Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 01:24 
 
Hardtraxx Crew

Mark With A Tarrel schreef:
MYTZE schreef:
Sefa :worship: :worship:


Kwam rechtsonder ook nog ff in beeld vannachter zn computer tijdens zn set lol.

Zag m ja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was gaaf! Maar is er nu ook een replay? Ik had het begin gemist >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 04:34 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
Dus, hoe vonden jullie het? :P

Code:
Vraag voor Q-dance:

Wat is de keuze geweest om het uit te zenden op maximaal 1080p ?

Is het ook in 4k opgenomen ? en is het ergens na die tijd in die resolutie terug te kijken.

Ik moet dit gewoon nog een keer in 4k glorie zien. Wat ontzettend vet gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 04:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze stream laat weer eens zien hoe extreem q-dance op eenzame hoogte staat met betrekking tot een show neerzetten. Tering wat goed dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa dit was kwakiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Petje af voor Q, groots aangepakt!
Beste nieuwe tracks vond ik die van Headhunterz en JDX, Phuture Noize en B-Front.

Toffe visuals, next level decor voor de livesets en leuk om Ruffian weer eens te zien!

Enige minpunt vind ik die Zoom overlay, dat soort dingen vind ik totaal afbraak doen aan de sfeer die wordt neergezet. Mag wat mij betreft optioneel of gewoon totaal afwezig zijn. Gelukkig waren ze na de eerste een stuk kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Enige minpunt vind ik die Zoom overlay, dat soort dingen vind ik totaal afbraak doen aan de sfeer die wordt neergezet. Mag wat mij betreft optioneel of gewoon totaal afwezig zijn. Gelukkig waren ze na de eerste een stuk kleiner.


In tegenstelling tot beelden uit het het publiek op een reëel evenement heeft dit niet echt een toegevoegde waarde. Vooral dat 'bankgehang' is geen compliment voor wat is neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik vind dat juist prachtig om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We’re overwhelmed by the positive response on Qlimax The Source. Thank you.

At the moment, we’re exploring multiple options concerning a release. We’ll keep you posted!


Aldus Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 19:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Oh ik vind dat juist prachtig om te zien.


Het was wel voer voor vermaak, maar het haalde je er wel uit. Gelukkig maakten ze het beeld kleiner na de eerste keer.

Absurd goede show dit, enorm van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit was bizar (L) :worship: Kwaliteit van de hoogste plank!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 21:16 
 
Hardtraxxer

Wow wat was het gisteren vet! Ben nog steeds aan het nagaan wat ik allemaal gezien heb. Het 'verhaal' ontging mij totaal.....maar dat heb ik ook met kunst aan de muur. Ik zie er nooit iets 'in' maar kan wel zeggen of ik het mooi vind ja of nee. Dat heb ik precies met gisteren....snap ik iets van het verhaal of wat ze proberen over te brengen? Nee, totaal niet! Maar wat waren het gruwelijke beelden met de juiste muziek erbij, heerlijk!! Volgende week weer... ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man, wat was dit onwijs vet om te zien zeg!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt bizar vet. Persoonlijke hoogtepunten waren de fragmenten met B-Front, Sub Zero Project en Keltek :worship: Afterparty was ook heel tof! Keltek vond ik wel wat misplaatst maar buiten dat echt heerlijke setjes :D
De fragmenten van de oudere Qlimax edities laten zien vond ik ook echt mooi, bouwde zo perfect op naar The Source gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 02:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Wow wat was het gisteren vet! Ben nog steeds aan het nagaan wat ik allemaal gezien heb. Het 'verhaal' ontging mij totaal.....maar dat heb ik ook met kunst aan de muur. Ik zie er nooit iets 'in' maar kan wel zeggen of ik het mooi vind ja of nee. Dat heb ik precies met gisteren....snap ik iets van het verhaal of wat ze proberen over te brengen? Nee, totaal niet! Maar wat waren het gruwelijke beelden met de juiste muziek erbij, heerlijk!! Volgende week weer... ;-)

Dit heb ik met alles, en ik ben verre van dom. Zelfs een verhaallijn in een game kan ik niet volgen. -.-

OT: heel vet was 't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

After was goud en is nog steeds aan de gang samen met Tom :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het vooral tof dat alle gekozen artiesten een track hebben neergezet, die zo anders waren van elkaar, maar allemaal een Qlimax gevoel hadden.
Die van SZP bracht je direct in de sfeer en gelukkig werd het geen kickfestijn (Maar waarom moest die 1e climax kick een laser zijn). PN was ook tof en ik vond hem een stuk beter dan de laatste PN releases. HHZ & JDX was qua break totaal onverwachts, maar dit paste goed in de show. De rest van de plaat was wel een beetje typisch HHZ. De plaat van B-Front was dik en vooral de knipogen naar oudere anthems waren tof. Ook het idee dat hij daar als 'light' vs 'shadow' stond. De trance-vibe in de mid en 2e climax van Keltek was heerlijk. 1e climax vond ik iets minder. Waar ik Sefa zijn DQ anthem wat minder in het thema vond passen, was zijn Qlimax OST heel goed in het thema van Qlimax.

Ik twijfel welke ik het beste vind. Die van SZP of B-Front.

The Afterparty was ook tof, tot de Zoom party er ineens in kwam. Dat haalde je totaal uit de beleving. Daarna gelukkig niet veel meer gezien en was het ook kleiner gemaakt. De sets waren zeer tof en mooi dat enkele ook nog oudere platen erbij pakten.

De hele beleving was genieten en het was ook een zeer mooi moment om naartoe te leven, net als een 'normaal' feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was heel vet, strak in elkaar gezet en de sets waren ook, stuk voor stuk, heel dik. Sefa was gewoon weer lekker vlammen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt genoten! De aanloop met 2 vrienden lekker gegeten en gedronken en er lekker voor gaan zitten! Vond het wel jammer dat we 15 minuten naar een aftellende klok aan het kijken waren maar afijn! :)

De Visuals waren echt top en heel ziek gedaan! Daarnaast was het geluid ook top gedaan van alle intro's! Vond alle nummers erg vet, ben erg benieuwd naar de volledige versie van Keltek (15min!). Echt genoten, snapte het verhaal niet helemaal maar goed daar ging het voor mij ook niet om!

The afterparty was ook dik, lekkere korte setjes! Sefa vooral erg vet, heel veel nieuwe muziek had ik het idee!

Hadden echt het gevoel dat we naar een festival waren geweest maar dan thuis! Het was het geld zeker waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt complimenten voor de stream van afgelopen zaterdag! :beer: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 12:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Deze stream laat weer eens zien hoe extreem q-dance op eenzame hoogte staat met betrekking tot een show neerzetten. Tering wat goed dit


Die foto wat je me midden in de nacht toestuurde staat ook op eenzame hoogte
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn we het nu wel met ze alle overeen dat The Qreator Geck-O is :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durum schreef:
Hekzitter schreef:
Deze stream laat weer eens zien hoe extreem q-dance op eenzame hoogte staat met betrekking tot een show neerzetten. Tering wat goed dit


Die foto wat je me midden in de nacht toestuurde staat ook op eenzame hoogte


Zat even in mijn foto’s te kijken wat ik allemaal had rondgestuurd, maar was niet al te best haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zijn we het nu wel met ze alle overeen dat The Qreator Geck-O is :D ?

heeft hij een tattoo op zn rechterarm? :P Er zal vast wel eens iemand uit de school klappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Durum schreef:
Hekzitter schreef:
Deze stream laat weer eens zien hoe extreem q-dance op eenzame hoogte staat met betrekking tot een show neerzetten. Tering wat goed dit


Die foto wat je me midden in de nacht toestuurde staat ook op eenzame hoogte


Zat even in mijn foto’s te kijken wat ik allemaal had rondgestuurd, maar was niet al te best haha.


Haha was mooi om die broodnuchter op de zondagochtend te zien inderdaad. :lol:

Heb de stream gemist omdat ik andere dingen te doen had, wanneer hij tegen een bepaald bedrag alsnog te streamen is wanneer ik wél kan ben ik zeker bereid er voor te betalen.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten