Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus SAIN7, sorry dat ik t zeg maar jij bent echt bij far degene met de meest stomme antwoorden/redeneringen/opmerking hier.. :lol:
Kijk eens terug naar je eigen posts overal, hoeveel stomme zaten daar wel niet tussen achteraf?

OT: jammer dat het de laatste is, vond het wel een fijne stroming naast de hardstyle/hardcore op festivals.
Zal er deze datum niet bij kunnen zijn helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Die ene met Chucky artwork, 'Final Westerunie Edition', daarna dus nog 2x in de Westerunie plaatsgevonden.
Misschien is 'The Last Supper' wel helemaal niet waar maar gewoon weer een thema en als het nog bevalt kunnen ze er mee door gaan. Maar denk 't niet. Misschien wel kijken of ik deze kan bezoeken.


Citaat:
DJ Argy
So the news is finally out, Q-dance are pulling the plug on Qult! Sad times, but I'm just so grateful to have been apart of something so awesome and special to many of us. I'll have some memories that will live forever with me, such as playing the Qult stages of Tomorrowland & Defqon1.
I'll always play the music I love and I want to play, wherever that may take me.
Thank you QULT & thanks to everybody who made it so awesome, the show must go on!


Citaat:
Dominik Schwarz
I can finally break my silence because it is now official.
Q-Dance dropped Qult...
Sad day but I won´t stop making Subground music and I hope you won´t stop listening to this awesome genre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 16:31 
 

jeffrey2107 schreef:
rip qult
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is altijd al een beetje een ondergeschoven kindje geweest naar mijn mening. Erg vette stijl met erg vette setjes hier en daar. maar het spreekt het grote publiek niet aan blijkt.
Jammer dat ze het laten vallen maar ik kan het wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
Het is altijd al een beetje een ondergeschoven kindje geweest naar mijn mening. Erg vette stijl met erg vette setjes hier en daar. maar het spreekt het grote publiek niet aan blijkt.
Jammer dat ze het laten vallen maar ik kan het wel begrijpen.


Q-Dance had nooit het grote publiek moeten willen aanspreken.

Qult had kleinschalig moeten blijven en 1 of 2 edities per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Jezus SAIN7, sorry dat ik t zeg maar jij bent echt bij far degene met de meest stomme antwoorden/redeneringen/opmerking hier.. :lol:
Kijk eens terug naar je eigen posts overal, hoeveel stomme zaten daar wel niet tussen achteraf?


Ik denk dat 9/10 posts wel onnodig of stom zijn. Maar als je ook doorleest heb ik ook al eerder gezegd in het WJD topic dat 'Qult kapotstuk' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Jezus SAIN7, sorry dat ik t zeg maar jij bent echt bij far degene met de meest stomme antwoorden/redeneringen/opmerking hier.. :lol:
Kijk eens terug naar je eigen posts overal, hoeveel stomme zaten daar wel niet tussen achteraf?

Ah, ik ben dus niet de enige. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ah, ik ben dus niet de enige.


SAIN7 schreef:
Ik denk dat 9/10 posts wel onnodig of stom zijn.

waar ben je dan mee bezig?
edit: SAIN7 is gwn een troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
SAIN7 schreef:
Die ene met Chucky artwork, 'Final Westerunie Edition', daarna dus nog 2x in de Westerunie plaatsgevonden.
Misschien is 'The Last Supper' wel helemaal niet waar maar gewoon weer een thema en als het nog bevalt kunnen ze er mee door gaan. Maar denk 't niet. Misschien wel kijken of ik deze kan bezoeken.


Ben jij Basxt?

xd Ik zat er goed naast ja met m'n Reverze thema gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
xd Ik zat er goed naast ja met m'n Reverze thema gedachte.


Vertel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Qlimax anthems? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit nog steeds het "Qult 'The Last Supper' - 26 september 2015 in de WesterUnie" topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Basxt schreef:
xd Ik zat er goed naast ja met m'n Reverze thema gedachte.


Vertel :D

Ik dacht dat er monniken enzo over de stage kwamen lopen. Maar dat is niet gebeurd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer zeg. Er was ook gewoon erg weinig publiek op een of andere gekke manier. Ook bij dat niet q-dance feest dat toen dik afgelast werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Jammer zeg. Er was ook gewoon erg weinig publiek op een of andere gekke manier. Ook bij dat niet q-dance feest dat toen dik afgelast werd.

De Westerunie was anders altijd wel bommetje vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Ik ben ook wel benieuwd wat de reden achter dit besluit is. In plaats van dat wij hier een beetje zitten te speculeren erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:22 
 
Hardtraxxer

Heel jammer dat dit gaat stoppen. Waren voor mij echt de leukste feesten van de afgelopen jaren. Qua sfeer en muziek was het perfect voor mij. Helaas hebben ze het zelf kapot gemaakt door de XL edities en de harddrop/freestyle meuk. De westerunie was altijd helemaal vol en had veel meer sfeer.

Dat er niet genoeg artiesten zijn is echt bullshit. De kleinschaligheid maakte trouwens ook juist leuk, maar misschien dat q-dance het daardoor niet de moeite vindt om te organiseren. Qult had zeker kunnen vernieuwen, ze konden misschien wat speciale edities doen met een grote headliner zoals Dyro. Dit had misschien wel extra mensen getrokken.

Maar goed, we gaan er maar een hele gezellige laatste editie van maken met z'n allen. Nu nog hopen dat ze voor de laatste editie alle qulthelden boeken. Geck-o, Acti, Singular, ASYS, Donnie Darko..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:44 
 
Hardtraxx Elite

Ticket binnen! Eerste (en laatste :( ) keer QULT, super veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke het wordt nu wel echt tijd dat hier meer info over komt :D

Edit: Stelde via Twitter de vraag aan Q: Wanneer kunnen we nieuws verwachten qua line up voor de 26e?

Antwoord: We zijn hier druk mee bezig! Houd onze socials in de gaten.

Waarom heb ik het idee dat het helemaal niet doorgaat :( ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Waarom heb ik het idee dat het helemaal niet doorgaat :( ?


Gaat het toch nog door, of tenminste de line-up is bekend.
Q-Dance zal ondanks als de kaartverkoop tegen zal vallen dit feest sowieso wel door willen laten gaan om hun eigen Qult mooi af te kunnen sluiten.. denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat iedereen wel bij de laatste wil zijn, dus de kaartverkoop zal wel goedkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mis alleen BRK3 nog en had liever Jeff als MC gehad maar verder echt precies waar ik op hoopte :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Vette Line-up!! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten