Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies de line-up waarom Qult geen Qult meer is, en ze logischerwijs stoppen met dit concept.

Hoopte toch op Henzel & Disco Nova en soortgelijks.

Donnie Darko en Geck-o. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEEEEEEEEEEEEE!!!

Zojuist gebeld door mijn ouders dat de terugreis van de vakantie is gewijzigd.

In plaats van dat we om 11:30 op Schiphol zouden zijn de 26e vertrekken we nu pas om 22:30 :cry:

Rond 02:00 op Schiphol dus Qult wordt hem niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alex Kidd :D Ga me hier vast en zeker wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze week even wat nieuwe nummertjes finaliseren om hier te draaien :D heb er weer aardig wat...

En de megamix van de laaste QULT radio show als een opwarmer:
https://soundcloud.com/geckonl/the-final-megamix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:51 
 
Hardtraxxer

Kijk hier heel erg naar uit, wel een beetje gemixte gevoelens maar toch.

Wat is The Crucifixion eigenlijk?

Geck-o weet je toevallig of ze nu wel iets te eten hebben? (naast een zakje chips of een mars)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 13:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Wat is The Crucifixion eigenlijk?

Geck-o weet je toevallig of ze nu wel iets te eten hebben? (naast een zakje chips of een mars)

The Crucifixion is het afsluitende stukje. ACTI, A*S*Y*S, Alex Kidd en ik zullen dan nog een keer de dikste tracks uit de qult historie draaien.

Het eten heb ik geen idee van. Zou er maar niet vanuit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:15 
 
Hardtraxxer

oooeeh dat moet wel heel dik gaan worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Geck-o
Ik ben zelf helaas nooit op een Qult feest geweest maar heb het best lang gevolgd, vind het dus jammer dat het stopt omdat ik die kans nu ook niet meer krijg.

Ik las dat jij met de radioshow doorgaat onder de naam The Funky Cat maar hoe zit het met de rest?
Is Qult echt 100% over voor Q-Dance? Dus ook geen stages meer op bijv. Mysteryland, Defqon.1 en Tomorrowland? Misschien is hier al eens antwoord op gegeven maar dan heb ik er overheen gelezen.

Denk jij dat als Q het anders had aangepakt dat de Qult scene groter had kunnen worden? Of wat is nu eigenlijk de echte reden dat het stopt? Ik neem aan omdat het niet meer verder groeit en dus niet rendabel genoeg is. Ik weet niet of je hier uitspraken over kan/wil doen.
Misschien dat het komt omdat er te veel mensen zijn zoals mij die het wel interessant vinden maar nooit daadwerkelijk naar de feesten gaan.

Ik weet dat het geen Q&A is maar ik vroeg mij gewoon af hoe jij er over denkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik las dat jij met de radioshow doorgaat onder de naam The Funky Cat maar hoe zit het met de rest?

Bij The Funky Cat horen ook muziek releases en feesten :) dit is niet vanuit Q-dance. De show komt wel op Q-dance radio.

Fluxion schreef:
Is Qult echt 100% over voor Q-Dance? Dus ook geen stages meer op bijv. Mysteryland, Defqon.1 en Tomorrowland?

QULT stopt. Mysteryland had al geen QULT stage meer, Defqon.1 behoudt zijn WHITE voor zover ik weet en de toekomst bij Tomorrowland weet ik niet.

Fluxion schreef:
Denk jij dat als Q het anders had aangepakt dat de Qult scene groter had kunnen worden? Of wat is nu eigenlijk de echte reden dat het stopt? Ik neem aan omdat het niet meer verder groeit en dus niet rendabel genoeg is. Ik weet niet of je hier uitspraken over kan/wil doen.
Misschien dat het komt omdat er te veel mensen zijn zoals mij die het wel interessant vinden maar nooit daadwerkelijk naar de feesten gaan.

QULT heeft zich bewezen als een underground concept, maar Q-dance heeft altijd veel geïnvesteerd. Hoeveel de mensen van Q-dance ook van de muziek houden, het was niet meer reëel om het in stand te houden voor een dergelijk groot bedrijf. Helaas pindakaas.

En ja, je had gewoon moeten komen ;)

We gaan het mooi afsluiten en kijken terug op een geweldige periode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timetable graag!

Geck-o schreef:
ACTI, A*S*Y*S, Alex Kidd en ik zullen dan nog een keer de dikste tracks uit de qult historie draaien.


Daar hoort wat mij betreft dan ook zeker "Sinith, Ultraform & Geck-O - Surrounded By Three" bij! :worship:

Stana mag ook niet ontbreken tussen die dikste tracks: Stana - Like A Swede bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
A DJ IS NOT A JUKEBOX


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele week al ziekig, dus ik sla over helaas. Had hier echt graag bij willen zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso even goed afsluiten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onverwachts aanwezig. Het wordt de eerste keer Qult indoor voor mij. Draaiden ze hier voorheen ook niet techno of hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja er was een techno stage, en d'r is wel eens afgesloten met hardstyle. Jack of Sound heeft een keertje afgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Onverwachts aanwezig. Het wordt de eerste keer Qult indoor voor mij. Draaiden ze hier voorheen ook niet techno of hardstyle?

Vier maal is scheepsrecht? xd Te herkennen aan een donkerrode polo met spijkerbroek en neuspiercing (ringetje), als je me ziet dan tik me maar aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Richardd schreef:
Onverwachts aanwezig. Het wordt de eerste keer Qult indoor voor mij. Draaiden ze hier voorheen ook niet techno of hardstyle?

Vier maal is scheepsrecht? xd Te herkennen aan een donkerrode polo met spijkerbroek en neuspiercing (ringetje), als je me ziet dan tik me maar aan :P

Komt goed, anders app ik je wel ff. Het is toch best klein allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen. Baal dat ik er niet bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kijk hier al weken naar uit, let's gooooooo! :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 06:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Qult en ik wou dat ik kon zeggen dat het niet de laatste was. Wat een geweldig feestje, heerlijke sfeer en een prima locatie! Set van de avond Geck-O, Soul Train :worship:
The Crucifix vond ik erg tegenvallen, had daar veel meer van verwacht, wel op vermaakt maar toch.
Vdk-gehalte was trouwens echt belachelijk hoog, had het gevoel dat ik een van de enige was die op wat alcohol na nuchter was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 09:54 
 

Fuzzylogic schreef:
Eerste keer Qult en ik wou dat ik kon zeggen dat het niet de laatste was. Wat een geweldig feestje, heerlijke sfeer en een prima locatie! Set van de avond Geck-O, Soul Train :worship:
The Crucifix vond ik erg tegenvallen, had daar veel meer van verwacht, wel op vermaakt maar toch.
Vdk-gehalte was trouwens echt belachelijk hoog, had het gevoel dat ik een van de enige was die op wat alcohol na nuchter was xd

Of je bent t niet gewend
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Eerste keer Qult en ik wou dat ik kon zeggen dat het niet de laatste was. Wat een geweldig feestje, heerlijke sfeer en een prima locatie! Set van de avond Geck-O, Soul Train :worship:
The Crucifix vond ik erg tegenvallen, had daar veel meer van verwacht, wel op vermaakt maar toch.
Vdk-gehalte was trouwens echt belachelijk hoog, had het gevoel dat ik een van de enige was die op wat alcohol na nuchter was xd


Ik had niet eens een druppel alcohol op. Op een moment even bij de kluisjes rond kwart voor 4 zat ik half met mijn ogen dicht kwamen gasten ineens naar me toe.. Je gaat hard he? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Donnie Darko en Geck-o hadden dijken van sets! :worship:

Wat was ASYS slecht zeg.. :/

Alex Kidd en ACTI waren de standaard lijsten, ook tegenvallend.

Zoals eerder gezegd; meer verwacht van dat The Crucifixion. Sterker nog; hoorde Alex Kidd daar eigenlijk niet bij?

Jammer dat de security geen ruimte gaven voor een toegift. :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten