Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:57 

Hardtraxx Veteran

cb92 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Eerste keer Qult en ik wou dat ik kon zeggen dat het niet de laatste was. Wat een geweldig feestje, heerlijke sfeer en een prima locatie! Set van de avond Geck-O, Soul Train :worship:
The Crucifix vond ik erg tegenvallen, had daar veel meer van verwacht, wel op vermaakt maar toch.
Vdk-gehalte was trouwens echt belachelijk hoog, had het gevoel dat ik een van de enige was die op wat alcohol na nuchter was xd

Ik had niet eens een druppel alcohol op. Op een moment even bij de kluisjes rond kwart voor 4 zat ik half met mijn ogen dicht kwamen gasten ineens naar me toe.. Je gaat hard he? :lol:

Ik ging op een gegeven moment tijdens Acti z'n set behoorlijk uit m'n plaat op het balkon, komt d'r 'n gast naar me toe 'zo jij hebt een beste kwaliteit pep op de kop weten te tikken of niet?' :')

Weet iemand trouwens wat er met die panini's aan de hand was? Ik had echt flinke gorgelschijt vanochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:07 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Donnie Darko en Geck-o hadden dijken van sets! :worship:

Wat was ASYS slecht zeg.. :/

Alex Kidd en ACTI waren de standaard lijsten, ook tegenvallend.

Zoals eerder gezegd; meer verwacht van dat The Crucifixion. Sterker nog; hoorde Alex Kidd daar eigenlijk niet bij?

Jammer dat de security geen ruimte gaven voor een toegift. :thumbdown:

De tracklist van Donnie Darko was echt vet maar het mixwerk was jammer genoeg wel ver onder de maat. Maar echt een heerlijke afsluiter van Qult en nu uitkijken naar The Funky Cat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 22:35 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig nog net op tijd voor Geck-o binnen. Super feest gehad :D Geck-o vanzelfsprekend heerlijke set, Soul Train en een nieuwe plaat gehoord die echt heel vet klonk :love: .

Acti en Alex Kidd beide ook gewoon top sets neergezet. Alex Kidd was dit keer echt nice, dat is ook wel eens anders geweest.

The Crucifixion eigenlijk wat meer van verwacht, geen idee wat dan maar vond dit eigenlijk een beetje tegenvallen. En het was inderdaad jammer dat de security stipt om 5:00 de zaal leegveegde. Iets van een toegift had inderdaad mooi geweest, ook ivm de allerlaatste keer.

Top feest! ^^ En oja, t was wel errrrrg warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 07:12 

Donateur

Henk-Jan schreef:
En het was inderdaad jammer dat de security stipt om 5:00 de zaal leegveegde.

...deden ze dat maar, maar ze zorgden voor enorme opstoppingen bij de trap om iedere keer maar een man/vrouw of tien tegelijk het pand te laten verlaten. :thumbdown:

Bij de toiletten zat te security ook telkens te kutten.

Henk-Jan schreef:
En oja, t was wel errrrrg warm

Toen Alex Kidd eenmal was begonnen was de helft al naar huis, toen viel het wel mee met de warmte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 11:15 

Hardtraxx Addict

Eerste en laatste keer Qult voor mij. Vind de muziek echt niet bijzonder, op een paar platen na. Dan ga ik toch liever naar een techno feestje.
De catering was ook top; lekker uitgebreid en heerlijk broodje kaas gegeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:27 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Eerste en laatste keer Qult voor mij.

Joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:50 

Hardtraxx Addict

Moest m gewoon ff maken, was te makkelijk. Stiekem hoopte ik natuurlijk dat er iemand ging happen, maar helaas.
Hebben er mensen hier nog wat meegekregen van die vechtpartij achterin? Er stonden een paar 'hooligan' achtige types daar beetje vervelend te doen, gelukkige was de erg aanwezige beveiliging gelijk ter plekke :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:01 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Moest m gewoon ff maken, was te makkelijk. Stiekem hoopte ik natuurlijk dat er iemand ging happen, maar helaas.
Hebben er mensen hier nog wat meegekregen van die vechtpartij achterin? Er stonden een paar 'hooligan' achtige types daar beetje vervelend te doen, gelukkige was de erg aanwezige beveiliging gelijk ter plekke :/

Niet echt meegekregen heb alleen echt heel veel mensen gepakt zien worden met drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 00:34 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje. Had inderdaad wel meer verwacht van the Crucifixion, jammer. Benieuwd naar Geck-o's nieuwe concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:36 

Donateur

bdh112 schreef:
Benieuwd naar Geck-o's nieuwe concept!

Zeker!

Hopelijk ook weer eens terug naar een zeldzaam aparte set als "Geck-e @ Theracords Radio Show 076". :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:45 

Donateur

pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
Eerste en laatste keer Qult voor mij.

Joh :lol:

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten