Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 18:38 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dedicated :whistle:


Daar heb je wel een punt.. :whistle:

Toch blijf ik erbij dat het heel tof zou zijn om zo'n editie voorbij te zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dedicated :whistle:

Haha, ja dat is precies wat ie omschrijft inderdaad :lol:

Wie weet, 2025, een nieuwe Dediqated tbv 25 jaar Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die classicsfetish begint stevig uit de hand te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Die classicsfetish begint stevig uit de hand te lopen.


Maar alleen bij een select aantal (door het dooie forum goedgekeurde) jaartallen!!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar kerels je krijgt toch alleen al kippevel van het IDEE deze vergeten parel weer eens te horen op een feest



YOU REAAAAAAAAAAAAAAAADYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mehh nee die ben ik wel beetje zat, dan heb ik veel liever deze:



WITH THE FALLEENNN LEAAVESSS.... TUU TUU TUU TUUU TUU TUU :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 14:23 
 
Hardtraxxer

marks schreef:
Misschien dat ik onder een steen heb gelegen, maar is er inmiddels al bekend we The Qreator is? Of is dat een niet bekende artiest die Q als soort dummy onbekend wil laten? Snap het nut niet echt. Het is ook niet dat je er een kaartje voor koopt zeg maar. :whistle:


DJ Oma
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 22:27 
 
Hardtraxxer

Was het nu een spiegel in het midden van de stage waarin de zaal als het ware achterstevoren in een soort zwart gat / infinity effect te zien was? :drool: Ik kwam daar niet over uit op de avond zelf vanuit achter in de zaal en had geen zin om me door de Italianen en Fransen naar voren te wurmen om uitsluitsel te krijgen, maar het laat me nog steeds niet los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er hing inderdaad een spiegel in het midden. Haalde er alleen niet uit wat jij er in zag :P. Ik heb niet meer gezien dan dat ze daar zo nu en dan lichtbundels op richtte die dan weer het publiek in kaatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 07:35 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Er hing inderdaad een spiegel in het midden. Haalde er alleen niet uit wat jij er in zag :P. Ik heb niet meer gezien dan dat ze daar zo nu en dan lichtbundels op richtte die dan weer het publiek in kaatste.

Ik denk dat er gedoeld wordt op wat er in het midden van de stage vast hing.
Had ook het gevoel dat dat een soort bolle spiegel was die idd dr zaal op zn kop reflecteerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O dat :lol:. Maar ja dat klopt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
marks schreef:
Misschien dat ik onder een steen heb gelegen, maar is er inmiddels al bekend we The Qreator is? Of is dat een niet bekende artiest die Q als soort dummy onbekend wil laten? Snap het nut niet echt. Het is ook niet dat je er een kaartje voor koopt zeg maar. :whistle:


THe Qreator heeft imo juist enorm veel nut omdat je dan een totaal niet voorspelbare set op grote stages kan zetten en tracks kan laten draaien van artiesten die niet op het event staan. Setjes zijn voor mij vaak juist een hoogtepunt va n een event. Maakt toch geen reet uit wie er achter zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Toen The Qreator werdt aangekondigd werd ik meteen enthousiast. Lekkere onvoorspelbare setjes met (iig voor mij) altijd een sterke trackkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
Die classicsfetish begint stevig uit de hand te lopen.


Maar alleen bij een select aantal (door het dooie forum goedgekeurde) jaartallen!!!11!

Helaas, die platen hoor je dus bijna nergens :D
@jordi, die wil ik ook ooit nog eens live horen!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 22:47 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Ik denk dat er gedoeld wordt op wat er in het midden van de stage vast hing.
Had ook het gevoel dat dat een soort bolle spiegel was die idd dr zaal op zn kop reflecteerde

Bedoelde ik inderdaad. Ben ik toch niet helemaal gek geweest. :)

Svbtwee schreef:
Er hing inderdaad een spiegel in het midden. Haalde er alleen niet uit wat jij er in zag :P. Ik heb niet meer gezien dan dat ze daar zo nu en dan lichtbundels op richtte die dan weer het publiek in kaatste.

Dit ook een aantal keer gezien, maar vond het een zeer vreemde gimmick die niet tot recht kwam. Budget oog van Sauron :lol:


Anyhow, zeer toffe editie qua overall productie. Muzikaal meest genoten van Blademasterz en Devin Wild.:bomb: Hartje voor Showtek.(L) Deepack, TNT en Vertile ook lekker.^^ Sets van Hard Driver en The Qreator zijn niet echt blijven hangen, waren wel prima. Phuture Noize & B-Front zeker tof nieuw spul, hadden van mij The Paradox, My Beautiful Fantasy en The Solution thuis mogen laten.:thumbup: Rest me te veel kloenk-kloenk, maar toch nog 06:10 gemaakt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kom er net pas achter dat Showtek op Qlimax stond. Dat is toch goud hé! :worship: Ik heb gelijk flashbacks naar die fantastische Project One comeback set in 2016. Hopelijk was de Showtek-set net zo goed. Zal hopelijk wel op YouTube oid online komen. Of moet je daar tegenwoordig een of andere Q-Dance pedopas voor hebben? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Ik kom er net pas achter dat Showtek op Qlimax stond. Dat is toch goud hé! :worship: Ik heb gelijk flashbacks naar die fantastische Project One comeback set in 2016. Hopelijk was de Showtek-set net zo goed. Zal hopelijk wel op YouTube oid online komen. Of moet je daar tegenwoordig een of andere Q-Dance pedopas voor hebben? :surrender:

Zal idd eerst wel op dat netwerk komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik kom er net pas achter dat Showtek op Qlimax stond.


Hoelang ben je al uit de hardstyle dat je dit gemist hebt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is snel. Aftermovie

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 23:19 
 
Hardtraxx Addict

En muzikaal totaal geen goed beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
En muzikaal totaal geen goed beeld

Mijn god zeg, die SZP collabs :sick: wat is dit joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:35 
 
Hardtraxxer

Knap dat SZP hofleverancier is van de aftermovie van een feest waar ze zelf niet hebben gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ook vet voor Hard Driver, zijn anthem in de aftermovie! Oh wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Knap dat SZP hofleverancier is van de aftermovie van een feest waar ze zelf niet hebben gedraaid.

Ze waren er ff voor 1 plaat bij showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten