The Upside Down 
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
Hoe heet deze die B-Front draait? Met "the code is encrypted in the melody". Is dat een ID offff?
Is die niet net Brennan Heart? The Code?
Night after night... Die heb ik lang niet gehoord zeg
Juisttt, thanks. Die is me even ontgaan op het album danwrote:Is die niet net Brennan Heart? The Code?
The light of darkness wat een plaat zeg kippuhvel

Enorm vet. Mis alleen een 2e climaxwrote:The light of darkness wat een plaat zeg kippuhvel![]()
-
B
Props naar Q, dit is echt weer uitzonderlijk goed zeg!
wrote:Dus, hoe vonden jullie het?
Maak hier aub een dvd van.
wrote:Props naar Q, dit is echt weer uitzonderlijk goed zeg!
En dit is waar ik afhaak.
Vette stream verder hoor Q
Haha same here. Was heel dikwrote:En dit is waar ik afhaak.
Voor de liefhebbers, er komt nog een Qlimax The Source Aftertalk met de artiesten na deze set. 
Ook een mogelijkheid om de hele show terug te kijken?wrote:Voor de liefhebbers, er komt nog een Qlimax The Source Aftertalk met de artiesten na deze set.
-
B
Pfff absurd veel zin in een festival door een livestream gekregen nu

Stay tunedwrote:Ook een mogelijkheid om de hele show terug te kijken?wrote:Voor de liefhebbers, er komt nog een Qlimax The Source Aftertalk met de artiesten na deze set.
Heb helaas het grootste gedeelte moeten missen wegens werk, had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven dat ik het nog terug zou kunnen kijken.Stay tuned
wrote:Stay tunedwrote:Ook een mogelijkheid om de hele show terug te kijken?wrote:Voor de liefhebbers, er komt nog een Qlimax The Source Aftertalk met de artiesten na deze set.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Sefa

Kwam rechtsonder ook nog ff in beeld vannachter zn computer tijdens zn set lol.wrote:Sefa![]()