SAIN7 schreef:
Die ene met Chucky artwork, 'Final Westerunie Edition', daarna dus nog 2x in de Westerunie plaatsgevonden.
Misschien is 'The Last Supper' wel helemaal niet waar maar gewoon weer een thema en als het nog bevalt kunnen ze er mee door gaan. Maar denk 't niet. Misschien wel kijken of ik deze kan bezoeken.
Citaat:
DJ Argy
So the news is finally out, Q-dance are pulling the plug on Qult! Sad times, but I'm just so grateful to have been apart of something so awesome and special to many of us. I'll have some memories that will live forever with me, such as playing the Qult stages of Tomorrowland & Defqon1.
I'll always play the music I love and I want to play, wherever that may take me.
Thank you QULT & thanks to everybody who made it so awesome, the show must go on!
Citaat:
Dominik Schwarz
I can finally break my silence because it is now official.
Q-Dance dropped Qult...
Sad day but I won´t stop making Subground music and I hope you won´t stop listening to this awesome genre!