Fluxion schreef:
Ik las dat jij met de radioshow doorgaat onder de naam The Funky Cat maar hoe zit het met de rest?
Bij The Funky Cat horen ook muziek releases en feesten

dit is niet vanuit Q-dance. De show komt wel op Q-dance radio.
Fluxion schreef:
Is Qult echt 100% over voor Q-Dance? Dus ook geen stages meer op bijv. Mysteryland, Defqon.1 en Tomorrowland?
QULT stopt. Mysteryland had al geen QULT stage meer, Defqon.1 behoudt zijn WHITE voor zover ik weet en de toekomst bij Tomorrowland weet ik niet.
Fluxion schreef:
Denk jij dat als Q het anders had aangepakt dat de Qult scene groter had kunnen worden? Of wat is nu eigenlijk de echte reden dat het stopt? Ik neem aan omdat het niet meer verder groeit en dus niet rendabel genoeg is. Ik weet niet of je hier uitspraken over kan/wil doen.
Misschien dat het komt omdat er te veel mensen zijn zoals mij die het wel interessant vinden maar nooit daadwerkelijk naar de feesten gaan.
QULT heeft zich bewezen als een underground concept, maar Q-dance heeft altijd veel geïnvesteerd. Hoeveel de mensen van Q-dance ook van de muziek houden, het was niet meer reëel om het in stand te houden voor een dergelijk groot bedrijf. Helaas pindakaas.
En ja, je had gewoon moeten komen

We gaan het mooi afsluiten en kijken terug op een geweldige periode