Gelukkig nog net op tijd voor Geck-o binnen. Super feest gehad

Geck-o vanzelfsprekend heerlijke set, Soul Train en een nieuwe plaat gehoord die echt heel vet klonk

.
Acti en Alex Kidd beide ook gewoon top sets neergezet. Alex Kidd was dit keer echt nice, dat is ook wel eens anders geweest.
The Crucifixion eigenlijk wat meer van verwacht, geen idee wat dan maar vond dit eigenlijk een beetje tegenvallen. En het was inderdaad jammer dat de security stipt om 5:00 de zaal leegveegde. Iets van een toegift had inderdaad mooi geweest, ook ivm de allerlaatste keer.
Top feest!

En oja, t was wel errrrrg warm