Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Heb verder trouwens ook niet het idee dat andere organisaties zo creatief zijn met line ups en daar hoor ik verder vrij weinig gezeik over.


Er wordt genoeg gezeikt om organisaties die continu hetzelfde doen, lang niet alleen bij AOD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
patrickjumpeen schreef:
Heb verder trouwens ook niet het idee dat andere organisaties zo creatief zijn met line ups en daar hoor ik verder vrij weinig gezeik over.


Er wordt genoeg gezeikt om organisaties die continu hetzelfde doen, lang niet alleen bij AOD.


Merk iig altijd al dat er heel veel mensen zich al genoodzaakt voelen om erover te klagen als er alleen al een AOD event is aangemaakt, nog voordat de line up bekend is gemaakt. Iedere keer maar weer dezelfde discussie willen voeren. Iedereen die AOD feesten bezoekt neerzetten als een soort idioot zonder verstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat je dat krijgt omdat AOD wel een beetje de kroon spant. De meeste organisaties die veel hetzelfde doen hebben af en toe op zijn minst iets verrassends. Dat heb ik bij AOD eigenlijk nog nooit gezien dus ik snap het wel. Maar begrijp ook wat jij bedoeld :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Desley DD schreef:
patrickjumpeen schreef:
Heb verder trouwens ook niet het idee dat andere organisaties zo creatief zijn met line ups en daar hoor ik verder vrij weinig gezeik over.


Er wordt genoeg gezeikt om organisaties die continu hetzelfde doen, lang niet alleen bij AOD.


Merk iig altijd al dat er heel veel mensen zich al genoodzaakt voelen om erover te klagen als er alleen al een AOD event is aangemaakt, nog voordat de line up bekend is gemaakt. Iedere keer maar weer dezelfde discussie willen voeren. Iedereen die AOD feesten bezoekt neerzetten als een soort idioot zonder verstand.


Denk eerder omdat het komt omdat elk jaar de line up precies t zelfde is en alle raw warriors schreeuwen dat het DE BESTE LINE-UP OOIT IS MAAT WAAAAAUW
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:51 
 
Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:

Denk eerder omdat het komt omdat elk jaar de line up precies t zelfde is en alle raw warriors schreeuwen dat het DE BESTE LINE-UP OOIT IS MAAT WAAAAAUW


Precies hetzelfde is ook weer overdrijven, aangezien iedereen het blijft zeggen hier ff een vergelijking:

Afbeelding

Dus alle non-minusismore artiesten zij bij de 2e editie vervangen, en bij de 3e is het een mix van beide + high voltage & N-vitral.

Met andere woorden, nog geen 50% van de lineup is precies hetzelfde elk jaar (tot nu toe). De rest wisselt af over de jaren heen, maar populairiteit van die DJ's + Logische plekken (Collabs met radical op het album) zorgen ook voor dat ze er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
SimpleEffect schreef:

Denk eerder omdat het komt omdat elk jaar de line up precies t zelfde is en alle raw warriors schreeuwen dat het DE BESTE LINE-UP OOIT IS MAAT WAAAAAUW


Precies hetzelfde is ook weer overdrijven, aangezien iedereen het blijft zeggen hier ff een vergelijking:

Afbeelding

Dus alle non-minusismore artiesten zij bij de 2e editie vervangen, en bij de 3e is het een mix van beide + high voltage & N-vitral.

Met andere woorden, nog geen 50% van de lineup is precies hetzelfde elk jaar (tot nu toe). De rest wisselt af over de jaren heen, maar populairiteit van die DJ's + Logische plekken (Collabs met radical op het album) zorgen ook voor dat ze er staan.


Nouu niet precies hetzelfde, maar je kan er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat deze heren 90% kans hebben om op de line-up te staan bij Art of Dance.

Act of Rage
Crypsis
D-Sturb
Delete
Digital Punk / Public Enemies
E-Force / War Force
Killshot
Radical Redemption
Rebelion
Sub Sonik
Warface / War Force
Minus Militia

Vandaar dat "Elk jaar hetzelfde" omdat er weinig vernieuwing in zit. ( Maar dat vind ik met de raw scené in het algemeen al)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion zie ik hier niet zo snel staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Byron schreef:
SimpleEffect schreef:

Denk eerder omdat het komt omdat elk jaar de line up precies t zelfde is en alle raw warriors schreeuwen dat het DE BESTE LINE-UP OOIT IS MAAT WAAAAAUW


Precies hetzelfde is ook weer overdrijven, aangezien iedereen het blijft zeggen hier ff een vergelijking:

Afbeelding

Dus alle non-minusismore artiesten zij bij de 2e editie vervangen, en bij de 3e is het een mix van beide + high voltage & N-vitral.

Met andere woorden, nog geen 50% van de lineup is precies hetzelfde elk jaar (tot nu toe). De rest wisselt af over de jaren heen, maar populairiteit van die DJ's + Logische plekken (Collabs met radical op het album) zorgen ook voor dat ze er staan.


Nouu niet precies hetzelfde, maar je kan er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat deze heren 90% kans hebben om op de line-up te staan bij Art of Dance.

Act of Rage
Crypsis
D-Sturb
Delete
Digital Punk / Public Enemies
E-Force / War Force
Killshot
Radical Redemption
Rebelion
Sub Sonik
Warface / War Force
Minus Militia

Vandaar dat "Elk jaar hetzelfde" omdat er weinig vernieuwing in zit. ( Maar dat vind ik met de raw scené in het algemeen al)


Je doet er verstandig aan om te kijken naar de Most Wanted stal, niet naar de Minus is More stal. Natuurlijk is de line-up telkens anders als je naar Minus is More kijkt, zij krijgen met het label geen hele line-up vol voor zo'n avond. Als je echter naar de Most Wanted stal gaat kijken zie je dat er ieder jaar maximaal 1 of 2 artiesten van buitenaf worden geboekt, hetgeen er dus voor zorgt dat men de line-up hetzelfde en voorspelbaar vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 14:27 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Je doet er verstandig aan om te kijken naar de Most Wanted stal, niet naar de Minus is More stal. Natuurlijk is de line-up telkens anders als je naar Minus is More kijkt, zij krijgen met het label geen hele line-up vol voor zo'n avond. Als je echter naar de Most Wanted stal gaat kijken zie je dat er ieder jaar maximaal 1 of 2 artiesten van buitenaf worden geboekt, hetgeen er dus voor zorgt dat men de line-up hetzelfde en voorspelbaar vindt.


Ja ik weet ook wel dat het allemaal MW artiesten zijn, maar wanneer het een Radical event is kan je er toch van uit gaan dat de artiesten van het label waar hij bij zit, er altijd bij zijn. Als het supremacy was vind ik het logischer om naar booking agency te kijken ipv t label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Hier krijg je toch gewoon kippenvel van :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mis alleen nog "Weekend Warriors".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Hier krijg je toch gewoon kippenvel van :worship:



:thumbdown:

Dom gedoe met altijd dat militaire thema
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

''Thisss, was a Q-dance event'' 'whoop whoop'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Hier krijg je toch gewoon kippenvel van :worship:



Ik ben serieus nieuwsgierig of je dit nou echt meent.

‘We kneel before the prime commander’.

Sorry, maar ik krijg hier toch eerder jeuk van ipv kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Sorry, maar ik krijg hier toch eerder jeuk van ipv kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het begin vond ik het superheldenthema bij RR wel heel vet gedaan. Paste ook perfect bij zijn postuur en persoonlijkheid. Maar moet zeggen dat ik me er nu beetje te oud voor voel al. :x Maar er zijn er natuurlijk duizenden die het nog wel heel vet en stoer vinden. Dus het werkt nog steeds. Het blijft knap wat hij heeft neergezet met het merk Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een beetje hetzelfde. Voel het ook allemaal niet meer zo. Vind het wel mega vet voor hem en hij heeft het in grote mate zelf voor elkaar gekregen, dat mag je hem ook wel weer nageven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel een hele eer dat je dan in dezelfde ruimte aanwezig mag zijn als Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 10:03 
 
Hardtraxx Addict

Toen ik zijn profiel foto zag kon ik het niet laten... Waren wel altijd leuke games! :D

Afbeelding

Parvuz schreef:
In het begin vond ik het superheldenthema bij RR wel heel vet gedaan. Paste ook perfect bij zijn postuur en persoonlijkheid. Maar moet zeggen dat ik me er nu beetje te oud voor voel al. :x


Ja, ik heb een beetje hetzelfde Ik vind het altijd wel leuk als artiesten zoveel tijd en energie steken in het ontwikkelen van een artiest. Ik had wel meer het idee dat het een soort van antiheld was ipv een superheld.

Maar het is inderdaad steeds meer naar een militair concept gegroeid. Net zoals MM. Het past allemaal wel goed bij de wat jongere luisteraars die lekker willen afzetten tegen van alles en nog wat. Ik zie Radical zich ook niet snel meer ontwikkelen naar een ander thema. Maar je weet het maar nooit.

Ik heb nog nooit een evenement bezocht van Radical en aan de ene kant wil ik het toch nog wel een keertje meemaken. Heb wel zo'n vermoede dat de sfeer op dit soort feesten wel goed is. De vorige edities heeft hij ook ouder materiaal gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Toen ik zijn profiel foto zag kon ik het niet laten... Waren wel altijd leuke games! :D

Afbeelding


Gouden game! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel, moest er ook steeds aan denken bij die naam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 22:21 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
Ik gok op een lineup als dit:
Luna
Killshot
Minus Militia
Warface
D-Sturb
Crypsis & Chain Reaction - Unlike Others
Angerfist
Radical Redemption LIVE
Act of Rage
Digital Punk

Lekker voorspelbaar en standaard AOD, maar ondanks dat zal t toch een mooi feest zijn.
Hoop wel echt op unlike others of een classic setje van crypsis, aangezien ik radical niet weer een classic set zie doen (Annhiliate set op OMA, Spell of sin set bij RTR)



Ik zat er niet heel ver vanaf, Unlike Others :love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 08:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je wist dat dit ongeveer de line-up ging worden maar het verbaasd me toch elke keer weer xd Niks voor mij dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 08:54 
 
Hardtraxx Newbie

DonnyD schreef:
Je wist dat dit ongeveer de line-up ging worden maar het verbaasd me toch elke keer weer xd Niks voor mij dit!


Vissen in eigen vijver natuurlijk. Al die organisaties boeken gewoon hun eigen artiesten. Kost minder en ook nog eens exposure voor je artiesten, met als resultaat (hopelijk) meer inkomsten.

Ja, kon deze line-up wel beetje verwachten natuurlijk van zo'n feest. Maar hier gaan mensen niet heen voor diversiteit, hier gaan mensen heen omdat ze gewoon fan zijn van.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten