Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Zo eindelijk thuis:

+++ ik ging me toch een partij lekker rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak
++ leuke sporthal qua ontwerp
+ gebowld met een Hongaarse dwerg
+- opkomst van de nieuwe doos kroketten bij de Food
- - de intersubjectieve muziek gedurende de avond

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Zo eindelijk thuis:

+++ ik ging me toch een partij lekker rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak
++ leuke sporthal qua ontwerp
+ gebowld met een Hongaarse dwerg
+- opkomst van de nieuwe doos kroketten bij de Food
- - de intersubjectieve muziek gedurende de avond

Moest hier veel te hard om lachen :lol: :lol:
Schijnt dat het MWAT was die rond 0600 naar de vlakte ging, in de wandelgangen gehoord dat hij blijvende schade aan de machinekamer heeft. Heb verder geen bron, maar door het intersubjectieve gesprek in de wandelgangen vond ik het redelijk betrouwbaar klinken.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MWAT?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
MWAT?

Mark With A Tarrel, goeiemorgen :kiss:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de man-vrouw verhouding Roy?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Zo eindelijk thuis:

+++ ik ging me toch een partij lekker rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak
++ leuke sporthal qua ontwerp
+ gebowld met een Hongaarse dwerg
+- opkomst van de nieuwe doos kroketten bij de Food
- - de intersubjectieve muziek gedurende de avond

Hier moest ik veelste hard om lachen :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren wel echt te weinig stroboscopen op dit feest
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ff serieus, we vragen die beste man om zijn theorie online te gooien, dan is het natuurlijk mogelijk dat je het niet eens ermee bent, maar laten we niet iemand naar beneden halen of persoonlijk aanvallen vanwege een andere kijk of visie.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ff serieus, we vragen die beste man om zijn theorie online te gooien, dan is het natuurlijk mogelijk dat je het niet eens ermee bent, maar laten we niet iemand naar beneden halen of persoonlijk aanvallen vanwege een andere kijk of visie.

We? Jij bent de enige die zegt 'gooi maar online'. Anderen vragen bewust al om een PB, wat imo ook beter was geweest in dit geval.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, het is natuurlijk al een tijdje duidelijk dat iedere HT'er wel een soort van psychopaat is, maar dit topic blijft me toch verbazen...
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kijk, het is natuurlijk al een tijdje duidelijk dat iedere HT'er wel een soort van psychopaat is, maar dit topic blijft me toch verbazen...


Zolang Jor-D nog niet de hoek om komt kijken, valt dit topic nog best mee.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kijk, het is natuurlijk al een tijdje duidelijk dat iedere HT'er wel een soort van psychopaat is, maar dit topic blijft me toch verbazen...


Waar is nobodygod gebleven?

Ik denk dat je een heel vermakelijk tv programma kan maken met een paar hier, veel beter dan Utopia.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Hoe bedoel je? :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Hoe bedoel je? :lol:

Heerlijk om in ieder geval de mogelijkheid te hebben om dit soort ellenlange betogen te lezen. Leest een stuk lekkerder weg dan: "saaie plaat project boring <smiley>"
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh ja joh? :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tim wordt genakt. :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het een trol? De theorie van mensen die willen geloven in ficties op zich niet. Het toepassen op 2 extreme voorbeelden en het hier op Hardtraxx posten zonder dat iemand de context van de theorie kent, dat kon natuurlijk niet goed gaan.

Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dat jouw IQ veel hoger is dan de gemiddelde RR fan snap ik hoor. Maar alsnog vinden 99,9% van de RR fans RR vet om de setting en sfeer die hij zet in zijn platen en imago. Stoer, militair e.d of gewoon omdat ze zijn platen vet vinden.

Niet om een of andere diepere menselijke mening.

Ik vind Gunz For Hire ook vet, maar je ziet mij niet met een masker een bank overvallen. Laat staan dat ik bij een of andere fictieve huurmoordenaars groep wil horen.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik vind Gunz For Hire ook vet, maar je ziet mij niet met een masker een bank overvallen. Laat staan dat ik bij een of andere fictieve huurmoordenaars groep wil horen.


Ho ho alleen hun Gunz zijn For Hire he, niet zijzelf :list:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho ho ik heb het niet over persoonlijke muzikale voorkeur, dat uitleggen is echt onbegonnen werk. Ik heb het over het verbindende element van muziek door thematiek. Dat kan dan weer wel heel prima hiermee uitgelegd worden aan de hand van het beschreven concept. Wil niet wegnemen dat het in werkelijkheid allemaal nog complexer is dan hier wordt afgespiegeld.


Broken Balance schreef:
Maar alsnog vinden 99,9% van de RR fans RR vet om de setting en sfeer die hij zet in zijn platen en imago. Stoer, militair e.d of gewoon omdat ze zijn platen vet vinden.


Sfeer en imago zijn allebei ficties. Beide concepten bestaan niet echt, maar zijn (inter)subjectieve realiteiten geproduceerd door onze hersenen.

Taal is op die manier een fictie, de rabobank is een fictie / intersubjectieve realiteit, hardtraxx is een fictie en de waarde van geld is de meest universeel geaccepteerde fictie van allemaal.

EDIT: Kom op, niemand hier Sapiens gelezen? :x
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
EDIT: Kom op, niemand hier Sapiens gelezen? :x

Hmmm hou meer van fictie man.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel ik wel .. en nu
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
RTM93 schreef:
Ff serieus, we vragen die beste man om zijn theorie online te gooien, dan is het natuurlijk mogelijk dat je het niet eens ermee bent, maar laten we niet iemand naar beneden halen of persoonlijk aanvallen vanwege een andere kijk of visie.

We? Jij bent de enige die zegt 'gooi maar online'. Anderen vragen bewust al om een PB, wat imo ook beter was geweest in dit geval.

Ah ja want het PM systeem is natuurlijk volkomen offline .
Bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
THArdstyler schreef:
RTM93 schreef:
Ff serieus, we vragen die beste man om zijn theorie online te gooien, dan is het natuurlijk mogelijk dat je het niet eens ermee bent, maar laten we niet iemand naar beneden halen of persoonlijk aanvallen vanwege een andere kijk of visie.

We? Jij bent de enige die zegt 'gooi maar online'. Anderen vragen bewust al om een PB, wat imo ook beter was geweest in dit geval.

Ah ja want het PM systeem is natuurlijk volkomen offline .

Nam aan dat je met 'online gooien' bedoelde: plemp het maar in dit topic. Zo kwam het op mij over iig.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten