bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Warface wordt tenminste nog sterker van de haters, RR is vooral aan het piepen


:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten