Daveytl schreef:
Onbekende artiesten boeken krijg je geen zaal vol mee. Snap jij denk ik ook wel.
Je zal mij geen "onbekende" zien zeggen/typen.
Q-dance kiest voor de bekende Hardstyle DJ's, die ineens het Subground door de strot gaan lopen duwen.
Er zijn meer dan zat echt goede artiesten die Qult wel sterk hadden kunnen houden, maar Q-Dance kiest voor massa.
Daarmee is het stukgemaakt.
De Qlub Underground opzet was veel echter.
De artiesten destijds draaiden de stijl die zij ambieerden, niet een gehypte stijl die ze er even naast deden.
Qult was gedoemd te mislukken, in mijn ogen.